Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Opel Astra Enjoy 1,9 CDTI 150cp


  • Please log in to reply
1661 replies to this topic

#1101 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 noiembrie 2012 - 07:36

azi am trecut si eu la gumele de iarna.
foarte foarte aproape de cifra magica 100.000 la kilometraj.
dupa ce-l depasim, o sa fac o constatare generala, cu plusuri, minusuri, pb, preturi, etc.
e aproape cat un test de anduranta :)

pana una alta,azi am dat jos gumele de vara. in speta Michelin Primacy HP 225/45/17. ca rulaj au asa, incepand cu prima incaltare in 2011:
2011 - 13.290 km
2012 - 13.716 km
total - 27.006 km
pe anvelopele care au fost pe fata, se vede o oarecare uzura, corespunzatoare as putea spune cu km rulati.
in schimb pe cele de pe spate, de-abia se vede uzura... foarte ciudat.
e drept ca am mers cu presiune un pic mai mare ( la toate 4 ), ca +0,2 fata de cat da "cartea".
nu prezinta uzura neuniforma.

anvelopele de iarna, in schimb, fiind la al 5-lea sezon, si dupa uzura am impresia ca va fi si ultimul. sa vedem cati km reusesc sa bag sezon asta. Dunlop Winter Sport M3, 205/55/16. foarte multumit in general de ele, n-am avut pb in nicio iarna sa trebuiasca sa o imping sa sa nu iasa de pe undeva ( drept e ca nici n-am exagerat ). in schimb pe asfalt uscat/umed nu stralucesc, adica unde mi-as fi dorit. nu sunt extraordinare, sunt doar ok.
si sunt si un pic zgomotoase. de parca n-ar fi destul de zgomotos dizalu' :lol:

Aceasta postare a fost editata de ska: 09 noiembrie 2012 - 07:38

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1102 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 11 noiembrie 2012 - 04:45

de ce ti se par prea putin uzate cele de vara? pana la urma au doar 27k km....
sunt foarte multe gume care tin 50-60k km fara probleme...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1103 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 noiembrie 2012 - 07:24

pentru ca diferenta de uzura fata/spate este foarte mare si foarte vizibila :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1104 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 12 noiembrie 2012 - 11:40

asa-ti trebe daca-i dai cu scartz :D

sau probabil nu le-ai rotit de pe o punte pe alta si cele de fatza au stat numai acolo....

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 noiembrie 2012 - 11:40

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1105 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 noiembrie 2012 - 12:49

scartz... ce vremuri... de muuuuult apuse :) nu mai e de aaani buni o pasiune, trebuie sa recunosc.
deci, nu-i cazul.
dar nah, mersul "serpuit" pe curbe, cred ca si-a lasat amprenta mai tare.
de rotit, le-am rotit, ca stiu ca a ramas "creta" aia a lor buna bucata de vreme pe anvelope, nu stiam cum sa o curat. ca le-au marcat pe lateral, nu pe partea de contact :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1106 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 noiembrie 2012 - 10:30

am considerat ca ar fi o masura de bun simt, ca dupa ce vineri am trecut la anvilopi di iarna, sa primeasca si o spalare.
sa inceapa biniditat sezonul.
azi dimineata toata masina era plina de frunze. da parca toate au cazut asa, cu o traiectorie bine definita fix si exact pe masina mea.
dupa care vremea s-a hotarat sa-mi demonstreze inca odata ca nu-i dupa mujkiu' meu. deci, decat ploua de rupe.

ave-some.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1107 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 noiembrie 2012 - 11:24

Bine ca esti izolat ... de restul forumistilor si deciziile astea apocaliptice ale tale nu ne afecteaza si pe ceilalti :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1108 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 noiembrie 2012 - 06:45

asa cum am spus, azi am trecut de cifra magica de 100.000km :)

ne-am "cuplat" pe 6 august 2008, cand i-am dat prima pedala :lol: ( in limita bunul simt, ca a fost prima masina la care i-am facut "rodajul" :) )

100.000km sunt totusi suficienti km, pentru un test de anduranta pe soselele patriei.
ne-am inteles de minune, de la drumuri de munte, Transalpina, unde ne-am tarat pe oaresce hartoape cu 5km/h, pana la autostrazi unde a primit constant blana zeci de km cu 225km/h ( pe bord )
a primit doar motorina de la MOL, in 99% din cazuri doar EVO5, si doar de cateva ori de la OMV, din lipsa de alte motorinarii prin zona.
oricat de mult as fi fugarit-o, pe vremuri, ca mai nou, varsta si eroismele tineretii pe sosele au cam apus, a fost prima masina de care am avut grija. am ocolit gropile, unde a fost drum rau am mers incet, and so on. poate si de aia ne-am inteles asa bine.
e o masina care m-a surprins foarte placut, si inca ma mai surprinde.
nu exceleaza la niciun capitol, dar e o masina foarte corecta din toate punctele de vedere.
raportat la pret ( ok, foarte bun la momentul respectiv ), a fost de departe cea mai buna alegere dpdv calitate/performante/dotari/consum. mi-as fi dorit un Golf 5 ( pe atunci ) 2,0 TDI cu DSG, dar sarea raaau din schema cu bugetul alocat de firma pentru masina.

hai cu pb.
nu pun in calcul reviziile ( ulei, filtre, placute, si alte consumabile, care oricum s-ar fi schimbat )
deci, in afara de chestiile uzuale, problemele au fost:
1) 22.000km, s-a ars un bec cu xenon. la reprezentata unul "original" e vreo 1200lei. mi-a picat fata. am facut un mic tam-tam si l-au schimbat pe garantie ( masina oricum era inca in garantie ), deci cost 0 lei.
2) 63.100km, am schimbat o tija stabilizatoare, pe partea dreapta, in urma unor batai la puntea fata. cost 166,40lei
3) 72.800km, s-a mai dus un bec xenon. am luat din alta parte decat la opel, osram xenarc ( "original" era General Electric ). nu s-a vazut niciodiferenta de culoare. cost 354.40lei
4) 76.000km, a aparut prima pb cu aprinderea cheitei pe bord. intrat in limp mode, limitare de viteza etc. se manifesta doar la viteza mare 160/180kmh, si doar in treptele 5-6. in urma muuuuuultor constatari, si demontari, s-au ajuns la concluzii "diferite", negasind totusi solutii, dar au dus la urmatoarele:
4.1) 77.800km, schimbat bujie incandescenta, cost 133.70lei
4.2) 81.300km, curatat turbina, cost 580lei
4.3) 84.500km, inlocuit galeria de admisie + garnitura + actuator clapete galerie, cost 2624 lei. cu aceasta ocazie, am schimbat si distributia, daca tot a fost demontata. oricum urma sa o schimb la 90.000km. ( cartea zice 120/150k km parca, si "reprezentanta" zice 60.000km, dar am zis sa fie la mijloc. oricum, mai mult de 90k nu as fi lasat-o )
in urma tuturor acestor inlocuiri, pb cu erorile a ramas, dar ma resemnasem oarecum, nemai mergand asa tare, nu prea am avut pb.
5) 85.500km, inlocuit o bieleta antirului, cost 95lei
6) 89.000km, inlocuit flansa amortizor + rulment amortizor stanga fata, cost 366,61lei
7) 90.700km, inlocuit flansa amortizor + rulment amortizor dreapta fata, cost 366,61lei
8) 96.500km, dupa un drum unde mi-a dat 4 erori, inclusiv la depasiri in tr3/4, am ajuns la concluzia ca trebuie gasita o solutie si pentru aceasta pb. asa ca m-am dus altundeva, decat la reprezentanta opel, si am gasit solutia intr-un mecanic mai iluminat. am inlocuit convertorul de presiune turbo, cost 335lei. erorile au disparut, si totul a revenit la normal.

deci, in 100.000km, probleme cu masina au costat : 5021,72 lei. adica, rotunjit 1100euro.
costurile mai sus mentionate includ TVA, si manopera!
in rest, tot la 15000km revizii complete.
la 30000km placute fata ( ca un ceas elvetian )
la 75000km am schimbat singura data placutele pe spate.

masina a venit cu anvelope de vara Continental Sport Contact 2 225/45/17, de care am fost foarte multumit. a primit in 2011 pe la 65000km rulati pe bord ( inclusiv km facuti cu anvelopele de iarna, la o medie de 8000km/sezon ) anvelope Michelin Primacy HP, care si ele sunt ok, dar sunt mai de cruising :)
pentru iarna, a primit la inceputul sezonului cu zapada in 2008 anvelope + jante de tabla Dunlop Winter Sport M3 205/55/16, care inca mai au ceva carne pe ele, si mai duc linistit sezonul asta.

plusuri si minusuri...

minusuri:
- scaune cam praf. sustinere laterala slaba rau de tot ( inca regret ca am luat echipare Enjoy si nu Cosmo, unde scaunele erau simtitor mai bine profilate, si veneau si cu pachet partial piele. per total, la Cosmo optionalele fiind mai ieftine decat la Enjoy, pretul total cred ca tot peacolo era )
- un pic cam rigida masina pentru drumurile noastre, asta si in modul normal ( pe Sport se intaresc suspensiile si mai tare de-ti zdruncina rinichii ). ok, mie personal imi convine, ca ii da masinii o tinuta mult mai buna si mai sigura pe drum.
- rezervor de 52L, din cate aprox 7 rezerva. deci utilizabili 45L. mi se pare foarte putin. as fi preferat un rezervor mai mare, macar un 55/60L utilizabili. cu o autonomie pe masura :)
- portbagajul destul de mic. ok, din nou in 90% din cazuri merg doar eu si nu-i pb, dar cand e de mers 3/4 persoane, cu bagaje, deja isi arata limitele si devine dificila organizarea, sa incapa toate.
- cd/mp3-ul standard, CD30 sau cum ii zice, isi face treaba ok, dar cat dai pe el atata face. adica nu prea straluceste, dar un sistem mai bun clar nu a fost pe lista mea de optionale ( am preferat xenon, IDS+ si alte vrajeli )
- poate mai sunt, dar momentan nu imi vin in minte :)

plusuri:
- motorul. dinamic, infipt. nu m-a lasat niciodata la greu. a fost mereu acolo, pentru orice biciuiala a primit. foarte elastic, si destul de economic as putea spune, avand in vedere puterea si stilul de condus. ok, nu i-ar strica mai multa vana, macar un 15-20cp, si vreo 30-40nm ( asa de bun simt )
- IDS+. face clar toti banii. dinamica excelenta pentru clasa compacta.
- xenoane excelente. desi initial nu am vrut sa le trec pe lista de optionale, cred ca a fost cea mai buna investitie. diferenta ENORMA fata de farurile cu halogen. bine, in mai toate testele, farurile bi-xenon de la opel ( astra in speta ) au iesit invingatoare in toate testele de luminozitate and shit, la clasa compacta. dar sincer, cred ca pe buna dreptate :)
- consumul. de la 5 la 12/15 sau peacolo. in functie de pedala. o medie generala ar fi undeva pe la 7,6-7,8 din cate as putea aproxima.
- calitatea materialelor si a fabricatiei. o fi masina nemteasca, dar totusi e doar un Opel. adica nimic spectaculos. materialele se mentin foarte bine, fara lufturi ( dar irelevant pt mine, ca m-a interesat cum merge masina, nu cum ma uit eu la imbinari cu sau fara lufturi ), fara greierasi, fara batai. totul e inca inchegat foarte bine, pentru 100.000km pe drumuri romaneste, masina cu amortizoare sport, sasiu sport si jante pe 17 cu talon de 45. aveam impresia ca pana in 50k km va trebui sa schimb tot trenul de rulare, dar n-a fost cazul. inca totul e sub control.
- poate ar mai fi si aici de comentat, dar momentan cam atat.

in incheiere?
ma declar FOARTE multumit de alegerea facuta, chiar daca avut unele pb, care au persistat o perioada indelungata din lipsa "perspicacitate" a mecanicilor, dar toate s-au rezolvat pana la urma fara urmari, si cu costuri decente.
daca as mai lua inca odata aceeasi masina? 100%. dar cu mici modificari. ( gen Cosmo in loc de Enjoy, si obligatoriu Quick Heat, incalzire electrica, ptr ca-s friguros si imi prindea bine iarna )

in rest, God Speed, si la inca 100.000km
:)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1109 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 noiembrie 2012 - 07:50

felicitari !
sa te slujeasca cum m-a slujit pe mine golfeta de aur.
da tot nu cred ca ai trecut de 100 000 km.
ar trebui sa vad cu ochii mei.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1110 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 15 noiembrie 2012 - 10:23

- scaune cam praf. sustinere laterala slaba rau de tot ( inca regret ca am luat echipare Enjoy si nu Cosmo, unde scaunele erau simtitor mai bine profilate, si veneau si cu pachet partial piele. per total, la Cosmo optionalele fiind mai ieftine decat la Enjoy, pretul total cred ca tot peacolo era )


Daca e dupa facelift si alea de pe cosmo sunt la fel de oribile ;)
  • 0

#1111 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 noiembrie 2012 - 12:38

azi, am fost pana la viena, pac-pac.

oradea - viena - invarteala locala vreo 50-60km - oradea

am plecat pe la 7 si ceva de la MOL-ul de la iesirea din tara. vreo 150km n-am mers decat 80-100kmh, asta in conditiile in care a fost o ceata de mi-am urat zilele.
spre surprinderea mea, la traversarea Budapeste am facut 1h30min, ceea ce e un nou record personal.
deci la dus, n-are rost sa vorbim de timpi, desi am incercat eu sa recuperez cu 180-200kmh in HU, si cu 150-160kmh in AT ( ca acolo nu-i tocmeala ).

la intoarcere, la 18:30 am iesit din Viena si la 23:20 am intrat in Oradea ( cam 550km, pe varianta cu autostrada M35/M3 )
ca viteze, doar vreo 5min am mers 200-210kmh dupa un seria 7, in rest n-am trecut de 160kmh.

media orara a fost daca peste cap de ceata, traversarea Budapestei de doo ori ( la dus, crunt, la intors decent ), si de plimbarile prin Viena la ore de trafic de capitala europeana...

Thumbnail atasat

  • 17112012031.jpg

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1112 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 17 noiembrie 2012 - 12:51

Auzi da Budapesta n-are centura?
  • 0

#1113 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 noiembrie 2012 - 01:33

are, dar eu daca vin de pe M3 si ies pe M1, sau invers, ocolesc enorm pe centura, care oricum e foarte aglomerata, indiferent de ora, ca toate TIR-urile pe acolo ocolesc.
noaptea, budapesta se poate traversa si in max 15-20min ( vorbim de portiunea stric de oras, adica de unde se termina M3, si de unde incepe M1 - vezi pe google maps.
o traversare normala e intre 30-45min depinzand de trafic...

nu pot sa inteleg ce-a fost azi. pur si simplu trafic de bucuresti... bara la bara...

Aceasta postare a fost editata de ska: 17 noiembrie 2012 - 01:34

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1114 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 17 noiembrie 2012 - 08:25

Si eu am obiceiul (prost) sa o iau pe Debrecen cand merg catre Budapesta (ca pun pe tempomat si fac cine stie ce altceva) insa sa stii ca e mult mai intelept sa mergi pe Szolnok pentru ca 42/4 il parcurgi foarte rapid(daca ii dai pe autostrada +160 km/h s e national mergi cu 120). Este o diferenta de 50 km in favoarea nationalului plus ca intrii pe autostrada si apoi inelul de S-V al M0 care chiar daca e deocamdata cu benzile alea inguste se parcurge mai rapid decat orasul indiferent de perioada din zi. Indiferent de masina sau de ce pilot esti nu ai cu sa bati conditiile astea pe M3+oras.
  • 0

#1115 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 noiembrie 2012 - 09:03

Pana la 7 dimineata am traversat Budapesta extrem de rapid.
Stiam ca e gata inelul de ocolire al Budapestei, sau ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1116 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 noiembrie 2012 - 10:06

cand ma duc la aeroport ( zbor eu, iau sau duc pe cineva ) in totdeauna am mers pe E60.
dar sincer, nu l-am prins niciodata atata de gol, decat noaptea tarziu, si in plus e plin si la ei de lemurieni care se mai tarasc cu viteze din era Flintstones. daca mai e si aglomerat...
in plus e plin de sate, in care eu personal de suficient de multe ori am prins militieni cu radare. si la ei sunt din alea cu laser frate, nu din astea bipaitoare ca la noi :)
oricum, ultima data cand am fost pe M0, mi-am blestemat zilele. drept e ca n-am mai fost din acest motiv de cativa ani as putea spune pe M0, dar erau benzi inguste si limitari de 80/100 pe care lumea le cam respecta cu strictete.
sunt curios de distanta de la iesirea M3 - M0 - intrare pe M1, si distanta daca o iei prin oras...

ieri a fost o exceptie tind sa cred, avand in vedere zecile, daca nu sutele de traversari ale Budapestei.
o fi mai lung, dar merg mult mai relaxat.
160kmh, mi se pare de super bun simt. se poate merge lejer si cu 180-200kmh constant, daca e sa te grabesti, ceea ce pe national...

ar fi perfect un inel de legatura nordic intre M3 si M1 :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1117 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 17 noiembrie 2012 - 10:52

sunt curios de distanta de la iesirea M3 - M0 - intrare pe M1, si distanta daca o iei prin oras...



De la iesirea de pe M3 pana intri pe M1 faci pe putin 50-55km. Prin oras n-am numarat niciodata. Pe inel (impropriu-zis, sunt niste bretele circulare :) ) faci mai multi kilometri cred dar macar nu mai tot stai la stopuri pe Rakotzi utta.

Nu intru in Budapesta decat daca vreau sa fac o pauza de shopping la Arena Plaza.
  • 0

#1118 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 noiembrie 2012 - 11:53

daca mai aveam unde sa merg, ca sosea mai era... spre ungaria... bagam un nou record personal, de 800km cu un plin. plin adica pana la rezerva ( aprox 45/46L )
cand am parcat in fata blocului aveam 732km facuti, si mai aveam range de 150km ( din care 70km sigur faceam ).
mers 80/100 in localitati si 120kmh afara ( cu plusuri in depasiri, dar nimic exagerat ).
in general, trafic de weekend si vreme intre -1 si 10 grade.

inca 2500km si urmeaza revizia la 105.000km.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1119 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 noiembrie 2012 - 06:33

Vezi ce face un weekend de Bistrita ??
:wub:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1120 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 noiembrie 2012 - 09:06

io cred ca tu noaptea ai bagat niste palinca in rezervor :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1121 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 noiembrie 2012 - 09:52

vreau sa fac un concurs.
toti doritorii de castiguri rapide si ultrausoare, sa apeleze la mine, si la topicul meu :lol:

primul raspuns corect, ca premiu, va obtine o poza ( defapt un link ) cu o pereche de chiloti si de ciorapi by Catalin Botezatu' !!!

se da una bucata cea mai tare masina din lume ( Relu, se aude??? :lol: ) se da o spalare interior/exterior, ca tot omu.

intrebare: ce s-a intamplat azi noapte? :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1122 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 29 noiembrie 2012 - 09:55

1. A inghetat
2. A plouat si apoi a inghetat
3. A plouat, s-au căcat niste porumbei pe ea si apoi a inghetat
4. Toate cele de deasupra
5. A fost intuneric azi-noapte.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1123 unipower

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 10
  • Location:Nordul cu Aur Verde
  • Marca:Doua
  • Model:Nu le zic
  • Motorizare:Strict Secret

Scris 29 noiembrie 2012 - 10:41

Azi noapte s-a intamplat ca dupa noapte a venit ziua
  • 0

#1124 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 noiembrie 2012 - 10:55

A PLOUAT !

Trimite linku ca am castigat ! :lol:
  • 0

#1125 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 noiembrie 2012 - 11:08

A PLOUAT !
Trimite linku ca am castigat ! :lol:

and we have a winner !!! :lol:
ti-am tramis pe privat :lol: :lol: :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi