Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Kia Cee'd vs C4


  • Topic inchis Acest topic e inchis
198 replies to this topic

Poll: Cee'd sau C4 (34 membri au votat)

Ce alegeti

  1. Kia Cee'd (23 voturi [67.65%])

    Procentaj din vot: 67.65%

  2. Citroen C4 (11 voturi [32.35%])

    Procentaj din vot: 32.35%

Voteaza

#26 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 06 noiembrie 2007 - 02:18

1,6 benzina motorizarile a si sustin ceea ce s-a mai scris sub 13.000 euro Ceed peste 13.000 C4 peste 17.000 Golf Opel Honda etc :)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#27 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 02:27

Merci, dar ma interesau datele oficiale. De reviste germane sunt satul.


http://www.kia.co.uk...ecification.asp

Din cate observ eu, benzinarul 1.6 are (0-62mph): 10.9s iar dieselul de 1.6 are 11.5s (acolo sunt inversate valorile manual/automat). Insa in teste, din ce am citit din mai multe surse, iese mai rapid decat C4, inclusiv la reprize.

Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 06 noiembrie 2007 - 02:36

  • 0

#28 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 02:47

Iar dizelul de pe C4 face 0-100 in 11.2s, deci...
Nu inseamna ca la C4 sunt motoare mai bune, diferentele, chiar si cele de consum, sunt insesizabile pentru utilizatorii de rand. Deci cred ca e mai bine sa facem comparatia dupa alte criterii, nu dupa motorizari. De fapt oricum versusul asta e inutil, conteaza prea mult pretentiile si nevoile fiecaruia si suma de bani pe care e dispus sa o dea. De exemplu eu am vrut din Xenon ceea ce exclude din start Cee'd-ul. Asta nu inseamna ca e mai bun C4 decat Cee'd, doar ca s-a potrivit la mine.
  • 0

#29 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 03:04

Eu mai degraba consider valorile masurate, si nu cele declarate...in fine, macar pt. faptul ca Cee'd are distributie pe lant, si tot are un avantaj...:) Tehnic, Cee'd are multe argumente, in vreme ce C4 nu prea...
  • 0

#30 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 03:48

Bine, uite avantajele practice, din punctul meu de vedere:
- Merg 80% noaptea, de multe ori foarte tarziu. Am vrut neaparat Xenon. Cee'd nu are
- Vara imi place sa fie racoare in masina. Prietenei mele nu-i place asta. Problem solved - climatizare pe 2 zone
- Am vrut senzori de parcare fata-spate. Stiu ca se pot pune si aftermarket, dar nu-i acelasi lucru.
- Am vrut masina care sa-mi placa si de afara si dinauntru. N-am nimic cu design-ul Cee'd-ului, dar C4 e altceva
Si chestii care le-am observat dupa ce am mers cu C4
- Bordul este genial, parca au pus soferul acolo si au construit masina in jurul lui.
- Masina este foarte stabila, nu am simtit niciodata ca "fuge" in vreo directie alta decat vroiam eu
- La drum de 1500km nu am simtit nevoia sa ma dau jos sa ma dezmortesc. Am venit din Croatia pana in Bucuresti direct, fara pauza.

Mi se rupe daca nu are transmisie pe lant, suspensie multi link atata timp cat pe rezultatul final e bun. Vorbeste lumea ca dizelul cu transmisia pe lant e mai silentios, eu imi aud motorul doar cand trebuie sa schimb viteza, de rest nu se aude, nu vibreaza si nu ma deranjeaza in niciun fel.

Deci toate avantajele teoretice ale Cee'd-ului pentru mine sunt egale cu zero pentru ca nu as simti nicio imbunatatire. Pe cand avantajele lui C4 pentru mine sunt foarte importante. Poate ca altii nu au mai mult de 12000 euro, in cazul asta le recomand cu caldura Cee'd.
  • 0

#31 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 04:18

Poate o sa te surprinda, insa niste avantaje "teoretice" sunt de fapt "practice"...Ceea ce treci tu la avantaje tin strict de preferintele tale personale si nu relevanta obiectiva. Poate inafara de farurile cu xeon. Insa Cee'd are cateva plusuri vis-a-vis de C4, avantaje care sunt indiscutabile:

+ spatiu mai mare pentru toti pasagerii;
+ portbagaj mai mare;
+ stabilitate mai buna in viraje;
+ dinamica mai buna;
+ garantie mai mare;
+ vitezometru logic, cu ac, nu digital :)
+ port USB si iPod ca accesoriu standard.
  • 0

#32 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 04:31

Pai tocmai asta vroiam sa scot in evidenta, inutilitatea acestui versus. Fiecare isi ia masina dupa ce are nevoie, nu (numai) dupa ce scrie pe hartie.
Eu nu am nevoie de spatiu mai mare si nici de portbagaj mai mare. Am fost in concediu cu 4 oameni in masina, dintre care 2 foarte mari (1.98 respectiv 1.90), au avut loc fara probleme si au incaput si bagajele. Nu vreau sa car cartofi cu ea.
Nu stiu cum poate sa fie stabilitatea mai buna la Cee'd, eu n-am ajuns niciodata la limita cu C4 si nu merg tocmai incet. O singura data a intrat ESP-ul pe serpentine din cauza ca era nisip pe marginea drumului.
Nu stiu la ce te referi cu dinamica mai buna
Garantie mai mare - de acord. Sa vedem daca se schimba componente gen amortizoare, capete de bara, bucsaraie pe garantie. La C4 se schimba, la Cee'd scrie pe certificat ca nu se incadreaza (practic ramane la alegerea celor de la service).
Portul USB este singurul avantaj real din ce ai enumerat acolo. Mi-as dori si eu asa ceva.
  • 0

#33 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 04:44

Cu vitezometrul cred ca glumesti, display-ul central e o idee foarte buna (si aici sunt cat se poate de obiectiv), pot sa vad toate datele importante fara sa iau ochii de la drum. Pe langa asta, vitezometrul are eroare de 0.5% fata de 5-10% la restul masinilor (asta cu jantele de 16" sau 17" stock). Practic la mine pana la 140km/h aveam fix aceeasi viteza si pe GPS si pe bord.

Sorry de posturi consecutive, nu mi-a mers edit.

Aceasta postare a fost editata de neron: 06 noiembrie 2007 - 04:45

  • 0

#34 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 05:46

Stabilitatea si dinamica pe traseu virajat este data (si) de calitatea trenului de rulare, iar aici Cee'd are un avantaj clar in fata lui C4: suspensie independenta spate.
Eu nu stiu ce nevoi ai tu, sau daca cari cartofi sau nu, si nu cred ca intereseaza pe cineva, insa ca dimensiuni interioare masurate, Cee'd este peste C4, simplu.
Cu vitezometrul nu glumesc deloc, solutia afisajului digital este sub cea cu ac (poti verifica care este solutia adoptata majoritar in aviatie, si sa te intrebi de ce) :)
  • 0

#35 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:02

Bine, cand mi-oi lua avion o sa cer cu indicatoare ceas :)
Hai c-o dam in balarii.
  • 0

#36 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:09

Deloc, indicatoarele, instrumentele cu ac si scala sunt mai lizibile, chiar si in conditii delicate, sau cand sunt citite rapid, pe cand un afisaj digital poate crea confuzii, si este nevoie de o atentie mai mare ca sa realizezi valoarea afisata.
  • 0

#37 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:10

nuprea vad cum poti sa compari o marca de masini oarecum spre premium cum e citroen, masini cu clara tenta spre lux cel putin in clasa medie spre mare cu un producator de jucarii chinezesti cum e kia, in fine, copii se uita la poze prin reviste, eu daca as fi sa aleg strict intre cele doua de mai sus as alege clar c4, desi am mers ceva cu unul al unui prieten si nu imi place, dar fata de ceed nici nu ai ce compara, citroen ramane un etalon si o legenda in domeniul confortului, al finetii, al rafinamentului si poate si al tehnologiei, pe vremea cand citroen facea suspensii hidraulice la masinile de serie kia facea biciclete, si cat tine de tehnica folosita la suspensii, xara avea aws, directie pe toate 4 rotile, poate peste 10 ani face si kia asa ceva, si din cauza asta eu prefer sa merg pe know-how-ul citronen

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 06 noiembrie 2007 - 06:15

  • 0

#38 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:14

Citroen 1,6i
Putere maxima motor: 110 CP
Putere maxima: 5800 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 147 Nm
Rotatii pe minut: 4000 rotatii/ min

Viteza maxima: 194 km/ h
Acceleratie: 10.6 sec (0-100 km/h)

Kia Ceed 1,6i
Putere maxima motor: 122 CP
Putere maxima: 6200 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 154 Nm
Rotatii pe minut: 5200 rotatii/ min

Viteza maxima: 187 km/ h
Acceleratie: 10.8 sec (0-100 km/h)

nu vad diferente foarte mari


Ei bine eu vad!

1. Puterea maxima la C4 e mai jos in ture decat la Cee'd, deci s-ar putea sa fie cam egale ca putere la 5800rpm de exemplu. Mai sus, sa fim seriosi, nu e masina de curse...

2. Cuplul maxim e mai mare cu 7Nm la Cee'd dar este atins foarte sus, la 5200rpm, fata de cel mai mic" cu 7Nm de la C4 dar care e atins la 400rpm!!!

Acceleratiile 0-100 si vitezele maxime sunt irelevante. Si sunt asemanatoare.

Am votat C4.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#39 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:15

nuprea vad cum poti sa compari o marca de masini oarecum spre premium cum e citroen, masini cu clara tenta spre lux cel putin in clasa medie spre mare cu un producator de jucarii chinezesti cum e kia, in fine, copii se uita la poze prin reviste, eu daca as fi sa aleg strict intre cele doua de mai sus as alege clar c4, desi am mers ceva cu unul al unui prieten si nu imi place, dar fata de ceed nici nu ai ce compara, citroen ramane un etalon si o legenda in domeniul confortului, al finetii, al rafinamentului si poate si al tehnologiei, pe vremea cand citroen facea suspensii hidraulice la masinile de serie kia facea biciclete, si cat tine de tehnica folosita la suspensii, xara avea aws, directie pe toate 4 rotile, poate peste 10 ani face si kia asa ceva, si din cauza asta eu prefer sa merg pe know-how-ul citronen

Si sandu mai baga un post sa se afle si el in treaba...auzi, marca Citroen marca premium :laugh:

Auzi, acum eu stiu ca tu ai vazut multe la viata ta, inclusiv Jetta 4motion de care nu a auzit nici VW, dar Cee'd, jucaria asta ai condus sau macar vazut in viata ta ? Mai lasa-ne tu cu povesti nemuritoare despre Citroen care a revolutionat automobilul, ca nu asta e tema de fata.

VIPER, bine ca ai votat, dar ai vreun argument, asa de curiozitate...?

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 06 noiembrie 2007 - 06:18

  • 0

#40 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:24

Nu-mi place Cee'd cum arata. Nu are identitate. Seamana cu Astra, cu Corolla poate, seamana cu prea multe. Da, imi place ce ofera la o anumita suma. Prefer Rio.

In plus uita-te mai sus la ce am subliniat...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#41 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:28

Pai ai subliniat tu, dar eu am in fata teste in care Cee'd bate C4 la reprize si pe circuit, la motorizari similare. De ex. repriza 80-120 km/h obtinuta de autozeitung pt. motorizarile de 1.6 benzina sunt de 7.4 s pt. Cee'd si 8.4 s pt. C4 (toate in conditiile unui consum mai mic la Kia).
Oricum, datele pe care le-ai citat tu au cel putin o eroare: v. max. la Cee'd 1.6 CVVT este de 192 km/h nu 184. Iar cuplul nu este relevant ca valoare maxima, ci ca pondere fct. de turatie, unde un sistem de distributie variabila continua (cum este cel de la Cee'd) isi spune cuvantul.

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 06 noiembrie 2007 - 06:34

  • 0

#42 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 06:55

eu acum vad un scor de 13-10 pt Cee'd.
Cum s-o termina nu stiu...si nu ma intereseaza
Daca acum 2 ani imi aratati voi un poll cu un asftel de scor la o masina Kia, va ziceam ca suntenti nebuni
lumea se schimba, mentalitatea se schimba. desigur ca exista extreme in ambele parti, oameni care vorbesc de biciclete desi nu au condus masina (dar nici nu isi permit o masina a in versiunea originala, doar sora facuta in honolulu a unei alte masini)...vorbesc de tinuta de drum fara sa puna mana pe masina.
pt mine elocvent a fost faptul ca posesor cu state vechi de golf a ales masina urmatoare intre kia si mazda. asiatici cu ochii mici care nu sunt capabili sa faca masini.
ar fi interesant cand se vor publica datele de la APIA sa vedem ce producator a inregistrat cea mai mare crestere in anul asta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#43 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 06 noiembrie 2007 - 07:55

Daca as vrea ceva cu stil si aparte as lua C4. Daca as vrea dotari bune si raport calitate pret foarte bun as lua Ceed.
Singurul lucru care imi displace la C4 este amplasarea display-urilor in diferite locatii in masina. Ca sa tii ochii la drum acestea trebuie sa fie centralizate, nu turometrul ascuns pe coloana volanului si practic invizibil daca lumina soarelui bate puternic, iar vitezometrul la baza parbrizului. In rest, C4 coupe este o frumusete de masina iar unor chiar le place interiorul masinii frantuzesti. Cee'd este mai conservatoare ca look insa mi se pare more value for the money. Mentionez ca am studiat pe indelete Cee'd la showroom iar cu C4 am avut chiar ocazia sa merg in calitate de sofer. Volanul mi s-a parut excelent, cutia insa foarte modesta si imprecisa. Era vorba de 1.6 benzina.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 06 noiembrie 2007 - 07:57

  • 0
On a self-imposed forum break...

#44 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:01

si eu am votat c4-ul. prefer "nebunia" frumoasa a citroenului, vitezometrul digital, designul mult mai placut etc. Nu cred ca diferentele de dinamica sunt chiar asa de mari cum s-ar sugera aici, cel putin pentru un sofer obisnuit sunt sigur ca sunt nesemnificative.
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#45 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:17

Nu sunt mari, dar sunt masurabile, pe cand aspectul nu este. Ba chiar C4 mie mi se pare unul dintre cele mai neplacute compacte...
  • 0

#46 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:22

Citroen 1,6i
Cuplul maxim motor: 147 Nm
Rotatii pe minut: 4000 rotatii/ min

Kia Ceed 1,6i
Cuplul maxim motor: 154 Nm
Rotatii pe minut: 5200 rotatii/ min


Dap, masurabile. Si arata foarte rau pt Cee'd. Si pana nu vad ambele grafice de cuplu, nu ma poate convinge cineva ca Cee'd sta bine...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#47 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:30

Nu sunt mari, dar sunt masurabile, pe cand aspectul nu este. Ba chiar C4 mie mi se pare unul dintre cele mai neplacute compacte...


or fi ele masurabile, dar inca odata ma repet: cat sunt de evidente pentru grosul cumparatorilor de compacte? Ca nu cred ca e ceva de genu: citroen c4 barca si cee'd tren pe sine.
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#48 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:34

Viper, ti-am spus de reprize si timpi pe circuit. Am atasat o pag. din Quattroruote mai devreme si niste valori de pe autozeitung mai sus...nu o sa ma apuc sa scanez toate testele pe care le am, doar ca sa conving pe cineva...
Explicatii exista pt. dinamica mai buna, asa cum am zis, multilink-spate, si distributie variabila continua (CVVT) la benzinare. Iar graficele de cuplu le gasesti pe orice brosura Kia...

maximus, daca dinamica nu te intereseaza, sa nu spui ca nici garantia, nici habitabilitatea, ca deja inseamna ca nu te intereseaza altceva decat C4, ca asa vrea muschiu' tau :lol:
  • 0

#49 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:41

Daca acum 2 ani imi aratati voi un poll cu un asftel de scor la o masina Kia, va ziceam ca suntenti nebuni
lumea se schimba, mentalitatea se schimba.

defapt eu as zice ca abia acuma lumea a innebunit, sau mai bine zis s-au trezit niste naivi mari cunoscatori auto citind niste reviste colorate cu multe poze si cred ca tot ce zboara se mananca

apropos la apopo-ul tau, am si sora jettei, ai si pe taticul ei in familie, adica am golf, jetta si passat, toate confortline, si golful e ceva mai slab lucrat si e mai ieftin ca tot ziceai ca nu imi permit orignalul, golful e mai ieftin, mai slab lucrat si chiar am unul, si nici nu e originalul, e doar o alta versiune mai atent lucrata, mai business, asta comparand ambele masini in versiunea confortline fata in fata la propriu

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 06 noiembrie 2007 - 10:46

  • 0

#50 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 noiembrie 2007 - 10:43

Imagine amplasata
hai sa lamurim
C4 are 147Nm maxim la 4000 ~15Kgm..pe grafic, Ceed are 15Kgm la 3500rpm...deci sta clar mai bine

defapt eu as zice ca abia acuma lumea a innebunit, sau mai bine zis s-au trezit niste naivi mari cunoscatori auto citind niste reviste colorate cu multe poze si cred ca tot ce zboara se mananca

eh...vedem care are dreptate pana la urma. unii vobim din reviste colorate dar am mai si vazut masinile, le-am condus, chiar si avut. altii doar din reviste alb negru de calitate nemteasca :lol:
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi