X3 vs ce?
#26
Scris 21 iulie 2008 - 10:53
Eu sunt un pic mai norocos ca am masina in fata casei dar astept si eu cateva zgarieturi de buin venit cat mai curand .
Concluzia daca nu aveti curte/casa in fata careia sa lasati masina mai bine nu va luati masini scumpe
#27
Scris 21 iulie 2008 - 11:05
Cata, un Allroad 3.0TDI nu ar fi interesant? La banii care'i dai pe un X3 SH aproape ca iei un Allroad nou, iar unul din 2007, cu 20-30k km la bord este 42k. Ce nu stiu insa este cat de capabil mai este in offroad. Modelul anterior se descurca onorabil, dar am impresia ca pe acesta l'au mai ... potolit
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#28
Scris 21 iulie 2008 - 11:13
Sunt de aceeasi parere cu Andrei! Arunca o privire la noul model de Allroad!Cata, un Allroad 3.0TDI nu ar fi interesant?
#29
Scris 21 iulie 2008 - 11:48
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#30
Scris 21 iulie 2008 - 11:58
#31
Scris 21 iulie 2008 - 12:11
@the1, ce'i ala centru de inaltime? Si cum iti dai seama daca e mai mic sau mai mare?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 iulie 2008 - 12:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#32
Scris 21 iulie 2008 - 02:23
In alta ordine de idei, nu e prea mare pierderea financiara in cazul renuntarii la cele 2 masini actuale ?
#33
Scris 21 iulie 2008 - 02:39
initial m-am orientat spre 1. A4 avant 3.0TDI pachet sport, era cam 25-30k din 2006-2007. insa sincer pe unde am mers in week-end pur si simplu nu s-ar putea merge cu aia decat cu 10 la ora si atunci a cam cazut din ecuatie. daca nu e modelul sport, nu prea ma intereseaza. asta era cea mai buna alegere si imi place mult masina si nici pretul nu era prea mare.
2. audi all-road 3.0 TDI, care la pret e la fel ca X3, doar ca masina are suspensie pneumatica, sa iei una SH e un risc. din cate stiu daca a cazut (si mi s-a spus ca au prostul obicei sa cada), costa cam 8k euro. apoi masina e cam lunga si o sa-mi fie greu sa o parchez pt ca nu e loc. si bmw-ul e cam lung, dar la limita intra. ca fapt divers, un allroad full ca X3 costa ceva mai mult. aproape ajunge X5 si chiar un Q7 e posibil sa-l iau mai ieftin. ambele sunt prea mari si nu au cea mai buna imagine. X6 e scump cu draci si nu-l vad practic absolut deloc.
3. A8 4.2 TDI, se gasesc la acelasi pret, destul de noi si cu putini km, dar recent am aflat ca au bube mari. imi placea doar pt motor si din intamplare m-am uitat la asa ceva, am fost surprins de pret.
4. X3, e bmw cu un motor de exceptie, suspensie foarte buna, ceva mai mic pe afara, dar atentie, interiorul e spatios, nu stiu de unde iluzia ca X5 e mai mare. de asemenea X3 e fruntas la fiabilitate, mai ales modelul sd care se pare ca l-au lucrat mai ingrijit. din nefericire inca mi se pare o masina cam mare. in romania, unde civilizatia nu e la ea acasa, ci primitivismul, poate risti sa-ti faca unul sau altul pagube (si golful si foresterul au fost lovite). ca fiabilitate am inteles ca alte probleme ar aparea pe la 100k km, iar la cat as face eu, nu cred ca ma incadrez totusi. in plus as da-o pana atunci.
outback diesel e prea slab ca motor.
forester diesel cred ca va fi succes pt grupul posesorilor de rav4 poate, noul forester nu mai are treaba cu vechiul. ce am eu poate nu arata asa de bine, insa ca masina e de pe alta planeta.
incep sa-mi aduc aminte de ce am optat pt forester prima data, dar totusi consumul e oarecum o problema, practic trebuie sa fii mereu atent la rezervor.
a, legat de off-road, nu ma duc la intreceri cu defenderul, dar sa vina cu garda la sol ceva mai mare, in rest ma descurc eu, unde nu intra, nu intram si gata.
nu e chiar pierdere financiara pt ca oricum golful imbatraneste si tot trebuie dat (desi are 21k km), iar subaru nu stiu cat de repede se va vinde, e masina pt cunoscatori si impatimiti, putini isi imagineaza cum poate sa mearga si ca in afara de un mercedes, nu m-a depasit absolut nimic, indiferent de drum. daca as putea sa merg mai linistit, n-ar consuma asa de mult, dar nu prea poti.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 21 iulie 2008 - 02:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#34
Scris 21 iulie 2008 - 03:04
#35
Scris 21 iulie 2008 - 03:07
Eu am renuntat la ideea asta cu economia de combustibil, iar benzinarii din 200 in 200 de km gasesti fara sa vrei.
Cati bani mai pui ca schimbi 2 masini cu una? in cel mai bun caz 10 - 15 mii de euro? pai de banii astia iti iei benzina toata viata...
Plus ca nu o sa mai ai 2 masini, o sa ai una singura, adica atunci cand ea va fi in service, nu vei mai avea niciuna...
Am fost in wk singur cu Legacy-ul la plimbare (cred ca o sa scriu undeva mai multe despre asta): bucuresti - pitesti - curtea de arges - transfagarasan - cartisoara - brezoi - voineasa - obarsia lotrului - ranca - tg jiu (aici am dormit) - petrosani - deva - alba-iulia - medias - sighisoara - brasov - cheia - ploiesti - bucuresti.
1. Am facut Transalpina = 33 km in 2 ore (mi-am pastrat chiar si aparatorile de plastic de sub masina, de la roti);
2. Am facut 1200 km cu un consum mediu (dupa bonurile de benzina) de 14.6%;
3. Din Defileul Oltului am facut doar 62 km (de la sens giratoriu Sibiu-Fagaras, unde e Petrom pana la OMV Calimanesti). Vit medie = 92km/h;
4. Pe Transfagarasan (90 km) viteza medie a fost de 58 km/h, cu mentiunea ca de la Balea Cascada la Cartisoara (unde n-au mai prea fost masini si unde drumul a fost foarte bun) viteza medie a fost de 70 km/h.
Asadar masina e destul de rapida (timpii nu sunt the best, dar sunt ok), e comoda (cutie automata), e tzapana (daca a trecut ea de transalpina...) , e maricica (aviz bagajiilor), nu e urata (cine a vazut-o, i-a placut), nu e comuna (sunt destul de rare), are tot felul de dotari si a costat doar 26.500 euro + TVA.
Daca ar sa-i fac ceva (in afara de chip tunning), i-as pune suspensii pneumatice electronice. Ca s-o mai inalt cu vreo cativa cm la nevoie (vezi Transalpina).
Scuze de offtopic, dar poate te mai gandesti inainte sa dai cioara din mana pe vrabia de pe gard
http://florinpanait.wordpress.com
#36
Scris 21 iulie 2008 - 03:14
a, la drumul asta am schimbat asa de mult vitezele, ca intr-o vreme ma plictisisem, uneori nici nu mai stiam ce treapta e.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 21 iulie 2008 - 03:16
#38
Scris 21 iulie 2008 - 03:32
ce garda ai la sol? care transalpina? ce localitati exact? drumul a fost facut si cu tico, problema e cat de lejer ai mers. ai urcat sau ai coborat? vezi tu, eu am avut consum jumatate si mediile de viteza cred ca sunt pe acolo, iar diferenta de putere e foarte mare in favoarea ta.
a, la drumul asta am schimbat asa de mult vitezele, ca intr-o vreme ma plictisisem, uneori nici nu mai stiam ce treapta e.
14.25 cm
Dintr-o localitate (care nu stiu cum se numea, dar care era la vreo cativa km dupa Obrasia Lotrului spre Petrosani) pana la Ranca, in sensul asta.
Am mers greutz, daca aveam inca 3-5 cm mergeam mai lejer. Am facut 30 km in 2 ore.
Diferenta de putere nu stiu cat e de mare, eu am AT ...
Consum jumate? Sa zicem ca e asa (desi ma cam indoiesc). Calculez si imi da o potentiala economie de 7 euro la suta de km, adica 700 euro pe 10.000 km... No comment.
Si eu am schimbat vitezele, dar din padele. Plus ca mie imi arata nr treptei pe bord!
BTW, sa nu te astepti ca un dizel de 3l sa consume cu mult mai putin decat benzinarul turbat de 2.5l, cel putin nu daca te dai la el. Si in mare sunt de aceeasi parere cu salesman, dar trebuie luat in calcul faptul ca tu probabil te-ai si plictisit de masinile alea (hai, recunoaste )
Cred ca de fapt asta e principalul motiv - plictiseala.
Insa mai gandeste-te la ceva: daca ai vandut Forestul, altu' ca el nu mai gasesti! Ma rog, poate la Radacini
http://florinpanait.wordpress.com
#39
Scris 21 iulie 2008 - 03:53
salesman, pai oricum sunt 2 bucati de forester.
deci ai garda destul de mare, ca la vechiul sti, dar la 10cm deja se schimba dramatic situatia. cum adica nu e diferenta de putere, cati cai ai?
nu m-am plictisit de ele, dar nu poti tine o masina o vesnicie. as merge cu ambele simultan daca s-ar putea. in plus nu am regretat niciodata ca am luat golful sau foresterul.
ce nu vad eu la X3-urile alea e cruise control-ul. nici nu discut sa nu am la urmatoarea masina.
a, stie cineva daca computerul de bord are si alte limbi incarcate? de ex la golf am engleza si germana, dar in engleza l-am cerut eu special. la renault, luat de la nemti, nu exista decat germana si daca doreai alta limba, schimbai tot.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 21 iulie 2008 - 03:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#40
Scris 21 iulie 2008 - 04:02
Am 245 CP cu AT mai vechi, cu convertizor de cuplu.
Eu ti-am mai zis cum vad lucrurile: o masina maricica diesel (preferabil outback sau forester intrucat in 2-3 ani ma astept sa aiba si ei un 3.0 diesel; sau ML, Pajero scurt, Touareg, etc... mi-e totuna) si una mica si fasneatza (BMW-ul ala de care am vorbit, dar mai sunt si alte alternative).
http://florinpanait.wordpress.com
#41
Scris 21 iulie 2008 - 04:17
totusi adytzu parca are garda la sol mai mica la legacy.
tu nu vezi nici o diferenta de putere, cu sau fara AT. noi vorbim de golf. dar chiar si la subaru, exista diferente si de putere si de consum semnificative. pacat ca nu ai o viteza medie totala si consum total mediu. la forester de ex calculasem eu vreo 3400 de euro pe an la 10k km. insa in ultima instanta nu asta e problema, ci ajungi sa mergi nu dupa orase, ci dupa benzinarii. pt ca de asta am si luat forester, ieftin, dotat decent, fuge bine. dar intr-un final ajungi sa te streseze autonomia.
sau putem face si asa, mai tin forester pana anul viitor, face si asta 2 ani. ce fac mai departe? Q7? va fi prea nou ca sa-l gasesti la pret cat de cat pamantean. apoi nu mai iau nici aceeasi bani pe masini. trebuie sa gasim o cale de mijloc.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#42
Scris 21 iulie 2008 - 04:41
Pe de alta parte pe drumul ala plin de curbe, doar in unele depasiri mai folosesti puterea maxima, altfel nu asta e limita vitezei.
Viteza medie nu am decat pe portiunile pe care am cronometrat (adica am notat timpii si kmetrii).
Uite mai am 2:
- autrostrada, 111km, 133 km/h
- pitesti - curtea de arges, 56 km, 71.5 km/h
Consumul de 14.6 e mediu pe cei 1200 km facuti in wk. Eu (la cum merg) nu cred ca pot scoate o medie mai mare decat pe distante mici (zeci, max 2 sute de km). Dar daca distantele sunt mici si consumul total e mic si deci nu are un impact major in buget. Daca distantele sunt mari (peste 1000 km) nu cred ca as putea avea un consum mai mare de 15. Plus ca de regula calatoresc cu nevasta-mea si implicit mai incet. Acum mi-am facut de cap
3400 aia sunt departe, departe de adevar. Probabil ai comparat mers tare cu foresterul, iar cu dieselul mers incet si constant...
Oricum daca nu economia e problema ci autonomia, ia-ti o canistra de 20l in masina si ai mai adaugat 100 km
Acu' serios, te cam rasfeti cu autonomia asta, nu cred ca chiar e o problema ... Daca ai fi in Australia, poate. Dar la noi ... nu stiu daca e cazul
De ex eu am plecat din Buc cu rezervorul plin (65l) si am facut din nou plinul la OMV-ul de la Calimanesti (dupa 370 km si cand mai aveam vreo 7l in rezv) pt ca acolo am vrut eu. Dar intre timp am mai trecut pe langa 3-4 benzinarii...
Si calea de mijloc e X3-ul?
Parca totusi nu te vad intr-un Q7 ...
http://florinpanait.wordpress.com
#43
Scris 21 iulie 2008 - 04:48
Cata, dar un Tuareg 3.0TDI? Pana in 35k ai o gramada de unde sa alegi. Ala de 5litri diesel ar scoate un consum apropiat de al Forester'ului si nu faci nici o smecherie
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 iulie 2008 - 04:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#44
Scris 21 iulie 2008 - 05:11
Noul Forester diesel ar fi o potentiala varianta, asa cum spuneam in primul meu post din acest topic, si datorita faptului ca e ceva mai mic decat unele din celelalte variante mentionate.
O alta varianta ar putea fi si Touareg-ul 3.0 TDI-CR.
Alta optiune ar putea fi si Freelander-ul nou, insa costurile sunt aferente segmentului premium.
#45
Scris 21 iulie 2008 - 05:25
Freelander este interesant ca performante on si off road dar ca motor puternic nu are decit 3.2 benzina care consuma cel putin cit Forester...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#46
Scris 21 iulie 2008 - 05:31
Si sincer sa fiu nu cred ca mai e treaba sa-ti iei la clasa asta motoare mari pe benzina. La alte clase e alta treaba dar... un motorinen karr-karrr la 2-3 litri si o cutie bine etajata e combinatia ideala, zic eu ignorant fiind.
#47
Scris 21 iulie 2008 - 05:37
#48
Scris 21 iulie 2008 - 05:46
adevarul e ca in ecuatia data, X3-ul nu are prea multi candidati care sa indeplineasca cerintele date:
- garda la sol inalta
- tinuta buna pe sosea
- putere mare pentru performante
- autonomie mare deci motor diesel
Interesant ca tunerii de la hartge au un program pt X3 prin care ii monteaza diferentiale si alte chestii si il fac capabil si in off-road... plus ca 3.0sd il urca la 328 CP.... www.hartge.de, la sectiunea off-road programme
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#49
Scris 21 iulie 2008 - 06:11
Touareg-ul ofera, la banii aia, sportivitatea unul Buceag alimentat cu gaz lampant...
.........
Sefuuuu, nu corect ! In teren e poate unul din cele mai bune suvuri, iar pe sosea un V10 isi cam bate joc de multe masini...
#50
Scris 21 iulie 2008 - 06:49
Un V10 TDI din 2006-2007, pana in 40k-50k km se gaseste la 40k euro ... insa nu stiu daca e raspunsul la cerintele lui Cata - mai ales ca nu vine decat cu Tiptronic
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 iulie 2008 - 06:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi