Kia Cee'd vs C4
#126
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:28
#127
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:29
Nu, nu ai inteles. Nu am vazut nici un argument obiectiv, adica care sa nu fie subiectiv. In schimb am vazut doar "argumente" de genul cu designul si cu traditia Citroen, sau ca Jean Gabin conducea Citroen cu suspensie hidraulica la 1900 toamna :laugh:
Si? Trebuie neaparat sa fie "obiective"? Cine stabileste ce e obiectiv si ce nu? Tu? Pentru mine de exemplu anumite chestii sunt obiective, chiar daca sunt dictate de subiectiv. Poti accepta asta? Nu imi place cum arata Cee'd vs. C4. E ceva subiectiv, dar ar fi un argument obiectiv daca ar fi sa aleg intre cele 2.
Si inca ceva:
OBIECT�V, -Ă, obiectivi, -e, adj., s.n. I. Adj. 1. (Fil.) Care există �n afara conştiinţei omeneşti şi independent de ea. ♢ Idealism obiectiv = aspect al idealismului care susţine existenţa unei idei absolute, mistice, independente de conştiinţa omenească şi prin a cărei dezvoltare ia naştere lumea materială. 2. Care are �nsuşirea de a reda realitatea �n chip nefalsificat, detaşat de impresii subiective; nepărtinitor, imparţial; obiectivist
SUBIECT�V, -Ă, subiectivi, -e, adj. 1. (Fil.) Care consideră că baza a tot ce există este conştiinţa individuală; care neagă faptul că �ndărătul senzaţiilor se află obiectele reale, independente de om. Idealism subiectiv. 2. Care are un caracter personal, care se petrece �n conştiinţa cuiva; care, �ntr-o judecată, acţiune etc., ţine seamă numai de sentimentele, de pornirile şi de ideile sale; părtinitor.
Daca cineva pe acest forum a avut macar 1 data o parere obiectiva, io-l mananc la micul dejun
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 07 noiembrie 2007 - 05:31
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#128
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:32
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 noiembrie 2007 - 05:36
#129
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:34
#130
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#131
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:39
#132
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:39
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 noiembrie 2007 - 05:51
#133
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:50
Cat despre Geely ... n'are absolut nici o legatura cu Kia in comparatia pe care o fortezi. Kia are 5*NCAP, e in cursa pentru masina anului, ofera 5 ani garantie (sau 150k km) si lista poate continua. Insa lucrurile astea iti sunt clar si tie, sandule (scuze ca ti'am scris numele cu majuscula mai devreme) si nu inteleg de ce continui cu ineptiile
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 07 noiembrie 2007 - 05:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#134
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:59
In ce privestete versusul, parerea mea este asemanatoare cu a lui Sandu, in sens ca nu conteaza prea tare, avand in vedere ca n-am intrat in contact cu Cee'd. Dar sigur ca spre deosebire de Sandu eu n-o sa vorbesc de rau Cee'd, din contra.
Eu cred ca masinile astea, cel putin tehnic vorbind, sunt foarte apropiate. Si unde cred ca numai un test-drive poate arata unui potential cumparator in care se simte mai bine dpdv al tinutei de drum, acceleratii etc.
Ca si design, La exterior Cee'd mi se pare extrem de banal si oarecum asemanator cu vechea Corolla hatch. Aici l-as inscrie in aceeasi linie cu Golf si Auris alte 2 compacte fara sare si piper. C4 pe de alta parte, e la extrema opusa. Are un design superb dar pe care in acelasi timp unii pot sa-l gaseasca hidos. Cert e ca iese in evidenta, e original. La interior se pastreaza oarecum idea, insa diferenta este ca aici Cee'd mi se pare chiar putin diferit si foarte frumos desenat, in schimb ce C4 chiar daca e diferit, mi se pare oribil.
In rest, argumente cred ca s-au spus destule pana acum. Cateva mici avantaje tehnice Cee'd, spatiu mai mare, dotari mai multe, pret mai mic si garantie extrem de buna. De fapt, cum ar trebui comparat, este un C4 cu motorizare si datoari similare + garantie extinsa contra cost care sa faca garantie totala similara cu cea standard de la Cee'd si apoi vazut diferenta de pret. Nu m-ar mira sa coste 1000+ euro o garantie extinsa la Citroen.
La fiabilitate nu se stie inca dar daca ne orientam statistic, as paria mai mult pe Cee'd.
Valoarea de revanzare ar fi probabil mai mare la Citroen dar cred eu nesemnificativ de mare.(aici depinde mult cum evolueaza Kia in Ro)
Deci overall, dintre cele doua, as zice ca Cee'd castiga pt mine, mai ales in variantele de pret reduse. Dupa o anumita suma, n-as mai merge pe nici una.
Cat despre "peste 5 ani Cee'd o sa fie la dezmembrari" nu pot decat sa rad si sa sfatuiesc pe cineva sa analizeze putin istoria si evolutia (cuvant f important aici) marcii Hyundai in lume si mai ales pe piata Americana unde pana acum vreo 12 ani Hyundai era considerat gunoiul industriei auto, putin mai sus ca Lada, si unde au ajuns acum, prin, din nou, EVOLUTIE.
#135
Scris 07 noiembrie 2007 - 05:59
#136
Scris 07 noiembrie 2007 - 06:15
Deloc, argumentul ala cel mult poate deveni obiectiv pt. tine, daca pot spune asta. Insa la modul serios, modul "cum arata" este ceva necuantificabil, de aceea spun ca o discutie in aceasta directie nu-si are sensul. Pot sa admit ca C4 are anumite elemente de design inedite si originale, pe cand Cee'd nu are, dar mie Citroenul imi pare mult mai urat, dar nu incerc sa conving pe nimeni cu impresiile care mi le trezeste mie acest C4. Obiectiv si masurabil vorbind, Cee'd este peste C4, oricum ai privi, de la spatiu interior la tren de rulare, de la motoare pana la garantie, dotari si pret...Nu imi place cum arata Cee'd vs. C4. E ceva subiectiv, dar ar fi un argument obiectiv daca ar fi sa aleg intre cele 2.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 07 noiembrie 2007 - 06:16
#137
Scris 07 noiembrie 2007 - 06:29
Ca idee, on a scale de la 1-10(10 fiind maxim)Ca si design, La exterior Cee'd mi se pare extrem de banal si oarecum asemanator cu vechea Corolla hatch. Aici l-as inscrie in aceeasi linie cu Golf si Auris alte 2 compacte fara sare si piper. C4 pe de alta parte, e la extrema opusa. Are un design superb dar pe care in acelasi timp unii pot sa-l gaseasca hidos(vezi Artanis). Cert e ca iese in evidenta, e original. La interior se pastreaza oarecum idea, insa diferenta este ca aici Cee'd mi se pare chiar putin diferit si foarte frumos desenat, in schimb ce C4 chiar daca e diferit, mi se pare oribil.
-------int/ext
cee'd 8/6
c4 4/9.5
14 vs 13.5 pt Cee'd, si ca idee fata de competitie(hatch-uri 5 usi)
Astra 8/9(17)
Golf 7/6(13)
Auris 9/7(16)
M2 bc 8.5/9(17.5)
Impreza 08 7/9(16)
308 9/7(16)
Leon 6/8(14)
Focus 8/8(16)
Bravo 9/9.5(18.5)
3 9.5/8(17.5)
Civic 9.5/9.5(19)
Caliber 8/8 (16)
Nu cred ca lipseste vreunu.
-------
Mortal clipul pus de Relu
--------
Chinezii sunt la inceput. Acum sunt niste jeguri dar asa cum aproape totul pe lumea asta evolueaza, mai ales industria auto asiatica, si marcile chinezesti sunt convins ca vor avea modele competitive din toate punctele de vedere cu marcile traditionale peste 3-5-10 ani (nu se stie inca).
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 07 noiembrie 2007 - 06:31
#138
Scris 07 noiembrie 2007 - 06:39
Mazda 3, care personal o gasesc peste Cee'd. Ar mai fi si A3, seria 1, Mercedes A, si poate inca cateva. Dar nu stiu ce cauta acolo Caliber, care e de-a dreptul jenant, la interior dupa mine e de nota 2Nu cred ca lipseste vreunu.
#139
Scris 07 noiembrie 2007 - 06:50
Caliber e acolo pt ca e si el o compacta hatch in 5 usi ca si celelalte.
Notele sunt PUR opinie persobala legata de design si nu de calitatea materialelor si finisaje, deci in consecinsa, avand in vedere ca imi place designul interior la Caliber(chiar daca nu si materialele), i-am dat nota respectiva. Oricum lista nu e importanta ci mai mult ar fi pt a vedea unde se situeaza Ceed si C4 la capitolul asta, printre celelalte compacte, dpmdv.
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 07 noiembrie 2007 - 06:51
#140
Scris 07 noiembrie 2007 - 07:01
#141
Scris 07 noiembrie 2007 - 08:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#142
Scris 07 noiembrie 2007 - 08:13
Deloc, argumentul ala cel mult poate deveni obiectiv pt. tine, daca pot spune asta. Insa la modul serios, modul "cum arata" este ceva necuantificabil, de aceea spun ca o discutie in aceasta directie nu-si are sensul. Pot sa admit ca C4 are anumite elemente de design inedite si originale, pe cand Cee'd nu are, dar mie Citroenul imi pare mult mai urat, dar nu incerc sa conving pe nimeni cu impresiile care mi le trezeste mie acest C4. Obiectiv si masurabil vorbind, Cee'd este peste C4, oricum ai privi, de la spatiu interior la tren de rulare, de la motoare pana la garantie, dotari si pret...
Obiectiv din punctul tau de vedere. Care e cam fix. Ti s-a mai spus, citeste de exemplu postul lui Neron care explica foare clar de ce ar alege din nou C4 in defavoarea lui Cee'd. O fi Cee'd peste C4, dar pentru tine. Pentru mine nu e.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#143
Scris 07 noiembrie 2007 - 08:49
#144
Scris 07 noiembrie 2007 - 09:51
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#145
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:19
tare mi-as dori ca lupta de idei (si de clasa ) sa nu depaseasca limita bunului simt si a subiectelor dezbatute aici.
daca simtiti ca nu puteti, abtineti-va.
avertisment verbal pentru sandu si tibitiu.
#146
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:51
Pentru mine e simplu - daca as avea sub 13500 euro as alege Cee'd, daca as avea peste as alege C4, iar peste 20000 as alege altceva (probabil noul Lancer).
De exemplu eu am vrut din Xenon ceea ce exclude din start Cee'd-ul. Asta nu inseamna ca e mai bun C4 decat Cee'd, doar ca s-a potrivit la mine.
Bine, uite avantajele practice, din punctul meu de vedere:
- Merg 80% noaptea, de multe ori foarte tarziu. Am vrut neaparat Xenon. Cee'd nu are
- Vara imi place sa fie racoare in masina. Prietenei mele nu-i place asta. Problem solved - climatizare pe 2 zone
- Am vrut senzori de parcare fata-spate. Stiu ca se pot pune si aftermarket, dar nu-i acelasi lucru.
- Am vrut masina care sa-mi placa si de afara si dinauntru. N-am nimic cu design-ul Cee'd-ului, dar C4 e altceva
Deci toate avantajele teoretice ale Cee'd-ului pentru mine sunt egale cu zero pentru ca nu as simti nicio imbunatatire. Pe cand avantajele lui C4 pentru mine sunt foarte importante. Poate ca altii nu au mai mult de 12000 euro, in cazul asta le recomand cu caldura Cee'd.
Care exemplu a lui Neron, ala care zice ca si tine ca-i "place masina", ca are bord "genial" si ca are senzori de parcare si xenon ? Comme-on, eu tot nu vad vreun argument rezonabil...Cu multa ingaduinta ar fi cel cu xenoane, dar si ala tras de par...Pe cealalta parte, judecand la rece, eu am dat multe date concrete si rezultate in urma testelor obiective.
@Artanis: citeste mai sus si fii mai calm in afirmatii. Citeste inca o data si ai sa intelegi. Lasa fanatismul pe care incerci sal aplici si cu mine, ca nu e locul lui aici. Daca eu am motive "subiective" (pentru tine) dar "obiective" (pentru mine), nu incerca sa-mi demonstrezi ca gresesc, ca nu ma intereseaza. Poti sa ai ce argumente vrei tu, eu vad altfel decat tine si de aia suntem oameni, ca sa fim diferiti. Iar omul ala de l-am citat mai sus a scris de fiecare data aproape "pentru mine", "parerea mea" etc. Incearca sa citesti inca o data cu mare atentie.
@oaspetele: ai uitat sa-l deschizi
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 07 noiembrie 2007 - 11:53
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#147
Scris 08 noiembrie 2007 - 12:12
Sustin ideea de a inchide thread-ul, daca-l lasam deschis n-o sa genereze altceva decat discutii inutile si raca intre membrii. Putem avea o discutie mult mai civilizata cand/daca ar vrea cineva sa-si cumpere si ne-ar zice ce-l intereseaza.
Aceasta postare a fost editata de neron: 08 noiembrie 2007 - 12:13
#148
Scris 08 noiembrie 2007 - 12:31
Oricum din start topicul a avut valente de scandal. PAUZA!
Cu scuzele de rigoare, dar sincer nu am avut intentia sa iasa scanal.
Am avut sansa sa pot cumpara un Ceed fara sa platesc eu tva si am luat 2.0 SW CRDi 140Cp cu 305Nm in varianta TX + optionale la 15000.
Ca tot romanul am zis sa mai intreb sa vad daca am facut bine sau nu.
Sa inteleg ca orice VS are valente de scandal sau numai Ceed vs C4?
Oricum va multumesc pt parerile voastre si pt ca eu am deschis topicul acum as dori daca se poate sa fie inchis sau sters.
#149
Scris 08 noiembrie 2007 - 12:35
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#150
Scris 08 noiembrie 2007 - 12:35
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi