Scuze, amice ai condus impecabil! Felicitari!
Black Magic GTI
#476
Scris 14 mai 2014 - 11:03
#477
Scris 15 mai 2014 - 11:00
Mol, sunt sigur ca Fusco stie mult mai bine ce are de imbunatatit decat putem stii noi doar urmarind niste filmari, mai ales ca nu poate nimeni sa iasa in fata si sa inceapa critica cu: "Din cele >2000 de ture pe circuitul X si cele 10 curse in care am participat, mie mi se pare ca faci <asta> gresit".
#478
Scris 15 mai 2014 - 02:19
Am remarcat acea gafa, zic io, plus unele trase aiurea, le-am semnalat si...s-a suparat, Care-i problema, trebuie doar laudat? Posteaza ca ,,racer'', doar pentru propriul orgoliu, si-ar trebui doar adulat, da? Trebuia sa dialogheze normal fata de cele semnalate cu bun simt, zic io.
Ce sens au cantarele cu gramajele pieselor, acest filmulet?
#479
Scris 17 mai 2014 - 08:30
Nurburgring2014_294 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_290 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_281 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_280 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_275 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_240 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_218 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_215 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_206 by fuscobal, on Flickr
Nurburgring2014_154 by fuscobal, on Flickr
Asa arata o compresie puternica si ce se intampla cand iei piciorul din gaz unde nu trebuie. Aici se franeaza inainte sau nu se mai franeaza deloc > https://www.youtube....h?v=ml8B6_FNs64
#480
Scris 17 mai 2014 - 08:35
240 si 215 sunt intr-adevar dure!
#481
Scris 17 mai 2014 - 08:49
oaspete, crede-ma ca in realitate e de 10 ori mai rau. Daca pe o pista normala, o trasa putin aiurea sau o viteza prea mare pe viraj se mai corecteaza prin simpla luare a piciorului din gaz sau mici corectii din volan, aici inclinatiile violente ale masinii stanga-dreapta care supara echilibrul suspensiei permanent te fac sa pierzi controlul cand nici nu te poti gandi ca se anunta ceva la orizont. Astia de la Rent4ring pe toate masinile de la Swiftul ieftin inchiriat de mine si pana la Porsche GT3 au suspensii Ohlins R&T sau KW clubsport, adica mult peste ce am eu pe Golf. Cu franele nu s-au deranjat mai mult decat niste placute la Swift, puterea fiind mica. Faptul ca au pus insa suspensie de 2500Euro pe o masina ca aia spune multe. Aici, in afara de cunoasterea pistei, suspensia e cam cea mai importanta componenta a masinii !
#482
Scris 17 mai 2014 - 10:25
#483
Scris 17 mai 2014 - 10:50
@Fuscobal: cat a costat inchirierea Swift'ului? Taxa de inchiriere presupunea si ca masina era asigurata sau orice paguba facuta o plateai tu?
Hungaroring e nivel de gradinita pe langa circuitul asta?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#484
Scris 18 mai 2014 - 12:11
#485
Scris 18 aprilie 2015 - 10:46
Ultimul update zice ca am schimbat batranul B16 (impecabila dupa 8 ani de zile) cu Ohlins R&T + bielete reglabile VWRacing
Ohlins R&T_29 by fuscobal, on Flickr
Ohlins R&T_30 by fuscobal, on Flickr
VWR endlinks_1 by fuscobal, on Flickr
Ohlins are arcuri liniare de 70N/mm fata si 60N/mm spate in timp ce B16 avea 39N/mm fata si 51N/mm spate. Prima impresie este ca desi arcurile Ohlins sunt mult mai dure, suspensia este mult mai comfortabila. Astept primul track day pe Adancata sa vad cum se comporta si acolo !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 18 aprilie 2015 - 10:50
#486
Scris 28 aprilie 2015 - 12:21
Arata foarte sexy
#487
Scris 28 aprilie 2015 - 12:26
@fusco: Apropo de adancata, ceva sperante sa mai faca track day-uri acolo in lunile urmatoare? Voiam sa iau un MX5 cu care sa vin si eu la track days, dar cand am vorbit cu ei au spus ca au multe evenimente si ca in timpul saptamanii nu ar veni nimeni (cu asta nu sunt de acord, dar ma rog).
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi