De cand m-am intors de la Campulung am mai desfacut o data motorul si l-am compus la loc pentru ca nu mergea rotund si pe deasupra pe drumul de intoarcere, la prima talpa dupa rodaj a patinat ambreiajul. De data asta am schimbat mecanicul pentru ca prea a durat mult data trecuta si a iesit si prost.
Concluzii :
1) Motorul a fost desfacut si s-a schimbat chiulasa cu totul (cu una de pe o Cupra ce avea doar 50.000km si nu fusese atinsa). Mecanicul meu nu a fost de accord cu chiulasa rectificata de nea Vasile pe scula din anii '70 si cu schimbat ghidaje de supape cu unele de 1.8T (din alea avea omul pe acolo). Evident ca dupa rectificare chiulasa tot curgea la testul cu benzina asa ca nu mai era de gluma
2) Am schimbat intercoolerele de S3 si Forge cu unul singur mare de la THS, in felul asta nu mai blochez radiatorul de apa si am castigat putin si la greutate (1.2kg). De asemenea furtunele de la Forge incurcau montarea radiatorului additional de apa
3) Am montat radiator aditional de apa (OEM pe masinile din tarile cu clima calda). Cata il are montat OEM pe R20 ! Au fost ceva complicatii la furtunele comandate din Etka dar s-au rezolvat prin macelarirea a 2 furtune din cele vechi si adaugarea unui segment de teava dreapta facute din inox in locul unui T de plastic ce nu mai era necesar.
4) Pentru ca compresorul de clima era terminat si facuse span peste tot, l-am scos cu totul impreuna cu radiatorul si auxiliarele. Am mai castigat 13-15kg si am mai scapat de inca un radiator care bloca racirea celor importante. Unde inainte aveam Forge si AC radiator in fata intercoolerului si a radiatorului principal de apa, acum au ramas numai THS si radiatorul de apa. Daca mai pun la socoteala si radiatorul aditional de apa, racirea ar trebui sa fie mult mai buna !
5) Ambreiajul era plin de ulei de ca si cum cineva turnase intentionat ulei pe el. A fost curatat si pus la loc. In plus mecanicul cel nou a facut o modificare secreta (a mai facut pe 2 cutii cu acelasi ambreiaj dar e secretul casei) si a spus ca sigur va merge mai bine schimbarea treptelor (asta vom vedea cand vremea permite prima iesire pe strada)
6) Tampoanele laterale au fost modificate prin scoaterea uleiului si umplerea cu un silicon special cu intarire lenta (cam 2 saptamani dureaza intarirea completa). Tampoanele sunt mai tari si decat cele aftermarket iar costul este nimica toata comparativ cu 500E cat sunt unele aftermarket. Mentionez ca experimentul nu a fost facut prima data la mine ci sunt masini care merg de 2 ani cu tampoane facute asa
7) Intercoolerul THS a fost cumparat second la un pret de nerefuzat dar lipsea furtunul catre turbo, astfel incat a trebuit fabricat unul din inox ce se folosea de cotul siliconic OEM de la turbo
8) A fost schimbat racordul flexibil de pe downpipe-ul Milltek cu unul nou pentru ca cel original sufla si posibil sa fi fost de vina pentru oscilatiile relantiului din ultimii 3-4 ani
Concluzii : La prima pornire motorul pare a merge cat se poate de rotund si fara oscileuri, doar ca din habitaclu se percepe orice vibratie/neregularitate a motorului din cauza tampoanelor foarte tari. Totusi, nu mai exista pana acum cel putin oscilatia relantiului sau rateurile pe evacuare dinainte. Valorile in vag-com arata bine si primele loguri in mers se vor face cand vremea va permite
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Toate cele de mai sus au fost facute in 2 saptamani, putin mai repede decat cele 5 luni anteriaore + rezultat prost
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 29 martie 2013 - 11:16