Kia Cee'd vs C4
#176
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:30
nu stiu daca ar vinde mai multe pentru ca nici acum nu pot livra cat e cererea (termenul e foarte mare)
sunt multe de imbunatatit la capitolul asta
#177
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:46
pana la urma cum ramane cu dotari ca climatizarea dubla sau xenon? climatizarea dubla pentru mine de ex. este ceva esential acum, xenon nu pentru mine, dar pentru altii poate fi, C4 poate oferi ambele, ceed parca nici una din ele, asa e?
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 04:50
#178
Scris 08 noiembrie 2007 - 04:48
Senzorii de parcare apar si pe configuratorul de pe site'ul oficial. Precizarea care trebuia s'o fac insa e ca sistemul de senzori de parcare este disponibil de la al doilea nivel de dotare - si anume Classic (fostul EX), nu si pe Start (fostul LX)
Cat despre perioada de asteptare, sunt partial de acord. Insa nu stiu la cate modele noi lansate sunt stocuri disponibile. In ultima vreme unii dealeri (de ex cel din VS) au inceput sa dea pe cont proriu comenzi, astfel incat, daca iei o varianta configurata de ei, livrarea dureaza maxim o luna, dar in principiu cam 2 sapt si cu siguranta practica asta se va raspandi la mai multi dealeri. Singura problema de fapt cu stocul e la versiunea LX Best, restul (si mai ales versiunile de top TX - TX Confort) fiind pe stoc, fie in tara, fie in curtea uzinei si livrarea de asemenea ar fi mult mai rapida
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 08 noiembrie 2007 - 04:52
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#179
Scris 08 noiembrie 2007 - 05:23
in plus, chiar o poti personaliza cum vrea muschiul tau, nu difera cu nimic timpul de asteptare.
#180
Scris 08 noiembrie 2007 - 05:30
Normal ca nu se poate compara cu logistica si capacitatea de productie de la VAG
Aceasta postare a fost editata de neron: 08 noiembrie 2007 - 05:32
#181
Scris 08 noiembrie 2007 - 05:32
masina e un succes comerical peste tot unde a fost lansata, capacitatea de productie fiind clar depasita. asta e un mare neajuns, dar greu de prevazut. nu cred ca ei se asteptau la un asemenea succes
#182
Scris 08 noiembrie 2007 - 06:25
#183
Scris 08 noiembrie 2007 - 06:34
Cam asta ar fi explicatia cu i30
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#184
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:06
Hyundai si Kia nu au nevoie de rebranding pentru ca imaginea lor e in crestere. Progresul calitativ inregistrat cat si cel materializat in volum de vanzari foarte mare confirma asta. Singurii care o tin cu "imaginea Kia" sunt cei cu ochelari de cal, care prefera Passat din Vitan cu 99 999 km "reali" full "fara piele". Sa faci o marca noua este cea mai mare greseala. Este ca si atunci cand a venit marca "Great Wall" pe piata cu marele SUV, Hover. Ce-mi spune mie "great wall" ? De ce as incerca un produs nou de care nu stiu nimic ? Fac experimente pe banii mei. Nu..sunt baiat destept si-mi iau un Kia Sportage si ignor baietii cu masini luate de taticu care citesc o revista si se cred eruditi.
Tocmai din acest motiv oamenii iti dau garantie mare ca sa-ti spuna ca poti avea incredere in masina. Si eu chiar am in Ceed mai mult decat in C4 ca fiabilitate. Si pe pagina posesorilor de Citroen topicul C4 "problemutze" mai are un pic si ajunge la peste 40 de topicuri cu pagini multe. Service-ul asigurat de ATS este la pamant deci la servicii post-vanzare iar tzeapa. Trebuie cuantificati si acesti factori in decizie.
#185
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:23
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 08:29
#186
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:31
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 08 noiembrie 2007 - 08:32
#187
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:33
atentie.
#188
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:43
#189
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:47
#190
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:52
#191
Scris 08 noiembrie 2007 - 08:56
#192
Scris 08 noiembrie 2007 - 09:05
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 09:06
#193
Scris 08 noiembrie 2007 - 09:08
incearca sa mentii trocu.
#194
Scris 08 noiembrie 2007 - 09:10
1. smartul, care nou ajunge la 15 mii euro si second scade la 3 mii euro in timp ce un
2. golf de 20 mii euro scade la 15 mii euro la acelasi numar de ani
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 09:11
#195
Scris 08 noiembrie 2007 - 09:12
Domnu' economist, se pare ca sunteti o mare somitate in domeniu, atunci cu siguranta puteti explica mecanismul economic aflat in spatele urmatoarei situatii reale: Dacia Solenza an 2003, 60 de mii km rulaj, pret de vazanzare sh identic cu cel de achizitie. Sa intelegem ca calitatea/performanta acestei Dacii care este mancata deja de rugina, este constanta, ba chiar pe alocuri creste, precum vinul vechi ? :crazysanta:
#196
Scris 08 noiembrie 2007 - 09:13
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 08 noiembrie 2007 - 09:14
#197
Scris 08 noiembrie 2007 - 09:27
in cazul kia: cerere mare, oferta mica (mai mica ca cererea), ce ar insemna? pret mare insa produsul nu se poate ridica la nivel mai mare de pret minim
cazul mercedes: cerere mica, oferta mare (mai mare ca cererea), ar insemna pret mic, insa produsul fiind de varf poate suporta un pret foarte mare
asta inseamna economia, e simplu, totul e matematic studiat, nu doar un studiu fantoma sau o revista in care 2 isteti scartaie rotile si zic ca e cea mai tare masina
#198
Scris 08 noiembrie 2007 - 10:16
Adica ce incerci sa spui, ca Dacia exista in cantitati mici ? :laugh: Si vezi ca eu vorbesc de Dacia Solenza, sau SuperNova, adica masini de dupa revolutie, nu de cand se astepta 3 ani.ai uitat unul din cele mai importante variabile, cantitatea, daca cantitatea este foarte mica, limitata, pretul creste, repet, cauta manualul de economie de liceu, este foarte frumos explicat, si foarte corect, de exemplu la daciile 1310 pe vremea cand era coada de asteptat 3 ani sa iei una, pretul dupa 2 ani a masinii era chiar mai mare decat pretul nou
Oricum, deja o dai in balbaieli, ba ca piata sh. reflecta calitatea si fiabilitatea, ba cantitatea, nici tu nu mai stii ce vrei sa zici, dar sigur, nu e de mirare...
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 08 noiembrie 2007 - 10:19
#199
Scris 08 noiembrie 2007 - 10:48
nenea Artanis, astfel de cuvinte ne doare.Acum ce faci, dai citate din reviste colorate ? :cunaooooo:
Domnu' economist, se pare ca sunteti o mare somitate in domeniu, atunci cu siguranta puteti explica mecanismul economic aflat in spatele urmatoarei situatii reale:
totusi, Viper a facut cel mai bun lucru : a inchis topicul de fata.
drept urmare...
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi