Poti pune aici un pret pentru evacuare? Macar de curiozitate. Miltek'ul cat a fost?
Black Magic GTI
#451
Scris 06 martie 2014 - 11:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#452
Scris 08 martie 2014 - 12:32
3000RON a fost evacuarea custom iar Milltek vreo 6000RON (un Milltek cu decat ca si cea custom ar fi 4000RON) !
#453
Scris 23 martie 2014 - 11:10
In sfarsit am apucat sa fac o masuratoare calumea cu un vbox sport (gps de 20Hz) conectat prin bluetooth la iphone. Diferentele sunt sesizabile, vag-com masoara complet aiurea dupa cum banuiam :
80-120kmh > 2.48s
100-160kmh > 5.62s
100-200kmh > 12.21s
Schimbarile se fac dupa cum urmeaza :
3 > 4 la 151kmh si dureaza cam 0.7s (viteza scade la 150kmh in timpul schimbarii). La un DSG care schimba in 0.08s, curba ar continua in sus pe parcursul celor 0.7s si viteza ar ajunge la 156kmh (de aici deja pierd 6kmh doar din cauza schimbarii)
4 > 5 la 190kmh si dureaza cam 0.7s (viteza scade la 188kmh in timpul schimbarii). LA un DSG, curba ar continua si viteza ar ajunge la 194.5kmh (de aici mai pierd inca 6.5kmh din cauza schimbarii)
La o manuala care schimba perfect se pierd 0.2s pe schimbare, deci a mea e cu 0.5s mai lenta pe fiecare schimbare. Cu o cutie buna 100-160kmh ar deveni 5.62-0.5 = 5.12s iar 100-200kmh ar deveni 12.21 - 0.5 x 2 = 11.21s !
#454
Scris 23 martie 2014 - 04:40
Eu stiam de 0-200km/h in cca. 6 secunde la unele masini...
#455
Scris 23 martie 2014 - 05:22
Desigur, o puzderie de masini au astfel de timpi. Ăăăăăă.... zi tu repede niste nume, ca mie imi stau pe buze dar nu le nimeresc...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#456
Scris 23 martie 2014 - 06:40
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#457
Scris 23 martie 2014 - 07:54
care e problema cu cutia de ia 0.7s schimbul de treapta ? nu am stat niciodata sa "analizez", dar mie cel putin in r mi se pare ca se poate schimba undeva la sub jumatate de secunda lejer, in egala masura nici nu m-a pasionat prea tare subiectu.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#458
Scris 23 martie 2014 - 08:35
#459
Scris 23 martie 2014 - 08:44
Cum adica ti se pare? ....
simplu : vorbim de perceptie, dupa cum am zis si mai sus nu este un subiect care sa ma fi preocupat prea mult, drept pentru care nu am stat sa cronometrez
..... Cum sa ti se pqra chestii sub o secunda?
sa inteleg ca tu ai nevoie de o secunda ca sa simti ceva ? pai acuma se explica pasiunea ta pentru mertzuri > la cat is de lente ai timp sa intelegi ce se petrece, in egala masura banuiesc ca de aia nu-ti zembeurile > nu apuci sa pricepi nimic
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#460
Scris 23 martie 2014 - 08:55
mecea asta ii jmeker rau, simte diferenta intre 0,5 si 0,7s...
esti tare tati.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#461
Scris 23 martie 2014 - 09:13
Poatr 100 200 in 6s...
Da...un diesel probabil abia reuseste sa porneasca in cca. 6 secunde...
Ska, asa pasionat de auto esti tu?
Sunt benzinare care prind 200km/h in cca. 6 secunde. Lasa barurile si mai pune mana pe o carte auto...
#462
Scris 23 martie 2014 - 09:16
#463
Scris 23 martie 2014 - 09:34
...Sunt benzinare care prind 200km/h in cca. 6 secunde. Lasa barurile si mai pune mana pe o carte auto...
Asa e, mi-am adus aminte! Cum le zic americanii... Jet Fighter? Asa e, sunt pe (un fel de) benzina.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#464
Scris 23 martie 2014 - 09:51
Da...un diesel probabil abia reuseste sa porneasca in cca. 6 secunde...
Ska, asa pasionat de auto esti tu?
Sunt benzinare care prind 200km/h in cca. 6 secunde. Lasa barurile si mai pune mana pe o carte auto...
o dai in veyroane si alte masini de meleoane de euro... mai taie din ele
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#465
Scris 23 martie 2014 - 09:54
Aha, ai realizat ca se exista...
Explica-i si lui Forester...ca el crede doar in avioane, daca a lui nu poate, nu exista...
#466
Scris 23 martie 2014 - 10:07
Veyron, Suhoi, Fxx... avioane. Tu ai pomenit ceva de masini 0-200 sub 6s. Did you catch my drift?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#467
Scris 23 martie 2014 - 10:22
Veyron, Suhoi, Fxx... avioane. Tu ai pomenit ceva de masini 0-200 sub 6s. Did you catch my drift?
Mda...e greu...
-cca. inseamna: ,,in jurul valorii'', ,,aproximativ''... (de 6 in ast caz), atat cu minus cat si cu plus, care poate tinde catre 5, respectiv 7.
Veyronul undeva la 6,7s, parca...dar s-ar putea sa mai existe...
La ,,fara numar'' o vad masina ,,cea mai cea'', iar la cu numar, accesibila pentru un impatimit, Atom Ariel V8..., adica la cateva zeci de mii de euro, ofera senzatii apropiate celor de milioane de euro...Curios ca in Romania am impresia ca este una singura, n-am idee de ce n-a prins si la noi...ba de fapt stiu...
#468
Scris 24 martie 2014 - 12:05
Ce naiba sa faci cu Atom ala daca nu mergi pe circuit, si asta des?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#469
Scris 24 martie 2014 - 12:23
Asa e, mi-am adus aminte! Cum le zic americanii... Jet Fighter? Asa e, sunt pe (un fel de) benzina.
bah nu stiu ce sa zic...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#470
Scris 24 martie 2014 - 04:45
Ska, vii sau pleci?
Vezi ca din obisnuinta ai tras la motorina.
Poti face si gratar instant la evacuare.
Este evacuare custom sau Milltek ? Poti detalia ceva reprize? Cum ii reduci greutatea? Ce cutie de viteza ai pe el? Reusesti sa simti, schimbi vitezele mai rapid cu vreo cinzeaca decat Mecea? Ceva detalii despre cauciucuri? Tot de iarna?
Vezi ca folia este prea deschisa, te bate in cap...sau nu inchizi ,,portiera'', ca ai spus ca ai probleme cu clima....
Esti tot in benzinarie sau te-a catapultat?
#471
Scris 01 aprilie 2014 - 08:02
Stricati frumusete de topic cat se poate de informattiv cu mistourile voastre. Pe care il mai prind ii fac cadou o vacanta scurta sau lunga (dupa cum am chef).
Life must be taken one disaster at a time
#472
Scris 10 aprilie 2014 - 09:59
Aseara am instalat si WOT box-ul dar ramane sa fac cateva masuratori din nou cu vbox pentru diferente. Pana acum n-am reusit decat vreo 3 schimbari (pentru ca incepuse sa ploua) iar impresiile sunt pozitive. Ambreiajul tot agata dar intra ceva mai repede, in schimb preluarile sunt instantanee si se simt socuri foarte puternice, cuplul fiind instant dupa schimbare (noroc cu bielele forjate, cele OEM au le-au crapat multora) !
#473
Scris 13 mai 2014 - 11:30
Tura 6 de pe Nurburgring (6 am facut in total intrucat dupaamiaza se anunta vreme rea si asa a fost) > https://www.youtube....eature=youtu.be
Impresii > Masina avea 136HP/1025kg si desi nu impresiona la acceleratii, masa mica o facea usor de controlat la limita. Cu semislickurile reci era extrem de supraviratoare dar la fel de usor de adus inapoi pe calea buna. Din pacate, desi extrem de usoara, viteza limita pe viraj era trasa inapoi de ecartamentul si ampatamentul mici ale masinii !
#474
Scris 14 mai 2014 - 07:10
Te misti binisor, dar inca faci gafe in schimbatul vitezelor (min 02:05), nu folosesti toata latimea pistei...asta daca te interesa timpul...
De acord ori ba?
#475
Scris 14 mai 2014 - 09:32
Tura 5 filmata cu iphone + HArry laptimer + modul gps extern Emprum > https://www.youtube....eature=youtu.be
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi