BMW X6 xDrive50i vs Infiniti FX50 vs Mercedes ML63 AMG vs Porsche Cayenne GTS vs Range Rover Sport Supercharged
#51
Scris 01 decembrie 2009 - 12:54
PS/KW 500/368
0-100 km/h in 3.90s,
Allradantrieb, permanent, 7-Gang-Doppelkupplung
303 km/h Spitze
Preis 135154 �
BMW X6 M
PS/KW 555/408
0-100 km/h in 4.60s,
Allradantrieb, permanent, 6-Stufen-Automatik
250 km/h Spitze
Preis 108500 �
At the end the clear winner is called Porsche Panamera turbo. Interestingly enough its point projection/lead is however not based on the better space offer or the somewhat more native comfort. No, the decision falls in the chapters drive and driving dynamics relevant for sports cars, which dominate the turbo. Nevertheless: A drivingmore active SUV than BMW the X6 M I did not drive yet. Engine and chassis inspire, consumption and predominance hurt however.
http://www.autozeitu...de/382737/fazit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#52
Scris 01 decembrie 2009 - 09:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#53
Scris 10 decembrie 2009 - 09:13
TOP GEAR nu-s fraier si au bagat X5 ///M, Q7 V12 TDI si Range Rover V8 Supercharged.
ENJOY!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#54
Scris 10 decembrie 2009 - 09:58
comportamentul pe care X5 il arata pe pista imi e tare cunoscut. totusi 1.28.2, 911 turbo are 1.31.0 pe ud sau la fel ca evo X pe uscat. hm. SUV-urile sucks clar.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#55
Scris 10 decembrie 2009 - 10:18
si garda la sol, si mare, si puternica, si stabila, si ... si ... si ...
oare cate baxuri de seminte incap in el?!? si oare cat de repede le pot aduce la bucuresti?!?
Aceasta postare a fost editata de ska: 10 decembrie 2009 - 10:18
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#56
Scris 10 decembrie 2009 - 10:29
seminte fara numar sa fie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#57
Scris 18 decembrie 2009 - 06:38
f interesant. Tim e baiat bun
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#58
Scris 18 decembrie 2009 - 07:10
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#59
Scris 18 decembrie 2009 - 10:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#60
Scris 09 ianuarie 2010 - 07:50
BMW X5 M
PS/KW 555/408
0-100 km/h in 4.70s,
Allradantrieb, permanent, 6-Stufen-Automatik
250 km/h Spitze
Preis 105900 �
Porsche Cayenne Turbo S
PS/KW 549/404
0-100 km/h in 4.80s,
Allradantrieb, permanent, 6-Stufen-Automatik
280 km/h Spitze
Preis 133971 �
The fact that BMW X5M wins this comparison so clearly is surprising. It convinces with a better space offer, the more pleasant comfort and the lower basic price. The strengths Porsche of the Cayenne turbo S are the sensitivly responding V8, the Porsche-typically accurate steering element and the carbon in the best way to be dosed ceramic(s) brakes. But everything at this cars does not fit into the point pattern. For the bad Turbofauchen Porsche can hardly points be distributed. And unfortunately also not for the beautiful red BMW.
http://www.autozeitu...de/383855/fazit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#61
Scris 27 ianuarie 2010 - 08:53
* Introduction
* Fourth: 2010 Land Rover Range Rover Sport Supercharged
* Third: 2009 Jeep Grand Cherokee SRT8
* Second: 2009 Porsche Cayenne Turbo S
* First: 2010 BMW X5 M
http://www.caranddri...omparison_tests
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi