Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Anvelope de iarna...de care?


  • Please log in to reply
1340 replies to this topic

#801 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 martie 2011 - 10:54

Nu-mi vine sa cred ca e ghereta in TM. Poate doar operatorii de telefonie...
...

Ca orice magazin online. Majoritatea celor online sunt "garsoniere magazin" ! Isi pun adaos de 2 lei ( oricum nu fac nimic, dacat sa factureze ), si sparg afacerile celor cu marfa pe stoc !
Daca de ex. romanul ar sti ca de garantia oricarui produs raspunde magazinul vanzator, s-ar schimba lucrurile.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 martie 2011 - 10:55

  • 0

#802 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 martie 2011 - 10:59

DOT-ul probabil nu il au in evidenta stocului sau probabil nu e logistica atat de automatizata incat sa asocieze orderul cu un anumit produs precis.

Am aruncat un ochi la preturile lor si am gasit oferte interesante chiar si pt mine B)
Bridgestone B 250 185/65/15 la 271 lei pentru loghet si
Continental EcoContact 3 195/65/15 pt Golf la 297lei

Relu, asta se cheama comert. In multitudinea lui de forme.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 martie 2011 - 11:01

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#803 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 24 martie 2011 - 11:05

Ca orice magazin online. Majoritatea celor online sunt "garsoniere magazin" ! Isi pun adaos de 2 lei ( oricum nu fac nimic, dacat sa factureze ), si sparg afacerile celor cu marfa pe stoc !
...


Asta daca te uiti la partea goala a paharului. Daca te uiti la partea plina zici...ii ajuta pe cei cu marfa pe stoc sa vanda mai repede si in mai multe locuri d.p.d.v. geografic. B)

...
Daca de ex. romanul ar sti ca de garantia oricarui produs raspunde magazinul vanzator, s-ar schimba lucrurile.


Scrie pe saitul lor asta, garantia e data de ei si ei inlocuiesc marfa. Doar sa citeasca romanu', sa se informeze!
Si din reviewuri afli si experienta unor clienti referitor la problemele aparute in garantie.
  • 0

#804 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 martie 2011 - 11:12

Oricine poate scrie orice, oriunde. Pana la proba contrarie ...

Nu exista parte plina, ci numai goala. Cat nu ai probleme e ok. Cand ai una, iti iese pe nas toata economia.
  • 0

#805 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 24 martie 2011 - 11:18

Oricine poate scrie orice, oriunde. Pana la proba contrarie ...

...


Asa e viata...trebuie sa te prinzi care trage cu tunul si care face treaba...chiar si din apartament.
  • 0

#806 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 martie 2011 - 11:21

Apropo de garantie. Voi ati auzit vreodata de vreun caz de anvelopa noua cu probleme schimbata pe garantie? Eu nu.
  • 0

#807 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 25 martie 2011 - 10:22

Exemple sunt. Din pacate nu pentru clienti persoane fizice (desi depinde de cat de mare au gura).
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#808 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 25 martie 2011 - 10:26

Si ce fel de defecte au fost remediate pe garantie? Intr-un fel sau altul...
  • 0

#809 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 25 martie 2011 - 11:13

Ce sa remedieze in garantie... B)
Se inlocuieste cu anvelopa noua.
  • 0

#810 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 11:39

Service-ul conteaza mult sau foarte mult la anumite tipuri de produse. Dar in general daca remedierea se face prin inlocuire nu vad ce probleme ar fi. Majoritatea resellerilor fac retur la furnizor/producator si iti dau tie alt produs. Simplu.

De ex. am luat placute de la daciashop, care sunt tot intr-o garsoniera. Si mi-au zis ca la orice problema/dubie/eroare ei inlocuiesc produsele daca sunt nemontate. Aceeasi atitudine o are si autokarma - care e un business mult mai mare, si la fel procedeaza si Norauto - care este un business si mai mare decat celelalte doua. Deci? Relu nu procedeaza la fel ca Seleniu, Wizard, Falcon?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#811 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 martie 2011 - 11:42

Cum adica nemontate? Adica nepuse vreodata pe masina? B)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#812 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 11:45

Ma refeream la exemplul meu: la piese. In cazul in care produsul este ce trebuie, se monteaza si se sfarseste prin a constata un defect de fabricatie se face alt fel de retur. De cele mai multe ori piesele nu se potrivesc, sau nu mai trebuie, sau etc. Cauciucurile de exemplu se dau pe retur muuulllttt mai rar.... Si chiar si alea nu trebuie sa fie uzate cand le dai inapoi.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 martie 2011 - 11:46

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#813 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 martie 2011 - 11:56

Service-ul conteaza mult sau foarte mult la anumite tipuri de produse. Dar in general daca remedierea se face prin inlocuire nu vad ce probleme ar fi. Majoritatea resellerilor fac retur la furnizor/producator si iti dau tie alt produs. Simplu.
....

S-o crezi tu !
Orice produs cu defectiuni trebuie sa ajunga la service pentru remediere daca e vorba de garantie. Numai daca nu se poate remedia se schimba, cu notificare din partea service-ului.
In cazul anvelopelor, va trebui sa se faca o constatare, dupa care, in cazul in care importatorul si NU vanzatorul !! decide daca e defect acoperit de garantie sau nu.
Nu mai inghititi tot ce cititi pe net/forumuri, pentru ca e abureala maxima !
  • 0

#814 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 12:35

Cu defect recunoscut sau nu de catre vanzator/importator FAC RETUR pe el si gata. Pana si pantofii ii dai inapoi in 14zile daca nu-ti mai place culoarea. Mia ales la achizitia pe online....

Daca vorbim de un dvd player sau un difuzor, care au GARANTIE si se serviseaza atunci e altceva. Defectul de fabricatie la un pneu nu o sa-l descoperi dupa 20k km, si oricum devine imposibil de demonstrat.

Daca tot zici ca magazinele "de garsoniera" sunt 'daunatoare'.... eu ma intreb: de ce furnizorul MARE care cheltuie sa tina STOC nu vinde si online?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#815 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 martie 2011 - 12:39

pentru comenzi online parca erau 10 zile...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#816 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 martie 2011 - 12:48

.....
Daca tot zici ca magazinele "de garsoniera" sunt 'daunatoare'.... eu ma intreb: de ce furnizorul MARE care cheltuie sa tina STOC nu vinde si online?

Foarte simplu: importatorii nu au niciun interes sa vanda ei printr-un magazin, ci sa vanda reselerii prin cateva zeci.
Chiar daca unii au magazinele lor ( reale sau virtuale ), cei care sunt cu adevarat seriosi vor avea preturi mai mari in magazinele proprii, tocmai pentru a incuraja vanzarea prin multele magazine ale dealerilor.
Numai ca acei care se respecta si vor continuitate ( nu sa vanda marfa ca pe zarzavat in piata ), impun preturi minimale dealerilor.
Nenorocirea e ca exista foarte putini in categoria asta. Li se rupe daca peste un an nu mai vand un produs, si importa altceva.
Papagalii se bucura ca iau ieftin, dar in f scurt timp nu mai au nici suport tehnic, nici garantie.
Misto, nu ? :blush:
  • 0

#817 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 01:01

Pai daca nu le mai importa si eu inca am garantie valida nu sunt oricum obligati sa imi inlocuiasca/repare produsul?
Hertzurile lu Pejte daca se bulesc nu i le inlocuiesti?

Asta cu vandutul ca pe zarzavat e relativa intotdeauna. E pur si simplu politica de preturi. Daca eu vreau sa fac o promotie in pravalia mea si sa dau difuzoare Focal la sub-pret nu vad de ce as strica piata. Si daca toti reselleri si-ar permite sa practice pretul meu promotional ar inseamna ca poate stocurile sunt prea mari. Deci oferta > cererea... Sunt atat de multi factori...... E ca la outlet.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 martie 2011 - 01:02

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#818 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 martie 2011 - 01:04

Pai daca nu le mai importa si, eventual, inchid sandramaua, cum ii mai gasesti si cum ii convingi sa iti inlocuiasca tie o amarata de anvelopa? Ii dai in judecata? Partz.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#819 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 01:11

pai si ce vina are amaratul din garsoniera?
pretul mic scos de amarat pe online rezulta dintr-un adaos MIC- dar e vorba de adaosul LUI. Importatorul si-a scos banu. Daca inchide sandramaua o inchide din alte motive.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 martie 2011 - 01:14

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#820 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 martie 2011 - 01:14

Bleu, gresesti capital ! In schimb ai dreptate cand spui ca asa se procedeaza la noi. Ca in Africa, iei banana, si daca nu-i buna, ti-o bagi undeva, ca de schimbat nu ti-o schimba nimeni !
Iar certificatele de garantie in Romania ( in cele mai multe cazuri ) sunt numa bune sa faci avioane cu ele :blush:
  • 0

#821 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 01:17

Relu, eu am vazut ca esti reticent in ce priveste e-commerce-ul. Dar chiar ma intreb de ce nu ai bagat pe site la tine o platforma de comert electronic.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#822 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 25 martie 2011 - 01:22

Si ce fel de defecte au fost remediate pe garantie? Intr-un fel sau altul...

De exemplu a fost un lot care a avut multe anvelope care pur si simplu nu se puteau echilibra, aveau probabil o impartire neegala a materialului in anvelopa. L-au schimbat pe toate, vreo 200 (Continental made in Spain parca).
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#823 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 martie 2011 - 01:24

Relu, eu am vazut ca esti reticent in ce priveste e-commerce-ul. Dar chiar ma intreb de ce nu ai bagat pe site la tine o platforma de comert electronic.

Pentru ca eu nu vand la taraba.
Fiecare vanzator trebuie sa-si ia bani pentru ceva, si acel ceva se numeste "valoare adaugata".
Ce adauga o tastaturista dintr-o garsoniera, ca si valoare, unui produs ? Nici macar un sfat nu-ti poate da, ca habar n-are nici cum arata. D-apai cum functioneaza .....
Eu vand in primul rand "servicii", care se adauga ca valoare la cea a produsului. Evident, pentru cine vrea asa ceva. Cine nu, bantuie pe forumuri, isi configureaza singur sistemul care-l vrea pe masina, si se duce la montaj.
In majoritatea covarsitoare, apar probleme la montaj si de cele mai multe ori ca si rezultat final. De ce ? Simplu, pentru ca au ales gresit ! :blush:
  • 0

#824 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 martie 2011 - 01:39

Tastaturista aia face munca de logistica: se aprovizioneaza si vinde mai departe. intermediar, comerciant. si atat!
Si tipa care vinde paine la mine face la fel. Adauga doar un zambet sau o mutra acra pe post de "plus-valoare".

Atelierul tau eu l-as numi, folosind un vocabular corporatist, "centru de excelenta" - care se adreseaza catre alta clientela. Daca ai vinde pneuri sau routere wireless discursul tau nu ar mai sta in picioare.

Ma rog, eu port doar o conversatie, dar incerc sa nu generalizez. Si am convingerea ca sunt o serie de produse care se preteaza excelent la comertul online. Si pentru care in viitor vor disparea magazinele clasice. Electronicele si consumabilele/piesele auto sunt printre ele. Gandeste-te doar ca nimeni nu poate avea pe stoc mai mult de cateva chestii. Restul le comanda. Cum? On-line? Unde? La un furnizor/importator...

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 martie 2011 - 01:50

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#825 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 martie 2011 - 01:49

Tastaturista aia face munca de logistica: se aprovizioneaza si vinde mai departe. intermediar, comerciant. si atat!
Si tipa care vinde paine la mine face la fel. Adauga doar un zambet sau o mutra acra pe post de "plus-valoare".

Corect, la paine merge.

Atelierul tau eu l-as numi, folosind un vocabular corporatist, "centru de excelenta" - care se adreseaza catre alta clientela.


Iar gresesti, asta se numeste "normalitate". Asa este normal sa se intample in orice unitate prestatoare de servicii, pentru ORICE client !

Daca ai vinde pneuri sau routere wireless discursul tau nu ar mai sta in picioare.

Ba si acolo ai nevoie de consultanta in alegerea produsului.

Ma rog, eu port doar o conversatie, dar incerc sa nu generalizez. Si am convingerea ca sunt o serie de produse care se preteaza excelent la comertul online. Si pentru care in viitor vor disparea magazinele clasice. Electronicele si consumabilele/piesele auto sunt printre ele.

Aici ai dreptate, sunt multe astfel de produse. In special cele la care functionarea e de sine statatoare.
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi