BMW X6 xDrive50i vs Infiniti FX50 vs Mercedes ML63 AMG vs Porsche Cayenne GTS vs Range Rover Sport Supercharged
#1
Scris 12 mai 2008 - 11:13
Ideea e ca, desi aparent futile si irationale, vedem cum se dezvolta o intreaga categorie de SUV-uri care se straduiesc sa sfideze legile fizicii pentru a fi cit mai sportive in condus si a oferi placere in conducere.
Primul a fost Infiniti FX45, care e acum reiterat in Infiniti FX50, rezervat altor piete outside US dar vazut si aici prin importuri paralele
Apoi a venit BMW X5, apoi Range Rover Sport. Mercedes a plusat si el cu ML63 AMG...
Ultimele oferte sunt Cayenne GTS si BMW X6.
Fiecare nou venita ofera o conducere si mai dinamica si sportiva, peste cea dinaintea ei, si impingind si mai departe limitele....
Voi pe care ati alege-o ?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 12 mai 2008 - 11:37
eu unul nu le vad rostul, dar na fiecare cu ale lui
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#3
Scris 13 mai 2008 - 12:09
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#4
Scris 13 mai 2008 - 12:39
Dintre modelele mentionate mai sus. FX50 si Cayenne mi se par deja invechite ... sau macar demodate, iar X6'le nu e pe gustul meu.
Deci, daca ar trebui sa aleg, as oscila intre ML si RR, iar decizia nu ar fi una deloc usoara. In poll am votat ML63, insa poate in realitate lucrurile s'ar schimba in favoarea Range'ului
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 13 mai 2008 - 01:33
#6
Scris 13 mai 2008 - 10:29
pentru pb grele la lupte din astea cred ca mai bine se incadra Cayenne Turbo S de 550cp decat GTS-ul de 405cp...
mai era un test asemanator aici :
http://www.autobild....est_694300.html
Mercedes ML 63 AMG
Jeep GrandCherokee SRT8
Porsche Cayenne GTS
VW Touareg R50
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#7
Scris 13 mai 2008 - 01:39
#8
Scris 13 mai 2008 - 01:52
#9
Scris 13 mai 2008 - 03:08
Oricum, nici cele din VS nu-s deloc in aceeasi gama de pret, ML63AMG-ul si Cayenne GTS fiind totusi mult mai scumpe decat FX50, si presupun ca si decat X6, iar RR Sport e undeva la mijloc.
Oricum, eu as fi bagat X5 4.8, mi se pare mai apropiat de restul decat X6 care e un fel de sedan-SUV ciudat fara concurent as zice eu. Iar la ML, ML550 ar fi mai potrivit.
Asa, inafara pretului, imi plac Cayenne si FX cel mai mult care nu mi se par deloc demodate. FX-ul nou deabea a aparut!!! SI faceliftul de la Cayenne il face mult mai frumos IMO.
SI RR Sport e foarte reusit(de fapt, e cel mai frumos dintre toate IMO) insa performantele slabe si reputatia foarte proasta de fiabilitate m-ar indeparta de modelul asta.
Realistic vorbind cred insa ca diferenta de bani fata de Grand Cherokee/9-7X e mult prea mare si nu merita, cel putin nu din punctul meu de vedere. Si de fapt, numai la un salariu de peste 150-200K $/an cred ca diferenta n-ar mai fi asa importanta.
#10
Scris 13 mai 2008 - 04:02
a desigur mai puteam puncta vechiul forester cu tuning, adica chiar sa nu stie nici dracu ce poate masina, decat vag. modificarile serioase pt a avea 450 de cai (aici include schimbat cam tot pe masina suspensie, diferentiale, tot felul de stabilizatoare, FMIC - deci nu mai ai nici scoop - turbina, supape, rampe alimenatre etc etc) te costa 15k euro, insa e o treaba pt pasionati.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#11
Scris 13 mai 2008 - 05:21
pentru pb grele la lupte din astea cred ca mai bine se incadra Cayenne Turbo S de 550cp decat GTS-ul de 405cp...
nu m-am uitat la puteri maxime ci la sportivitate in tinuta de drum, comportament pe viraj etc si aici GTS-ul este mult mai "optimizat" in acest sens...
Ar mai fi Grand Cherokee SRT8 si Saab 9-7X Aero. Astea 2 insa sunt in alta liga de pret, mult mai mica.
Saab 9-7X Aero nu cred ca ofera tinuta de drum a celorlalte.
Oricum, eu as fi bagat X5 4.8, mi se pare mai apropiat de restul decat X6 care e un fel de sedan-SUV ciudat fara concurent as zice eu. Iar la ML, ML550 ar fi mai potrivit.
nu am pus X5 4.8i pt ca BMW are acum X6 xDrive50i care e si mai sportiv. Iar la ML am luat ML63 AMG pt ca e o diferenta extraordinara de setare suspensii etc privind tinuta de drum, comportamentul pe drumuri virajate etc intre ML63 AMG si celelalte ML-uri...
Asta ar fi si wish list-ul tau, Frank?
cred ca wishlist-ul meu la momentul actual este asa:
BMW M3 Sedan si
BMW X6 xDrive35i
dar uitindu-ma la fenomenul asta fascinant al SUV-urilor sportive, care logic par sa nu aiba nici un sens, insa in Romania au atit de mult sens, am deschis topicul.
Intr-adevar Grand Cherokee SRT8 l-am uitat....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#12
Scris 13 mai 2008 - 06:02
in rest, inteleg comparatia ta dar totusi....nu vad ce om ar avea pe lista de cumparaturi toate masinile astea. Decat poate cineva relativ nehotarat, pt care banii nu conteaza. De obicei, fiecare isi reduce optiunile mai mult, la masini cat mai apropiate unele de altele, in special la capitolul pret, dar si motor/putere si caroserie.
Deci parerea mea ca concurentii astia asa sunt:
Cayenne S vs Ml550 vs X5 4.8 vs FX50 vs Q7 4.2 (eventual, chiar daca e mai mare) vs RR Sport S/C (eventual) si eventual Lexus GX450, Cadillac SRX V8, Saab 9-7X Aero si Volvo XC90 V8.
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 13 mai 2008 - 06:02
#13
Scris 13 mai 2008 - 06:17
In prezent le consider nepractice.
Adevărata personalitate a unui individ este redată de felul în care tratează o persoană ce nu-i poate oferi nimic în schimb...
#14
Scris 13 mai 2008 - 06:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#15
Scris 13 mai 2008 - 09:29
Pt ca un adevarat pasionat nu ar alege o strutocamila, ar alege ori o masina realmente sport ori un offroad; macar un SUV polivalent (iar aici ma refer la un comportament decent on si offroad si nu la valente sport).
Sincer nu as alege nici una din masinile de mai sus, sau vreuna similara; as opta ori pt o masina sport sau pt un offroad sau un SUV daca conditiile o impun. Iar in cazul SUV-urilor as opta pt Mercedes ML.
#16
Scris 13 mai 2008 - 10:22
Mercedes ML 63 AMG vs Cayenne Turbo S
http://youtube.com/watch?v=aFahKHx6j0c
Porsche Cayenne GTS vs Bmw X5 4,8i
http://youtube.com/watch?v=KHCYG1TFUk8
Range Rover Sport SC
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#17
Scris 14 mai 2008 - 11:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#18
Scris 14 mai 2008 - 02:27
un adevarat pasionat nu ar alege o strutocamila, ar alege ori o masina realmente sport ori un offroad; macar un SUV polivalent (iar aici ma refer la un comportament decent on si offroad si nu la valente sport).
Sincer nu as alege nici una din masinile de mai sus, sau vreuna similara; as opta ori pt o masina sport sau pt un offroad sau un SUV daca conditiile o impun. Iar in cazul SUV-urilor as opta pt Mercedes ML.
Masinile respective par inutile din perspectiva unei tari normale, insa in Romania ele isi au sensul si anume:
- vrei o masina sportiva, relativ dinamica si agila fara prea mult ruliu pentru majoritatea timpului cind mergi pe sosele.
- vrei sa aiba 4x4 garda la sol mare pentru ca sa poti sa iesi din zapada de 30 de cm cind ninge in Bucuresti sau ca sa poti sa te duci pe drumul cu gropane la plaja Cornu la nord de Navodari sau chiar in Bucuresti la gratar la prietenul cu casa in Pipera
- in traficul haotic din Romania, vrei sa beneficiezi de confortul si siguranta psihica oferita de pozitia inalta la volan
- nu ai nevoie de off-road extrem pt ca nu o sa ai niciodata timp sa te urci pe drumuri desfundate si pline de noroaie pe nu stiu ce virfuri de munti (cata69 a facut Transalpina cu XT-ul stock...)
Sigur, astea sunt alternative posh. O alternativa excelenta este Subaru Forester XT cum are cata69, insa astept sa vad la drive test cum se misca noul model.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#20
Scris 14 mai 2008 - 04:05
Insa cand vine vorba de cele mentionate de tine in postul 18 cred ca si un SUV capabil (nu doar cu numele) face fata. Pt ca in cazul SUV-urilor trecute in poll nu stiu cam cu ce le avantajeaza imensele jante si anvelope cu talon (prea) mic; sau suspensia sport care cam intra in contradictie cu ideea de SUV (masina cu garda la sol mare); sau sutele de cp necesare sa impinga "caramida/sifonierul" mai repede spre 100 km/h sau la o viteza max. mai mare.
Ruliul se poate rezolva, macar partial, si printr-o suspensie mai rigida si bine gandita pt masina respectiva; insa asta oricum nu permite abordarea cu viteza mare a virajelor mai stranse. SUV-ul prin definita sa este o masina cu centrul de greutate mai sus.
Repet, din pct meu de vedere, considerand realitatile infrastructurii actuale, dar si pt viitorul apropiat (mai ales in Buc.) pot intelege si pot fi de acord cu optiunea SUV, dar nu cu ideea de SUV sport. Asta nu inseamna ca toti trebuie sa gandeasca si sa decida la fel, fiecare isi stie necesitatile, dorintele, posibilitatile, etc.
#21
Scris 14 mai 2008 - 04:10
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#22
Scris 20 mai 2008 - 06:38
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#23
Scris 13 octombrie 2009 - 06:51
asa ca, here it goes
Audi Q7 6.0 V12 TDI
Porsche Cayenne Turbo S
Both Q7 V12 TDI and Cayenne turbo S belong to the Dinos under the SUV. Fascinatingly, but a becoming extinct kind. As the Cayenne on the racing course gives the sports car, really class has. Three litres more consumption and - as with our test cars - nearly 10,000 euros difference in prices strike however heavily in the Kontor. In addition the Q7 V12 TDI is particularly in the fund roomier, the crucial Qu�ntchen more comfortably and even somewhat better equipped. Which makes the AUDI Q7 at the end the better supertanker.
http://www.autobild....o-s_984290.html
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#24
Scris 14 octombrie 2009 - 01:20
eu tot nu pricep de ce ti-ai cumpara asa ceva :-/
#25
Scris 14 octombrie 2009 - 04:10
haha..acu revad topicul astainfiniti mi-a placut mereu....dar X6le imi place si el...alegerea as face-o intre astea 2
intre timp am mers cu fx50s, as fi curios cum merge x6 sa pot compara......dar fx50s nu m-a dezamagit deloc
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi