Black Magic GTI
#1
Scris 09 decembrie 2007 - 09:37
Model baza : Mk5 GTI negru metalizat, 6MT, 200Hp/280Nm, 4 usi, tapiterie piele bej, bixenon
Modificari motor : Soft stage 2, CAI Evolution Motorsports, PCV valve fix, Milltek non-resonated turbo-back
Suspensie : Coilover Bilstein PSS10 reglabil pe inaltime si duritate
Roti : Jante forjate BBS RS-GT 8.5X19" incaltate cu Goodyear F1 235/35/19
Altele : Placa presiune si disc Sachs performance, ceasuri presiune turbo, presiune ulei si temperatura ulei Stri-racing
Audio : HU > Clarion DRZ-9255, Amplificatoare > Audison VRX 4.300, 1.500 si 2.150, Difuzoare > Midbass Peerless HDS 8", Medie Scan-Speak revelator 12M, tweeter DLS UR1", Sub > JL Audio 10W6 sealed, Baterie > Deep-cycle GZ 12.500, Cabluri > Stinger expert, Aurix fegasu, Antifonare > Dynamat expert, Caliber, Brax...
#2
Scris 09 decembrie 2007 - 09:48
#3
Scris 09 decembrie 2007 - 09:59
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#4
Scris 09 decembrie 2007 - 10:08
Asa, pentru sufletelul tau!
#5
Scris 09 decembrie 2007 - 10:11
ai mai castigat vreun concurs?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#6
Scris 09 decembrie 2007 - 10:12
sunetul trebuie auzit live, nu va puteti imagina ce soudstage a realizat fusco.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 09 decembrie 2007 - 11:45
cam la cat din nivelul maxim care-l scoate instalatia asculti muzica in masina?
( nu ma indoiesc de claritate si restu )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 10 decembrie 2007 - 01:28
s-o stapanesti sanatos.
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 10 decembrie 2007 - 01:34
VW Passat B6
#9
Scris 10 decembrie 2007 - 11:43
superba
#10
Scris 10 decembrie 2007 - 12:04
Audio > aprox. 11.000E
Motor > aprox. 2400E
Suspensie > 1600E
Roti > 6500E
Altele > aprox. 1000E
In total ar fi cam 22.500E adica vreo 3 sferturi din valoarea masinii. Ma ia durerea de cap numai cand ma gandesc. Noroc ca unele din componentele modificate le-am luat la un pret ceva mai mic decat cel de catalog asa ca mai pot scadea vreo 4-5000 din suma de mai sus !
#11
Scris 10 decembrie 2007 - 12:47
Costurile...hmmm...sa vedem...
Audio > aprox. 11.000E
Motor > aprox. 2400E
Suspensie > 1600E
Roti > 6500E
Altele > aprox. 1000E
Fusco - PRICELESS
:party1:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#12
Scris 10 decembrie 2007 - 03:42
Ex-FN2 owner
#13
Scris 10 decembrie 2007 - 09:00
#15
Scris 09 noiembrie 2008 - 09:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#16
Scris 09 noiembrie 2008 - 09:39
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#17
Scris 09 noiembrie 2008 - 12:35
si cum se opresteabia astept sa vad cum trage jucaria
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#18
Scris 09 noiembrie 2008 - 05:03
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#19
Scris 10 noiembrie 2008 - 01:56
#20
Scris 10 noiembrie 2008 - 01:09
Corsa e a gagicii si a fost foarte buna cat a stat GTI prin service I-am facut si aleia o resoftare pentru ca puterea si cuplul erau inuman de mici !
Daca vrei sa vezi ce-i aia inuman, iti dau golful de 1.4 al nevesti-mi
#21
Scris 10 noiembrie 2008 - 01:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#22
Scris 21 noiembrie 2008 - 12:09
- K04 turbo
- Injectoare S3
Cresterea a fost practic enorma. Acum sunt cu softul de test care teoretic face 310CP si va urma cel definitiv de 330-350CP. Acceleratii masurate cu vag-com :
100-160kmh in IV >
Stock > 11.2s
Stage 1 > 10.2s
Stage 2 > 9.2s
Satge 2+ > 8.8s
Stage 3/4 > 6.5s
80-120kmh in III >
Stock > 4.7s
Stage 1 > 4.5s
Stage 2 > 3.9s
Stage 2+ > 3.7s
Stage 3/4 > 3.1s
100-200kmh in IV + V >
Stock > 27s
Stage 1 > nu am masurat
Stage 2 > nu am masurat
Stage 2+ > nu am masurat
Stage 3/4 > 14.2s
#23
Scris 21 noiembrie 2008 - 12:29
#24
Scris 21 noiembrie 2008 - 01:05
performante excelente...
dar oare cat o sa tina motorul asta?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#25
Scris 21 noiembrie 2008 - 02:22
lol
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi