X3 vs ce?
#501
Scris 28 decembrie 2008 - 02:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#502
Scris 28 decembrie 2008 - 03:04
#503
Scris 28 decembrie 2008 - 03:04
E drept ca nu ia vreun premiu de frumusete, dar te obisnuiesti cu ea....
La fel, GLK mi se pare mai dinamic pe sosea decit X6, X6 se simte totusi mai greoi, ca si X5. Un ML cu pachet airmatic pus pe optiunea sport e mai dinamic decit X5. My 2 cents.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#504
Scris 28 decembrie 2008 - 03:12
#505
Scris 28 decembrie 2008 - 03:14
X3-ul meu nu e average X3, asa ca e greu sa spui X3 e asa si pe dincolo. si tot din cauza de marime si greutate m-am orientat si eu spre X3. fata de GLK cred ca are o tractiune mai buna pe sosea, iar ala in functie de dotari poate sa fie mai bun in teren accidentat, unde X3 se conduce foarte foarte incet si probabil nu voi avea niciodata gume de "offroad".
si mai e si motorul care momentan nu are concurent.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#506
Scris 28 decembrie 2008 - 09:37
as face un drive test dar in conditii bune de carosabil sa vad ce poate.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#507
Scris 28 decembrie 2008 - 10:04
dar cum povestea cineva pe vwforum, a ramas la A6 cu rotile din fata suspendate si spatele nu mai tragea deloc, deci s-ar putea sa nu fie pacaleala filmul ala de pe net cu x-drive vs quattro vs 4matic.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#508
Scris 28 decembrie 2008 - 10:56
se pare ca Mercedes GLK nu are raport fix 55:45 ci asta este raportul standard insa poate varia intre 70:30 si 30:70...
4MATIC control strategies for wintry road conditions: Best possible traction, stable and safe handling As is the case with 4MATIC�s fine-tuning on a dry or wet road, directional stability and therefore the active safety of the GLK models is always to the fore when wintry conditions prevail, too. The basic 4MATIC mechanism with a 45:55 percent torque split between the front and rear axles along with the multiple-disc limited-slip center differential with a basic locking torque of 50 Nm adds up to an ideal solution. This basic design delivers high traction since, on the one hand, the dynamic shift in axle load toward the rear axle that occurs during acceleration is used to deliver more drive torque to the rear. Meanwhile, the multiple-disc limited-slip center differential can also variably shift the drive torque from 30 to 70 or 70 to 30 percent between the front and rear axle, whenever the road conditions so dictate. As such, the electronic control systems ESP, 4ETS or ASR can intervene as late as possible; the bulk of the torque is converted into traction on slippery roads.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#509
Scris 28 decembrie 2008 - 11:02
transferul intre punti nu mi se pare cea mai reusita solutie, cel putin nu dupa ce am vazut ce inseama transfer pe aceeasi punte intre roti.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#510
Scris 28 decembrie 2008 - 11:15
Dupa parerea mea, diferentialele care au cuplaje viscoase sunt cele mai practice.
#511
Scris 28 decembrie 2008 - 11:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#512
Scris 28 decembrie 2008 - 11:22
am impresia ca e facut tot de cei care au dezvoltat si x-drive, dar dupa dorinta clientului.
transferul intre punti nu mi se pare cea mai reusita solutie, cel putin nu dupa ce am vazut ce inseama transfer pe aceeasi punte intre roti.
la ce masina ai vazut transfer pe aceeasi punte intre roti?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#513
Scris 28 decembrie 2008 - 11:27
#514
Scris 28 decembrie 2008 - 11:31
din cite stiu eu doar Evo X, BMW X6 si Audi S4 vin cu asa ceva...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#515
Scris 28 decembrie 2008 - 11:39
#516
Scris 28 decembrie 2008 - 11:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#517
Scris 29 decembrie 2008 - 12:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#518
Scris 29 decembrie 2008 - 12:02
oricum BMW va generaliza gradual sistemul de pe X6 si pe X5, X3 si alte xDrive...
EDS e una, ca frineaza roata care nu are aderenta si atunci se duce puterea pe roata cealalta, dar ma gindeam la sisteme active care distribuie puterea intre rotile aceleiasi punti activ, fara a frina roata fara aderenta...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#519
Scris 29 decembrie 2008 - 12:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#520
Scris 29 decembrie 2008 - 01:07
probabil cel care il va primi cel mai repede va fi X5, pe urma xDrive-ul de la noul Seria 5 in 2009... Seria 3 tocmai a fost restilizat cu xDrive extins si la 320d, probabil de asteptat pentru generatia urmatoare....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#521
Scris 29 decembrie 2008 - 03:13
eu sunt f curios de Q5 3,0 TDI quattro S-tronic.
as face un drive test dar in conditii bune de carosabil sa vad ce poate.
Hmm... Ce am gasit nu prea arata bine... Probabil ca si soferul era cam varza, dar cum se aude cutia aia...
http://www.youtube.c...h?v=AgpJ8PFvKrI
Chiar; vazand si filmul, si tinand cont de titlul topicului:
De Volvo XC60 ce ziceti ? Mai ales de cel cu T6... 3 litri, 285 CP, 400 Nm. Este in exact aceeasi clasa ca si X3 si Q5, arata binisor, "floating console" aia centrala e simpatica...
Astia de la Primus sunt niste ciudati - ca sa fiu cat de cat elegant in exprimare - si nu prea te lasa sa il testezi decat in parcare...
Aceasta postare a fost editata de MuadDib: 29 decembrie 2008 - 03:22
#522
Scris 29 decembrie 2008 - 10:01
XC60 e o masina reusita si interesanta zic eu, pretul e foarte ok pt ce ofera, dar, sa nu te astepti la nici un fel de sport (ruliu destul de mare, cutia automata patineaza mult si pierde multa putere, schimba cu intirziere) iar importatorul/distribuitorul este de minune.... cele mai scumpe piese de schimb si tarife de service din Romania, nu au piese de schimb pe stoc etc etc.
GLK e foarte misto ca datorita Agility Control este atit dinamic pe curbe si serpentine cit si confortabil pe denivelari. Chiar au dat lovitura cu tehnologia asta - si ma refer chiar la cea standard, nu la Advanced Agility.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#523
Scris 29 decembrie 2008 - 01:42
sa-mi dea numai mie masinile pe mana, ca am eu grija sa le testez si sa aflu care-mi place mai mult
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#524
Scris 29 decembrie 2008 - 02:49
X6 abia acum au implementat ceva asemantor .
Subaru STI iarasi , 3 diferentiale (cel fata si cel spate pot varia puterea la rotile de pe aceeasi axa) si exemple mai sunt.
Deci sigur n-au inventat nemtii ce se chinuie sa promoveze acum prin marketing
Legat de Volvo XC60, l-am condus acum o luna, pe cel tubo de 285 cai , ciudat este cum se tureaza motorul la kick-down, pt scurt timp parca se tureaza in gol ...
nu nu, eu vorbeam de sistem 4x4 care sa faca si transfer intre rotile de pe aceeasi punte, in mod activ, nu prin frinare de catre ESP...
din cite stiu eu doar Evo X, BMW X6 si Audi S4 vin cu asa ceva...
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 29 decembrie 2008 - 02:53
#525
Scris 29 decembrie 2008 - 02:57
ce e pe X6 nu e promovat deloc, vezi reclamele. e promovat X-drive in sine.
sti-ul e totul activ mecanic, e alta mancare de peste.
posibil sa retrogradeze si apoi sa faca boost, de asta au pus astia la bmw 2 turbine, una mare, una mica, pana acum n-am simtit lag de nici o culoare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi