Black Magic GTI
#376
Scris 10 februarie 2014 - 07:55
#377
Scris 10 februarie 2014 - 08:03
Primeste Renault-uri acolo?
Aha, deci cu Type R am avut ochi ca-i masina...de fapt ca mai orice Honda...
#378
Scris 10 februarie 2014 - 08:59
Nu primeste ca e open day monomarca pentru fuscobal si rudele lui
PS : Nu s-au anuntat inca dar probabil martie-aprilie-mai vor fi 2 sau 3. Cum apar, va anunt !
#379
Scris 11 februarie 2014 - 12:40
In grupul nostru este si un Type R championship white cu ceva modificari (frane, bare stabilizatoare, semislickuri si ceva putere in plus...) si a avut timp chiar putin mai bun ca mine (cam 1sec in minus)
PS : Eu conduc intuitiv, am spus ca n-am curs de pilotaj facut iar jocul de maini e ultima mea grija...pana acum nu mi-a dat nici cea mai mica bataie de cap ! Oricum, ce spui tu merge la masini cu "cursa" volanului mica (cum este Evo 10 de ex....cu asta am mers si roteai f putin volanul sa vireze)...la mine in virajele stranse este greu sa tin mainile pe volan continuu pentru ca ajung cu ele intr-o pozitie f nasoala !
Pai si nu crezi ca un curs de pilotaj te-ar ajuta sa mai cistigi o secunda doua acolo? Poate fi mai ieftin decit toate modificarile la masina...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#380
Scris 11 februarie 2014 - 10:14
Jocul de maini cel mai folosit in rally/coasta este cel din filmele de jos:
Daca ai caseta de directie scurta, atunci poti sa ti tot timpul mainile pe volan si sa le incrucisezi.
Si inca unul:
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 februarie 2014 - 11:39
#381
Scris 11 februarie 2014 - 12:34
Asa am vazut si la ,,dealde'' Loeb, Ken Block...adica desprind mainile de pe volan abia cand tind sa se incruciseze... trecand de 90 de grade, apoi mana peste mana, evitand incrucisarea.. Este cu totul altceva fata de ceea ce prezinta Titi Aur, Ungureanu...
Presupun ca veti spune ca-i ajuta cursa mica a casetei...
Fuscobal este foarte orgolios, presupun , dar...ceea ce spune Frank este logic, un curs de pilotaj fiind prioritar...., de fapt de aici ar trebui plecat inainte de a merge pe un circuit...
My parere constructiva...
#382
Scris 11 februarie 2014 - 04:33
Eu zic sa-l lasam pe Fusco sa faca ce vrea el. Oricum,ce a facut el cu masina asta este mult peste ce ne-am imagina noi.
#383
Scris 11 februarie 2014 - 05:13
Ai impresia ca nu-l lasam sa faca ceea ce vrea el cu ai lui bani?
Dialogam, aflam noutati...poate si progresam... Asta vad ca fiind normalitatea si nu wow-uri, laude fara numar. Masina a facut-o pentru el, alimentarea lui, dar si pentru ,,vecini''.
Are idee careva care-s calutii ,,maximi'' pusi de fabrica pe puntea fata a unei masini?
Ce supercar-uri cu puntea motoare pe fata stiti?
#384
Scris 11 februarie 2014 - 05:47
Ai inteles ce vroiam sa zic.
#386
Scris 11 februarie 2014 - 06:38
Ai inteles ce vroiam sa zic.
...asa cum nu exista ,,vroiam'', tot asa n-am inteles ce voiai sa zici...
#387
Scris 11 februarie 2014 - 07:16
Un curs de pilotaj este bun unui incepator in ale condusului sportiv, mie imi va ajuta fix 0. Cel mai bun ajutor este experienta si mersul mai des pe circuit. Teoria o invat si singur pentru ca sunt autodidact si am de unde sa fac rost de materiale dar atingerea apexurilor sau abordarea virajelor insiruite o poti face prost cu tot cursul de pilotaj daca nu simti masina. Am cunoscuti ce au facut curs si nu mergeau mai bine decat inainte (nici la karting, nici cu masina). Oricum cursul de pilotaj de raliu nu are nici o treaba cu pilotajul pe circuit unde sunt cu totul alte abordari...pentru asta am vreo 2 carti foarte bune scrise de fosti piloti de F1, FIA...unde sunt explicate trase, puncte de franare, iesiri din viraje si asta cu tot cu timpi inregistrati cu scule profesionale. Parerea mea e ca discutam degeaba pe tema mainilor pe volan sau tractiunii fata/spate. Mai bine unii dintre voi ar experimenta pe pielea lor mersul pe pista in loc sa-si dea cu parerea pe baza logicii personale sau a ceea ce citesc pe ici pe colo...o sa fie mult mai castigati asa ! Nu sunt absolut deloc orgolios ci foarte realist si imi dau seama de unde pot scoate timpi mai buni pe circuit si cu ce costuri !
PS : Cel putin la karting unde am avut ocazia sa merg de cateva ori in trecut cu piloti/copiloti de raliu, niciunul nu m-a batut decisiv ci am avut timpi comparabili. Poate nu e relevant la karturile de rental care-s limitate dar pe un kart de curse de 30cp cu slickuri supersoft sigur ar aparea diferente ! Comparatia o facem desigur luand in calcul greutatea...unul care merge bine si are 50kg ma usuca
#388
Scris 11 februarie 2014 - 07:44
.pentru asta am vreo 2 carti foarte bune scrise de fosti piloti de F1, FIA.
Nume? Link? Ceva?
Sunt interesat
Eu la karting n-am nici o sansa, la 100+ kg ale mele nu am gasit adversar la categoria mea de greutate
Aceasta postare a fost editata de pejte: 11 februarie 2014 - 07:45
#389
Scris 11 februarie 2014 - 09:03
Fuscobal, ,,de ce cel'' cu Type R a scos timp mai bun decat tine?
Fuscobal, de ce acei piloti, copiloti au scos la carting timpi mai buni decat tine?
Am experimentat mersul pe circuit...cel de la Bacau, cu...cartul.
Este cea mai tare senzatie in ale condusului. 300cp la masina, mi s-au parut o gluma pe langa senzatiile de la carting.
Aceasta postare a fost editata de mol: 11 februarie 2014 - 09:05
#390
Scris 11 februarie 2014 - 09:14
Nu stiu ce senzatii ai tu la karting, eu cu 13 cai amarati ma plictiseam, doar ca la viraje trebuia sa ma tin sa nu zbor din scaun, dar atat. Aia nu e senzatie tare, e doar obositoare.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#391
Scris 11 februarie 2014 - 09:14
Nici n'ar avea cum sa fie aceleasi senzatiile. Chiar si cu un cart care ar avea reprize sau franarile mai slabe decat o anumita masina, senzatia de stat lipit de asfalt si "deschis" face diferenta
Alea de 9-13CP sunt jucarii, pe un circuit maricel sunt prea putin sa poti simti ceva, mai ales la un adult de 80-100kg
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 februarie 2014 - 09:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#392
Scris 11 februarie 2014 - 10:20
carturile astea din "comert" sunt cam glume...
dupa ce va dati cu unu de competitie, o sa vedeti diferenta. e ca de la un logan la un sti ( ca tot e plin de scrapbaruuri pe-aicilea )
eu m-am dat cu unu vreo 10 ture pe circuitul de la Arad. cred ca n-am mers nici la 50-60% din cat putea cartul de frica si de lipsa de "experienta", si mi s-a parut ca ii dau 110%
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#393
Scris 11 februarie 2014 - 10:51
Pai si unde gasesti de competitie pentru lulime? Pe la Bucale ie pe undeva?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#394
Scris 11 februarie 2014 - 11:16
La skykarting ala nu sunt senzatiile mai tari decat la AMC?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#395
Scris 12 februarie 2014 - 06:18
...asa cum nu exista ,,vroiam'', tot asa n-am inteles ce voiai sa zici...
VROÍ vb. IV v. vrea.
Sursa: DEX '09 (2009) |
Stiu cum suna varianta "corecta", da se pare ca lucrurile se mai schimba.
#397
Scris 12 februarie 2014 - 10:50
@Fusco: te-ai gandit sa iti pui un datalogger pe masina? Daca are si suport de stream video, ai putea sa incerci diferite abordari pentru fiecare viraj si pe urma sa analizezi pe telemetrie care a fost mai rapida. Noi inca nu am avem gata un produs pe nisa asta, dar daca esti interesat pot intreba in stanga si in dreapta care ar fi recomandat.
#398
Scris 12 februarie 2014 - 07:20
Mai Mol, eu spun ca am avut timpi comparabili cu respectivii si tu ma intrebi de ce au scos timpi mai buni mine ?!?! Honda in cauza e mai usoara pe la vreo 1320-1330kg cu plin si sofer. Timpul meu este facut cu o greutate de 1480-1490kg !
PS : Daca karturile de la Bacau ti s-au parut senzatie nu stiu ce sa zic...ai putea sa citesti ziarul in alea, atat de slabe sunt !
Alexx, m-am gandit. Deocamdata o sa iau un modul GPS simplu de 5hz pentru iphone. Da doar ce vezi pe filmele de mai sus dar e decent deocamdata. Pe viitor vreau sa upgradez la noul v-box wireless dar asta e vreo 400$. Face exact ce vrei tu si poti compara cu trasele de pe filmele video pentru a-ti da seama de greseli !
PS2 : trasele sunt diferite si de la tura la tura in functie de temperatura pneurilor, increderea in sistemul de franare (cei cu frane mai slabe incep sa franeze mai din timp cand apare fade-ul)...
#399
Scris 12 februarie 2014 - 07:39
Un curs de pilotaj este bun unui incepator in ale condusului sportiv, mie imi va ajuta fix 0. Cel mai bun ajutor este experienta si mersul mai des pe circuit. Teoria o invat si singur pentru ca sunt autodidact si am de unde sa fac rost de materiale dar atingerea apexurilor sau abordarea virajelor insiruite o poti face prost cu tot cursul de pilotaj daca nu simti masina. Am cunoscuti ce au facut curs si nu mergeau mai bine decat inainte (nici la karting, nici cu masina). Oricum cursul de pilotaj de raliu nu are nici o treaba cu pilotajul pe circuit unde sunt cu totul alte abordari...pentru asta am vreo 2 carti foarte bune scrise de fosti piloti de F1, FIA...unde sunt explicate trase, puncte de franare, iesiri din viraje si asta cu tot cu timpi inregistrati cu scule profesionale. Parerea mea e ca discutam degeaba pe tema mainilor pe volan sau tractiunii fata/spate. Mai bine unii dintre voi ar experimenta pe pielea lor mersul pe pista in loc sa-si dea cu parerea pe baza logicii personale sau a ceea ce citesc pe ici pe colo...o sa fie mult mai castigati asa ! Nu sunt absolut deloc orgolios ci foarte realist si imi dau seama de unde pot scoate timpi mai buni pe circuit si cu ce costuri !
PS : Cel putin la karting unde am avut ocazia sa merg de cateva ori in trecut cu piloti/copiloti de raliu, niciunul nu m-a batut decisiv ci am avut timpi comparabili. Poate nu e relevant la karturile de rental care-s limitate dar pe un kart de curse de 30cp cu slickuri supersoft sigur ar aparea diferente ! Comparatia o facem desigur luand in calcul greutatea...unul care merge bine si are 50kg ma usuca
A inclinat nitel balanta in favoarea lor ori ba? N-are importanta...
Legat de Bacau, n-am mai fost de mai bine de 5 ani. Existau carturi de competitie, cu ceva mai multi caluti, pista era considerata peste cele din Bucuresti, ca tehnica...
Sunt discutii inutile despre tehnica, odata ce tu nu vezi sensul unui curs de pilotaj, mai exact faptul ca nu ar aduce plus valoare nivelului tau...Ma depaseste ca logica.
In rest, astept noi piese pe cantar. Nu de audio, da?
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de mol: 12 februarie 2014 - 07:40
#400
Scris 12 februarie 2014 - 09:54
Mai Mol, eu spun ca am avut timpi comparabili cu respectivii si tu ma intrebi de ce au scos timpi mai buni mine ?!?! ...
daca ai sa stai destul pe aicea eu zic ca ai sa-ti dai seama ca pe unii e mai simplu/util sa-i ignori
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi