Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#851 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 21 mai 2009 - 06:00

Relu parafina aia avea alt miros, asa de ceva stricat, si mirosea in interior. Asta miroase in exterior si miroase a incins/ars.

Departe de mine gandul ca sunt masini perfecte. Doar ca la vara vreau sa fac un drum mai lung prin Europa si vreau sa rezolv o eventuala problema inainte de plecare.



e ambreiajul mai mult ca sigur !

ai grija cum pleci de pe loc, la a mea am simtit acest miros doar la inceput cand nu ma familiarizasem cu ambreiajul care e destul de sus fata de masina anterioara , si il patinam la plecarea de pe loc pt ca nu ridicam suficient de sus piciorul ...

plus ca am plecat cu ea in concediu dupa primii 500 km prin niste insule grecesti unde parcam numai in panta si nu pleca de pe loc decat cu reductorul, altfel patina ambreiajul si mirosea ...m-am cam dezumflat ca nu pot pleca din pante de 30 de grade fara sa imput zona, dar m-am adaptat rapid si cuplez reductorul si cand urc peste o bordura mai mare prin bucale ...:-)

parafina nu are cum sa fie pt ca ai ceva km si s-a ars pana acum, insa se va imbacsi de praf si insecte ...:-)...ei zic ca nu o curata pt ca iti protejeaza motorul....

chiar azi am fost pe la subaru cu o revizie de 15 mii si am discutat si despre asta, iar o justificare ca se duc mai repede discurile de ambreiaj a fost ca fiind AWD ai aderenta f buna la sol si tot greul la plecarea de pe loc il preia discul (daca tragea fata, mai patina si roata si erau forte mai mici pe disc...)...nu stiu ce sa cred...

oricum, stai linistit ca nu ai garantie la el ...:-)...e trecut clar la excluderi (deci asta spune ceva...:-)..)

m


Ciudat...e de admirat etanseitatea. Sunt curios la cate ore trebuie adaugat aer in habitaclu.

O alta explicatiune doar pentru garaj, lejera explicatiunea, ar fi ca mai exista un Subaru in garaj.

Cum stiti voi ca orice ,,anomalie'' a Subarului , s-o ridicati la rang de arta, transformand-o intr=un plus...

VAG a demonstrat prin Veyron, RS-uri...
Minusul ar fi ca nu degaja ,,danfuri''...


:-)...ca mare dreptate ai cu anomaliile astea...:-)..mai ales cand discuti cu impatimiti ai SUBARU care au condus modele mai vechi ...



Draga mol, mirosul se simte NUMAI IN AFARA MASINII. Eu il simt cand imi parchez masina in garaj, deci intr-un spatiu inchis, DUPA CE PARASESC HABITACLUL ACESTEIA. Mirosul NU SE SIMTE IN INTERIORUL MASINII DELOC.

Comprendre?

tare asta cu VAG-urile Relu :D


intrarea in garaj e in panta? poate de aceea il patinezi....

...trepidatiile date de un diesel or fi daunatoare?

Deci,degajarea acelui miros simtit numai de catre vecini sau numai in spatii inchise, reprezinta o ,,defectiune''.
Nu vad nici o justificare decat minusurile partilor( dealer, utilizator) de a trata o tampenie ca pe o normalitate.

Nici daca ai fi cumparat un Lastun, n-ar fi trebuit sa accepti povesti pentru justificarea unui minus.



mol, sunt atat de relaxat ....:-)....vad ca tu esti mai stresat decat noi cei ce posedam cazane...:-)...

in carnetul de garantie sunt acoperite la excluderi mai toate situatiile neplacute dar care nu afecteaza functionalitatea ....deci atata timp cat merge, ce conteaza ca se impute zona? si mai ales ca benzinoasele au si reductor ...:-)....deci cuplam reductorul si urcam bordura, iar apoi ne simtim victoriosi si ne bucuram ca nu am asteptat dieselul care nu are asa scula in dotare ...:-)

sunt rautacios...recunosc...:-)

m

Stiu ca am sa mi-o "FUR" original de la Relu pt ce voi spune in continuare, dar nu ma mai pot abtine.

Deci, am avut Subaru, fosta sotie are acum Honda, iar eu am Mazda. TOATE 3 sunt facute in Japonia, fara tagada (se poate verifica VIN-ul masinii...nu vinul ala la care se gandeste Mol).

Cum de numai la Subaru pute in halul in care pute? Ca tot cu piese japoneze lucreaza si ceilalti? Si Oaspetele a avut si el Mazda 6MPS, deci tot cu integrala, si nu l-am auzit plangandu-se de asa ceva. Deci, pica si chestia ca "integrala se conduce ALTFEL". Scuze, dar am citit manualul ala de utilizare din scoarta in scoarta si nu scria nicaieri de alt stil de condus decat alte masini. Si, in nici un caz nu mi-am schimbat in cateva luni stilul de condus. Asa ca, chestia asta ca asa pute ambreiajul japonez...pardon, dar eu n-o prea cred. Deci, ar face bine "domnii" de la Subaru sa-si accepte greselile. Nu de alta, dar mai pot adauga aici inca vreo 3 link-uri de pe forumuri straine unde se discuta exact aceeasi problema: AMBREIAJUL DE KKO si discurile de frana.

Ok, astept oo-le clocite si rosiile stricate. :)



ai rostit cuvantul magic, discuri de frana .....:-)..da-mi si mie linkurile alea de afara , ca sunt patit...:-)

ce am sesizat: pt ca se freaca placutele permanent de discuri, se incing destul de tare , chiar si in oras pe distante scurte , asa ca grija mare la spalatorie celor ce au modelul nou , ca cel mai probabil eu asa am patit-o .....

acum am pus textar si le testez ...adica merg la spalatorie cu ele sfaraind, iau jet prespalare si ii zic baiatului sa bage tare pe discuri , iar daca nu se deformeaza atunci e clara ca-s bune ...:-)



Pentru ca, pentru Relu, Subaru e...sau cel putin a fost...un din marcile TABU. Da, sunt de acord, e o masina extraordinara, dar asta nu inseamna ca e si perfecta. Si, asa cum si alti producatori isi accepta greselile si fac chemari in service-uri pentru remedierea diverselor probleme, tot asa pot face si cei de la Subaru. Nu mai vreau sa continui pe subiectul Subaru ca-mi creste tensiunea si nu are rost.


LE: la ce te-ai referit cand ai zis ca era superba fosta? la masina sau la sotie? :D



:-)...eu nu fac rechemari pt ca prefera sa aloce banii aia pe reclame .....in ultima luna-i vad pe toate posturile.....
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#852 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 21 mai 2009 - 06:11

Da, nene, asa-i...nu vezi si tu ca pute? hai s-o lasam moarta ca sa nu dam din "casa", da?
Stii bine cu ce m-am confruntat cand am avut-o...
Nu ma fa sa renunt iar la a mai posta pe forum. Vrei neaparat sa ti se dea pururi dreptate...ok...fie asa cum zici tu...AI DREPTATE.


aditzu, de ce te ambalezi, nu stii cum e relu? eu unul l-am banuit ca e pe stat la SMT....:-)...

preluand de la relu exemplul cu nevasta, as zice ca daca o iei acasa si-ti place, poate fi si curva ca tot o tii ...cam asa e si cu subaru, te face la sentiment si la pat, dar te si sapa la buzunarele ...:-)

revin cu propunerea de impaciuire...berea e de la mine , de gheata se poate ocupa cineva?....:-)

nu de altceva, dar eu inca nu m-am insurat cu asiatica mea, si daca-mi place mai mult a ta mai aditzu, poate o schimb...:-)

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#853 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 21 mai 2009 - 06:18

Mariogg: din nefericire pe traseul pe care merg nu prea am cum sa nu merg un pic patinat (da, intrarea in garaj e in panta).

Mol: Inteleg ca nu ai avut subaru si nici nu vrei unul. Eu am postat pe forum cerand un sfat si nu pentru a ma plange. Sunt foarte multumit de masina mea dupa cei 6000 de km in care am condus-o in toate conditiile posibile.

In ceea ce priveste rautatile si VAG-ul: Touaregul a trebuit sa il vand pt ca imi murise motorul (prea multa tehnologie) dupa 7000 km iar astia din service nu erau in stare sa il faca dar nici nu vroiau sa il schimbe in garantie. La Bora mi-a murit aerul conditionat pentru ca una dintre piesele componente "mai cade, nu a reusit nimeni sa explice de ce - noi credem ca este defect de proiectare". Dupa ce au pus piesa la loc au descoperit ca nu asta era cauza pentru care nu mergea AC-ul. S.a.m.d. Pana si Renaulturile pe care le-am avut au fost muuuult mai fiabile decat VAG-urile.

Veyron n-am condus inca...

Ma enerveaza carcotasii care vorbesc din auzite.

...sau trag concluzii pripite.
  • 0

#854 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 21 mai 2009 - 07:18

Mariogg: din nefericire pe traseul pe care merg nu prea am cum sa nu merg un pic patinat (da, intrarea in garaj e in panta).

Mol: Inteleg ca nu ai avut subaru si nici nu vrei unul. Eu am postat pe forum cerand un sfat si nu pentru a ma plange. Sunt foarte multumit de masina mea dupa cei 6000 de km in care am condus-o in toate conditiile posibile.

In ceea ce priveste rautatile si VAG-ul: Touaregul a trebuit sa il vand pt ca imi murise motorul (prea multa tehnologie) dupa 7000 km iar astia din service nu erau in stare sa il faca dar nici nu vroiau sa il schimbe in garantie. La Bora mi-a murit aerul conditionat pentru ca una dintre piesele componente "mai cade, nu a reusit nimeni sa explice de ce - noi credem ca este defect de proiectare". Dupa ce au pus piesa la loc au descoperit ca nu asta era cauza pentru care nu mergea AC-ul. S.a.m.d. Pana si Renaulturile pe care le-am avut au fost muuuult mai fiabile decat VAG-urile.

Veyron n-am condus inca...

Ma enerveaza carcotasii care vorbesc din auzite.

...sau trag concluzii pripite.


sal razvaee

banuiam ca e in panta, ca asa l-am patinat si eu (eu cred ca masina e destul de grea pt discul asta de ambreiaj si ori accelerezi mai tare decat ar trebui patineaza ori moare

uite cum fac eu de cand am sesizat ca pute si mi-am dat seama ca ceva nu fac bine...:-)..:
- calc usor ambreiajul in timp ce imping usor schimbatorul de viteza spre pozitia in care e viteza dorita
- cand simt la mana ca sa sa intre in viteza opresc piciorul pe acea pozitie (vei observa ca e destul de sus, as zice la 3/4 din cursa lui ..)
- apoi ridic usor piciorul in timp ce calc usor acceleratia
- in plus, plec usor de pe loc ....frustrant, dar sanatos...:-)

in felul asta fac de 6 luni de zile si nu mai pute nici la urcatul pe borduri , cand mai uit sa cuplez reductorul (tu nu ai din pacate, ca e diesel)

cum zice si relu, e o arta ...:-) ...trebuie sa te adaptezi la aceste limitari, mai ales ca esti indragostit de masina, vei trece cu vederea

si mie imi place masina in multe privinte, doar ca ma face a buzunare (consum f mare in oras - 17-18%, schimb discuri frana, maine poate ambreiaj ....:-)...)


apropo de Tuaregul tau, baietii poate asteptau ceva de nu o rezolvau ...:-)...ca la ei cam asta era practica...:-)...sunt multe povesti despre ei ....

pe de alta parte, cand vei baga mana in buzunar sa schimbi discul de ambreiaj (care nu-i ieftin) iti vei schimba parerea asta pozitiva despre subaru ...:-)...pt ca tu stii ca ai mers normal si nu ai abuzat-o iar ei stiu ca au probleme cu discurile si le trec la excluderi in carnetul de garantie ...:-)

bafta

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#855 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 07:36

daca am mers eu pe transalpina si nu l-am incins decat o data, se poate. si l-am mai incins o data cand am urcat pe ud o bordura (ploua in draci si pe transalpina de altfel) si aveam un copac la o palma de locul unde trebuia sa ma opresc si nu am riscat. in rest, merge fara probleme.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#856 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 mai 2009 - 07:52

[quote name='mariog333' date='May 21 2009, 06:18 PM' post='383957']


uite cum fac eu si mi-am dat seama ca ceva nu fac bine...:-)..:
- calc usor in timp ce imping usor schimbatorul de viteza spre pozitia
- cand simt la mana ca sa intre in viteza opresc pe acea pozitie
- apoi ridic usor piciorul in timp ce calc usor
- frustrant, dar sanatos...:-)

in felul asta fac de 6 luni de zile si nu mai pute :huh: :D



---sa va linistesc, daca n-ati inteles---daca mi-as permite( adica doar pana in 20 de mii) mi-as lua un cazan ca a lui Berkut, sau o utilitara ca a lui Relu)
---ale voastre au probleme. Agregatul meu 4x4,1.8T ,are pe bord 150 de mii(in realitate cred ca vreo 200 de mii), o folosesc ca utilitara, plecari in forta la greu,trasee de off road( are pachet de drumuri grele), ,,suspendari de roti'', dar nu i-a picat ambreiajul, nu emana, bla,bla...

Aceasta postare a fost editata de mol: 21 mai 2009 - 08:03

  • 0

#857 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 08:35

90-10?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#858 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 21 mai 2009 - 08:59

cred ca 95-5 :D

apropo de plecari de pe loc , uite ce zice un prieten dupa ce l-am lasat la volanul bolidului :)

lasa-ma ca m-a tampit asta ...ca cica ambreiajul la astea nu se patineaza deloc. :D ...io ca un conducator maret de 1.9 TDI am stilul meu propriu, iti dai seama :D: ..dar Georgel are o intreaga teorie cu schimbat vitezele la STI :huh: ..sa vezi ce spume facea in dreapta cand schimbam "normal" treptele :D
..nu va mai zic ca m-am urcat dupa aia in Golf si am schimbat toata ziua numai asa, sa vad si eu cum sta treaba, sa ma invat si eu cu smuciturile alea ...asta pana mi s-a oprit odata motorul cand am dat sa plec de pe loc. mi-a trecut, am revenit la ridicat piciorul liiiiiiiiin de pe ambreiaj.. :D:
bine ca mi-a trecut febra musculara care o facusem la gat dupa cele cateva ore de mers in dreapta lu tembelu :)



si apropo de plecat de pe loc , azi a condus prietena prima data bestia. dupa stat pe dreapta, facut instructaj , cum se tine volanul* si cum se schimba vitezele samd ...
a reusit sa conduca masina cu plecat de pe loc de pana in 1500 rpm si a inteles si ea de ce se bruscheaza masina cand dai din 1 in 2 daca nu ai destule ture :D

* la cum se tine volanul a fost o intreaga discutie , ca ea la training la MB a fost instruita sa il tina intr-un fel , iar eu ii explicam sa il tina altfel ca risca sa ii fuga dintre degete daca nu se tine bine de el :lol:

PS: DAAAAAA e o intreaga teorie despre cum se conduce un subaru :) cu primul am avut aprox 50 000 km , si un kit ambreiaj schimbat , la al doilea care are 42 000 aproape si e cu ambreiajul original nu vreau sa il schimb foarte devreme.

bine un power launch nu m-am abtinut sa nu-i dau , a fost asta seara si prietena a ramas siderata ... cum naiba sa scartaie toate rotile simultan si instant sa ai 40 km/h :lol:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#859 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 mai 2009 - 09:15

90-10?


Din soft se poate face si symmetrical...
Multumit? :huh:

Aceasta postare a fost editata de mol: 21 mai 2009 - 09:16

  • 0

#860 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 09:17

cu grija. vezi ca se poate vreo 60 :huh:

@berkut
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#861 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 mai 2009 - 09:22

Mariogg: din nefericire pe traseul pe care merg nu prea am cum sa nu merg un pic patinat (da, intrarea in garaj e in panta).

Mol: Inteleg ca nu ai avut subaru si nici nu vrei unul. Eu am postat pe forum cerand un sfat si nu pentru a ma plange. Sunt foarte multumit de masina mea dupa cei 6000 de km in care am condus-o in toate conditiile posibile.

In ceea ce priveste rautatile si VAG-ul: Touaregul a trebuit sa il vand pt ca imi murise motorul (prea multa tehnologie) dupa 7000 km iar astia din service nu erau in stare sa il faca dar nici nu vroiau sa il schimbe in garantie. La Bora mi-a murit aerul conditionat pentru ca una dintre piesele componente "mai cade, nu a reusit nimeni sa explice de ce - noi credem ca este defect de proiectare". Dupa ce au pus piesa la loc au descoperit ca nu asta era cauza pentru care nu mergea AC-ul. S.a.m.d. Pana si Renaulturile pe care le-am avut au fost muuuult mai fiabile decat VAG-urile.

Veyron n-am condus inca...

Ma enerveaza carcotasii care vorbesc din auzite.

...sau trag concluzii pripite.

sint curios ce a avut touareg-ul.
sper ca nu ceva probleme la discurile de ambreiaj.
:huh:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#862 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 21 mai 2009 - 09:31

cu grija. vezi ca se poate vreo 60 :huh:

@berkut

pai chiar mi'e mila de ambreiaj ... promit sa nu fac d'astea , doar ca atunci cand plec de pe loc ma fac toti , chiar si loganurile dizal , matizurile si alte conserve pe 4 roti . de la 1500 rpm in sus se misca d ezici ca sta :-| peste 4000 se schimba situatia :D: rupe asfaltul in 2 . e ciudata masina , brutala, necizelata , porcesc de urata de o iubesti de nu se mai poate, incredibil de nesatula ... dar o iubesti , nu ai cum.

prietena dupa ce a condus'o a zis ca intelege mult mai bine ce iubesti la masina asta.

PS : @cata - power launch se fac cu pedala la fund in acceleratie cand turometrul trece prin zona de cuplu maxim (la mine 4000 ) :D e cel mai sanatos mod, sau mai bine zis cel mai putin daunator.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#863 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 09:34

sigur ca da, putin daunator :huh:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#864 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 mai 2009 - 09:38

,,bine un power launch nu m-am abtinut sa nu-i dau , a fost asta seara si prietena a ramas siderata ... cum naiba sa scartaie toate rotile simultan si instant sa ai 40 km/h''

ba chiar 60...

Voi iarasi fabulati...cu ,,instanturile''...
  • 0

#865 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 21 mai 2009 - 09:42

instant e oriunde sub 2 secunde ... happy now ? :huh::



Aceasta postare a fost editata de berkut: 21 mai 2009 - 09:43

  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#866 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 mai 2009 - 09:47

Voi revolutionati gramatica, fizica...chiar bunul simt. :huh:
  • 0

#867 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 21 mai 2009 - 09:50

oricum trebuie sa fi un pic cu capul sa ai subaru ... si oricum dupa ce nu mai ai subaru iti ramane pe dibla chestia asta . poa' sa confirme mai multi :huh:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#868 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 21 mai 2009 - 10:14

STI-ul are shift light gear?

Eu abia acum am inteles faza cu schimbatul vitezelor. Ciudat e ca asa schimb si eu la BMW si prietena face 13/14 cand ma urc intr-a ei si cica o "bruschez". Adevarul e ca e putin diferit sa treci de la 2.5 si 170hp la 1.4 si 60hp. A mea urca si panta in relanti :huh:
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#869 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 10:24

Voi revolutionati gramatica, fizica...chiar bunul simt. :D


stai linistit, ca si pe noi ne-au linistit astia de la subaru cu noile modele :huh:

la fel pleaca si XT-ul. de altfel e considera la 60, una dintre cele mai rapide masini din lume. instant on :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#870 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 mai 2009 - 10:41

oricum trebuie sa fi un pic cu capul sa ai subaru ... si oricum dupa ce nu mai ai subaru iti ramane pe dibla chestia asta . poa' sa confirme mai multi :D


Confirm ! :huh:
Subaru e fara indoiala "the driver's car", indiferent de model. Dar, ca orice masina "altfel" decit marea majoritate, cere un stil de condus aparte. Particularitatile masinilor subaru nu trebuiesc neaparat privite ca si calitati, ci sunt pur si simplu "altfel" decit restul. Unora place, altora nu.
In legatura cu frinele si ambreiajul, nu mai revin pentru ca am tot spus si nu a citit nimeni. Eu stiu doar ca am destui prieteni cu subaru care merg la legale ori de cite ori au ocazia, si nu s-a plins nici unul pina acum de ambreiaj. In schimb, cunosc persoane ( chiar femei linistite ) care "belesc" ambreiaje in draci la mersul prin oras.
Mariog, sa stii ca exact ce au spus cei de la service in legatura cu ambreiajul si rotile motrice, gasesti chiar aici pe forum dicutat pe larg. Dealtfel e destul de usor de inteles fenomenul. Daca nu ma insel, cata a pus un link la un moment dat catre o pagina unde se explica destul de bine ce si cum.

Era sa uit, aduc io gheata....Dar cu o conditie, sa vina si ruginitu de adytzu sa-i arat cum pute si a lui :D
@mol
....ambreiajul evident :lol:
  • 0

#871 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 21 mai 2009 - 10:42

STI-ul are shift light gear?

Eu abia acum am inteles faza cu schimbatul vitezelor. Ciudat e ca asa schimb si eu la BMW si prietena face 13/14 cand ma urc intr-a ei si cica o "bruschez". Adevarul e ca e putin diferit sa treci de la 2.5 si 170hp la 1.4 si 60hp. A mea urca si panta in relanti :huh:

da , are ... si e setabil :D
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#872 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 mai 2009 - 10:43

........
la fel pleaca si XT-ul. de altfel e considera la 60, una dintre cele mai rapide masini din lume. instant on :huh:


Corect, undeva intre 1-2 sec.
  • 0

#873 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 10:51

...


dupa cum am mai spus, prima pagina din manualul subaru asta trebuia sa faca, sa explice cum dracu se conduce.

pe mine nu m-a invatat nimeni sa merg cu ea. dar e un caz absolut aparte, nu-l poti generaliza.

stiu ca te superi si ai pretentii, dar nah, cati au prieteni sau se prind ei cum sta treaba??? nu toti oricum :D

ba mai mult, inca din scoala de soferi, 90% sunt invatati PROST sa conduca.

Corect, undeva intre 1-2 sec.


in oras era distractie maxima sa plec cateva masini din spate :huh:
nici greutatea lui jaffar nu conta prea mult :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#874 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 21 mai 2009 - 10:53

Corect, undeva intre 1-2 sec.

pentru mol nu e destul de instant enough ...

in oras era distractie maxima sa plec cateva masini din spate :huh:
nici greutatea lui jaffar nu conta prea mult :D

ce te faci cand aia din imprejur nu te vad ? :D
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#875 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 mai 2009 - 10:54

pt gatul meu e al dracului de instant.

hard on za brakes, hands crossed and voila :huh:

ps. pt cei neavizati, manevra a fost descrisa in stil poetic si poate sa difere de realitate.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi