Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#476 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 14 mai 2014 - 11:03

Scuze, amice ai condus impecabil! Felicitari!


  • 0

#477 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 15 mai 2014 - 11:00

Mol, sunt sigur ca Fusco stie mult mai bine ce are de imbunatatit decat putem stii noi doar urmarind niste filmari, mai ales ca nu poate nimeni sa iasa in fata si sa inceapa critica cu: "Din cele >2000 de ture pe circuitul X si cele 10 curse in care am participat, mie mi se pare ca faci <asta> gresit".


  • 0

#478 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 15 mai 2014 - 02:19

Am remarcat acea gafa, zic io, plus unele trase aiurea, le-am semnalat si...s-a suparat, Care-i problema, trebuie doar laudat? Posteaza ca ,,racer'', doar pentru propriul orgoliu, si-ar trebui doar adulat, da? Trebuia sa dialogheze normal fata de cele semnalate cu bun simt, zic io.

Ce sens au cantarele cu gramajele pieselor, acest filmulet? 


  • 0

#479 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 17 mai 2014 - 08:30

alexx, o sa conversez cu tine ca nu are rost sa-mi pierd vremea cu frustrarile si judecata deformata a unora. Pe arogantul de mai sus il rog sa nu mai intre pe topicul asta si sa nu-si mai piarda vremea cu postarile de 2 lei ale unui "racer". Desigur ca pe film greselile se vad foarte usor dar cand esti in masina pe cel mai periculos circuit din lume perspectiva e "usor" diferita iar virajele oarbe si semioarbe nestiute la perfectie te fac sa abordezi alte trase decat cele ideale datorita instinctului de conservare. Spre deosebire de circuitele de F1 plate si cu majoritatea virajelor vizibile unde dupa 2-3 ture mergi deja la 90% din capacitatea masinii (presupunand ca ai un minim talent), aici ai de invatat un circuit de 20km cu jumatate din viraje oarbe si declivitati violente ce nu se vad pe nici o filmare. Doar cine ajunge acolo realizeaza ca toate antrenamentele pe PS3 din lume nu te pregatesc pentru ce gasesti acolo. Am discutat cu cei de la centrele de inchirieri (rent4ring si rentracecar) care au piloti experimentati in VLN si alte curse de prestigiu. Toti sunt inspaimantati cand au cursa pe Nurburgring si majoritatea spun ca abia dupa 1000 ture poti spune ca ai invatat pista (prin invatat inseamna ca trebuie sa stii ca in virajul X trebuie sa ai gazul la un anume %, trebuie sa fii pozitionat exact intr-un anume loc pe latimea pistei si trebuie sa stii exact unde poti sa franezi si unde NU trebuie sa franezi sub nici o forma). Sunt viraje off camber (cu inclinatie inversa) pe care le vezi, iti faci intrarea in ele dupa ce-ti spune creierul/experienta de pe alte piste si cand ajungi in apex realizezi viteza prea mare si trasa aiurea. Sunt viraje cu vale abrupta inainte unde NU trebuie sa franezi cu suspensia descarcata pentru ca o iei instantaneu in parapeti. Sunt viraje imediat dupa compresii puternice unde suspensia e comprimata 100% iar tu trebuie sa virezi imediat dupa ! Sunt diferente de nivel de zeci de metri pe o singura urcare/coborare ! Cateva poze pentru a vedea cat de cat declivitatile (prin comparatie si cu linia gardului se pot observa destul de bine)

14206904535_b3dcebc486_b.jpgNurburgring2014_294 by fuscobal, on Flickr

14206905035_dfc0c587cf_b.jpgNurburgring2014_290 by fuscobal, on Flickr

14204423462_0d155a86ff_b.jpgNurburgring2014_281 by fuscobal, on Flickr

14206905745_50011daa40_b.jpgNurburgring2014_280 by fuscobal, on Flickr

14203607111_452ef80298_b.jpgNurburgring2014_275 by fuscobal, on Flickr

14183765906_3b12c3d9b7_b.jpgNurburgring2014_240 by fuscobal, on Flickr

14227051003_9744663dd5_b.jpgNurburgring2014_218 by fuscobal, on Flickr

14203608691_2167a30e64_b.jpgNurburgring2014_215 by fuscobal, on Flickr

14203609321_a8678fa292_b.jpgNurburgring2014_206 by fuscobal, on Flickr

14020239569_53300cef52_b.jpgNurburgring2014_154 by fuscobal, on Flickr

Asa arata o compresie puternica si ce se intampla cand iei piciorul din gaz unde nu trebuie. Aici se franeaza inainte sau nu se mai franeaza deloc > https://www.youtube....h?v=ml8B6_FNs64




  • 0

#480 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 mai 2014 - 08:35

240 si 215 sunt intr-adevar dure!


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#481 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 17 mai 2014 - 08:49

Ceva explicatii > In pozele 281 si 294 se vede schimbarea in acelasi loc simultan a declivitatii si a inclinarii laterale. In 294 se vine de sus si la iesirea din primul viraj cu inclinatie spre stanga, masinile supravireaza violent pentru ca exact la iesirea din viraj drumul muta inclinatia transversala in partea opusa si descarca suspensia de pe roata solicitata stricand echilibrul masinii. In poza 281 se intampla cam acelasi lucru pe un varf de deal. In poza 240 Ferrariul galben vireaza dreapta dupa o urcare violenta cu diferenta mare de nivel. Virajul e complet orb (observati cum in spatele masinii circuitul "dispare brusc"). Ca o gluma, un coleg care a fost prima oara acolo a spus ca e mai degraba partie de ski decat circuit. In 2010 am avut un coleg cu Beetle 1.8T care a pocnit turbina (multe masini patesc asta) deoarece din cauza acceleratiei foarte puternice pe coborare uleiul din baie s-a ridicat si a ramas fara ungere !

oaspete, crede-ma ca in realitate e de 10 ori mai rau. Daca pe o pista normala, o trasa putin aiurea sau o viteza prea mare pe viraj se mai corecteaza prin simpla luare a piciorului din gaz sau mici corectii din volan, aici inclinatiile violente ale masinii stanga-dreapta care supara echilibrul suspensiei permanent te fac sa pierzi controlul cand nici nu te poti gandi ca se anunta ceva la orizont. Astia de la Rent4ring pe toate masinile de la Swiftul ieftin inchiriat de mine si pana la Porsche GT3 au suspensii Ohlins R&T sau KW clubsport, adica mult peste ce am eu pe Golf. Cu franele nu s-au deranjat mai mult decat niste placute la Swift, puterea fiind mica. Faptul ca au pus insa suspensie de 2500Euro pe o masina ca aia spune multe. Aici, in afara de cunoasterea pistei, suspensia e cam cea mai importanta componenta a masinii !
  • 0

#482 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 17 mai 2014 - 10:25

Vad ca te-a stimulat postarea mea... :) Sunt de acord ca nu poate exista foto, video care sa redea realitatea. Asta o spun din prisma unui pasionat de schi... Puteai posta, răspunde cu nițică logica, fiindca remarca mea s-a vrut a fi constructiva. Ca aduci PS3 in ecuație, ma amuza, ca dealtfel și al tău răspuns la întrebarea : ai făcut vreun curs de pilotaj? Deci, începe prin a face un curs de pilotaj. Orice pasionat de auto și - ar dori să facă o tura acolo, mai ales cu o mașină închiriată. Pentru asta ai tot respectul. Pentru faptul ca nu accepti critici, sugestii... spune multe...
  • 0

#483 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 17 mai 2014 - 10:50

@Fuscobal: cat a costat inchirierea Swift'ului? Taxa de inchiriere presupunea si ca masina era asigurata sau orice paguba facuta o plateai tu?

Hungaroring e nivel de gradinita  pe langa circuitul asta?


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#484 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 mai 2014 - 12:11

Swiftul e cam cea mai ieftina masina de acolo si costa 480E/half day (6 laps) sau 750E/full day (12 laps). Vezi tarifele aici > http://www.rent4ring...leife.html#c173 . Masina este asigurata dar mai platesti si tu pana la 3500E pentru Swift in caz de dauna totala. Probabil ei vor sa-si acopere si timpul in care tin masina blocata in caz de accident si pierd bani din neinchirierea ei ! Mai este o clauza de overreving care se refera la ratarea treptei de viteze si stricarea cutiei, caz in care iar platesti tu o "amenda". Hungaroring e banal fata de Nurburgring si in plus are acele spatii generoase de scapare cu nisip si cauciucuri. Pe Nurburgring parapetii sunt la 1m de pista. CA idee, Pe Nurburgring am avut cu Swiftul de 136CP intr-o tura submediocra (masina poate 8min40sec condusa de unul care stie pista bine iar eu am avut vreo 10min20sec) o viteza medie de 110kmh, adica cam la fel cu viteza medie avuta cu Golful meu pe Hungaroring in cea mai rapida tura. Pe Hungaroring, cu Golf ajung doar in linia dreapta la vreo 210kmh, in rest rar treci de 160kmh, pe cand pe Nurburgring as atinge si 250kmh in Schwedenkreuz sau Foxhole iar asta nu pe o linie perfect dreapta ca la Hungaroring !
  • 0

#485 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 aprilie 2015 - 10:46

Ultimul update zice ca am schimbat batranul B16 (impecabila dupa 8 ani de zile) cu Ohlins R&T + bielete reglabile VWRacing

 

16579925958_0a278651ba_h.jpgOhlins R&amp;T_29 by fuscobal, on Flickr

 

16766429732_7d75892024_h.jpgOhlins R&amp;T_30 by fuscobal, on Flickr

 

16767484835_d7f80e62bc_h.jpgVWR endlinks_1 by fuscobal, on Flickr

 

Ohlins are arcuri liniare de 70N/mm fata si 60N/mm spate in timp ce B16 avea 39N/mm fata si 51N/mm spate. Prima impresie este ca desi arcurile Ohlins sunt mult mai dure, suspensia este mult mai comfortabila. Astept primul track day pe Adancata sa vad cum se comporta si acolo !


Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 18 aprilie 2015 - 10:50

  • 0

#486 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 aprilie 2015 - 12:21

Arata foarte sexy :D


  • 0

#487 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 aprilie 2015 - 12:26

@fusco: Apropo de adancata, ceva sperante sa mai faca track day-uri acolo in lunile urmatoare? Voiam sa iau un MX5 cu care sa vin si eu la track days, dar cand am vorbit cu ei au spus ca au multe evenimente si ca in timpul saptamanii nu ar veni nimeni (cu asta nu sunt de acord, dar ma rog).


  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi