Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp
#1076
Scris 17 mai 2012 - 04:42
aceeasi ploaie, iarasi din nou plin de mononeuronati care circula fara faruri. pb e ca azi chiar era s-o belesc urat de tot din cauza unuia.
m-as face militian numa sa-i toc retarzi de genul. si pe aia care merg numa cu proiectoarele, ca e cool.
mnezeii mamii lor.
la dus am mers pe arad-tm, DN, care spre surprinderea mea era foarte aglomerat.
ma gandeam ca de cand e deschisa portiunea de autostrada A1, va mai prelua din trafic.
la intoarcere am mers pe autostrada. intr-adevar, goala.
accesul din tm e de tot cacatul.
am plecat de undeva din zona iesirii spre buzias, am taiat-o spre aeroport, dupaia pe centura, dupaia drumul spre giarmata si deabai dupaia am intrat pe autostrada, dupa vreo 8-10km
sincer, parerea mea e ca nu renteaza. e departe si accesul e ca p.la.
in rest, se circula cum stim.
inca se lucreaza la drum, mai sunt pe ici pe colo stopuri dar in 95% din portiuni, asfaltul e bun, si se poate merge.
maine, revizioo.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1077
Scris 17 mai 2012 - 05:36
#1078
Scris 17 mai 2012 - 06:30
si da, se pot obtine medii foarte bune, daca o calci. in mare parte drumul fiind destul de "drept"...
mai nasol e noaptea, pentru astia care nu stiu drumul, ca in lipsa marcajelor, e aiurea numai cu indicatoare sporadice.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1079
Scris 18 mai 2012 - 06:21
schimbat flansa amortizor si rulment amortizor, pe partea dreapta, 365 lei ( cu manopera si TVA )
total 945lei.
as usual, am primit masina spalata
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1080
Scris 23 iunie 2012 - 09:10
iarasi din nou.
am stat doo sapt pe canicula 35+ grade, si am tot pandit momentul.
ieri mi-am facut timp sa spal masina.
are rost AGAIN sa va spun ce s-a intamplat peste cateva ore?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1081
Scris 23 iunie 2012 - 11:49
#1082
Scris 23 iunie 2012 - 01:07
of cors, ca azi e senin si soare stralucitor.
coafurile rezista. spalarile nu.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1083
Scris 23 iunie 2012 - 02:02
#1084
Scris 23 iunie 2012 - 08:03
#1085
Scris 23 iunie 2012 - 08:12
desi a plouat, nici macar prea tare, doar asa o spalaceala de max 30min, pana dimineata, toata masina era cu urme de praf imbacsit cu apa...
deci cu orice ai da-o, praful si mizeria din aer tot se imbiba si ramane...
ah, de cacatu' pasarilor nu v-am mai spus ca n-are rost...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1086
Scris 17 iulie 2012 - 07:42
am reusit sa ne strangem si sa plecam la drum.
pe la 6 dimineata am iesit din Oradea, spre Transalpina.
drum destul de gol, fara pb majore.
Sebes - Obirsia Lotrului, inca mai sunt vreo 4-5 locuri in care lipseste asfaltul, dar pe portiuni destul de mici. sunt vreo 2 zone in care cu masini joase, pot aparea pb.
fiind sambata, a fost oarecum aglomerat, dar parca suportabil.
mi-a placut ca nu prea se grabea lumea. adica un sigur isteric crizat, care se credea pe speciala, of cors passat TDI
Obarsie - Ranca - Novaci, drumul tot e asfalt. portiune mai aglomerata, dar circulabil ok.
Popasul l-am facut la Targu Jiu, unde dupamasa am bagat si de-o plimbare pe Axa Eroilor ( operele lui Brancusi )
Va recomand cu culdura Pensiunea Casa Vera ( http://www.pensiuneacasavera.ro/ )
Cazarea de nota 10/10, iar mancarea de nota 20/10.
Plus ca au si o terasa foarte misto, si servirea este impecabila.
A fost surpriza "traseului"
Duminica am luat-o din loc spre Transfagarasan, cu o mica oprire la manastirea de la Horezu, si cea de la Curtea de Arges.
Drumul de dupa barajul Vidraru, e decent spre bun. s-au asfaltat portiunile nasoale de anul trecut.
in rest, mult MULT mai aglomerat ca pe Transalpina.
am avut parte si de cativa profesionisti cu BMW-uri diesel care rupeau asfaltu'.
coborand tarziu de la Balea Lac, deja mai toti plecasera, deci traseul pana la Sibiu a fost lejer.
dar odata cu lasarea serii a inceput si ploaia/furtuna, care a tinut pana spre cluj.
am mers insotit de un A4 generatia anterioara cu facelift, 2.0 TFSI quattro 6man.
desi s-a mers destul de lejer ( 80-100 in localitati si 120-140 afara ) iar duminica la intoarcere fiind seara si destul de tarziu am mai ars-o cu 160 pe unde se putea.
diferentele au fost ca eu am consumat 6%, cu 3 persoane ( cantitate neglijabila ) si ceva bagaje, si AC 80% din timp, iar audiul a sarit de 10% in conditii identice
edit ( eu am mers 95% din timp pe SPORT ON )
Aceasta postare a fost editata de ska: 17 iulie 2012 - 07:44
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1087
Scris 17 iulie 2012 - 08:18
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1088
Scris 17 iulie 2012 - 08:42
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1089
Scris 18 iulie 2012 - 06:30
SI poate facem si o baie.
http://cazare-pensiu...e-sangeorz-bai/
#1090
Scris 09 august 2012 - 05:29
am trecut fara pb si inspectia tehnica periodica ( 70lei si vreo 30min )
ne apropiem de 100.000km... surprinzator
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1091
Scris 09 august 2012 - 07:23
#1092
Scris 09 august 2012 - 10:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1093
Scris 09 august 2012 - 10:13
#1094
Scris 09 august 2012 - 10:34
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1095
Scris 09 august 2012 - 10:59
Eu stiu cel mai bine !
#1096
Scris 09 august 2012 - 11:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1097
Scris 09 august 2012 - 11:52
Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 august 2012 - 11:56
#1098
Scris 10 august 2012 - 05:27
Asadar, despre xt ai scris pe undeva ceva impresii sau nu prea ai mai birjarit-o?
#1099
Scris 10 august 2012 - 08:29
noutati prea mari nu prea sunt. benzina. multa benzina. foarte multa benzina. si pedala.
chiar ieri m-am dat cu ea. chinezoaica, da-o dreq...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1100
Scris 20 septembrie 2012 - 09:59
nu la Opel, ci la un prieten, fost angajat la Opel.
joia trecuta, am facut un drum pana la Salonta ( aprox 100km dus-intors ) drum destul de drept si proaspat asfaltat (ruta Oradea-Arad)
problema cu erorile in bord si faptul ca dadea in nas, adica intra safe-mode, limitare de turatie etc ( care persista de anul trecut, dar doar la viteze de 160/180kmh ) a inceput sa reapara. chiar si in tr3/4 si la viteze de 120-140kmh.
am oprit de 4 ori sa resetez erorile.
am ajuns la service, si dupa o oaresce constatare, si un tester pe masina eroarea era P0234, boost pressure regulation, negative deviation, intermittent.
mi-au pus de teste o electrovalva ce comanda presiunea de vacuum?!? la turbina sau ceva de genul, si am mers cu ea pana azi.
am scos-o si in probe intr-o noapte, fiind gol, in afara orasului nu am mai avut pb nici pe la 210-220kmh...
ceea ce a fost foarte imbucurator, ca nu mai vazusem viteze de genul de un an de zile in opel ( cu turbata am mai vazut )
asa ca azi am schimbat valva asta care "reguleaza" presiunea in turbina, si m-a costat fix 335lei piesa cu manopera si cu tva.
in the near future, o sa o mai scot la teste sa vad daca s-a rezolvat de-a binelea problema
in rest, foarte putini km in ultima perioada
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi