Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Alegere motorizare benzina sau turbo diesel


  • Please log in to reply
86 replies to this topic

Poll: Alegere motorizare benzina sau turbo diesel (29 membri au votat)

Turbo diesel sau benzina(turbo sau aspirat)

  1. Turbo diesel (13 voturi [44.83%])

    Procentaj din vot: 44.83%

  2. Benzina (16 voturi [55.17%])

    Procentaj din vot: 55.17%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#26 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 05 martie 2008 - 04:33

exact asa iese si la mine media......pe drumul din germania in ro am avut putin sub 8 medie, iar prin bucuresti cam 13 imi ia....deci la fel ca la rezare da media

cu siguranta cu aceeasi masina reuseam un consum mediu sub 10 l/100km in Bucuresti
daca Alexandru Tudor nu a acordat nici o lovitura de la 11 metrii - poate scap fara cartonas rosu :)

Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 05 martie 2008 - 04:37

  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#27 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 05 martie 2008 - 05:06

Da, daca mergi noaptea poti scoate si 10%, e adevarat. Doar ca majoritatea lucram ziua, si in consecinta trebuie sa mergem cu ea ziua :)
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#28 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 05 martie 2008 - 08:26

http://youtube.com/watch?v=iiXsZt36tdM

senzatii la doar 25000 euro ddp :)

Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 05 martie 2008 - 08:28

  • 0

#29 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 martie 2008 - 08:55

Sa nu-mi spui ca dupa ce stii ca poti avea asa ceva te mai gindesti la fumigene...... :laugh:
  • 0

#30 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 05 martie 2008 - 09:02

Bine bine, dar (daca e sa vorbim si de sh) nici un A6 3.0 TDI-CR Quattro nu-i rau. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#31 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 martie 2008 - 09:16

N-are legatura una cu alta. Nu zic ca nu fuge de rupe si A6-le, dar la cite kile are e un fel de balet cu elefanti.....
  • 0

#32 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 martie 2008 - 09:28

Singurul Diesel care m-a impresionat pina acum e C30 AMG, evident cutie automata. Nu m-am uitat pe specificatii dar am mers cu ea si mi-a fost suficient. In schimb tot mers brutal de diesel....

Am mai spus ca a compara diesel cu benzina e cea mai mare greseala. Chiar daca performantele pot fi apropiate, placerea de a coduce benzinara nu va fi in veci egalata de orice diesel.

Pentru a evita discutiile inutile, mentionez ca asta e parerea MEA.
  • 0

#33 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 05 martie 2008 - 09:47

Ai dreptate ca e altceva, masini din clase diferite, cu specific diferit.
Exemplul meu cu A6-le era dat in ideea ca se poate sa ai viteza de top si cu o "fumigena" :)
Normal ca tu ai parerea ta, eu pe a mea, etc. si la fel de normal ca ele sa difere, daca toti am fi la fel si am vrea aceleasi lucruri........
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#34 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 05 martie 2008 - 10:02

Exact ce spuneam acum ceva timp. Daca toti am avea aceleasi gusturi, ar da faliment 99% din fabricantii de automobile.

Si mai e o chestie. N-ai de unde sa stii cum e cu alta masina daca nu mergi cu ea.
  • 0

#35 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 05 martie 2008 - 10:08

Chiar daca performantele pot fi apropiate, placerea de a coduce benzinara nu va fi in veci egalata de orice diesel.

Pentru a evita discutiile inutile, mentionez ca asta e parerea MEA.


ba da. e o firma in japonia, mai putin cunoscuta la noi, ii zice subaru, si astia au un diesel :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#36 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 06 martie 2008 - 12:00

Sa nu-mi spui ca dupa ce stii ca poti avea asa ceva te mai gindesti la fumigene...... :laugh:


:)..nu stiu,mai testam mai vedem, trebuie sa incerc sa vad si cum este cu mps-ul adica sa o conduc.
astazi am fost sa vad mazda 6 si mi-a placut,pacat ca nu au motoare
  • 0

#37 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 martie 2008 - 12:06

La cum te stiu eu ( dpdv temperament ) nu te vad intr-o 6.... Seria 3 ( mps evident ) mi se pare mie ca ar fi exact ce-ti trebuie de la ei :)
  • 0

#38 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 06 martie 2008 - 07:34

alternativa
A4 Limousine
Attraction 3.0 TDI quattro 176(240) kW (PS) 6-Gang

Max. Leistung
176 (240)/4000-4400 kW (PS) bei min -1
Max. Drehmoment
500/1500-3000 Nm bei min -1

H�chstgeschwindigkeit
250
Beschleunigung 0-100 km/h
6,1 s

Leergewicht
1655 kg
(greutatea)


si imi cer scuze de off topic, dar am o mare dilema
1.masina asta e exact la fel de grea ca si MPS-ul meu
2.are 20 cp mai putin
3.are ceva cuplu mai mare, dar dupa cate stiu eu (am citit pe un forum auto) asta nu conteaza.
4.tractiune integrala, idem.

de ce fuge pana la 100 km/h mai repede ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#39 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 martie 2008 - 08:36

Eu cred ca motivele sunt multiple si ceva mai complexe.
In primul rind noi comparam din start ( ca n-avem ce altceva ) puterile motoarelor. Numai ca puterea asta trebuie "pusa jos" cit mai eficient si intr-un procent cit mai mare. Ori aici intervine marea pierdere din transmisie care face de multe ori o masina mai slaba sa aibe performante mai bune ca alta mai "vinoasa" dpdv motor.
Sa poti face o comparatie clara, ar trebui sa pui masina pe dyno, sa-i masori puterea la roata, dupa care sa faci raportul kg/cp. Raportul asta dicteaza in principal performantele unei masini.
Dupa aia mai sunt importante si: curbele de cuplu, etajarea cutiei de viteze, felul in care a fost gindita electronica motorului, etc..
Tu crezi ca degeaba majoritatea masinilor cu tenta sportiva nu sunt integrale ? Transmisiile integrale difera foarte mult ca si eficienta si isi cer tributul lor care inseamna greutate in plus si scaderea puterii la roata.
  • 0

#40 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 06 martie 2008 - 10:14

de ce fuge pana la 100 km/h mai repede ??


20 CP din 260CP nu e *chiar* atat de mult ca sa faca o diferenta majora. Cu cat fuge mai repede pana la 100?

Apoi, prima si marea diferenta e transmisia. A doua ar fi validitatea datelor de pe site. Din experienta iti pot spune ca la Honda Accord de exemplu la 2.0 benzina dau pe site in .ro toti dealerii + importatorul direct 9.6 secunde. Nemtii dau pe site 8.9. In teste iese cam 8.5 (8.0, dar era 0-60, nu 0-62 conform autoexpress parca).
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#41 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 06 martie 2008 - 03:04

ambele masini au aproximativ aceeasi greutate si sisteme (diferite) de tractiune integrala.
mps face oficial 0-100 in 6.6 sec, iar audi 6.1 sec.

http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=258 - cum pune mazda puterea si cuplul jos (peste 100% din specificatii)


audi fiind nou nu are inca testata varianta propusa de mine, dar iata un model mai vechi
http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=260
pune jos cam 90% din cuplu si putere declarate.




http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=632 - e vorba de allroud quattro, cu un 3.0 tdi de data mai recenta.
se apropie de 100% din specificatii.



deci, pana la urma, conteaza sau nu diferenta consistenta de cuplu ??
sau doar transmisia audi e net superioara ??


viteza maxima la mazda e 240 limitata, la audi e 250 limitata. ma rog, aici e putin important.

P.S. ambele au 6 viteze /manuala.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 06 martie 2008 - 03:07

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#42 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 martie 2008 - 03:10

Adica cum scoate la roata mai mult decit scoate motorul ???? :lol: :) :)
  • 0

#43 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 06 martie 2008 - 03:14

probabil se iau dupa specificatiile producatorului si ei masoara doar la roata.


Powertrain Performance Valuation definition
The Powertrain Performance Valuation� (power rate, torque rate) is the exchange rate between the claimed engine performance and the actual performance available to the wheels.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 06 martie 2008 - 03:17

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#44 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 martie 2008 - 03:15

problema e destul de complexa si exista compromisuri sus sau jos (ma refer la viteza). de ex eu pana la 120 fac masini mult mai puternice si mai mici (chiar si 4x4), apoi nu mai trag asa de tare, si din cauza de cutie si din cauza de rezistenta la inaintare, majoritatea care ii cresc puterea, o lasa si mai jos, eu vreau sa-i mentin capacitatile off-road.

oaspetele poate ca va fi facut pana la +100, dar dupa, cred ca va recupera destul de bine. diferente majore vor fi la consum. aia talpa 10%, la el oricat de optimist e la consum, va fi dublu. si cu mine ar fi la fel, in prima portiune l-as pua si apoi ar reveni, mai ales ca el are un tip de 4motion (tractiune fata cu spatele care intra la nevoie si putin mai greu decat la audi), iar asta ajuta la viteze mari, masina opune mai putina rezistenta. asta pt ca masina nu e facuta dupa WRC, asa cum e subaru, unde conteaza tractiunea 4x4. de asemenea, la oaspete, tipul asta de tractiune ajuta la consum.

ca sa traga foarte bine in orice situatie, trebuie mai multa putere si 4x4 solid. aici intervine STI de ex, care e o baza pt a dezvolta o masina mult mai puternica, pe cand concurenta de obicei intinde la maxim puterea obtinuta si capacitatile masinii. pe STI e destul de simplu ca ai +400 de cai si sa tragi de ei cum vrei, masina e foarte foarte solida.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#45 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 06 martie 2008 - 03:15

de acord cu Rezare

astea sunt date pe hartie...in realitate poate sa fie altceva.

Nu contest faptul ca acel 3.0 TDI nu face suta in 6.1 secunde ca n-am vazut nici un test, insa timpul nu e foarte credibil dupa parerea mea. Cum zice si Relu, sunt multi alti factori. As zice eu cel mai important fiind etajarea cutiei de viteze. Insa chiar si asa, mi se pare prea bun acel timp. Si n-ar fi prima data cand observ asta la datele date de Audi.

Pe cealalta parte, la MazdaSpeed 6 mi se pare cam subestimat timpul cu acel 6.6 sec. Din experienta personala de la pista de drag am vazut masina asta facand timpi mult mai buni decat ar indica datele oficiale. (undeva pe la 6.0 0-100)

deci nu-ti fa griji oaspete, m-as mira tare daca te-ar bate vreun astfel de A4 :lol:
  • 0

#46 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 06 martie 2008 - 03:17

:lol:..ne intoarcem si noi usor,usor la subiectul topicului :)
  • 0

#47 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 martie 2008 - 03:17

cuplu e bun la plecare de pe loc si sa cari cartofi, hp ajuta la viteza.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#48 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 martie 2008 - 03:19

Cazuri s-au mai vazut. De ex. vw 1.8T care de cele mai multe ori iese la masuratoare mai bine decit in specificatii.
Ce nu pricep e cum naiba pierderea e asa de mica, incit cu tot cu ea iese peste puterea declarata ! Foarte dubios, dar daca e asa, nu poti decit sa te bucuri :lol:

Gata, io end off.....

Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 martie 2008 - 03:20

  • 0

#49 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 06 martie 2008 - 03:19

deci, pana la urma, conteaza sau nu diferenta consistenta de cuplu ??
sau doar transmisia audi e net superioara ??
viteza maxima la mazda e 240 limitata, la audi e 250 limitata. ma rog, aici e putin important.

P.S. ambele au 6 viteze /manuala.


Conteaza si gear ratios pe langa eficienta transmisiei. Oricum vad ca 3.0TDI-ul e un diesel destul de misto, are totusi cuplul ala pe 2000rpm, nu pe 500. Mai conteaza si cum face 4x4 split-ul de torque, etc. Nu cred ca se poate compara atat de usor. Dar chiar si asa, din cum arata graficul se pare ca totusi 3.0 tdi-ul pune mai multa putere in intervalul ei de ture (pana pe la 4000rpm) decat MPS-ul. Daca au si transmisia care sa exploateze asta (si se pare ca o au), atunci e normal.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#50 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 martie 2008 - 03:25

de acord cu Rezare

astea sunt date pe hartie...in realitate poate sa fie altceva.

Nu contest faptul ca acel 3.0 TDI nu face suta in 6.1 secunde ca n-am vazut nici un test, insa timpul nu e foarte credibil dupa parerea mea. Cum zice si Relu, sunt multi alti factori. As zice eu cel mai important fiind etajarea cutiei de viteze. Insa chiar si asa, mi se pare prea bun acel timp. Si n-ar fi prima data cand observ asta la datele date de Audi.

Pe cealalta parte, la MazdaSpeed 6 mi se pare cam subestimat timpul cu acel 6.6 sec. Din experienta personala de la pista de drag am vazut masina asta facand timpi mult mai buni decat ar indica datele oficiale. (undeva pe la 6.0 0-100)

deci nu-ti fa griji oaspete, m-as mira tare daca te-ar bate vreun astfel de A4 :lol:


i-am pus eu pe undeva timpii pt mazda, parca pe topicul lui de pe forum. iti dai seama ca la o fractiune de s, conteaza soferul, aderenta, benzina etc. cien dracu se duce la drag cu masina stock 100% etc.

dar la forester 5.9s din 224 de cai cum ti se pare :party1:


http://www.dragtimes...slip-12534.html

http://www.dragtimes...eslip-9096.html

strange.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi