Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW 325 ti


  • Please log in to reply
905 replies to this topic

#501 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:23

apropo de uleiuri: la multijeturile fiat se schimba uleiul la 30k km!!! wtf?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#502 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:23

Și tu și eu și alții și tot degeaba.

apropo de uleiuri: la multijeturile fiat se schimba uleiul la 30k km!!! wtf?


Perfect logic dacă mergi în Germania.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#503 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:24

Treaba lor, masinile lor, banii lor ....
  • 0

#504 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:36

Nici cu ea in germania nu as avea curaj sa o tin atata cu un schimb de ulei...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#505 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:39

Nu-i problema daca scoti o viteza medie de 70-80/h
  • 0

#506 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:50

Cam peste 100 este media acolo. Ei nu prea merg exclusiv în oraș cu mașina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#507 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 ianuarie 2011 - 12:52

Atunci pot trece si de 30k km cu un schimb :)
  • 0

#508 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 06 ianuarie 2011 - 01:00

legat de subiectul asta

http://www.autodiagn...bs_bulletin.pdf

http://www.dvatp.com...iy/oil_service/

Q: Should I really wait 15,000 miles before my first oil change like BMW recommends?
A: There has been much debate on this issue. Many believe that the 15,000 mile interval was more of a marketing move than an engineering move. Others have suggested that today's synthetic oil really can effectively lubricate the engine for 15,000 miles. All scheduled oil changes are free up to the 45,000 mile mark. If you decide to have your dealer perform a non-scheduled oil change (at the 7500 mile mark, for example), it will probably cost you $50-60. Make sure to tell your dealer NOT to reset the service indicator.

BMW has acknowledged that the present oil filter used in the E46 model vehicles (as well as other model and engines) will not necessarily last the desired 15,000 miles as required for extended oil service changes.

The filter's filtering media has been known to become brittle and break apart due to the heat and pressure generated over time. This allows pieces of the filter media to be passed throughout the engine's lubrication system as well as possibly clog the smaller oil passages and contaminate the engine oil itself. Also, it had been noted that quite often the engine's oil looked to be far less than desireable at 15,000 miles when the filter failed due to the continued passing of the media itself and because there was no filtering of the oil to remove the normal contaminates found in the engine's oil.

BMW mechanics have reported this information to the "Round Table" (a BMW information sharing team) that this is a commonly seen problem.

BMW has a new filter which replaces this previously used filter. This new BMW filter is designed to last the required 15,000 miles without failing thereby offering protection for the extended oil service schedule changes of 15,000 miles.

Next time you go in for your oil service, make sure your service department is aware of the new oil filter
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#509 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 ianuarie 2011 - 01:46

si la uleiurile LL tot nu le-as tine mai mult de 20.000km MAXIM.
15.000 mi se pare ok
10.000 ar fi bine
7.500 ar fi perfect

eu eram "obligat" la reno sa fac reviziile la 7500km, de aia cred ca mergea asa tare si a tinut atata :wacko: :lol: :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#510 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 06 ianuarie 2011 - 01:56

Probabil și la mine la fel.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#511 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 06 ianuarie 2011 - 04:47

Mi s-ar parea interesant un serviciu de schimbat uleiul fara sa te mai deplasezi tu cu masina la service. Sa aiba echipe mobile si sa faca treaba asta direct in parcare. Cred ca ar avea ceva succes.
  • 0

#512 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 06 ianuarie 2011 - 04:57

Ar fi o mare porcarie...
  • 0

#513 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 06 ianuarie 2011 - 05:02

Vorbesti din punctul tau de vedere, dar gandeste-te la unu care lucreaza 10 ore pe zi, numai chef sa stea prin service-uri o data la 6 luni nu are.
  • 0

#514 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 06 ianuarie 2011 - 06:01

....
eu eram "obligat" la reno sa fac reviziile la 7500km, de aia cred ca mergea asa tare si a tinut atata :lol: :lol: :lol:

Pune in RAMA ideea asta !!

Vorbesti din punctul tau de vedere, dar gandeste-te la unu care lucreaza 10 ore pe zi, numai chef sa stea prin service-uri o data la 6 luni nu are.

O data la 6 luni e chiar super !!!
  • 0

#515 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 19 ianuarie 2011 - 10:43

ok cu ceva updateuri despre ulei:
am luat un tester unde imi arata mai clar algoritmul,sunt 3 factori de care tine cont(si care se pot seta din tester)

-nr km setat la 25 mii km
-timp -maxim 600 zile parca?
-nr litri combustibil consumati 2600 parca
din tester toate aceste lucruri se pot schimba in functie de tarile in care e trimisa masina,nu stiu daca BMW A.G are vreo recomandare in acest sens dar de ex am schimbat la un amic
-nr km 15 mii
-nr zile 365 :ph34r:
in afara de ce am zis eu mai sus se pare ca se mai tine seama de turatia motorului si inca vreo 2 factori aici nu stiu exact ce algoritm are dar mai ma interesez.

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 19 ianuarie 2011 - 10:44

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#516 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 19 ianuarie 2011 - 11:25

bun revin aparent se tine seama in principal de nr de litri de combustibil consumati,la primele modele SIA I si SIA II era :
values used in SIA I and SIA II (fuel, mileage, engine temp, RPM) were still being used to determine "load".

The old SIA I formula was e=a(1+t+r) where:
e = estimated mileage
a = actual mileage
t = 1 (if engine operating temps is below normal) otherwise t=0
r = .5 (if engine is above 4500 RPM) otherwise r=0

So under this old calculaton, if you drove 5 miles with a cold engine @ 5000 RPM...the SIA I would calculate "e" as 12.5 miles although you only drove 5 miles:
a = 5 (the actual miles driven)
t = 1 (since the engine was cold and never reached normal operating temps)
r = .5 (engine exceeded 4500 RPM)
e = 5(1+1+.5)= 12.5 estimated mile
varianta "noua" SIA III si SIA IV


But starting with the 1996 model year...BMW started implementing SIA III where fuel is the ONLY value used to calculate "load"...see the info below for more details:



__________________

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 19 ianuarie 2011 - 11:26

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#517 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 19 ianuarie 2011 - 12:01

foarte interesante SIA I si II
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#518 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 ianuarie 2011 - 02:17

boon dupa 2 ture la Falcon Magheru am si alarma care inchide usile:P au schimbat un releu/modul si aia a fost,acum se pare ca nu pot sa inchid/deschid usile una dupa alta ci la interval de 5-10 sec (adica de ex inchid astept 5 sec apoi deschis) am nu stiu ce modul comfort pe alarma si de la ala cica e,ma rog vad eu cat va merge acuma ;)

edit:451M modul relee inchidere centralizata asta a fost schimbat(el apare si pe factura masinii din 2006 dar acum nu era pe masina/sau era stricat? )

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 ianuarie 2011 - 02:18

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#519 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 ianuarie 2011 - 03:32

oarecum offtopic -o poza interesanta :)

redlineul unui M5 E39 la rece

Thumbnail atasat

  • C17171447_3.jpg

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#520 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2011 - 03:40

oare cat ii taxa de inmatriculare la unul din asta?
afara sunt pana in 100-125k km la preturi de 13-14.000eur :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#521 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 ianuarie 2011 - 03:52

e unul pe autovit la 9500 inmatriculat,de la anuntul ala e si poza,problema e cu impozitul undeva la 60 mil,intretinerea mai e si aia cam 40 mil pe an :)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#522 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2011 - 04:12

nu mi-as lua unul rulat in tara.
bine, asa gasesti si afara pe la 9-10.000euroi
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#523 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 28 ianuarie 2011 - 05:11

am bagat ceva km

Bucuresti-Danes si retur cu oprire in Brasov :D
am avut cateva periperetii la dus pe segmentul Bv-Danes(a cazut niste gheata de pe un tir pe parbrizul masinii)
inca nu am invatat complet traseul asa ca in zona de curbe stranse de la Bogata am mers cu 40-70 in rest 90-130
in virajele stranse luate mai tare(adica 80) mi-am luat-o in freza rau de la DSC :D
mai trebuie sa lucrez un pic la suspensie ca e cam moale pe spate :D
a consum decent cam 8

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 ianuarie 2011 - 05:12

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#524 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 ianuarie 2011 - 01:17

Ți-ai luat-o adică te lasă gazul când ți-e lumea mai dragă. Dar și fără DSC s-ar putea să te lase definitiv. La x-uri e altfel configurat, eu n-am sesizat tăieri de gaz nici dacă plec cât pot de tare de pe zăpadă.

Încă n-am schimbat parbrizul ;)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#525 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 ianuarie 2011 - 02:41

mda franeaza,altfel e teribil de subviratoare nu imi dau seama de ce ;) alt soc a fost cu gumele de iarna am avut in acceleratii mai puternice DSC-ul aprins desi pe jos parea sa fie uscat(tot pe Bogata ) la intoarcere am fortat o depasire inaiinte de un viraj de dreapta si m-am trezit ca pe la 100-110 ca a clipit iar DSC .De franat a franat in acele de par in care am intrat cu viteza mare.de remarcat faptul ca frana extrem de violent practic reducea viteza pana la 20-30 eu avand viteza de intrare de 70-80.
edit:acum inteleg ce zici nu era problema de gaz doar ca am lasat DSC cuplat complet ,dupa primele 3 viraje am dezactivat controlul tractiunii si a fost mult mai bine,interesant e ca daca las DSC cuplat complet nu ma lasa sa fac mai nimic franeaza tot,cu DSC apasat odata(teoretic dezactivat doar controlul tractiunii) ma lasa sa derapez 1-1,5 m daca nu si mai mult,cu DSC activat poti induce ceva derpaj doar prin corectii ale volanului.Si cum am mai zis extrem de subviratoare.

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 29 ianuarie 2011 - 02:50

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi