Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Renault Megane RS Formula 1 Team R26


  • Topic inchis Acest topic e inchis
573 replies to this topic

#551 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 27 octombrie 2009 - 11:37

O fi acelasi motor pe GTI si pe S3, dar sunt alte diferente. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#552 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 27 octombrie 2009 - 11:44

la baza GTI are acelasi motor cu S3, cu mici diferente. GTI ED30 si S3 au fix acelasi motor (nu mai pun si leonul in ecuatie). avantajul major e ca GTI-urile astea au ajuns in state mici obiecte de cult si aia le-au urcat la +500 de cai FWD. acolo drumurile nu se stramba niciodata :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#553 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 27 octombrie 2009 - 11:45

foarte fun sa ai 400cp FWD si sa nu ai ce sa faci cu ei ... really fun , cute , but it's WRONG !
de la 200 in sus pe fata ai probleme . ce sa mai zic la dublu. iar cu prea multa putere iar e greu sa o controlezi si pe circuit .
in fine , fiecare cu duda lui la cap. si mai e ceva , pe langa puterea masinii, cine dracu e la volan . cati stiu sa o struneasca cum trebuie . parerea mea : e mai usor sa scoti timpi buni (pe circuit) cu o masina mai slaba decat cu una foarte puternica . explicatia o gasiti si voi.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#554 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 27 octombrie 2009 - 11:45

Daca s-a ajuns la Stage 3 deja diferentele stau mai mult in interiorul habitaclului si forma caroseriei :)
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#555 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 octombrie 2009 - 11:47

Daca s-a ajuns la Stage 3 deja diferentele stau mai mult in interiorul habitaclului si forma caroseriei :D

Da, la stage 3 nu mai ai nimic in interior.... :)
  • 0

#556 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 27 octombrie 2009 - 11:56

BWAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

@berkut, aceeasi recomandare, black magic GTI. pana sa fi mers pe ring, nu intelegeam nici eu prea multe despre el. insa exista anumite limitari, gen treptele 1-2 chiar si cu LSD, sa nu fie ud, ideal ar fi sa ai semi-slick macar etc. plus jante forjate pe 19, cea ma dura suspensie bilstein (la care socurile sunt preluate de masina si talonul anvelopelor), dar asta e. win some, lose some.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#557 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 octombrie 2009 - 12:21

deci sumarizind R26 este o masina reusita, pentru circuit si drumuri virajate, cu un sasiu foarte bun si performante excelente chiar stoc. La 16,000 EUR masina cu 6,000 km este good value for money. Stiti pe cineva interesat?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#558 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 octombrie 2009 - 12:26

@frank sa postezi pe renaultsport si pe hothatches. o sa pun si eu pe clubkia, poate e vreunu care vrea :)
ai si poze misto de la autoportret ;) da oricum imi pare rau ca tre sa o dai :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#559 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 octombrie 2009 - 12:52

nu trebuie sa o dau, dar e pacat de ea sa stea la mine in parcare geaba...

poate o iei tu :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#560 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 octombrie 2009 - 03:54

eh, ti-am zis ca-s vrea, dar ti-am zis si de ce nu pot :(
dar daca n-o dai acum, cine stie mai incolo poate :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#561 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 octombrie 2009 - 05:34

16000 cu tva sau fara?
e pe PF sau PJ?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#562 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 octombrie 2009 - 07:18

16,000 EUR e cu TVA, e pe firma, TVA este deci deductibil.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#563 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 28 octombrie 2009 - 08:41

berkut, asta vroiai sa zici?
http://www.youtube.c...h?v=MOX9lDf-6go
(cum pastele masii se embedeaza un video?)


Motorul de pe S3 are alt raport de compresie, deci nu e identic cu restul.

Masina e senzatie, iar la banii astia e un chilipir.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 28 octombrie 2009 - 08:42

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#564 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 octombrie 2009 - 10:29

16.000E DDP un R26, practic nou... Damn, daca as fi avut bani... :o
  • 0

#565 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 29 octombrie 2009 - 12:58

berkut, asta vroiai sa zici?
http://www.youtube.c...h?v=MOX9lDf-6go
(cum pastele masii se embedeaza un video?)
....................


Daca vrei sa pui link cu fereastra pt un fisier video: [y t]link-ul dorit[/y t] - fara spatii intre y si t, eu le-am pus acum pt ca altfel aparea o fereastra alba.
Banui ca asta era cel postat de tine.

  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#566 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 29 octombrie 2009 - 11:56

BWAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

@berkut, aceeasi recomandare, black magic GTI. pana sa fi mers pe ring, nu intelegeam nici eu prea multe despre el. insa exista anumite limitari, gen treptele 1-2 chiar si cu LSD, sa nu fie ud, ideal ar fi sa ai semi-slick macar etc. plus jante forjate pe 19, cea ma dura suspensie bilstein (la care socurile sunt preluate de masina si talonul anvelopelor), dar asta e. win some, lose some.

de ce sa ma chinui cand pot sa am 350 cp pe un STI ? ok , e mai rapid un GTI de la o anumita viteza in sus , dar in zi de zi un STI pune mult mai bine puterea jos. exemplu, piatra cubica ! cum pleci de pe ea repede ? cand ai de dat prioritate din stanga la 8 dimineata si e suroi de masini ? samd .
deci 380 cp pe FWD = INUTILI !

poti sa-i pui jos de la 150 in sus . asa si ?
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#567 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 octombrie 2009 - 12:15

si totusi unii se incapataneaza sa ramana pe RWD de ce oare?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#568 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 29 octombrie 2009 - 12:16

RWD e fooooarte ok. e vorba de FWD :)
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#569 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 octombrie 2009 - 12:59

Motorul de pe S3 are alt raport de compresie, deci nu e identic cu restul.


care restul? sunt aceleasi puteri destul de interesant, date pt GTI cu soft (�260 de cai, dar nu e acelasi motor cu S3 identic, dar pt upgrade se folosesc fix aceleasi piese, insa cel de ed30 e la fel si suporta din prima aceeasi putere ca S3-ul, �310 cai).

@berkut - am avut forester, pe piatra cubica ud, nu pui nimic jos, toate rotile dau in gol. pe uscat e cat de cat ok daca pleci mai temperat.

poate va intalniti o data pe cheia, sa fie uscat si vei intelege ca poate si FWD sa se miste bine. pe ud nu are cum. pe ud nici RWD nu e prea ok.

insa la mers normal, zilnic, FWD va avea mai putine penalizari la consum si reprize acolo unde conteaza cel mai mult, la viteza mare. de fapt e avantajul unei singure punti motoare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#570 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 23 decembrie 2009 - 04:08

Ok, deci se poate inchide aici, am dat masina, cu mari regrete si parere de rau, dar asta e, trebuia sa fac pasul asta. Devenea un moft prea costisitor pt o masina care statea cel mai mult pe dreapta si la care am inceput sa platesc rata 500 EUR + TVA pe luna.

Am avut mai multi interesati de preluarea leasing-ului, cu plata unei sume de 1500 EUR la preluare. Firma de leasing si-a ales dintre doi potentiali Utilizatori. A fost o oportunitate de a o da, de care trebuia sa profit.

Am facut cu masina asta doar 6,000 km, dar au fost foarte placuti si intensi. Imi aduc aminte cu placere de niste drumuri pe la Cheia-Sacele, care vor ramine memorabile.

Problema cea mai mare a masinii era ca totusi pentru un familist care imbatrineste ca mine, incepea sa fie prea mult, si cel mai adesea imi doream sa fiu cu ea pe sosea in momente in care de fapt eram cu alta masina, si cind eram cu ea pe sosea erau momente cind imi doream sa fiu cu alta masina (cata stie la ce ma refer). Suspensia era prea tare pentru corpul meu bosorigit, si recunosc ca incepusem sa ma simt uneori jenat de imaginea mea intr-un hot hatch asa de flashy....

Daca o sa mai iau vreodata un hot hatch? Sincer, nu prea cred, afara de cazul in care vin vremuri mai bune si sunt sedus de Megane 3 RS, sau poate de ceva mai pasnic si de us general, cum ar fi noul Golf R cu 4 usi, 4motion, suspensie adaptabila ACC si DSG (pe principiul: mama vrea musai un golf, tatal vrea si ceva rapid, hai sa fie si practic, si 4 motion pt iarna, si automat pentru oras, si ceva sportivitate on top of it). Dar e cel mai probabil ca nu voi mai avea alta-data vreun hot hatch (poate la pensie?).... E o masina pe care nu mi-a parut rau ca am intilnit-o in calea mea, am iubit-o, si regret cumva ca nu am intilnit-o cind eram cu 5 ani mai tinar. Oricum, ramin cu sufletul aproape de RenaultSport care face niste produse exceptionale dpdv al sportivitatii pure si bucuriei neintinate de a sofa.

Asta e, nu stiu de ce sunt eu asa si intodeauna ma atasez tare de tot de cazanele astea... as vrea sa pot sa le dau fara nici o ezitare, ca Relu asa...

In alta ordine de idei, am de vinzare anvelopele originale ale masinii, Michelin Pilot Sport, 235/40 R18. De noi sunt vreo RON 3,000 - sunt foarte putin uzate, eu le-as da cu RON 1,500.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#571 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 decembrie 2009 - 04:40

C'est la vie...

D-le, cand ai sa dai de urmatoarea, ai s-o uiti...
Cerebral, nu-s justificate regretele. Acusi, acusi o sa-ti doresti un coupe, decapotabil, rosu...

Vinde-le, cumpara-ti un gipan sanatos, si te-ai scos...
Asta-i etapa urmatoare.

Relu-i atipic, n-ai cum sa te iei dupa el... :lol:
  • 0

#572 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 decembrie 2009 - 05:22

a plecat asta, vine urmatoarea :lol:

tu sa fii sanatos!
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#573 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 23 decembrie 2009 - 06:55

imi pare rau ca a trebuit sa o dai . dar priveste inainte ca vei gasi altele sa intorci capul dupa ele :lol:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#574 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 decembrie 2009 - 07:39

acum mai ramane sa evaluezi viitorul bine si sa-ti stabilesti o tinta. decent de tare pot merge multe masinute din categoria SUV, care ofera ceva mai multa utilitate. singura problema ar fi nevoia de o suspensie polivalenta, mai greu accesibila.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi