BMW 325 ti
#501
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:23
#502
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:23
apropo de uleiuri: la multijeturile fiat se schimba uleiul la 30k km!!! wtf?
Perfect logic dacă mergi în Germania.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#503
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:24
#504
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:36
#505
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:39
#506
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#507
Scris 06 ianuarie 2011 - 12:52
#508
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:00
http://www.autodiagn...bs_bulletin.pdf
http://www.dvatp.com...iy/oil_service/
Q: Should I really wait 15,000 miles before my first oil change like BMW recommends?
A: There has been much debate on this issue. Many believe that the 15,000 mile interval was more of a marketing move than an engineering move. Others have suggested that today's synthetic oil really can effectively lubricate the engine for 15,000 miles. All scheduled oil changes are free up to the 45,000 mile mark. If you decide to have your dealer perform a non-scheduled oil change (at the 7500 mile mark, for example), it will probably cost you $50-60. Make sure to tell your dealer NOT to reset the service indicator.
BMW has acknowledged that the present oil filter used in the E46 model vehicles (as well as other model and engines) will not necessarily last the desired 15,000 miles as required for extended oil service changes.
The filter's filtering media has been known to become brittle and break apart due to the heat and pressure generated over time. This allows pieces of the filter media to be passed throughout the engine's lubrication system as well as possibly clog the smaller oil passages and contaminate the engine oil itself. Also, it had been noted that quite often the engine's oil looked to be far less than desireable at 15,000 miles when the filter failed due to the continued passing of the media itself and because there was no filtering of the oil to remove the normal contaminates found in the engine's oil.
BMW mechanics have reported this information to the "Round Table" (a BMW information sharing team) that this is a commonly seen problem.
BMW has a new filter which replaces this previously used filter. This new BMW filter is designed to last the required 15,000 miles without failing thereby offering protection for the extended oil service schedule changes of 15,000 miles.
Next time you go in for your oil service, make sure your service department is aware of the new oil filter
#509
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:46
15.000 mi se pare ok
10.000 ar fi bine
7.500 ar fi perfect
eu eram "obligat" la reno sa fac reviziile la 7500km, de aia cred ca mergea asa tare si a tinut atata
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#510
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#511
Scris 06 ianuarie 2011 - 04:47
#512
Scris 06 ianuarie 2011 - 04:57
#513
Scris 06 ianuarie 2011 - 05:02
#514
Scris 06 ianuarie 2011 - 06:01
Pune in RAMA ideea asta !!....
eu eram "obligat" la reno sa fac reviziile la 7500km, de aia cred ca mergea asa tare si a tinut atata
O data la 6 luni e chiar super !!!Vorbesti din punctul tau de vedere, dar gandeste-te la unu care lucreaza 10 ore pe zi, numai chef sa stea prin service-uri o data la 6 luni nu are.
#515
Scris 19 ianuarie 2011 - 10:43
am luat un tester unde imi arata mai clar algoritmul,sunt 3 factori de care tine cont(si care se pot seta din tester)
-nr km setat la 25 mii km
-timp -maxim 600 zile parca?
-nr litri combustibil consumati 2600 parca
din tester toate aceste lucruri se pot schimba in functie de tarile in care e trimisa masina,nu stiu daca BMW A.G are vreo recomandare in acest sens dar de ex am schimbat la un amic
-nr km 15 mii
-nr zile 365
in afara de ce am zis eu mai sus se pare ca se mai tine seama de turatia motorului si inca vreo 2 factori aici nu stiu exact ce algoritm are dar mai ma interesez.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 19 ianuarie 2011 - 10:44
#516
Scris 19 ianuarie 2011 - 11:25
values used in SIA I and SIA II (fuel, mileage, engine temp, RPM) were still being used to determine "load".
The old SIA I formula was e=a(1+t+r) where:
e = estimated mileage
a = actual mileage
t = 1 (if engine operating temps is below normal) otherwise t=0
r = .5 (if engine is above 4500 RPM) otherwise r=0
So under this old calculaton, if you drove 5 miles with a cold engine @ 5000 RPM...the SIA I would calculate "e" as 12.5 miles although you only drove 5 miles:
a = 5 (the actual miles driven)
t = 1 (since the engine was cold and never reached normal operating temps)
r = .5 (engine exceeded 4500 RPM)
e = 5(1+1+.5)= 12.5 estimated mile
varianta "noua" SIA III si SIA IV
But starting with the 1996 model year...BMW started implementing SIA III where fuel is the ONLY value used to calculate "load"...see the info below for more details:
__________________
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 19 ianuarie 2011 - 11:26
#517
Scris 19 ianuarie 2011 - 12:01
#518
Scris 25 ianuarie 2011 - 02:17
edit:451M modul relee inchidere centralizata asta a fost schimbat(el apare si pe factura masinii din 2006 dar acum nu era pe masina/sau era stricat? )
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 ianuarie 2011 - 02:18
#520
Scris 25 ianuarie 2011 - 03:40
afara sunt pana in 100-125k km la preturi de 13-14.000eur
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#521
Scris 25 ianuarie 2011 - 03:52
#522
Scris 25 ianuarie 2011 - 04:12
bine, asa gasesti si afara pe la 9-10.000euroi
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#523
Scris 28 ianuarie 2011 - 05:11
Bucuresti-Danes si retur cu oprire in Brasov
am avut cateva periperetii la dus pe segmentul Bv-Danes(a cazut niste gheata de pe un tir pe parbrizul masinii)
inca nu am invatat complet traseul asa ca in zona de curbe stranse de la Bogata am mers cu 40-70 in rest 90-130
in virajele stranse luate mai tare(adica 80) mi-am luat-o in freza rau de la DSC
mai trebuie sa lucrez un pic la suspensie ca e cam moale pe spate
a consum decent cam 8
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 ianuarie 2011 - 05:12
#524
Scris 29 ianuarie 2011 - 01:17
Încă n-am schimbat parbrizul
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#525
Scris 29 ianuarie 2011 - 02:41
edit:acum inteleg ce zici nu era problema de gaz doar ca am lasat DSC cuplat complet ,dupa primele 3 viraje am dezactivat controlul tractiunii si a fost mult mai bine,interesant e ca daca las DSC cuplat complet nu ma lasa sa fac mai nimic franeaza tot,cu DSC apasat odata(teoretic dezactivat doar controlul tractiunii) ma lasa sa derapez 1-1,5 m daca nu si mai mult,cu DSC activat poti induce ceva derpaj doar prin corectii ale volanului.Si cum am mai zis extrem de subviratoare.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 29 ianuarie 2011 - 02:50
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi