Renault Megane RS Formula 1 Team R26
#551
Scris 27 octombrie 2009 - 11:37
#552
Scris 27 octombrie 2009 - 11:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#553
Scris 27 octombrie 2009 - 11:45
de la 200 in sus pe fata ai probleme . ce sa mai zic la dublu. iar cu prea multa putere iar e greu sa o controlezi si pe circuit .
in fine , fiecare cu duda lui la cap. si mai e ceva , pe langa puterea masinii, cine dracu e la volan . cati stiu sa o struneasca cum trebuie . parerea mea : e mai usor sa scoti timpi buni (pe circuit) cu o masina mai slaba decat cu una foarte puternica . explicatia o gasiti si voi.
#554
Scris 27 octombrie 2009 - 11:45
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#555
Scris 27 octombrie 2009 - 11:47
Da, la stage 3 nu mai ai nimic in interior....Daca s-a ajuns la Stage 3 deja diferentele stau mai mult in interiorul habitaclului si forma caroseriei
#556
Scris 27 octombrie 2009 - 11:56
@berkut, aceeasi recomandare, black magic GTI. pana sa fi mers pe ring, nu intelegeam nici eu prea multe despre el. insa exista anumite limitari, gen treptele 1-2 chiar si cu LSD, sa nu fie ud, ideal ar fi sa ai semi-slick macar etc. plus jante forjate pe 19, cea ma dura suspensie bilstein (la care socurile sunt preluate de masina si talonul anvelopelor), dar asta e. win some, lose some.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#557
Scris 28 octombrie 2009 - 12:21
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#558
Scris 28 octombrie 2009 - 12:26
ai si poze misto de la autoportret da oricum imi pare rau ca tre sa o dai
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#559
Scris 28 octombrie 2009 - 12:52
poate o iei tu
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#560
Scris 28 octombrie 2009 - 03:54
dar daca n-o dai acum, cine stie mai incolo poate
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#561
Scris 28 octombrie 2009 - 05:34
e pe PF sau PJ?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#562
Scris 28 octombrie 2009 - 07:18
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#563
Scris 28 octombrie 2009 - 08:41
http://www.youtube.c...h?v=MOX9lDf-6go
(cum pastele masii se embedeaza un video?)
Motorul de pe S3 are alt raport de compresie, deci nu e identic cu restul.
Masina e senzatie, iar la banii astia e un chilipir.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 28 octombrie 2009 - 08:42
ACrew style
#564
Scris 28 octombrie 2009 - 10:29
#565
Scris 29 octombrie 2009 - 12:58
berkut, asta vroiai sa zici?
http://www.youtube.c...h?v=MOX9lDf-6go
(cum pastele masii se embedeaza un video?)
....................
Daca vrei sa pui link cu fereastra pt un fisier video: [y t]link-ul dorit[/y t] - fara spatii intre y si t, eu le-am pus acum pt ca altfel aparea o fereastra alba.
Banui ca asta era cel postat de tine.
#566
Scris 29 octombrie 2009 - 11:56
de ce sa ma chinui cand pot sa am 350 cp pe un STI ? ok , e mai rapid un GTI de la o anumita viteza in sus , dar in zi de zi un STI pune mult mai bine puterea jos. exemplu, piatra cubica ! cum pleci de pe ea repede ? cand ai de dat prioritate din stanga la 8 dimineata si e suroi de masini ? samd .BWAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@berkut, aceeasi recomandare, black magic GTI. pana sa fi mers pe ring, nu intelegeam nici eu prea multe despre el. insa exista anumite limitari, gen treptele 1-2 chiar si cu LSD, sa nu fie ud, ideal ar fi sa ai semi-slick macar etc. plus jante forjate pe 19, cea ma dura suspensie bilstein (la care socurile sunt preluate de masina si talonul anvelopelor), dar asta e. win some, lose some.
deci 380 cp pe FWD = INUTILI !
poti sa-i pui jos de la 150 in sus . asa si ?
#567
Scris 29 octombrie 2009 - 12:15
#568
Scris 29 octombrie 2009 - 12:16
#569
Scris 29 octombrie 2009 - 12:59
Motorul de pe S3 are alt raport de compresie, deci nu e identic cu restul.
care restul? sunt aceleasi puteri destul de interesant, date pt GTI cu soft (�260 de cai, dar nu e acelasi motor cu S3 identic, dar pt upgrade se folosesc fix aceleasi piese, insa cel de ed30 e la fel si suporta din prima aceeasi putere ca S3-ul, �310 cai).
@berkut - am avut forester, pe piatra cubica ud, nu pui nimic jos, toate rotile dau in gol. pe uscat e cat de cat ok daca pleci mai temperat.
poate va intalniti o data pe cheia, sa fie uscat si vei intelege ca poate si FWD sa se miste bine. pe ud nu are cum. pe ud nici RWD nu e prea ok.
insa la mers normal, zilnic, FWD va avea mai putine penalizari la consum si reprize acolo unde conteaza cel mai mult, la viteza mare. de fapt e avantajul unei singure punti motoare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#570
Scris 23 decembrie 2009 - 04:08
Am avut mai multi interesati de preluarea leasing-ului, cu plata unei sume de 1500 EUR la preluare. Firma de leasing si-a ales dintre doi potentiali Utilizatori. A fost o oportunitate de a o da, de care trebuia sa profit.
Am facut cu masina asta doar 6,000 km, dar au fost foarte placuti si intensi. Imi aduc aminte cu placere de niste drumuri pe la Cheia-Sacele, care vor ramine memorabile.
Problema cea mai mare a masinii era ca totusi pentru un familist care imbatrineste ca mine, incepea sa fie prea mult, si cel mai adesea imi doream sa fiu cu ea pe sosea in momente in care de fapt eram cu alta masina, si cind eram cu ea pe sosea erau momente cind imi doream sa fiu cu alta masina (cata stie la ce ma refer). Suspensia era prea tare pentru corpul meu bosorigit, si recunosc ca incepusem sa ma simt uneori jenat de imaginea mea intr-un hot hatch asa de flashy....
Daca o sa mai iau vreodata un hot hatch? Sincer, nu prea cred, afara de cazul in care vin vremuri mai bune si sunt sedus de Megane 3 RS, sau poate de ceva mai pasnic si de us general, cum ar fi noul Golf R cu 4 usi, 4motion, suspensie adaptabila ACC si DSG (pe principiul: mama vrea musai un golf, tatal vrea si ceva rapid, hai sa fie si practic, si 4 motion pt iarna, si automat pentru oras, si ceva sportivitate on top of it). Dar e cel mai probabil ca nu voi mai avea alta-data vreun hot hatch (poate la pensie?).... E o masina pe care nu mi-a parut rau ca am intilnit-o in calea mea, am iubit-o, si regret cumva ca nu am intilnit-o cind eram cu 5 ani mai tinar. Oricum, ramin cu sufletul aproape de RenaultSport care face niste produse exceptionale dpdv al sportivitatii pure si bucuriei neintinate de a sofa.
Asta e, nu stiu de ce sunt eu asa si intodeauna ma atasez tare de tot de cazanele astea... as vrea sa pot sa le dau fara nici o ezitare, ca Relu asa...
In alta ordine de idei, am de vinzare anvelopele originale ale masinii, Michelin Pilot Sport, 235/40 R18. De noi sunt vreo RON 3,000 - sunt foarte putin uzate, eu le-as da cu RON 1,500.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#571
Scris 23 decembrie 2009 - 04:40
D-le, cand ai sa dai de urmatoarea, ai s-o uiti...
Cerebral, nu-s justificate regretele. Acusi, acusi o sa-ti doresti un coupe, decapotabil, rosu...
Vinde-le, cumpara-ti un gipan sanatos, si te-ai scos...
Asta-i etapa urmatoare.
Relu-i atipic, n-ai cum sa te iei dupa el...
#572
Scris 23 decembrie 2009 - 05:22
tu sa fii sanatos!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#573
Scris 23 decembrie 2009 - 06:55
#574
Scris 23 decembrie 2009 - 07:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi