D'ale lumii noastre politice
#1776
Scris 01 iulie 2010 - 02:23
#1777
Scris 01 iulie 2010 - 07:17
Jigodiile astea, pe langa faptul ca au dublat impozitul auto pt masinile cu motoare de peste 2L cilindree (la alea cu pest 3L trebuia triplat), au modificat altfel decat au spus initial imozitul pe prop imobiliare.
Adica initial au spus ca pt a 2-a prop se va platii cu 50% in plus, pt a 3-a cu 100% si pt a 4-a cu 150%; acum pt a 2-a se va platii cu 65%, pt a 3-a cu 150%, iar pt urmatoarele cu 300%.
Eu oricum nu sunt de acord cu aceasta "taxa de solidaritate imobiliara".
Au sa tot scada cilindreea in functie de interese...E bine ori rau...ca n-au luat etalon motorul de un litru... s-or fi gandit ca 2 litri sunt mai polulari la peturi.
Musai stricta necesitate, restul fiind lux...
Pentru muritorii de rand, motoarele mari in v raman vise...
Toti vor cat mai mult, la cata risipa se face...Ti-am mai spus-o (tot mi-ai multumit, dar perseverezi in insistenta)... nu se cade ca o asta scriere sa apartina unui analist fin. Incearca sa faci diferenta intre accent si risipa sau ai vrut sa tot pui accentul pe i intr-un mod original
#1778
Scris 01 iulie 2010 - 08:56
Fiind pe un forum auto cred ca e inutil sa va spun de VAG-uri cu motoare de 2L care pot valora si 45k euro, dar vor plati impozit 180 RON.
#1779
Scris 01 iulie 2010 - 10:54
Pe linga faptul ca se zice in codul fiscal ca modificarile de taxe si impozite trebuie aplicate doar de la 1 Ian al anului urmator (vezi sa nu), pe linga sumele de plata, ma enerveaza foarte rau principiul in sine: adica eu m-am dus la inceputul anului sa imi platesc toate impozitele la case si masini (pentru tot familionul extins), zicindu-mi ca am rezolvat corvoada asta pe anul in curs, si acuma trebuie sa ma duc din nou sa platesc diferenta pentru semestrul al doilea... parca vad ca in Octombrie ma duc iarasi sa mai platesc inca o majorare... cred ca o sa las majorarile astea sa le platesc la termenul limita, care inteleg ca e 31 dec 2010.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1780
Scris 01 iulie 2010 - 11:27
Bai, deci ar merita astia sa ne adunam cu totii si sa le dam in judecata toate aberatiile.
Pe linga faptul ca se zice in codul fiscal ca modificarile de taxe si impozite trebuie aplicate doar de la 1 Ian al anului urmator (vezi sa nu), [b]pe linga sumele de plata, ma enerveaza foarte rau principiul in sine[/b]: adica eu m-am dus la inceputul anului sa imi platesc toate impozitele la case si masini (pentru tot familionul extins), zicindu-mi ca am rezolvat corvoada asta pe anul in curs, si acuma trebuie sa ma duc din nou sa platesc diferenta pentru semestrul al doilea... parca vad ca in Octombrie ma duc iarasi sa mai platesc inca o majorare... cred ca o sa las majorarile astea sa le platesc la termenul limita, care inteleg ca e 31 dec 2010.
Dar eu as vrea sa-i dam in judecata si pe ei, pe cei responsabili de aceste aberatii (pana la ultima persoana implicata in aceste decizii), nu numai institutiile. Sa raspunda penal, inclusiv cu bunurile lor.
#1781
Scris 01 iulie 2010 - 11:59
2. Câştigat aici sau la CEDO sau mai ştiu eu unde, hotărârile nu se aplică.
3. Mai faci un proces.
4. Primeşti acţiune la fondul ăla minune sau banii în rate pe 25 de ani sau ce termen mai inventează ei, dar nu în tranşe egale, ci după cum sunt fondurile.
5. Ei nu au bunuri cu care să răspundă. De ex Videanu se văita că el cu greu are 100k€ strânşi. În rest totul e pus pe numele altora sau firme.
6. Un singur politician a făcut puşcărie la noi, cred că 4 ani pt. furtul a 4 milioane de dolari sau euro, nu mai ţin minte, oricum cine nu ar "munci" 4 ani pt. "salariu" ăla, cu masă şi cazare asigurate.
7. Într-un sistem interconectat, unde o mână spală pe alta, singura soluţie e aproape cum delira Vadim în tinereţe, cu execuţii publice.
8. Şi totuşi românii la scară naţională nu sunt de felul lor revoluţionari, ci mai repede caută să mai fure un şurub pe la locul de muncă.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 01 iulie 2010 - 12:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1782
Scris 01 iulie 2010 - 12:08
Cam asa ceva.....................................
7. Într-un sistem interconectat, unde o mână spală pe alta, singura soluţie e aproape cum delira Vadim în tinereţe, cu execuţii publice.
8. Şi totuşi românii la scară naţională nu sunt de felul lor revoluţionari, ci mai repede caută să mai fure un şurub pe la locul de muncă.
#1783
Scris 01 iulie 2010 - 12:11
#1784
Scris 01 iulie 2010 - 12:47
Nu-i "cam asa", ci CHIAR ASA !
Cam asa:
Imagine alegorica reprezentind pe contribuabilul roman inca tantos
dupa primele masuri de austeritate luate de guvernul roman
untitled.JPG 62,33KB 17 downloads
#1785
Scris 01 iulie 2010 - 12:53
"Nu se poate legifera ca saracul sa fie liber iar bogatul in afara libertatii. Ceea ce primeste o persoana, fara a fi muncit pentru aceasta, trebuie produs de cineva, care, la randul ei, nu primeste pentru ceea ce a muncit. Statul nu poate da cuiva ceva, fara sa fi luat mai inainte de la altcineva.
Cand jumatate din polulatie vede ca poate sa nu munceasca, pentru ca cealalta jumatate va avea grija de ea, si cand jumatatea care a muncit realizeaza ca nu are sens sa mai munceasca, pentru ca altii sunt beneficiarii muncii lor, atunci prietene, acesta este sfarsitul oricarei natiuni.”
” Nu poti multiplica bogatia divizand-o."
#1786
Scris 01 iulie 2010 - 01:18
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1787
Scris 01 iulie 2010 - 01:19
Cel putin nu inca.
#1788
Scris 01 iulie 2010 - 01:28
Un citat interesant:
"Nu se poate legifera ca saracul sa fie liber iar bogatul in afara libertatii. Ceea ce primeste o persoana, fara a fi muncit pentru aceasta, trebuie produs de cineva, care, la randul ei, nu primeste pentru ceea ce a muncit. Statul nu poate da cuiva ceva, fara sa fi luat mai inainte de la altcineva.
Cand jumatate din polulatie vede ca poate sa nu munceasca, pentru ca cealalta jumatate va avea grija de ea, si cand jumatatea care a muncit realizeaza ca nu are sens sa mai munceasca, pentru ca altii sunt beneficiarii muncii lor, atunci prietene, acesta este sfarsitul oricarei natiuni.”
” Nu poti multiplica bogatia divizand-o."
un profesor care explica studentilor ce e aia comunism
prima data a dat examen si unii nu au luat nota de trecere , si a zis , nu vreti sa va dau la toti 7 ? DA DA DA ... aia care nu invatasera au fost fericiti, aia care meritau 10 nu .
apoi la fel dar nici aia de 10 nu au mai invatat de 10 si tot asa pana au picat toti.
#1789
Scris 01 iulie 2010 - 01:40
#1790
Scris 01 iulie 2010 - 05:14
In 1991, Petre Roman, pe atunci prim-ministru al Romaniei, a incercat sa initieze un proiect care ar fi putut asigura o importanta legatura rutiera pentru traficul national dar si locuri de munca pentru mii de familii de mineri. Era vorba de o strapungere prin munti, de un tunel Comarnic – Timis, in lungime de 32 kilometri. Ar fi costat atunci de zece ori mai putin decat solicita acum Bechtel, in baza unui contract batut in cuie. De ce nu s-a facut in 1991? De ce nu s-a facut nici pana azi?
Ministrul Transporturilor, atunci, ca si inca de cateva ori mai tarziu, era Traian Basescu, actualul Presedinte al Romaniei. Tunelul Comarnic - Timis a ramas un simplu gand al unui premier debarcat de reactiunea comunista, pentru ca Traian Basescu s-a opus. Refuzand pana si sa faca un proiect. Si tot el este responsabil, alaturi de ceilalti trei pedelisti care au mai condus acest Minister, ca nu avem nici pana astazi tunelul Comarnic – Timis. O legatura civilizata intre doua provincii istorice romanesti. O artera indispensabila dezvoltarii turismului si schimbului de marfuri.
In Muntenegru, 6 kilometri de tunel au fost construiti intr-un timp record. In circa doi ani. Numai prin forte proprii. La nivelul celor mai inalte standarde ale Europei Occidentale. A costat, tot asa cum ar fi costat Comarnic – Timis in 1991, adica de zece ori mai putin decat va primi Bechtel, daca va face vreodata lucrarile. Iar ceea ce este mai important este ca noi, cu o polulatie de peste 20 de milioane de locuitori, esuam de douazeci de ani in materializarea unui proiect rutier indispensabil modernizarii Romaniei, in timp ce Republica Muntenegru, stat nemembru al Uniunii Europene, nebeneficiar al unor fonduri destinate unor asemenea lucrari si cu o polulatie de numai 670.000 de locuitori, a reusit. Repet si insist, fara niciun fel de sprijin din afara.
#1791
Scris 01 iulie 2010 - 07:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1792
Scris 01 iulie 2010 - 11:41
dar care s-a dublat???Sa nu se creada ca cei cu auto pana la max. 2L cilindree, au scapat de marirea impozitului; s-a marit, doar ca nu s-a dublat.
Cel putin nu inca.
ca au crescut mai mult de 100%..mult mai mult
#1793
Scris 02 iulie 2010 - 01:03
#1794
Scris 02 iulie 2010 - 06:44
S-a dublat impozitul auto pt motoarele de peste 2L cilindree. Asta au zis in declaratia oficiala.
Spune pana la capat...
Si restul pana la 2L s-au marit!
#1795
Scris 02 iulie 2010 - 07:30
Potrivit OUG de modificare a Codului Fiscal, publicate alaieri seara in Monitorul Oficial:Spune pana la capat...
......
Impozitele pentru motociclete si masini cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 cmc cresc de la 7 la 8 lei/200 cmc sau fractiune din aceasta, cele pentru autoturismele cu o capacitate intre 1.601 - 2000 cmc - de la 15 la 18 lei/200 cmc, iar pentru cele de 2001-2600 cmc - de la 30 la 72 de lei.
Pentru masinile cu o capacitate cilindrica intre 2601-3000 de cmc cresc de la 60 la 144 de lei/200 cmc, iar pentru cele care au peste 3001 cmc - de la 120 la 290 de lei/200 cmc.
#1796
Scris 02 iulie 2010 - 08:35
#1797
Scris 02 iulie 2010 - 08:42
#1798
Scris 02 iulie 2010 - 09:43
Am spus asta, cateva posturi mai sus.Spune pana la capat...
Si restul pana la 2L s-au marit!
#1799
Scris 02 iulie 2010 - 10:56
dar care s-a dublat???
ca au crescut mai mult de 100%..mult mai mult
+1.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1800
Scris 02 iulie 2010 - 02:27
Life must be taken one disaster at a time
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi