....dupa cum ziceam
tu dimineata pui direct senil ? nu de alta da sa fii pregatit cand e cazu sa te caci pe tine
Scris 06 septembrie 2013 - 03:17
....dupa cum ziceam
tu dimineata pui direct senil ? nu de alta da sa fii pregatit cand e cazu sa te caci pe tine
Scris 06 septembrie 2013 - 03:21
Bah, am gasit solutia: ma KAK pe zembeuri !
Scris 06 septembrie 2013 - 03:22
pai si daca esti pe balta ??? sau si acolo gasesti zembeuri la indemana ?
oricum in cazu asta ar fi bine sa-si ia caefceul zembeu ....
Scris 06 septembrie 2013 - 03:24
Acum vorbim ? Si nu uita ca sunt DOAR 5 trepte !!!!
Inteleg ca vorbesti, bineinteles, de WRX.... Hai sa convertim mile in km si sa comparam... si constatam ca sunt valori comparabile... iar daca ne uitam si la dimensiuni greutate, alte chestii....
Scris 06 septembrie 2013 - 03:25
frank eu cred ca vrei sa inceapa sa-si puna planu in aplicare cu masina ta la cat esti de insistent in provocari
Scris 06 septembrie 2013 - 03:28
Inteleg ca vorbesti, bineinteles, de WRX.... Hai sa convertim mile in km si sa comparam... si constatam ca sunt valori comparabile... iar daca ne uitam si la dimensiuni greutate, alte chestii....
3 sec cu 5 sec nu se prea poate compara ....
Si daca luam in calcul si "alte" chestii, e si mai rau ! Nu uita ca la wrx cifrele sunt intr-o SINGURA treapta !
Zembeul iese in "evidenta" doar cu interiorul si PRETUL !
Scris 06 septembrie 2013 - 03:42
Uite o masina "comparabila", chiar daca a iesit din fabricatie cand a aparut zembeul.
http://www.zeperfs.c...354-audi-s3.htm
Scris 07 septembrie 2013 - 09:14
Audi-ul ala (cu quattro) are 80-120 km/h min in 3.4 secunde si cintareste 1614 kg verificat.
BMW 328i propulsie Aut face 80-120 km/h min in 3.8 secunde si cintareste 1661 kg verificat
http://www.zeperfs.c...-328-ia-f30.htm
Audi e clasa compacta, e mai usoara cu approx 50 kg, si este virful sportiv al gamei sale, sau cvasi-virf-ul (dupa ce a aparut si RS3-ul). La BMW mai este 335i si M3 peste 328i....
Scris 07 septembrie 2013 - 09:39
ca sa revenim on-topic, am cautat si performantele pt masina mea - nu am gasit exact masina mea ci doar cea cu 2.5 litri xi:
http://www.zeperfs.c...-325-xi-e90.htm
si cea cu motor de 3.0 ca a mea, dar fara xDrive:
http://www.zeperfs.c...5-i-e90-3-0.htm
ambele au 80-120 km/h min. in 4.9 secunde.
Si fostul E90 330i, cu manuala (258 CP)
http://www.zeperfs.c...w-330-i-e90.htm
80-120 km/h min 4.1 secunde
si automata (versiunea finala de 272 CP):
http://www.zeperfs.c...-330-ia-e90.htm
80-120 km/h min 3.9 secunde.
Deci 328i F30 bate la repriza E90 330i 272 CP care era recunoscuta ca fiind foarte sportiva.... e drept ca 330i se aude altfel.
Cit despre a mea, cum e acuma resoftata la 239 CP, probabil ca sunt undeva intre 3.9 si 4.9 la repriza respectiva 80-120 km/h...
Scris 07 septembrie 2013 - 10:44
cifre... vorba lui relu
da-i bice si enjoyaza cifrele
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 septembrie 2013 - 10:02
Scris 08 septembrie 2013 - 10:49
uite aici un tabel comparativ
http://www.zeperfs.c...el4205-1690.htm
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 09 septembrie 2013 - 09:50
frank las-o balta, masina e rapida, dar moshu o sa se cace pe el din principiu, ca asa stie, plus ca oricum wrx-ul ala a lui se pisha si pe m3, si pe rs5, si pe aventador, rahat, veyron e doar marketing, da' wrx-ul ala oricum a prins cu mult inainte veyronului peste 400 la ora, si oricum si mai repede, si in plus ii dadea cu bolte ... pana mea, daca nu l-ai cunoaste te-as intelege.
....dupa cum ziceam
Pentru fraza de mai sus iti trec cu vederea ca delimitezi regiunile in functie de cum te-ai simtit, de cate ori ai trecut prin acel loc...si te boltuiesti pe harti vechi, bla, bla...
In versusul existent, clar bmw-ul este peste, Subaru exceland la greutate...
Din punctul meu de vedere nu-si are sens versusul , fiind cmc diferiti...
Scris 13 octombrie 2013 - 04:42
Azi m-am dat mai mult cu masina. Uitasem cit de placut se tureaza 6 cilindri-ul in linie de 3 litri. Comparativ cu F30 328i, care e fara indoiala foarte rapida, nu stiu daca as schimba-o pe a mea fara nici un fel de regret.... 328i-ul se aude destul de banal, ca un L4. Si la capitolul tactilitate si agilitate sunt nuante diferite... si altii se pare ca au aceeasi parere ca mine.
Am incercat sa merg la consum astazi, adica respectind indicatiile de schimbat treptele din computerul de bord, accelerind cit mai usor si facind frina de motor unde se poate. Am mers prin oras, dar traficul era lejer. Am reusit un 10.5, au fost momente cind scazusem si la 9.9, dar si momente cind am ajuns la 11.5.
Am constatat ca incep sa apara mici probleme electrice si mecanice. La electrice: butonul de geam electric de la portiera dreapta nu mai merge (dar geamul merge daca e comandat de la sofer), iar motorajul care comanda reglarea electrica a oglinzii la sofer nu mai merge pe intreaga cursa (nu se mai regleaza in toate directiile). La mecanice, se aude usor zgomotul de tacheti - e o problema cunoscuta la motorul acesta N52, dar care din pacate la mine a intervenit dupa ce am iesit din garantie. Sa vedem daca pot obtine vreo culanta comerciala. Altminteri, asa cum am discutat si cu Relu, nu stiu cit de daunatoare sa fie totusi problema aceasta.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 13 octombrie 2013 - 04:51
Scris 13 octombrie 2013 - 08:33
Frank, linia-i linie, v-ul contine doua linii si-un viraj, da?
Adica placut poti spune incepand cu un v8...
Sa mergi la consum, sa dai mai multe valori...ma depaseste.
Sa mai rada careva de Renault...Ai atatea probleme la Laguna? Daca ar avea si 4x4, ai schimba-o?
Aceasta postare a fost editata de mol: 13 octombrie 2013 - 08:37
Scris 13 octombrie 2013 - 08:42
Cu BMW-ul cati km ai ?
Scris 13 octombrie 2013 - 08:43
45.000 km si un pic.
astea nu sunt probleme majore cu bimmer-ul, masina s-a dovedit overall foarte reliable. Au fost niste probleme si la laguna.Ehei, daca laguna era 4x4, ar fi fost alta poveste....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 13 octombrie 2013 - 08:44
Scris 13 octombrie 2013 - 08:47
Te-am prins , realizezi ca Laguna ofera mai multe la bani mai putini...
La a mea, baba, cu o groaza de electronica, cu un singur proprietar in Germania, nici o problema, totu-i functional...
Scris 13 octombrie 2013 - 08:49
a ta e laguna III sau laguna II?
Scris 13 octombrie 2013 - 08:53
lV.
E antica si dedemult, luata de nevoie cand am avut probleme, dar are de la gps pana la folie puse in Germania.
Nu cred ca era sanatos proprietarul neamt, la asta roman nu cred ca aveti voi dubii...
Aceasta postare a fost editata de mol: 13 octombrie 2013 - 08:56
Scris 13 octombrie 2013 - 08:56
Te-am prins , realizezi ca Laguna ofera mai multe la bani mai putini...
Bimmer-ul are o tinuta de drum si o agilitate si tactilitate a conducerii pe care nu am regasit-o decit la putine alte masini....
Scris 13 octombrie 2013 - 09:02
Am avut ocazia sa conduc o sumedenie de masini, ieftine sau scumpisoare, dar n-am avut acces la BMW.
Am condus in Cluj, in tinerete , bmw-ul unei cunostinte, o ,,pisicuta'' de 1,8 l...io considerand ca bmw-urile incep de la 2 l...
Am auzit despre ceea ce spui tu si cred.
Scris 01 septembrie 2014 - 08:26
Scurt update. masina a trecut de 50.000 km cu un concediu in Skopelos in Grecia si niste weekend-uri prin tara. Merge foarte bine, trage tare, tine curbele cum nu tine nici un SUV si nici 3-arul nou fara adaptiva, bea de stinge
Am bagat in vara asta niste bani in ea (set nou anvelope vara, bucse, 1 rulment, discuri si placute fata), mai ramine de rezolvat cu motorasul oglinda electrica fata sofer (nu mai merge) si cu spalatorul de far dreapta (s-a gripat mecanismul si ramine putin scos in afara) - btw am vazut la Mamaia un X3 nou FL cu numere de rodaj la care facea la fel....
Scris 01 septembrie 2014 - 08:40
Scris 01 septembrie 2014 - 09:00
la aia cu tinutul pe curbe mai revizuieste afirmatia,nu de alta dar mi-am turtit curul in marca asta,fuse prima dragoste in materie de auto...
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi