Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#1026
Scris 15 decembrie 2011 - 04:45
cum in ultima perioada, erorile s-au tot acumulat, mi-am luat inima in dinti si la ultima vizita de la Opel, sa-mi stearga erorile, am intrebat inca odata daca imi curata sau nu turbina.
unde fusesem inainte, baietii pareau seriosi, dar au zis ca ei nu D/R turbine, si o curata doar daca le-o duc desfacuta. nu prea imi convenea ideea.
baiat destept, ma duc la "fratii" lu Opel, la BMW si intreb - nene, curatati turbine? ce masina aveti? Opel Astra. mi-a zambit frumos, a zis ca o sa vorbeasca si cu "colegii" de la Opel, dar se va rezolva. 580lei
ma programez, las masina.
dupamasa cand sa o ridic, nu mai sun, ci ma duc direct acolo.
vorba de duh "sh*t happens", turbina nu parea sa aibe vreo problema, din cate am inteles de la ei nici nu era asa murdara, DAR problema esta cu o tija SWIRL de la niste clapete la galeria de admisie, care ( citind ulterior, si primind mai multe confirmari din mai multe parti ) e o piesa de calitate slaba montata din fabrica. si colac peste pupaza, tija respectiva nu vine decat cu toata galeria de admisie
acea tija sta pe niste chestii dubioase, care se uzeaza foarte repede, si o face sa sara in locasul ei, rezultatul facand ca acele clapete sa nu se inchida/deschida corespunzator.
exista solutii improvizate, cum am tot vazut pe forumuri, cu poxipol si superglue dar nu cred ca va fi cazul. tot la schimbat ajunge. la reprezentanta e vreo 1650lei, dar am gasit-o la 1150lei. + vreo 500lei manopera.
am vazut ca unii au scos tija cu totul, si au sudat/fixat cumva clapetele...
in fine, ideea e ca trebuie schimbata galeria de admisie
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1027
Scris 15 decembrie 2011 - 04:48
nu-i baga in seama pe rautaciosii cu manopetre
e posibil sa ai vreun senzor belit decat turbina "colmatata" vorba lui bleu. Hai la Brasov sa ii dam de cap :-)
#1028
Scris 01 februarie 2012 - 02:10
inca nu stiu daca au disparut si problemele/erorile ca nu am apucat sa "testez".
Piese
Set Distributie - 480lei
Pompa Apa - 195lei
Garnitura Galerie Admisie - 105lei
Galerie Admisie - 1250lei
Motoras (Actuator) Clapete Galerie Admisie - 850lei
TOTAL PIESE - 2880lei
(Galeria, Garnitura si Motorasul sunt piese "originale" GM )
Piesele nu le-am luat de la Opel, pentru ca doar din Galerie si Motoras am iesit cu 600lei mai ieftin. per total eu estimez un 800lei.
in schimb manopera am facut-o la Opel, si pentru Schimb Galerie si Distributie - 586,55lei
preturi cu TVA.
am schimbat si distributia pentru ca:
1) oricum urma sa o schimb la 90.000km ( momentan avand pe la 84.500km )
2) la schimbul galeriei oricum trebuia demontata si toata distributia
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1029
Scris 01 februarie 2012 - 02:15
#1030
Scris 01 februarie 2012 - 02:37
clapetele si tija sunt "unite" prin niste piese de plastic/cauciuc de tot rahatu, care se uzeaza. mult prea repede. alea incep sa aibe un joc, si tija ba sare de la locul ei, ba nu inchide/deschide cum ar trebui clapetele.
nu imi dau seama exact daca si erorile primite pana acum de "presiune prea mare in turbina" au sau nu legatura cu admisia, dar oricum trebuia schimbata.
masina mergea, dar exista posibilitatea ruperii acelor clapete si ele sa fie trase in motor si atunci k-boom
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1031
Scris 01 februarie 2012 - 04:17
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#1032
Scris 01 februarie 2012 - 04:21
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 01 februarie 2012 - 04:21
#1033
Scris 01 februarie 2012 - 04:32
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1034
Scris 01 februarie 2012 - 06:40
am auzit de multe pb cu clapetele astea de la admisie ( la Opel pb cu tija, la VAG se blocheaza efectiv clapetele )
nah, speram sa tina
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1035
Scris 01 februarie 2012 - 07:16
Opel/fiat nu fac clapete de acceleratie, sau sistemele respective. La fel ca senzorii/alternatoarele/ecu. etc .... care provin de la alti fabricanti.
80k km nu sunt putini, mai les in Romania.
In concluzie, e absolut normal ca la un asemenea rulaj anumite piese/subansamble sa mai "pice" accidental, sau sa se uzeze pur si simplu.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 februarie 2012 - 07:16
#1036
Scris 01 februarie 2012 - 07:30
nimic nu ar trebui sa mire
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1037
Scris 01 februarie 2012 - 07:36
#1038
Scris 01 februarie 2012 - 08:02
si e normal ca toate piesele sa se uzeze... dar nici chiar asa...
am desfacut galeria noua cand am luat-o.
se vede clar cat de "calitativ" sunt facute. ma rog, cel putin partea cu clapetele, si prinderile de tija aia.
pai iti dai seama ca alea se misca la fiecare apesare de pedala...
adica, ideea mea e ca puteau fi mai "rezistente"
ca daca era o piesa de 2-300lei nu ma deranja... sau daca putea fi inlocuita doar tija aia cu prinderile respective.
dar pentru un (cuvant urat), care teoretic ar putea fi inlocuit IEFTIN, trebuie platit o caruta de bani ( vezi galerie+garnitura+actuator )
nah, whatever...
eu sunt curios daca mai da erori.
nu stiu cand o sa am timp sa o testez.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1039
Scris 11 februarie 2012 - 09:50
am facut un upgrade la interior.
cu asa iarna, nu se mai poate. a venit in dotare standard cu manusi, fular, caciula, lopata si sacu de carbuni.
btw, dupa cum se vede m-am si tuns.
sa fie primit.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1040
Scris 11 februarie 2012 - 10:10
#1041
Scris 12 februarie 2012 - 12:41
Cat consuma?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1042
Scris 12 februarie 2012 - 04:08
am vrut sa fiu si eu in pas cu moda.
cat consuma? inca e in rodaj.
cam un sac jumate pe zi. nu stiu cat iese... da in jur de 5%...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1043
Scris 15 martie 2012 - 09:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1044
Scris 16 martie 2012 - 12:07
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1045
Scris 16 martie 2012 - 09:18
nu era evident?!?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1046
Scris 19 martie 2012 - 08:27
timp de 2 sapt se anunta tot temperaturi in jur de 15 grade ( cu multe zile spre 20 chiar ) asa ca nu mai vad rostul mentinerii "bocancilor"
totul a durat vreo 25min.
aproape ca la Formula 1
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1047
Scris 19 martie 2012 - 11:22
Pai ... s-o luam sistematic:totul a durat vreo 25min.
aproape ca la Formula 1
- Opel BH-xx-SKA - 4 x 5 prezoane
- masina de Formula 1 - 4 x 1 prezoane
... deci 25'/5 prezoane = 5'
- Opel BH-xx-SKA - 1 mester
- masina de Formula 1 - 4 mesteri
... deci 5'/4 mesteri = 1'15''
Deci ... n-a fost chiar departe de Formula 1
PS - oare cu un agregat din asta reuseam performanta cu 25' ... s-au se incingea agregatu' inainte de termen ?
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 19 martie 2012 - 11:25
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1048
Scris 20 martie 2012 - 12:34
#1050
Scris 20 martie 2012 - 01:07
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi