BMW 325 ti
#451
Scris 27 ianuarie 2010 - 12:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#452
Scris 17 februarie 2010 - 03:30
http://www.driftwork...-coilovers.html
oricum cred ca ar sta bine pe cazan suspensiile astea
doar ca nu stiu de cate ori le voi folosi la adevarata valoare
#453
Scris 25 iunie 2010 - 10:21
-senzori placute-sta aprins in bord dar cred ca e un fir intrerupt mai degraba sau au fost montati gresit
-debitmetru -a fost prea ieftin ca sa nu il iau
-rulment cardan-la fel
-amortizoare fata-de rezerva pret bun iar
-garniturile capac culbutori+valva PCV de rezerva -pica pe la 150 mii km
-diferite cleme si clipsuri
operatiuni de facut vara asta:
-desfacut fetele de usi si verificat ghidajul de la macaraua electrica(e o piese care se rupe pe acolo,multumesc pe aceasta cale tuturor drumarilor si primarilor din Romania precum si celor de la H&R si inginerilor de la BMW cu mentiunea pentru cei din urma-baaaaaaaaa Romaniaaaa baaaaaa)
-dat cu silicon pe chedere sa alunece mai bine
-demontat angel eys dreapta si pus pe pozitia corecta(a fost pus cu dublu adeziv dar se pare ca nu a tinut o sa incerc cu altceva) cu ocazia asta voi monta si alti suporti de bara cei originali fiind rupti(multumiri meseriasilor din Romania)poate polishez cumva sticla de la faruri
-resoftare dupa data de 11 iulie
-daca raman bani-jante sau bari stabilizatoare
Situatie cazan overall:
exterior-capota are cateva puncte mici de unde a sarit vopseaua de la pietre,parbrizul(pus asta iarna) un punct (3 mm) si ceva zgarieturi,inca cateva zgarieturi prin parcari,chederul de la luneta spate trebuie lipit din nou .
interior -trebuie sa gasesc ceva de curatat tapiteria ,se murdareste destul de repede,pielea usor zgariata in 2 locuri
motor-acum am Motul in el nu sunt 100% multumit ,e mai zgomotos decat BMW Oem,am sunb 2000 km cu el mai vedem
suspensie:bascula dreapta fata bate la linii de tramvai mai proaste,un amortizor cred fasaie? zgomotul asta l-am auzit si la masini noi so nu e problema,tras brusc de volant stanga se aude un trosc (aceasi problema o are de noua si Ceedul lui soramea so iar poate e normal eu suspectez capul de bara,masina vireaza in continoare ok si raspunde bine la comenzi)
jante-am o janta atinsa de o bordura ,ar trebui sa o schimb(am deja una de rezerva) cauciuc stanga fata pus invers(sensul de rotatie gresit)
-a si tre sa ajung pe Magheru la cei cu alarme sa vad daca pot rezolva problema cu inchiderea din alarma
la piese mai intra si un senzor axa cu came -evacuare
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 iunie 2010 - 10:23
#454
Scris 25 iunie 2010 - 03:36
Apropo, anumite amortizoare fac fâs, dacă la tine numai unul face, sunt cumva şanse să ai 2 diferite?
Eu nu schimb parbrizul tocmai pt. că imediat va fi readus la stara iniţială, numai dacă se sparge complet.
Cât de tare se aude acel tronc la volan?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#455
Scris 25 iunie 2010 - 03:39
parbrizul vechi al masinii era terminat(parca il sablase cineva asa arata)
#456
Scris 25 iunie 2010 - 03:41
Fă şi tu un teste la amortizoare!
La troncănitul ăla simţi şi în volan ceva?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#457
Scris 25 iunie 2010 - 03:44
da la VAG am auzit si eu acelasi fasait,unele fac altele nu,cine stie,o sa urmaresc mai atent si la mine sa vad,oricum nu face tot timpul
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 iunie 2010 - 03:45
#458
Scris 07 iulie 2010 - 08:13
in rest astept sa ajunga minciunicile la domnul Relu
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 07 iulie 2010 - 08:14
#459
Scris 07 iulie 2010 - 08:56
"asta e inca 2 din astea si iar schimb filtrul de benzina" - p'asta n-am inteles-o
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#460
Scris 07 iulie 2010 - 09:31
#461
Scris 07 iulie 2010 - 09:39
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#462
Scris 16 august 2010 - 10:07
-geamurile de verificat(au ceva joc in macarale sau ma rog se rupe o piesa pe acolo)
-placa din spate de la hayon izolata cumva, "bate"tre sa gasesc ceva de antifonat sa lipesc pe acolo(are cineva vreo idee???)
-angel eys dreapta de montat cum trebuie
o sa ai fac si consumul ,de cand cu SB cred ca am mai luat 1 litru in plus,ma rog nu merg economic si merg destul de tare.M-am harjoit odata cu un Civic sedan dar pe la 120 l-am pierdut oricum pana pe la 80 s-a tinut bine apoi a fost fair play si s-a dat deoparte
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 august 2010 - 10:08
#463
Scris 17 august 2010 - 06:47
#464
Scris 17 august 2010 - 10:05
Daca vrei senzatii cauta diesel, sau benzina turbo, ca la 545i, 550i nu simti nimic pur si simplu trag linear, numai acul de la vitezometru urca grav. Nici macar toba standard nu o auzi decat dupa 4 mii de ture si atunci daca inchizi radio-ul.
Sincer ca "senzatie" te baga mai mult in scaun un 530d, sau vreun TDI decat 545i-ul. V8 urca usor pana la 2-3 mii de ture si de acolo te impinge constant in scaun pana la 6500, si te trezesti cu a-2-a la 110 km/h. Are si un lag la acceleratie la cutia automata destul de deranjant, dar probabil e facut pentru control fin la viteze mici.
Pe sport sau modul manual se simte mai bine, ex- mers intr-a 2-a cu 10-20 km/h si kick-down, da sa-ti rupa gatul si dupa aia incepe sa taie DTC-ul, sau iese fum daca ai DTC-ul dezactivat.
La demaraje se simte nevoia de gume mai late pe spate (245 standard) si a unui LSD. ( dar e aceeasi problema si la 535d).
Mie personal mi se pare ca N62 se potriveste mai bine pe caroseria de e60 decat motorul de 3 litri biturbo. V8-ul trage mult mai constant si predictibil, fara varfuri de cuplu.
post de pe un forum BMW in care se compara 535d cu 545i
#465
Scris 17 august 2010 - 11:23
#466
Scris 17 august 2010 - 06:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#467
Scris 25 august 2010 - 08:29
Bun:so in continuare am de lucru la el saptamana asta as vrea:
-geamurile de verificat(au ceva joc in macarale sau ma rog se rupe o piesa pe acolo)
-placa din spate de la hayon izolata cumva, "bate"tre sa gasesc ceva de antifonat sa lipesc pe acolo(are cineva vreo idee???)
-angel eys dreapta de montat cum trebuie
o sa ai fac si consumul ,de cand cu SB cred ca am mai luat 1 litru in plus,ma rog nu merg economic si merg destul de tare.M-am harjoit odata cu un Civic sedan dar pe la 120 l-am pierdut oricum pana pe la 80 s-a tinut bine apoi a fost fair play si s-a dat deoparte
-angel ais pe pozition
-placa spate hayon izolata dar nu este ea de vina pentru zgomote sper ca sambata sa am timp si sa ma plimb prin cartier sa depistez de unde vin zgomotele,mi-am amintit ca pentru a schimba amortizoarele spate s-a umblat la izolatia panourilor laterale nu m-ar mira ca fi uitat meseriasii sa stranga ceva pe acolo sau sa nu le puna cum trebuie.
-geamurile cred ca raman pe alta data ,o sa imi iau ceva de la Bavaria pentru chedere si asta o sa mai atenueze din zgomot
#468
Scris 24 septembrie 2010 - 09:52
bagat un drum Bucharest - Suceava consum 9%
angel aisu a plecat de pe pozitie(tot ala de pe dreapta)
hayonul se aude in continuare,inca mai caut solutii in schimb am dat cu ceva silicon pe la niste imbinari si nu se mai aude nimic
luat solutie de geamuri de la Bavaria e mai ok acm
azi sau luni merg la Racing Nick(si pe la Relu) sa vad o bara de rigidizare(pe spate la denivelari mare se torsioneaza destul de mult caroseria si apar zgomote deh hayon ) in concluzie ma apropii de 80.000 acum am 79.94X
#469
Scris 24 septembrie 2010 - 09:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#470
Scris 24 septembrie 2010 - 10:43
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#471
Scris 24 septembrie 2010 - 10:58
@cata normal ca ma ajungi doar ai cazan rapid,si dizel in plus deci autonomie mai mare
#472
Scris 24 septembrie 2010 - 01:15
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#473
Scris 30 septembrie 2010 - 06:54
#474
Scris 04 octombrie 2010 - 07:20
#475
Scris 04 noiembrie 2010 - 08:50
sau era 450?dracu sa il ia ca nu m-am uitat atent oricum se misca destul de bine
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 noiembrie 2010 - 08:53
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi