cum in ultima perioada, erorile s-au tot acumulat, mi-am luat inima in dinti si la ultima vizita de la Opel, sa-mi stearga erorile, am intrebat inca odata daca imi curata sau nu turbina.
unde fusesem inainte, baietii pareau seriosi, dar au zis ca ei nu D/R turbine, si o curata doar daca le-o duc desfacuta. nu prea imi convenea ideea.
baiat destept, ma duc la "fratii" lu Opel, la BMW si intreb - nene, curatati turbine? ce masina aveti? Opel Astra. mi-a zambit frumos, a zis ca o sa vorbeasca si cu "colegii" de la Opel, dar se va rezolva. 580lei
ma programez, las masina.
dupamasa cand sa o ridic, nu mai sun, ci ma duc direct acolo.
vorba de duh "sh*t happens", turbina nu parea sa aibe vreo problema, din cate am inteles de la ei nici nu era asa murdara, DAR problema esta cu o tija SWIRL de la niste clapete la galeria de admisie, care ( citind ulterior, si primind mai multe confirmari din mai multe parti ) e o piesa de calitate slaba montata din fabrica. si colac peste pupaza, tija respectiva nu vine decat cu toata galeria de admisie

acea tija sta pe niste chestii dubioase, care se uzeaza foarte repede, si o face sa sara in locasul ei, rezultatul facand ca acele clapete sa nu se inchida/deschida corespunzator.
exista solutii improvizate, cum am tot vazut pe forumuri, cu poxipol si superglue

am vazut ca unii au scos tija cu totul, si au sudat/fixat cumva clapetele...
in fine, ideea e ca trebuie schimbata galeria de admisie
