Kia Cee'd vs C4
#51
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:44
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#52
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:46
#53
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:52
cand aveam eu masina "made in korea" cred ca tu colectionai surprize din gumele turbo si acum esti mare intelept, asa e cu tinerii astia[ unii vobim din reviste colorate dar am mai si vazut masinile, le-am condus, chiar si avut. altii doar din reviste alb negru de calitate nemteasca
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 06 noiembrie 2007 - 10:53
#54
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:52
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 06 noiembrie 2007 - 10:53
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#55
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:55
#56
Scris 06 noiembrie 2007 - 11:12
si? nu inteleg care e relevanta cu ceedcand aveam eu masina "made in korea" cred ca tu colectionai surprize din gumele turbo si acum esti mare intelept, asa e cu tinerii astia
sau tu aveai ceed atunci
in plus, masina aia coreana de atunci era a ta sau a tatalui tau? ca asa si cand avea tata skoda, tu nu erai nici unul din noi nu era in faza de proiect, dar nu se pune, nu?
dar hai sa te intreb altfel, ca eu nu sunt asa intelept. ai vreo masina cumparata de tine? la care sa nu plateasca tata direct rata si casco? sau chiar vorbim din reviste?
sa stii ca pe cand tu aveai masina in koreea mexicanii nu faceau decat tequilla. iar irelevant
viper, nu e curs de fizica, ai zis ca vrei graficul, eu am explicat ce e de citit pe el.
mai citeste o data ce am zis, ce a zis si artanis
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 06 noiembrie 2007 - 11:20
#57
Scris 06 noiembrie 2007 - 11:18
Am facut un colaj rapid, sa inteleaga toata lumea cum e cu curbele astea de cuplu, si sa vada ca Cee'd sta evident mai bine atat la benzinare cat si la diesel:
#58
Scris 07 noiembrie 2007 - 01:26
http://www.drive-tes...=det&art_id=687
#59
Scris 07 noiembrie 2007 - 08:28
#60
Scris 07 noiembrie 2007 - 08:55
Dar ce nu are Kia, si au marci gen Fiat si VW, este un turbo-benzinar de mic litraj, gen 1.4 Tjet sau 1.4 TSI.
#61
Scris 07 noiembrie 2007 - 09:36
Apoi, mi s-au cerut motive pentru care am votat C4. Am ales C4 dintre cele 2 pentru ca asa am simtit. Trebuie neaparat sa dau mii de motive pe care apoi fanii Cee'd sa mi le "demonteze" si sa incerce "sa ma puna pe calea cea dreapta"? Nu dragii mei. Acceptati ca nu toti vrem sau ne place masinutza asta. Punct.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#62
Scris 07 noiembrie 2007 - 09:36
G5 nu mi-a placut din start. spre surprinderea mea, tot mai multe teste, fie ele si din reviste alb negru de calitate nemteasca, scot golfu ca o masina buna spre foarte buna. in afara de calitatea materialelor la interior si de spatiul spate, sint curios la ce capitole importante mai bate ceedu pe golf.
sint constient de diferenta de pret si o consider principalul atu al ceedului, pe langa garantie. dar hai sa ne referim strict la masini.
#63
Scris 07 noiembrie 2007 - 09:55
oaspete, Cee'd pleaca mai bine dotata in variantele de jos decat Golf. Si optionalele sunt mai ieftine. Apoi, vad ca trebuie sa tot repet, garantia este de 5/7 ani fata de 2 ani ! Asa ceva nu poate fi neglijat zic eu, de nimeni...E drept ca la tinuta de drum Golf este peste Cee'd, are o plaja mult mai mare de motoare/transmisii si de optionale. Dar aici e un versus cu C4, nu cred ca e nevoie sa il transformam intr-unul cu Golf
#64
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:01
#65
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:03
optionalele le gasim in pretul de care vorbeam. garantia e beton, recunosc, da vroiam un studiu la rece, intre 2 masini ale aceleiasi clase.
da vorba ta, sa nu deturnam topicul.
#66
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:10
#67
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:10
Si ce motoare mai puternice ar avea C4, ca despre asta se discuta...?Ca entry level poate Ce'ed. Mai sus de atat as merge pe C4. Ce'ed nu are motoare puternice, nu are nici optiunile care se regasesc pe celelalte compacte importante din clasa.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 07 noiembrie 2007 - 10:13
#68
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:18
Engine code EW10J4S
Engine type Otto, Front transversal
Number of cylinders 4, In-line
Engine capacity 1997 cm3
Number of valves 16 DOHC
Fuel Petrol, Injection by cylinder
Supercharging None
Bore 85.0 mm
Stroke 88.0 mm
Compression ratio 10.8
Max Power 130 kW (ECE) 7000 rpm
Max torque 202 Nm (rpm) 4750 rpm
Suspensia spate independenta nu se traduce in primul rand prin dinamica mai buna ci prin confort. Iti arat 5 teste in care Astra bate golf-ul si focus-ul la handling si jaloane.
#69
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:23
Nu stiu unde bate Astra pe Golf, si ma cam indoiesc, dar oricum nu este ontopic
#70
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:37
Viper, aici cred ca se vrea un versus bazat pe argumente, si nu pe ce place unuia sau altuia...
Ei bine, sa stii si tu ca ce place unuia sau altuia este in foarte multe cazuri argumentul hotarator in achizitionarea unei masini! Iar aici, la cum s-a pornit, se vrea un versus pro-Cee'd. Nu scrie nicaieri in titlu ca trebuie sa aduc argument care sa faca pe plac unuia sau altuia, ci mie, ca votant!
P.S. daca vrei sa vezi unde bate Astra Golf-ul, da-mi PM si-ti dau link si niste teste filmate. De piloti profesionisti.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 07 noiembrie 2007 - 10:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#71
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:42
P.S. Vreau link-ul ala pe PM, merci !
#72
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:39
am lipsit si eu 1-2 zile si , va certati iara.
c4 e o masina ok, dar pe mine ma scoate din sarite bordul ala digital. il urasc.
in rest, e super ok.
cum mai zicea cineva, la un entry level si pana la un nivel de pret, ceed. peste, C4.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#73
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:44
#74
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:47
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#75
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:48
12-13000 peacolo.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi