BMW X6 xDrive50i vs Infiniti FX50 vs Mercedes ML63 AMG vs Porsche Cayenne GTS vs Range Rover Sport Supercharged
#26
Scris 14 octombrie 2009 - 09:22
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#27
Scris 14 octombrie 2009 - 09:22
#28
Scris 14 octombrie 2009 - 09:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#29
Scris 14 octombrie 2009 - 10:47
ai reusit sa mergi cu ambele?Desi FX50 asta nou e foarte misto si nu e rea deloc masina, X6 xDrive 50 il bate la cam toate capitolele. Sunt dati naibi astia cu cerculetul alb-albastru.
eu inca n-am avut norocul sa incerc si un x6 similar, dar fx50s m-a impresionat
oricum va fi f greu sa spun care masina e mai buna....
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 14 octombrie 2009 - 10:48
#30
Scris 15 octombrie 2009 - 10:50
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#31
Scris 15 octombrie 2009 - 01:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#32
Scris 16 octombrie 2009 - 12:12
ai reusit sa mergi cu ambele?
eu inca n-am avut norocul sa incerc si un x6 similar, dar fx50s m-a impresionat
Si mie mi-a placut FX50S, dar X6 este extrem de dinamic, iar cei care opteaza intre masinile astea doua si Cayenne asta ar trebui sa caute. Nu credeam ca poti controla o masina de 2,2 tone cu xdrive intr-un drift atat de usor. Am mers cu ambele destul cat sa-mi fac o impresie (>600 km).
#33
Scris 16 octombrie 2009 - 01:43
ca banuiesc ca x5/6m sunt destul de noi inca
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 16 octombrie 2009 - 02:18
despre x6 m putem sa vorbim miercuri
#35
Scris 16 octombrie 2009 - 02:23
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#36
Scris 16 octombrie 2009 - 02:51
Si mie mi-a placut FX50S, dar X6 este extrem de dinamic, iar cei care opteaza intre masinile astea doua si Cayenne asta ar trebui sa caute. Nu credeam ca poti controla o masina de 2,2 tone cu xdrive intr-un drift atat de usor. Am mers cu ambele destul cat sa-mi fac o impresie (>600 km).
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 16 octombrie 2009 - 03:19
cu ml63 amg da - bruta in linie dreapta, da nu vreo mare placere sa te dai cu el, deh mercedes; e facut pentru altceva.
despre x6 m putem sa vorbim miercuri
ce om...
tu parca mai trebuia sa vii cu impresii despre Insignia OPC de la Hungaroring...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#38
Scris 16 octombrie 2009 - 10:20
#39
Scris 23 octombrie 2009 - 05:33
#40
Scris 23 octombrie 2009 - 06:00
poate sa aibe si 1000cp...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 03 noiembrie 2009 - 04:19
Cred ca tot X6-le ramane cel mai bun din tot acest grup.....m-am dat cu un X6 35i si mi-a placut foarte mult....nu pot decat sa banuiesc ca X6 50i este si mai bun.
#42
Scris 03 noiembrie 2009 - 04:35
M-am dat cu X6 M si pot sa zic ca este de departe cel mai dinamic suv din tot ce exista. Nu conteaza ca exista Turbo S cu 550 CP.
La 2.2 tone sa faci jaloane si testul elenului la 110 km/h, iar pe circuit masina sa fie mai rapida ca un M3 vechi inseamna multe. xDrive permite si este setat ca in anumite momente sa transmita 100% din putere spre puntea spate si asta face ca masina sa nu subvireze.
Nivelul de aderenta e incredibil, iar motorul e o bijuretie. Are turbinele plasate in V-ul format de cilindri pentru ca gazele de evacuare sa invarta turbinele cat mai repede, iar asta se traduce prin cuplu maxim de la 1500-5750 rpm si un raspuns instant. Cutia automata nu are cei mai rapizi timpi de schimbare, dar pe circuit este ce trebuie si in plus are un mod de launch control care poate fi folosit de ori cate ori la orice interval fara sa se strice sau sa uzeze excesiv. Astept raspunsul lui Porsche la anul.
Ce am mai uitat de motor - nu are intercooler exterior ci unul care este plasat tot intre cilindri si este racit cu apa. Turbinele au racire activa cu apa cu ajutorul a doua pompe electrice care functioneaza si dupa ce opresti motorul.
#43
Scris 03 noiembrie 2009 - 05:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#44
Scris 03 noiembrie 2009 - 05:33
interesant ce povestesti, diverse reviste auto de prin strainatate au avut review-uri moderate, condamnind excesul de greutate fata de X6 xDrive50i (cica 150-200 kg in plus, nu inteleg de ce?!) si opinind chiar ca modelul xDrive50i de 407 CP ar fi o optiune mai buna....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#45
Scris 03 noiembrie 2009 - 05:59
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#46
Scris 03 noiembrie 2009 - 06:06
Fata de xDrive50i masina e mult mai extrema - parerea mea e ca nu se compara.
Si sa iti mai zic ceva - lansarea de presa pentru tarile din vest a fost in California si nu a inclus prea multe teste de dinamica (aka circuit, skid pads). Eu am mers cu masina vreo 6 ore - circuit (lung si lat ), jaloane, plecari si franari, evitare de obstacole, testul elanului. Poate de asta am si alta impresie.
#47
Scris 03 noiembrie 2009 - 06:24
I officially totally hate you, Dragos!
+fara numar :tomato:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#48
Scris 03 noiembrie 2009 - 06:25
acuma, ca-s x5uri m sau x6-uri nu cred ca mai facem mofturi. asa-i baieti? :laugh:
e diferenta sesizabila intre x5 si x6 m ? ai reusit sa te dai si cu x5 m?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#49
Scris 03 noiembrie 2009 - 06:27
+1+fara numar :tomato:
#50
Scris 03 noiembrie 2009 - 07:57
Alt plus e diferentialul spate - este primul din lume care modifica distributia de cuplu in viraje atunci cand de la motor nu vine cuplu deloc. Prin niste ambreiaje si pinioane, atunci cand masina merge din inertie, transfera cuplul de la o roata si il trimite la cealalta.
Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 03 noiembrie 2009 - 07:58
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi