Alegere motorizare benzina sau turbo diesel
#51
Scris 06 martie 2008 - 03:31
Relu: pai probabil ca deja la sumele alea dai din cand in cand peste una care are un pic mai multa presiune in turbo si gata, are valorile mai mari decat cele specificate. Desi chiar sa anuleze de tot pierderile din transmisie (mai ales 4x4)... cam ciudat :cunaooooo:
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#52
Scris 06 martie 2008 - 04:16
#53
Scris 06 martie 2008 - 04:29
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 06 martie 2008 - 04:35
#54
Scris 06 martie 2008 - 04:36
0-60 daca nu ma insel e undeva sub 2 sec. la WRX, forester XT, STI.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 martie 2008 - 04:38
#55
Scris 06 martie 2008 - 06:48
pe an diferenta intre un 7.9 consum la diesel si un 14 consum mediu sa zicem la o benzina nervoasa la 25.000 km vin in plus cam 130 euro/luna.
raportat strict la costuri carburant
#56
Scris 06 martie 2008 - 06:50
tu alegi.
e drept, poti sa mai ciupesti ceva la pretul de achizitie, probabil la benzina mai mic.
#57
Scris 06 martie 2008 - 06:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#58
Scris 06 martie 2008 - 07:00
-iei o masina serioasa de zburdat pe afara
-prin oras, un dizal. chiar SH, de la clasa mica.
#59
Scris 06 martie 2008 - 07:04
inapoi la subiect
pe an diferenta intre un 7.9 consum la diesel si un 14 consum mediu sa zicem la o benzina nervoasa la 25.000 km vin in plus cam 130 euro/luna.
raportat strict la costuri carburant
Eu nu inteleg cum de comparati masini total diferite la consum. Una e pentru normal use, una e pentru fun. Una fuge mai tare, una mai putin. S-o judeci doar prin prisma banului pe benzina inseamna ca nu ai ce sa judeci: ai nevoie de diesel.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#60
Scris 06 martie 2008 - 09:01
oaspetele istet ..istet focsau mai simplu, faci ca mine
-iei o masina serioasa de zburdat pe afara
-prin oras, un dizal. chiar SH, de la clasa mica.
da, asta e o solutie f buna
#61
Scris 06 martie 2008 - 09:58
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#62
Scris 06 martie 2008 - 10:23
Am bani de benzina, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ma gandesc.Vacantele mi le voi face oricum.
Nu calculez doar prin prisma diferentei de cost al benzinei ci si prin utilitatea trecerii de la turbo diesel la benzina de care o fi ea turbo sau aspirata.
Incerc sa inteleg daca la cat alerg eu in oras si pe afara si la restrictiile de viteza care exista merita sau trebuie sa imi satisfac dorinta declarata de a ma intoarce la benzina.
In mod clar daca vreau adrenalina pura ma urc pe motor si am 200 in 8 secunde cu un consum la 250 constant de 12-13%
#63
Scris 06 martie 2008 - 11:04
in plus, ca sa simti ceva de la 190 de cai si 450nm, trebuie o benzinara de 300 de cai. oricat de bun ar fi motorul, in forja nu are cum sa consume sub 20.
asa ca mai detaliaza datele problemei, pt ca tot ami mult nu inteleg ce vrei de la masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#64
Scris 06 martie 2008 - 11:12
pt ca tot ami mult nu inteleg ce vrei de la masina.
aceiasi problema o am si eu
sincer nu stiu daca sa ma indrept spre confort adica o clasa mai sus sau sa raman la hatch.
#65
Scris 06 martie 2008 - 11:24
duci cumva lipsa de spatiu in masina? ai copii? vrei sa iesi si off-road? ce stil de mers ai? (eu nu merg tare, tare merg aia care depasesc in prostie si fara nici o rusine chiar daca au o super masina sau o coaja, mie imi plac turele, acceleratiile puternice, mai mult ma joc, de asta si consum mult, nu merg la consum si foarte rar chiar ma grabesc sa merg tare. depinde ce preferi tu).
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#66
Scris 06 martie 2008 - 11:48
aceiasi problema o am si eu
sincer nu stiu daca sa ma indrept spre confort adica o clasa mai sus sau sa raman la hatch.
La aceste chestiuni TU esti singurul in masura sa decida, nimeni nu poate raspunde in locul tau. Noi ne putem da cu parerea asupra unora din variante, dar alegerea directiei in ceea ce te priveste iti apartine.
#67
Scris 07 martie 2008 - 12:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#68
Scris 07 martie 2008 - 02:48
In momentul in care iti iei masina mica cu multi cai si benzina e greu de tot sa nu te sui pe ea foarte des. Chiar vorbeam cu Alex ieri ca avea consum 10 la a lui in oras si a dat in ea ca s-a grabit si estimam un 18 la o benzinara in acelasi stil de mers.
#69
Scris 07 martie 2008 - 02:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 07 martie 2008 - 03:38
Aceasta postare a fost editata de rezare: 07 martie 2008 - 03:39
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#71
Scris 07 martie 2008 - 04:43
in plus, ca sa simti ceva de la 190 de cai si 450nm, trebuie o benzinara de 300 de cai. oricat de bun ar fi motorul, in forja nu are cum sa consume sub 20.
nu cred ca-i trebui 300 cp daca ramane la compacte
Deja la un OPC, MPS, Megane RS/RS F1 diferentele se vor simtii sigur, si astea n-au 300 cp.
Pai si crezi ca un MPS de exemplu in forja consuma 20 si un diesel de 190 cp in aceeasi forja consuma 8? CHiar tu ziceai ca ai avut consumuri in Buc cu TDI-ul de 13-14.
------------
Dupa cum am citit eu pana acum, cred ca tot un Hot Hatch vrei....sau vrea inima ta. Asa ca mergi cu inima cat esti tanar ca sunt convins ca muncesti mult pt banii aia si nu merita sa faci compromisuri prea multe. Nu e ca si cum un hot hatch nu e absolut deloc comfortabil si n-ai deloc spatiu (cum ar fi cazul de exemplu la un roadster).
Deci, sa vedem, MPS, Megane F1 (ca a lui Frank SF, cel mai bun deal pe piata la momentul asta..e parca ~ 22K DDP) sau iar un Astra, OPC......si mai ai alternative.
i-am pus eu pe undeva timpii pt mazda, parca pe topicul lui de pe forum. iti dai seama ca la o fractiune de s, conteaza soferul, aderenta, benzina etc. cien dracu se duce la drag cu masina stock 100% etc.
dar la forester 5.9s din 224 de cai cum ti se pare :party1:
http://www.dragtimes...slip-12534.html
http://www.dragtimes...eslip-9096.html
strange.
misto situl, nici nu stiam de el, mersi
Sunt destui care merg la drag cu masini 100% stock.
Oricum cu Mazda 6 mps au scos 14.0 100% stock si cei de la Car & driver in faimosul lor comparo cu awd-uri medii.
Ai vazut pe site acolo, respectivul a facut 13.7 cu cateva mici modificari.
La Subaru la fel, cel cu 13.6 avea mici modificari. Alea stock din lista erau pe la 13.9-14.1. Oricum e interesant de remarcat la Forester vitezele de iesire mici comparativ cu timpii. Asta arata practic ca masina are gear ratios foarte scurte la inceput si e extrem de rapida in primele 2 viteze. La 224 cp e remarcabil intradevar.
#72
Scris 07 martie 2008 - 04:46
cred ca un diesel de 200cp va consuma peste 12-13 medie la mers TARE
#73
Scris 07 martie 2008 - 05:12
#74
Scris 07 martie 2008 - 05:12
problema consumului o pun in contextul unui mers la drum lung, la diesel cu cat mergi mai mult, cu atat e mai rentabil, in bucuresti, nu mergi, ci zaci dupa toti dobitocii care abia se cacaie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#75
Scris 07 martie 2008 - 06:30
Mai e o masina care ii place lui Alex si pana nu mergi cu ea e greu de crezut de ce - Corsa OPC - si nu tine numai strict de performante dinamice. Plus ca aici e un motor care uneori chiar iti permite sa fi economic.
Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 07 martie 2008 - 06:30
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi