Scris 06 martie 2008 - 03:15
problema e destul de complexa si exista compromisuri sus sau jos (ma refer la viteza). de ex eu pana la 120 fac masini mult mai puternice si mai mici (chiar si 4x4), apoi nu mai trag asa de tare, si din cauza de cutie si din cauza de rezistenta la inaintare, majoritatea care ii cresc puterea, o lasa si mai jos, eu vreau sa-i mentin capacitatile off-road.
oaspetele poate ca va fi facut pana la +100, dar dupa, cred ca va recupera destul de bine. diferente majore vor fi la consum. aia talpa 10%, la el oricat de optimist e la consum, va fi dublu. si cu mine ar fi la fel, in prima portiune l-as pua si apoi ar reveni, mai ales ca el are un tip de 4motion (tractiune fata cu spatele care intra la nevoie si putin mai greu decat la audi), iar asta ajuta la viteze mari, masina opune mai putina rezistenta. asta pt ca masina nu e facuta dupa WRC, asa cum e subaru, unde conteaza tractiunea 4x4. de asemenea, la oaspete, tipul asta de tractiune ajuta la consum.
ca sa traga foarte bine in orice situatie, trebuie mai multa putere si 4x4 solid. aici intervine STI de ex, care e o baza pt a dezvolta o masina mult mai puternica, pe cand concurenta de obicei intinde la maxim puterea obtinuta si capacitatile masinii. pe STI e destul de simplu ca ai +400 de cai si sa tragi de ei cum vrei, masina e foarte foarte solida.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Users ignored today: mecea