Criza Financiara - Ce sa facem?
#1301
Scris 20 iunie 2012 - 09:32
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1302
Scris 20 iunie 2012 - 10:15
In 2010, daca nu ma insel, am avut acel -25%.
TVA-ul marit cu 6%.
taieri d epensii si salarii nesimtite.
identificarea celor asistati pe nedrept
concedierea bugetarilor care erau in plus
totusi, deficitul a ramas destul de mare.
iar daca suntem atenti, vedem ca cel mai mare deficit a fost in 2010 !! deci nu in anul ulterior pomenelor lui Tariceanu.
Oare cum va explicati ? sa fie de vina faptul ca deabia in 2010 au ramas portocalii singuri la butoane ?? nea, ce ganduri comuniste imi trec prin capatana.
#1303
Scris 20 iunie 2012 - 11:23
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1304
Scris 20 iunie 2012 - 01:19
Dar intotdeauna m-am mirat, cat de usor putem sterge noi rumanii cu buretele.
Cu o mica exceptie foarte bine intemeiata, eu la locale am votat cu ecologistii.
Desi cateodata ma simt ca si cum as irosi voturile.
Insa stiti cum se spune :
Primum non nocere
#1306
Scris 05 iulie 2012 - 12:08
Eu ma duc la serviciu cu placere. Fac ceea ce imi place, ceea ce mi-am dorit si sunt si platit pentru asta. Practic, cu exceptia a cateva zile pe luna si a programului fix, nu pot spune ca muncesc in sensul inteles, din pacate, de foarte multi romani. Nu pot si nu vreau sa imi conditionez viata de un eveniment care poate, sau nu, sa se intample. Si aici ma refer la o criza financiara mult mai serioasa decat cea in desfasurare. In aceste conditii, prefer sa imi pastrez sanatatea psihica, sa ma bucur de anii pe care ii traiesc acum si sa judec situatia cu un ochi echilibrat, fara sa imi imaginez ca vine un cataclism economic sau vreo crestere nemaiintalnita. Pentru ca, daca este sa privim drept, in cazul unei situatii cu adevarat dezastruoase, ratele si devalorizarea masinii vor fi printre ultimele griji ale oamenilor.
#1307
Scris 05 iulie 2012 - 04:49
Cu cat masina e mai scumpa, cu atat devalorizarea e mai mare in aceeasi perioada de timp.
De ex. la o masina "premium" ( beheemve sa zicem ) care la achizitie a costat in jur de 40.000 oiro, devalorizarea in primii 5 ani va fi de minim 5000 oiro/an. Adicatelea vreo 400/luna !!!
La o masina de 20-25.000, pentru aceeasi perioada, devalorizarea e ceva mai mica, si reprezinta aprox. 2500 oiro/an, adica in jur de 200/luna.
Avantajele masinii noi sunt indiscutabile, si pentru cine-si poate permite, nu exista alternativa mai buna.
#1308
Scris 05 iulie 2012 - 05:55
Inteleg ca dai un sfat, iti expui o viziune, dar de aici pana la 'a certa' pe cineva si a evidentia faptul ca pierde nustiucat pe luna nu sunt decat niste chestii mioritice, cum spuneam adiniaori.
Na, ca iara mi-am luat-o pe forumuri.
#1309
Scris 05 iulie 2012 - 06:01
#1310
Scris 05 iulie 2012 - 06:06
La postul lui mihnea, ca asta era cu "ratele".
#1311
Scris 05 iulie 2012 - 06:10
#1312
Scris 05 iulie 2012 - 08:15
Asa se intampla cand te tufe grija vizavi de ce face altul cu banii lui. Am zis-o cred ca de 10 ori numai pe acest forum.
Inteleg ca dai un sfat, iti expui o viziune, dar de aici pana la 'a certa' pe cineva si a evidentia faptul ca pierde nustiucat pe luna nu sunt decat niste chestii mioritice, cum spuneam adiniaori.
Na, ca iara mi-am luat-o pe forumuri.
Cum vrei mah sa inteleaga Mihnea cum e sa dai 20k euro pe o masina noua de clasa medie sau compacta cand el cumpara numai troace premium de 3k euro din 1900 toamna?!? Daca s-a obinuit asa, niciodata nu o sa aibe o masina noua, indiferent de disponibilitatile banesti. fara niciunfel de misto!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 05 iulie 2012 - 08:15
#1313
Scris 05 iulie 2012 - 08:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1314
Scris 05 iulie 2012 - 08:48
Apropo de postul http://www.garajul.r...post__p__504537 . Inteleg ce zice mihnea, dar trebuie sa privim si cealalta parte a problemei, respectiv cliseul "viata e scurta". Nu ma consider o autoritate in psihologie sau economie, asa ca ceea ce urmeaza va fi punctul meu de vedere, prin experienta mea (scurta) de viata, nu vreun adevar universal.
Eu ma duc la serviciu cu placere. Fac ceea ce imi place, ceea ce mi-am dorit si sunt si platit pentru asta. Practic, cu exceptia a cateva zile pe luna si a programului fix, nu pot spune ca muncesc in sensul inteles, din pacate, de foarte multi romani. Nu pot si nu vreau sa imi conditionez viata de un eveniment care poate, sau nu, sa se intample. Si aici ma refer la o criza financiara mult mai serioasa decat cea in desfasurare. In aceste conditii, prefer sa imi pastrez sanatatea psihica, sa ma bucur de anii pe care ii traiesc acum si sa judec situatia cu un ochi echilibrat, fara sa imi imaginez ca vine un cataclism economic sau vreo crestere nemaiintalnita. Pentru ca, daca este sa privim drept, in cazul unei situatii cu adevarat dezastruoase, ratele si devalorizarea masinii vor fi printre ultimele griji ale oamenilor.
Bravo tie, esti fericit ca poti sa gindesti si sa te comporti asa! Din pacate, nu multi sunt in situatia asta, sa le si placa ce muncesc, sa fie pe un domeniu in continua crestere, si sa fie si rationali si ponderati totusi (a se vedea faptul ca nu ti-ai luat un Golf R nou in leasing, de exemplu).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1315
Scris 05 iulie 2012 - 10:44
Cum vrei mah sa inteleaga Mihnea cum e sa dai 20k euro pe o masina noua de clasa medie sau compacta cand el cumpara numai troace premium de 3k euro din 1900 toamna?!? Daca s-a obinuit asa, niciodata nu o sa aibe o masina noua, indiferent de disponibilitatile banesti. fara niciunfel de misto!
Foarte bine zis
#1316
Scris 05 iulie 2012 - 03:07
#1317
Scris 05 iulie 2012 - 03:43
#1318
Scris 05 iulie 2012 - 03:49
depinde ce masina, ce pret, pentru ce vei folosi masina si cat.
daca o tii 2-3 ani si faci 40-50k km in perioada asta, clar nu prea merita masina noua. decat in cazuri exceptionale, un banii nu ie o problema.
daca e masina de firma si o tii 4-6 ani la un rulaj de 150-200k km clar merita masina noua ( garantie, etc )
sunt multe situatii si subiectul nu poate fi tratat la modul general.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1319
Scris 05 iulie 2012 - 05:49
#1320
Scris 05 iulie 2012 - 06:20
#1321
Scris 05 iulie 2012 - 07:13
Cine greseste? Enumera si aliniaza-i. Eventual in sir indian
Are vre-un rost ?
Oricum n-ar intelege ...
#1322
Scris 06 iulie 2012 - 02:56
eu vreau sa iau acum o caruta pt nevasta, prin rabla, pe la 5000-5500 cu tichete cu tot. Urmarind piata de 2nd, peste 3 ani, teoretic tot banii astia ii iau pe ea, mai ales ca iau motor mic, taxe mici, masina va mai fi inca 1-2 ani in garantie,rulaj mic etc... Daca aveam mai multi bani, ma duceam si mai sus, acum mi se pare ideal sa-ti iei o masina noua - DE BUGET si sa nu pierzi foarte mult la revanzare
mare adevar graiesti! la masinile de buget devalorizarea, atat procentual cat si valoric, este mai mica decat la celelalte.
cand vorbim insa de o masina scumpa (>30k euro) deja apare si alt aspect: cumparatorul are bani, deci isi poate asuma devalorizarea fara stres....
#1323
Scris 12 iulie 2012 - 10:39
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1324
Scris 12 iulie 2012 - 08:53
#1325
Scris 13 iulie 2012 - 05:21
Eu nu rad sau critic pe banii altora.
Si inca ceva : sfaturile se dau INAINTE de achizitie.
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi