Kia Cee'd vs C4
#26
Scris 06 noiembrie 2007 - 02:18
#27
Scris 06 noiembrie 2007 - 02:27
Merci, dar ma interesau datele oficiale. De reviste germane sunt satul.
http://www.kia.co.uk...ecification.asp
Din cate observ eu, benzinarul 1.6 are (0-62mph): 10.9s iar dieselul de 1.6 are 11.5s (acolo sunt inversate valorile manual/automat). Insa in teste, din ce am citit din mai multe surse, iese mai rapid decat C4, inclusiv la reprize.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 06 noiembrie 2007 - 02:36
#28
Scris 06 noiembrie 2007 - 02:47
Nu inseamna ca la C4 sunt motoare mai bune, diferentele, chiar si cele de consum, sunt insesizabile pentru utilizatorii de rand. Deci cred ca e mai bine sa facem comparatia dupa alte criterii, nu dupa motorizari. De fapt oricum versusul asta e inutil, conteaza prea mult pretentiile si nevoile fiecaruia si suma de bani pe care e dispus sa o dea. De exemplu eu am vrut din Xenon ceea ce exclude din start Cee'd-ul. Asta nu inseamna ca e mai bun C4 decat Cee'd, doar ca s-a potrivit la mine.
#29
Scris 06 noiembrie 2007 - 03:04
#30
Scris 06 noiembrie 2007 - 03:48
- Merg 80% noaptea, de multe ori foarte tarziu. Am vrut neaparat Xenon. Cee'd nu are
- Vara imi place sa fie racoare in masina. Prietenei mele nu-i place asta. Problem solved - climatizare pe 2 zone
- Am vrut senzori de parcare fata-spate. Stiu ca se pot pune si aftermarket, dar nu-i acelasi lucru.
- Am vrut masina care sa-mi placa si de afara si dinauntru. N-am nimic cu design-ul Cee'd-ului, dar C4 e altceva
Si chestii care le-am observat dupa ce am mers cu C4
- Bordul este genial, parca au pus soferul acolo si au construit masina in jurul lui.
- Masina este foarte stabila, nu am simtit niciodata ca "fuge" in vreo directie alta decat vroiam eu
- La drum de 1500km nu am simtit nevoia sa ma dau jos sa ma dezmortesc. Am venit din Croatia pana in Bucuresti direct, fara pauza.
Mi se rupe daca nu are transmisie pe lant, suspensie multi link atata timp cat pe rezultatul final e bun. Vorbeste lumea ca dizelul cu transmisia pe lant e mai silentios, eu imi aud motorul doar cand trebuie sa schimb viteza, de rest nu se aude, nu vibreaza si nu ma deranjeaza in niciun fel.
Deci toate avantajele teoretice ale Cee'd-ului pentru mine sunt egale cu zero pentru ca nu as simti nicio imbunatatire. Pe cand avantajele lui C4 pentru mine sunt foarte importante. Poate ca altii nu au mai mult de 12000 euro, in cazul asta le recomand cu caldura Cee'd.
#31
Scris 06 noiembrie 2007 - 04:18
+ spatiu mai mare pentru toti pasagerii;
+ portbagaj mai mare;
+ stabilitate mai buna in viraje;
+ dinamica mai buna;
+ garantie mai mare;
+ vitezometru logic, cu ac, nu digital
+ port USB si iPod ca accesoriu standard.
#32
Scris 06 noiembrie 2007 - 04:31
Eu nu am nevoie de spatiu mai mare si nici de portbagaj mai mare. Am fost in concediu cu 4 oameni in masina, dintre care 2 foarte mari (1.98 respectiv 1.90), au avut loc fara probleme si au incaput si bagajele. Nu vreau sa car cartofi cu ea.
Nu stiu cum poate sa fie stabilitatea mai buna la Cee'd, eu n-am ajuns niciodata la limita cu C4 si nu merg tocmai incet. O singura data a intrat ESP-ul pe serpentine din cauza ca era nisip pe marginea drumului.
Nu stiu la ce te referi cu dinamica mai buna
Garantie mai mare - de acord. Sa vedem daca se schimba componente gen amortizoare, capete de bara, bucsaraie pe garantie. La C4 se schimba, la Cee'd scrie pe certificat ca nu se incadreaza (practic ramane la alegerea celor de la service).
Portul USB este singurul avantaj real din ce ai enumerat acolo. Mi-as dori si eu asa ceva.
#33
Scris 06 noiembrie 2007 - 04:44
Sorry de posturi consecutive, nu mi-a mers edit.
Aceasta postare a fost editata de neron: 06 noiembrie 2007 - 04:45
#34
Scris 06 noiembrie 2007 - 05:46
Eu nu stiu ce nevoi ai tu, sau daca cari cartofi sau nu, si nu cred ca intereseaza pe cineva, insa ca dimensiuni interioare masurate, Cee'd este peste C4, simplu.
Cu vitezometrul nu glumesc deloc, solutia afisajului digital este sub cea cu ac (poti verifica care este solutia adoptata majoritar in aviatie, si sa te intrebi de ce)
#35
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:02
Hai c-o dam in balarii.
#36
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:09
#37
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:10
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 06 noiembrie 2007 - 06:15
#38
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:14
Citroen 1,6i
Putere maxima motor: 110 CP
Putere maxima: 5800 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 147 Nm
Rotatii pe minut: 4000 rotatii/ min
Viteza maxima: 194 km/ h
Acceleratie: 10.6 sec (0-100 km/h)
Kia Ceed 1,6i
Putere maxima motor: 122 CP
Putere maxima: 6200 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 154 Nm
Rotatii pe minut: 5200 rotatii/ min
Viteza maxima: 187 km/ h
Acceleratie: 10.8 sec (0-100 km/h)
nu vad diferente foarte mari
Ei bine eu vad!
1. Puterea maxima la C4 e mai jos in ture decat la Cee'd, deci s-ar putea sa fie cam egale ca putere la 5800rpm de exemplu. Mai sus, sa fim seriosi, nu e masina de curse...
2. Cuplul maxim e mai mare cu 7Nm la Cee'd dar este atins foarte sus, la 5200rpm, fata de cel mai mic" cu 7Nm de la C4 dar care e atins la 400rpm!!!
Acceleratiile 0-100 si vitezele maxime sunt irelevante. Si sunt asemanatoare.
Am votat C4.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#39
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:15
Si sandu mai baga un post sa se afle si el in treaba...auzi, marca Citroen marca premium :laugh:nuprea vad cum poti sa compari o marca de masini oarecum spre premium cum e citroen, masini cu clara tenta spre lux cel putin in clasa medie spre mare cu un producator de jucarii chinezesti cum e kia, in fine, copii se uita la poze prin reviste, eu daca as fi sa aleg strict intre cele doua de mai sus as alege clar c4, desi am mers ceva cu unul al unui prieten si nu imi place, dar fata de ceed nici nu ai ce compara, citroen ramane un etalon si o legenda in domeniul confortului, al finetii, al rafinamentului si poate si al tehnologiei, pe vremea cand citroen facea suspensii hidraulice la masinile de serie kia facea biciclete, si cat tine de tehnica folosita la suspensii, xara avea aws, directie pe toate 4 rotile, poate peste 10 ani face si kia asa ceva, si din cauza asta eu prefer sa merg pe know-how-ul citronen
Auzi, acum eu stiu ca tu ai vazut multe la viata ta, inclusiv Jetta 4motion de care nu a auzit nici VW, dar Cee'd, jucaria asta ai condus sau macar vazut in viata ta ? Mai lasa-ne tu cu povesti nemuritoare despre Citroen care a revolutionat automobilul, ca nu asta e tema de fata.
VIPER, bine ca ai votat, dar ai vreun argument, asa de curiozitate...?
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 06 noiembrie 2007 - 06:18
#40
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:24
In plus uita-te mai sus la ce am subliniat...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#41
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:28
Oricum, datele pe care le-ai citat tu au cel putin o eroare: v. max. la Cee'd 1.6 CVVT este de 192 km/h nu 184. Iar cuplul nu este relevant ca valoare maxima, ci ca pondere fct. de turatie, unde un sistem de distributie variabila continua (cum este cel de la Cee'd) isi spune cuvantul.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 06 noiembrie 2007 - 06:34
#42
Scris 06 noiembrie 2007 - 06:55
Cum s-o termina nu stiu...si nu ma intereseaza
Daca acum 2 ani imi aratati voi un poll cu un asftel de scor la o masina Kia, va ziceam ca suntenti nebuni
lumea se schimba, mentalitatea se schimba. desigur ca exista extreme in ambele parti, oameni care vorbesc de biciclete desi nu au condus masina (dar nici nu isi permit o masina a in versiunea originala, doar sora facuta in honolulu a unei alte masini)...vorbesc de tinuta de drum fara sa puna mana pe masina.
pt mine elocvent a fost faptul ca posesor cu state vechi de golf a ales masina urmatoare intre kia si mazda. asiatici cu ochii mici care nu sunt capabili sa faca masini.
ar fi interesant cand se vor publica datele de la APIA sa vedem ce producator a inregistrat cea mai mare crestere in anul asta.
#43
Scris 06 noiembrie 2007 - 07:55
Singurul lucru care imi displace la C4 este amplasarea display-urilor in diferite locatii in masina. Ca sa tii ochii la drum acestea trebuie sa fie centralizate, nu turometrul ascuns pe coloana volanului si practic invizibil daca lumina soarelui bate puternic, iar vitezometrul la baza parbrizului. In rest, C4 coupe este o frumusete de masina iar unor chiar le place interiorul masinii frantuzesti. Cee'd este mai conservatoare ca look insa mi se pare more value for the money. Mentionez ca am studiat pe indelete Cee'd la showroom iar cu C4 am avut chiar ocazia sa merg in calitate de sofer. Volanul mi s-a parut excelent, cutia insa foarte modesta si imprecisa. Era vorba de 1.6 benzina.
Aceasta postare a fost editata de Dee: 06 noiembrie 2007 - 07:57
#44
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:01
#45
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:17
#46
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:22
Citroen 1,6i
Cuplul maxim motor: 147 Nm
Rotatii pe minut: 4000 rotatii/ min
Kia Ceed 1,6i
Cuplul maxim motor: 154 Nm
Rotatii pe minut: 5200 rotatii/ min
Dap, masurabile. Si arata foarte rau pt Cee'd. Si pana nu vad ambele grafice de cuplu, nu ma poate convinge cineva ca Cee'd sta bine...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#47
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:30
Nu sunt mari, dar sunt masurabile, pe cand aspectul nu este. Ba chiar C4 mie mi se pare unul dintre cele mai neplacute compacte...
or fi ele masurabile, dar inca odata ma repet: cat sunt de evidente pentru grosul cumparatorilor de compacte? Ca nu cred ca e ceva de genu: citroen c4 barca si cee'd tren pe sine.
#48
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:34
Explicatii exista pt. dinamica mai buna, asa cum am zis, multilink-spate, si distributie variabila continua (CVVT) la benzinare. Iar graficele de cuplu le gasesti pe orice brosura Kia...
maximus, daca dinamica nu te intereseaza, sa nu spui ca nici garantia, nici habitabilitatea, ca deja inseamna ca nu te intereseaza altceva decat C4, ca asa vrea muschiu' tau
#49
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:41
defapt eu as zice ca abia acuma lumea a innebunit, sau mai bine zis s-au trezit niste naivi mari cunoscatori auto citind niste reviste colorate cu multe poze si cred ca tot ce zboara se manancaDaca acum 2 ani imi aratati voi un poll cu un asftel de scor la o masina Kia, va ziceam ca suntenti nebuni
lumea se schimba, mentalitatea se schimba.
apropos la apopo-ul tau, am si sora jettei, ai si pe taticul ei in familie, adica am golf, jetta si passat, toate confortline, si golful e ceva mai slab lucrat si e mai ieftin ca tot ziceai ca nu imi permit orignalul, golful e mai ieftin, mai slab lucrat si chiar am unul, si nici nu e originalul, e doar o alta versiune mai atent lucrata, mai business, asta comparand ambele masini in versiunea confortline fata in fata la propriu
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 06 noiembrie 2007 - 10:46
#50
Scris 06 noiembrie 2007 - 10:43
hai sa lamurim
C4 are 147Nm maxim la 4000 ~15Kgm..pe grafic, Ceed are 15Kgm la 3500rpm...deci sta clar mai bine
eh...vedem care are dreptate pana la urma. unii vobim din reviste colorate dar am mai si vazut masinile, le-am condus, chiar si avut. altii doar din reviste alb negru de calitate nemteascadefapt eu as zice ca abia acuma lumea a innebunit, sau mai bine zis s-au trezit niste naivi mari cunoscatori auto citind niste reviste colorate cu multe poze si cred ca tot ce zboara se mananca
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi