Mecea, incearca sa inveti sa nu ignori limba romana... :)I
In alta ordine de idei, ti-am salutat revenirea pe un alt topic. Sa-ti explic cum se raspunde unui salut?
Aceasta postare a fost editata de mol: 12 februarie 2014 - 10:08
Scris 12 februarie 2014 - 10:05
Mecea, incearca sa inveti sa nu ignori limba romana... :)I
In alta ordine de idei, ti-am salutat revenirea pe un alt topic. Sa-ti explic cum se raspunde unui salut?
Aceasta postare a fost editata de mol: 12 februarie 2014 - 10:08
Scris 15 februarie 2014 - 06:08
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 16 februarie 2014 - 06:40
Mai Mol, eu spun ca am avut timpi comparabili cu respectivii si tu ma intrebi de ce au scos timpi mai buni mine ?!?! Honda in cauza e mai usoara pe la vreo 1320-1330kg cu plin si sofer. Timpul meu este facut cu o greutate de 1480-1490kg !
Ai cumva idee citi CP avea Honda si citi CP aveai tu?
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 16 februarie 2014 - 06:40
Scris 16 februarie 2014 - 07:59
Honda cica avea vreo 230CP iar eu din cate se pare nu aveam nici 250CP pentru ca pe linia dreapta am avut fix aceeasi viteza maxima cu el. Un alt coleg cu motorul meu pe un A3 si 290CP a avut cu vreo 12kmh peste mine, deci clar masina nu tragea cum trebuie. La intoarcerea in Bucuresti am logat tot si pompa mea de joase abia mai facea 3bar in conditiile in care softul cere 4.5bar ! M-am uitat si pe aer ... aceeasi problema si acolo. Softul lua mai putin pentru a pastra AFR-ul constant, nemaiavand benzina suficienta !
PS : Am avut 185kmh la ultimul trackday si cand masina era in toanele bune ajungea la 220-230kmh pe bord (real cu vreo 7-8kmh mai putin) ! Cu toate astea, acum am scos timpul cel mai bun cu toata lipsa de putere, ceea ce inseamna ca ultimele modificari s-au facut simtite. Asteptam pompa de TTRS si softul updatat sa vedem cum se comporta la urmatoarea sesiune !
Scris 20 februarie 2014 - 07:05
Putin off-topic > Impreuna cu 2 prieteni am planificat primul eveniment pe anul asta, o iesire la Nurburgring intre 1 si 5 mai. Daca mai sunt doritori sa ma anunte !
Scris 20 februarie 2014 - 07:35
Putin off-topic > Impreuna cu 2 prieteni am planificat primul eveniment pe anul asta, o iesire la Nurburgring intre 1 si 5 mai. Daca mai sunt doritori sa ma anunte !
Mie mi se pare destul de ontopic .
Eu as fi fost mult mai interesat de Hungaroring, pentru o prima experienta pe pista. Plus ca pe 4 mai sunt nash... ((((....
Daca se schimba ceva in program poate anunti si pe aici .
Scris 20 februarie 2014 - 11:26
Putin off-topic > Impreuna cu 2 prieteni am planificat primul eveniment pe anul asta, o iesire la Nurburgring intre 1 si 5 mai. Daca mai sunt doritori sa ma anunte !
Asa da...
Sunt doritor de impresiile, filmuletele voastre de acolo.
Scris 21 februarie 2014 - 01:34
O sa fie si Hungaroring, probabil tot aprilie - mai dar Nurburgring am pus in zilele alea pentru ca, desi avem in plan 2 zile de stat acolo, avem inca 2 de rezerva in caz ca prindem vreme aiurea. SUnt 4 zile la rand cu circuitul deschis de la 8.00 la 19.00 ceea ce e destul de rar !
Back to my car :
- Am montat pompa de joase de TT-RS cu o mica modificare a plutitorului (nu stiu cum draq nu s-au prins englezii de si-au montat pompa asta de ce nu le indica corect nivelul)
- Am inceput lucrul si la evacuarea de 3" fara cat si cu 2 tobe pentru zgomot mai mic. Milltek va fi de vanzare dupa aceea
- Intra pe masina o noua revizie de soft pentru a o inlocui pe cea actuala care are nu mai putin de 5 ani
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 21 februarie 2014 - 01:38
Scris 21 februarie 2014 - 06:48
Aceasta postare a fost editata de cash: 21 februarie 2014 - 06:48
Scris 21 februarie 2014 - 06:37
cash, poti urmari aici cand se afiseaza > http://www.hungarori...ub_id=5&lang=en
Deocamdata inca sunt datele si preturile de anul trecut. Datele sunt complet haotice...nu se leaga in nici un fel de weekenduri, sarbatori...Eu am luat 10x20min la 50.000 HUF si cum erau stickere micute lipite intre ele, am pus-o pe tanti sa mi le taie cu foarfeca in 2, astfel le-am impartit cu altcineva si am iesit la 25.000 HUF pe 5 sesiuni fata de 30.000 HUF cat ar fi costat daca luam 5 de la bun inceput
Scris 22 februarie 2014 - 01:03
Aha, o sa urmaresc. Multumesc pentru info. Nu oricine are disponibilitatea ta.
Scris 22 februarie 2014 - 01:15
adica ar veni 400 lei pt 4 sesiuni + cazare + drum ?
Scris 22 februarie 2014 - 01:30
Ordinea cred c'ar fi inversa ... aia 400 sunt costul cel mai mic. Plus, nu uita de uzuri ... pneuri/placute
Scris 22 februarie 2014 - 06:05
Costul total pentru mine este cam 600Euro. Nu stiu cum ai ajuns la 400 lei
Scris 22 februarie 2014 - 06:26
Alex intreba daca 400ron ar fi doar accesul pe circuit
Scris 22 februarie 2014 - 09:12
adica ar veni 400 lei pt 4 sesiuni + cazare + drum ?
Costul total pentru mine este cam 600Euro. Nu stiu cum ai ajuns la 400 lei
am convertit 30.000 HUF in lei ,pentru cate zile sunt astia 600 eur?
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 februarie 2014 - 09:12
Scris 22 februarie 2014 - 09:25
Voi vorbiti impreuna si va intelegeti separat ...
400 ron ar fi doar ptr intrarea pe circuit, 600 oiro ar fi cheltuiala totala pentru deplasare!
Scris 22 februarie 2014 - 09:30
am inteles 600 eur pentru cate zile asta intreb eu acum,a intrebat cum am calculat aia 400 si am raspuns
Scris 22 februarie 2014 - 09:40
Eu am inteles ca ptr 2 zile, in principiu, de pe 1 pe 3, cu posibilitatea de a extinde pana pe 5, daca nu se satura
Scris 23 februarie 2014 - 09:58
Din exprimarea "adica ar veni 400 lei pt 4 sesiuni + cazare + drum ?" poti intelege ca 400 ron sunt doar pentru 4 sesiuni sau pentru 4 sesiuni + cazare + drum. Daca vroiam sa fie clar, ma exprimam : "adica ar veni 400 lei pt 4 sesiuni la care adaugam cazare + drum ?"
1) 30.000HUF sunt intrarea pe circuit in 5 sesiuni de cate 20min fiecare
2) Drumul are cam 1700km pe care fiecare ii calculeaza la ce consuma are masina personala si 150km de circuit de asemenea cu cosnumuri specifice. Conteaza daca aveti pasager sau nu si cum contribuie si el. Eu consider un consum de 9% pe drum si 40% pe circuit ! Cand am avut pasager am facut 50:50 benzina de drum si am facut eu cinste cu benzina si intrarile pe circuit !
3) Drumul are 1 zi dus, o zi dat pe circuit si o zi intors, deci 2 nopti acolo. Nu se poate prelungi nimic, ziua aia e fixa, doar in aia te dai fie ca ploua sau ninge. La Nurburgring era discutia cu prelungitul unde mi-am luat in calcul ca stau 2 zile cu posibilitatea de prelungire la inca 2. Cazarea pe langa circuit e in jur de 75E/camera dubla, ceea ce la 2 persoane pe 2 nopti inseamna tot 75E/pers cu mic dejun. Daca stam la Erzsebet Kiralyne in Godollo, suntem la o aruncatura de bat, mancare e foarte buna si avem parcare subterana in care putem schimba roti sau face diverse pregatiri la adapost !
4) Mesele pe drum se rezolva destul de ieftin iar acolo cu 10-15E poti manca bine (ar fi doar 2 mese seara, restul e tranzit sau la circuit iar micul dejun e inclus in cazare). Probabil cu totul nu se sare de vreo 50E !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 23 februarie 2014 - 09:59
Scris 23 februarie 2014 - 11:06
ok mersi.
Scris 27 februarie 2014 - 06:56
Prima data pe anul asta la Hungaroring este 28 martie ! Vedem cum este vremea si cine se anunta !
Scris 28 februarie 2014 - 03:53
Pica vinerea. Suna interesant , mai ales ca o sa am anvelope de vara noi. Eu chiar vreau sa merg.
Scris 28 februarie 2014 - 09:55
Stai sa vedem cum ne strangem si noi daca nu vrei sa mergi singur Estimez ca prin mai ar vrea lumea sa mearga ca e vremea buna atunci ! Asta era buna ca aveam sambata dupa si nu lipseam decat 2 zile de la munci dar mai asteptam sa vedem cum avolueaza situatia. Cu cazarea nu e problema ca nu e asa aglomerat in zona...eu rezerv si cu 3-4 zile inainte cand sunt sigur pe vreme !
Scris 01 martie 2014 - 08:08
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi