Salt la continut


Fotografie
* * * * - 3 Voturi

Black Magic GTI


  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#326 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 17 februarie 2013 - 03:20

Pana la urma am facut 2 gauri pe piciorul fix doar pentru cele 3 de pe droptab-urile eleronului. Astfel voi avea 6 pozitii de reglaj. Dupa cum am spus mai sus, acea adaugire de plastic OEM ce vine la GTI in plus fata de Golful normal avea 2.2Kg. Eleronul are 0.95kg iar picioarele au cam 0.3Kg fiecare. Cu alte cuvinte eleronul nou va avea in jur de 1.6Kg, adica mai putin decat adaugirea pe care o aveam inainte...suna destul de bine :)

 

PS : Picioarele sunt in forma finala acum si pregatite pentru vopsit...cam intr-o saptamana ar trebui sa fie gata treaba !


  • 0

#327 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 februarie 2013 - 03:31

Ce faci tu aici e o chestie unică în țară. Pe afară ai mai găsit așa ceva?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#328 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 februarie 2013 - 05:20

Nope, n-am mai gasit pe nicaieri info dar sunt cativa baieti din UK si DE care asteapta rezultatul final sa vada daca se apuca si ei. Pentru echilibrarea aerodinamica a unei masini eleronul cu pozitiile lui de reglaj pot face minuni ! Daca as avea si un tunel de vant sau macar un bun cunoscator de CFD care sa faca o randare realistica 3D a masinii si sa simuleze curgerea aerului ... :)


  • 0

#329 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 18 februarie 2013 - 05:40

Trebuie sa fie vreun tunel aerodinamic pe la unguri.Daca nu,la nemti e sigur....Cit o costa accesul acolo?


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#330 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 19 februarie 2013 - 01:01

Nici macar toti producatorii auto n-au tunelurile lor, unii se duc si inchiriaza !

 

http://www.ten-tenth...ead.php?t=81468


  • 0

#331 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 02 martie 2013 - 11:04

In sfarsit am terminat si cu eleronul. In total adaugirea de plastc pe care am dat-o jos s-a anulat cu eleronul+picioare+ranforsari din punct de vedere al greutatii. Setarea din poze este la aproximativ 13-14 grade unghi de atac fata de fluxul de aer. Practic cam aici acest eleron face apasarea maxima. Fata de terminatia haionului, este montata cam la 15-16cm pe orizontala in centru si 18-20cm pe orizontala la extreme. Pe verticala distanta este de aproximativ 9cm !

 

eleron091.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron092.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron093.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron094.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron098.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron103.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron105.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron106.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron108.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron113.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron120.jpg

Uploaded with ImageShack.us


  • 0

#332 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 martie 2013 - 11:18

felicitari!
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#333 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 03 martie 2013 - 11:32

Fusco, ai innebunit ? ce e cu farasul ala ?


  • 0

#334 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 03 martie 2013 - 11:43

Fusco, ai innebunit ? ce e cu farasul ala ?

 

Tine orasul curat ca doar n-o fi pentru aerodinamica :)


  • 0

#335 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2013 - 12:12

Cum ți se pare după teste?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#336 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 03 martie 2013 - 03:01

Care teste ca am mers doar pe autostrada si n-am simtit nimic. Teoretic ar trebui sa am cam 30-35kg apasare la 160kmh. Practic eleronul asta anuleaza liftul masinii de serie si adauga un mic + la downforce. Acum din punct de vedere aerodinamic fata si spatele ar trebui sa fie destul de echilibrate. Mai ramane de lucrat putin la echilibnrarea maselor statice intre fata si spate !


  • 0

#337 cash

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 12
  • Location:Pitesti
  • Marca:Renault
  • Model:Megane RS 265
  • Motorizare:2.0

Scris 03 martie 2013 - 06:28

Salut!

 

Fusco tu ai permis special pentru circuit? La Hungaroring se cere asa ceva? Dar casca de pilot si asigurare speciala?

 

Jantele tale sunt Speedline Corse?

 

Bafta


  • 0

#338 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2013 - 06:49

Nu trebuie permis special pentru circuit. Dar dacă ai CASCO, vezi să existe asigurare și pentru circulația în afara drumurilor publice.

 

Cască e bine să-ți iei.

 

Alte taxe speciale de la fața locului nu cunosc.

 

Dacă-mi aduc bine aminte jantele sunt Team Dynamics Pro Race 1.2, parcă forjate. Dacă fuscobalul își citea mesajele pe vwforum, poate luam și eu un set la fel.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#339 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 03 martie 2013 - 07:40

Trebuie platite doar turele cash iar tarifele le ai pe site-ul oficial al Hungaroring. Trebuie sa ai permis valabil si minim 1 an vechime parca. Casca e recomandata dar nu obligatorie. Jantele sunt cele de care zice Cata dar nu-s foarjate, sunt doar foarte dure si rezistente.

 

Cata, tu nu vrei sa intelegi ca n-am nimic in PM de la tine ? Iti fac print screen cu PM-urile daca vrei ca nu stiu daca am sters vreunul de cand am cont pe forumul asta :)


  • 0

#340 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 martie 2013 - 07:48

Clipboard01fs.jpg



Am dovezi :D


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#341 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 04 martie 2013 - 08:13

Foarte interesant. Poti sa-mi dai print screenuri de la tine cate vrei, la mine in PM conversatia asta nu exista !!! Primele 2 vaz ca-s din 2011 deci clar am uitat despre ce vorbeam atunci iar ultimu din 2013 la mine nu apare !


  • 0

#342 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 martie 2013 - 08:38

:)


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#343 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 29 martie 2013 - 11:13

De cand m-am intors de la Campulung am mai desfacut o data motorul si l-am compus la loc pentru ca nu mergea rotund si pe deasupra pe drumul de intoarcere, la prima talpa dupa rodaj a patinat ambreiajul. De data asta am schimbat mecanicul pentru ca prea a durat mult data trecuta si a iesit si prost.

 

 Concluzii :

 

1) Motorul a fost desfacut si s-a schimbat chiulasa cu totul (cu una de pe o Cupra ce avea doar 50.000km si nu fusese atinsa). Mecanicul meu nu a fost de accord cu chiulasa rectificata de nea Vasile pe scula din anii '70 si cu schimbat ghidaje de supape cu unele de 1.8T (din alea avea omul pe acolo). Evident ca dupa rectificare chiulasa tot curgea la testul cu benzina asa ca nu mai era de gluma

2) Am schimbat intercoolerele de S3 si Forge cu unul singur mare de la THS, in felul asta nu mai blochez radiatorul de apa si am castigat putin si la greutate (1.2kg). De asemenea furtunele de la Forge incurcau montarea radiatorului additional de apa

3) Am montat radiator aditional de apa (OEM pe masinile din tarile cu clima calda). Cata il are montat OEM pe R20 ! Au fost ceva complicatii la furtunele comandate din Etka dar s-au rezolvat prin macelarirea a 2 furtune din cele vechi si adaugarea unui segment de teava dreapta facute din inox in locul unui T de plastic ce nu mai era necesar.

4) Pentru ca compresorul de clima era terminat si facuse span peste tot, l-am scos cu totul impreuna cu radiatorul si auxiliarele. Am mai castigat 13-15kg si am mai scapat de inca un radiator care bloca racirea celor importante. Unde inainte aveam Forge si AC radiator in fata intercoolerului si a radiatorului principal de apa, acum au ramas numai THS si radiatorul de apa. Daca mai pun la socoteala si radiatorul aditional de apa, racirea ar trebui sa fie mult mai buna !

5) Ambreiajul era plin de ulei de ca si cum cineva turnase intentionat ulei pe el. A fost curatat si pus la loc. In plus mecanicul cel nou a facut o modificare secreta (a mai facut pe 2 cutii cu acelasi ambreiaj dar e secretul casei) si a spus ca sigur va merge mai bine schimbarea treptelor (asta vom vedea cand vremea permite prima iesire pe strada)

6) Tampoanele laterale au fost modificate prin scoaterea uleiului si umplerea cu un silicon special cu intarire lenta (cam 2 saptamani dureaza intarirea completa). Tampoanele sunt mai tari si decat cele aftermarket iar costul este nimica toata comparativ cu 500E cat sunt unele aftermarket. Mentionez ca experimentul nu a fost facut prima data la mine ci sunt masini care merg de 2 ani cu tampoane facute asa :)

7) Intercoolerul THS a fost cumparat second la un pret de nerefuzat dar lipsea furtunul catre turbo, astfel incat a trebuit fabricat unul din inox ce se folosea de cotul siliconic OEM de la turbo

8) A fost schimbat racordul flexibil de pe downpipe-ul Milltek cu unul nou pentru ca cel original sufla si posibil sa fi fost de vina pentru oscilatiile relantiului din ultimii 3-4 ani

 

Concluzii : La prima pornire motorul pare a merge cat se poate de rotund si fara oscileuri, doar ca din habitaclu se percepe orice vibratie/neregularitate a motorului din cauza tampoanelor foarte tari. Totusi, nu mai exista pana acum cel putin oscilatia relantiului sau rateurile pe evacuare dinainte. Valorile in vag-com arata bine si primele loguri in mers se vor face cand vremea va permite  

 

thswaterrad2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

thswaterrad5.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

thswaterrad9.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

thswaterrad15.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

thswaterrad18.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

thswaterrad19.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

thswaterrad22.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Toate cele de mai sus au fost facute in 2 saptamani, putin mai repede decat cele 5 luni anteriaore + rezultat prost :)


Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 29 martie 2013 - 11:16

  • 0

#344 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 mai 2013 - 03:12

Un filmulet si ceva poze de la ultimul Hungaroring :



img3848i.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img3781s.jpg

Uploaded with ImageShack.us



Masina a mers bine de data asta, temperatura la apa fiind absolut incredibila dupa modificarile facute, adica 85 grade maxim...exact ca si pe strada la mers normal :) ...pentru imbunatatirea timpului de acum incolo trebuie lucrat insa la cutia de viteze extrem de lenta si trebuie scos ESP-ul (chestie pe care n-am facut-o de cand cu patania de la Nurburgring)

 


Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 mai 2013 - 09:41

  • 0

#345 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 18 mai 2013 - 05:00

Senzational! :) De abia astept sa vad filmuletul.

 

Fusco, cat de expus ar fi un GTI stock la o tura pe Hungaroring? Ma refer la piese mai sensibile, care ar trebui schimbate inainte.


  • 0

#346 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 mai 2013 - 09:07

cred ca depinde si cum mergi cu ligheanul..... daca il ia Fusco la o tura s-ar putea sa-i sara planetarele, daca o 'alergi' tu e posibil sa nu :D


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#347 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 mai 2013 - 09:39

Prima componenta si cea mai expusa de departe este frana. Un sistem de franare stock de GTI nu cred ca rezista la mai mult de 1-2 frane de la 180kmh la 80kmh pe linia dreapta. In rest masina rezista teoretic dar va fi frustrant comportamentul pe langa alte masini pregatite ce vin acolo. Planetarele rezista bine mersi si la puteri foarte mari, nici vorba sa pateasca ceva la un GTI stock. Motorul mai este expus din cauza temperaturilor si turatiilor mari sustinute pe o sesiune de 20min !

http://www.youtube.c...h?v=tPV4u8eM_RU
  • 0

#348 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 mai 2013 - 09:50

Ti l-am pus si in post.



Bah, da chiar ca e puturoasa cutia .... :(


  • 0

#349 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 18 mai 2013 - 10:21

super misto!

dar am vazut vreo 2 troace pe pista, oamenii aia chiar platesc pt a intra pe circuit cu Picasso sau ce dracu era ala?


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#350 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 19 mai 2013 - 09:37

Dap...vin multe ragalii pentru ca oricine are dreptul sa intre pe pista. A fost si un Q7 W12 care batea clio rs pe linia dreapta dupa care treceau toti de el si era usor contrariat de ce nu sta masina pe viraje :))) Surpriza a fost o lada modificata puternic care mergea cot la cot cu o Honda type-r EP3 din grupul nostru. L-am prins pe om din urma dar nu se dadea neam din fata desi saracu se lupta cu masina aia in ultimul hal, cu tot cu slickuri de curse (practic aveau atat de mare aderenta slickurile pentru sasiul ala incat pe toate vibratoarele masina se ridica pe 2 roti). La extrema cealalta au fost 2 Porwsche GT3 RS tot cu slickuri si care mai aveau si soferi calumea. Mergeau cu 15sec/tur mai repede ca mine si cand m-au ajuns din spate nu mai stiam pe unde sa ma dau la o parte din fata lor sa nu le stric timpii :)))
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi