Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#1001
Scris 25 august 2011 - 03:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1002
Scris 25 august 2011 - 03:28
#1003
Scris 25 august 2011 - 03:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1004
Scris 25 august 2011 - 03:47
Incet-incet, ajungi la "vorbili meli' !Mai vad viteze pe la 160 asa, dar mai sus nu. Nici nu stiu daca mai prinde peste 200. Am renuntat aproape definitiv sa mai merg tare. Dupa cateva episoade cand am evitat accidente la cativa m in fata mea, nu mai are nici un sens.
Cata, ai inteles gresit. Il legasera aia de bara din spate si n-a avut incotro
#1005
Scris 25 august 2011 - 03:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1006
Scris 25 august 2011 - 04:07
#1007
Scris 25 august 2011 - 04:12
Insa, chiar si asa, o masina pe care sa poti pune baza cand trebuie, nu va niciodata un moft. Chiar daca eu folosesc 50 de cai.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1008
Scris 25 august 2011 - 04:33
#1009
Scris 25 august 2011 - 05:40
#1010
Scris 25 august 2011 - 05:42
+1din pacate intelepciunea vine la anumite virste si in doze diferite,de la individ la individ....alergatu cu masina e ca datu cu pumnu',trebuie sa stii cind sa procedezi
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1011
Scris 26 septembrie 2011 - 10:59
masina s-a comportat exemplar.
4 oameni. bagaje full. oricum, am constatat ca nu-i masina de concedii pentru 4 persoane + bagaje.
consumul mediu de la 8,9 ( 80-90% oras ) a scazut la 8,4.
transfagarasanul e misto. portiunea intre barajul vidraru si urcare pe TF e cam varza. doar cateva portiuni mici cu asfalt proaspat. in rest nu-s probleme.
o escapada scurta, pe care deabia am simtit-o.
am plecat obosit. am venit si mai obosit...
urmeaza revizia de "75.000km" sapt asta sau urmatoarea, ca deja am depasit 76.000km...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1012
Scris 26 septembrie 2011 - 01:53
#1013
Scris 26 septembrie 2011 - 03:08
asa e.cit despre a lui SKA,e masina de holtei,adica max 2 persoane si bagaj...
2 persoane am umplut tot portbagajul, si au fost 2 trolere medii, o geanta laptop, un rucsac, si 2 genti mici. da mici.
a fost o exceptie asta cu 4 persoane + bagaje. o solutie impusa de situatie.
oricum, 90% din timp sunt doar eu in masina.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1014
Scris 26 septembrie 2011 - 03:11
90% din timp sunt doar eu in masina.
#1015
Scris 26 septembrie 2011 - 06:58
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1016
Scris 04 octombrie 2011 - 03:48
76700km
Ulei Aral 5w40 - 1L - 45,07
Ulei Aral 5w40 - 4L - 182,88
Filtru ulei - 53,74
Filtru aer - 50,23
Filtru polen - 44,93
Filtru motorina - 54,24
Placute frana spate - 165,95 ( nu au mai fost schimbate pana acum )
Antigel GM - 25,62
TOTAL PIESE ( cu tva ) = 622,65 lei
Revizie - 207
Inlocuit placute frana - 69
Verificat/Reglat directie - 69
TOTAL MANOPERA ( cu tva ) = 345 lei
TOTAL FACTURA ( cu tva ) = 967,65 lei
urmatoarea o va fi interesanta, ca totusi la 90k as vrea sa-i fac distributia (cred) si mai vin iara placutele pe fata
2 mici pb.
ceva eroare la o bujie incandescenta, care s-a regasit doar la citirea cu calculatorul. daca va face figuri, o sa schimb bujia intr-un viitor foarte apropiat/indepartat.
si o eroare ceva legata de turbo, pe care am sesizat-o si eu. mi-au zis ca au verificat, au curatat ceva senzor ( whatever that is ) si ca nu e nicio problema, sa stau linistit.
cam atat.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1017
Scris 19 octombrie 2011 - 06:58
in drum spre casa, duminica spre seara, in timpul unei depasiri, ceapa masii, mi-a facut din nou figura cu martorul aprins si limitate de turatie. noroc ca nu era o portiune aglomerata si am putut opri masina.
asa ca azi am fost la serviz.
bujia s-a inlocuit fara pb.
pb e cu erorile, care vad ca persista.
au citit ei pe coduri, si eroarea ar fi ca e prea mare presiunea in turbina. zic ei. cum ar fi cu geometrie variabila, si lamele alea, cica alea nu mai "inchid" cum trebuie din cauza jegului?!? si ca raman pe o pozitie deschisa, si in anumite momente in sarcina si turatie mare, presiunea e prea mare pt momentul respectiv si BC-ul ii da ordin sa limiteze toata productia.
solutia? mi s-a sugerat sa caut sa-l curat undeva. ca "ei" nu curata, doar inlocuiesc, si nu cred ca e cazul
chestia e ca : 1) nu scoate fum, 2) merge foarte bine, rotund etc 3) trage foarte bine 4) nu consuma ulei ( adica noah, nu sesizabil. adica nu am completat niciodata )
am mai vb cu niste prieteni cu serice-uri, si mi-au recomandat o firma care se ocupa cu asa ceva.
o sa le fac maine o vizita.
Aceasta postare a fost editata de ska: 19 octombrie 2011 - 06:58
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1018
Scris 19 octombrie 2011 - 07:02
#1019
Scris 03 noiembrie 2011 - 06:49
inca se prezinta bine. la cat merg eu, 2 sezoane mai tin sigur. in caz ca nu li se intampla ceva
ii mai trebuie un spalat ( bah, pregatiti-va de ninsori si alte intemperii )
intre timp, cu ultimul plin i-am mai dat sanatos in goarna, sa se mai curete pe infundaturi.
problema cu eroare persita.
doar in tr 5 si doar la peste 3000rpm.
pot sa-i dau in tr 2-3-4 chiar si 6 fara pb, pana in 4500rpm ( mai putin tr6 ), de zeci de ori ca nu da in nas, dar DOAR in tr5 o bucteaza.
ce parere aveti de curatarea turbinei???
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1020
Scris 20 noiembrie 2011 - 11:30
singura pb care "rezista" precum coafura "este" erorile de la turbo.
o sa-mi fac sange-n instalatie sa o dau jos (turbina) sa o duc la curatat. alta solutie nu am. decat s-o schimb.
3-4000lei vs 3-400lei.
altfel, toate bune.
venind azi de la cluj, de voie de nevoie, am incheiat o depasire inainte de o curba, rezultatul fiind o trasa nu prea ideala si o viteza un pic mai mare decat ar fi fost cazul.
au tipat anvelopele din toti ranunchii, a jucat esepeul mai ceva ca o hora pe taraf tv, si doar din cateva mici corectii s-a asezat din nou pe traiectoria dorita.
mare diferenta de la 225/45/17 la 205/55/16...
oricum, am colorat un pic cu tenta maro lenjeria
a mai scazut consumul pe BC la 8,1. nasol.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1021
Scris 21 noiembrie 2011 - 12:12
#1022
Scris 21 noiembrie 2011 - 12:31
de mers subturat nu a fost cazul. fum nu scoate. motorul merge foarte bine. trage fara probleme.
erorile apar DOAR in sarcina si DOAR in treptele 5 si 6. asta nu prea inteleg.
cu ce difera presiunea in turbina la 3500rpm sa zicem in tr 3 si 4, fata de 5 si 6 ?
adica pot sa ma duc cu 3 si 4 pana-i sar pistoanele in 4500-5000rpm ca nu zice nimic. asta e ciudat.
oricum, alta solutie decat curatat turbina nu am.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1023
Scris 21 noiembrie 2011 - 01:33
Pentru ca sarcina difera. In treptele inferioare NU prea ajungi la presiunea maxima pentru ca nu ai sarcina. Implicit nici puterea nu ajunge la maxim.....
cu ce difera presiunea in turbina la 3500rpm sa zicem in tr 3 si 4, fata de 5 si 6 ?
....
#1024
Scris 21 noiembrie 2011 - 02:14
#1025
Scris 21 noiembrie 2011 - 02:22
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi