Relu parafina aia avea alt miros, asa de ceva stricat, si mirosea in interior. Asta miroase in exterior si miroase a incins/ars.
Departe de mine gandul ca sunt masini perfecte. Doar ca la vara vreau sa fac un drum mai lung prin Europa si vreau sa rezolv o eventuala problema inainte de plecare.
e ambreiajul mai mult ca sigur !
ai grija cum pleci de pe loc, la a mea am simtit acest miros doar la inceput cand nu ma familiarizasem cu ambreiajul care e destul de sus fata de masina anterioara , si il patinam la plecarea de pe loc pt ca nu ridicam suficient de sus piciorul ...
plus ca am plecat cu ea in concediu dupa primii 500 km prin niste insule grecesti unde parcam numai in panta si nu pleca de pe loc decat cu reductorul, altfel patina ambreiajul si mirosea ...m-am cam dezumflat ca nu pot pleca din pante de 30 de grade fara sa imput zona, dar m-am adaptat rapid si cuplez reductorul si cand urc peste o bordura mai mare prin bucale ...:-)
parafina nu are cum sa fie pt ca ai ceva km si s-a ars pana acum, insa se va imbacsi de praf si insecte ...:-)...ei zic ca nu o curata pt ca iti protejeaza motorul....
chiar azi am fost pe la subaru cu o revizie de 15 mii si am discutat si despre asta, iar o justificare ca se duc mai repede discurile de ambreiaj a fost ca fiind AWD ai aderenta f buna la sol si tot greul la plecarea de pe loc il preia discul (daca tragea fata, mai patina si roata si erau forte mai mici pe disc...)...nu stiu ce sa cred...
oricum, stai linistit ca nu ai garantie la el ...:-)...e trecut clar la excluderi (deci asta spune ceva...:-)..)
m
Ciudat...e de admirat etanseitatea. Sunt curios la cate ore trebuie adaugat aer in habitaclu.
O alta explicatiune doar pentru garaj, lejera explicatiunea, ar fi ca mai exista un Subaru in garaj.
Cum stiti voi ca orice ,,anomalie'' a Subarului , s-o ridicati la rang de arta, transformand-o intr=un plus...
VAG a demonstrat prin Veyron, RS-uri...
Minusul ar fi ca nu degaja ,,danfuri''...
:-)...ca mare dreptate ai cu anomaliile astea...:-)..mai ales cand discuti cu impatimiti ai SUBARU care au condus modele mai vechi ...
Draga mol, mirosul se simte NUMAI IN AFARA MASINII. Eu il simt cand imi parchez masina in garaj, deci intr-un spatiu inchis, DUPA CE PARASESC HABITACLUL ACESTEIA. Mirosul NU SE SIMTE IN INTERIORUL MASINII DELOC.
Comprendre?
tare asta cu VAG-urile Relu
intrarea in garaj e in panta? poate de aceea il patinezi....
...trepidatiile date de un diesel or fi daunatoare?
Deci,degajarea acelui miros simtit numai de catre vecini sau numai in spatii inchise, reprezinta o ,,defectiune''.
Nu vad nici o justificare decat minusurile partilor( dealer, utilizator) de a trata o tampenie ca pe o normalitate.
Nici daca ai fi cumparat un Lastun, n-ar fi trebuit sa accepti povesti pentru justificarea unui minus.
mol, sunt atat de relaxat ....:-)....vad ca tu esti mai stresat decat noi cei ce posedam cazane...:-)...
in carnetul de garantie sunt acoperite la excluderi mai toate situatiile neplacute dar care nu afecteaza functionalitatea ....deci atata timp cat merge, ce conteaza ca se impute zona? si mai ales ca benzinoasele au si reductor ...:-)....deci cuplam reductorul si urcam bordura, iar apoi ne simtim victoriosi si ne bucuram ca nu am asteptat dieselul care nu are asa scula in dotare ...:-)
sunt rautacios...recunosc...:-)
m
Stiu ca am sa mi-o "FUR" original de la Relu pt ce voi spune in continuare, dar nu ma mai pot abtine.
Deci, am avut Subaru, fosta sotie are acum Honda, iar eu am Mazda. TOATE 3 sunt facute in Japonia, fara tagada (se poate verifica VIN-ul masinii...nu vinul ala la care se gandeste Mol).
Cum de numai la Subaru pute in halul in care pute? Ca tot cu piese japoneze lucreaza si ceilalti? Si Oaspetele a avut si el Mazda 6MPS, deci tot cu integrala, si nu l-am auzit plangandu-se de asa ceva. Deci, pica si chestia ca "integrala se conduce ALTFEL". Scuze, dar am citit manualul ala de utilizare din scoarta in scoarta si nu scria nicaieri de alt stil de condus decat alte masini. Si, in nici un caz nu mi-am schimbat in cateva luni stilul de condus. Asa ca, chestia asta ca asa pute ambreiajul japonez...pardon, dar eu n-o prea cred. Deci, ar face bine "domnii" de la Subaru sa-si accepte greselile. Nu de alta, dar mai pot adauga aici inca vreo 3 link-uri de pe forumuri straine unde se discuta exact aceeasi problema: AMBREIAJUL DE KKO si discurile de frana.
Ok, astept oo-le clocite si rosiile stricate.
ai rostit cuvantul magic, discuri de frana .....:-)..da-mi si mie linkurile alea de afara , ca sunt patit...:-)
ce am sesizat: pt ca se freaca placutele permanent de discuri, se incing destul de tare , chiar si in oras pe distante scurte , asa ca grija mare la spalatorie celor ce au modelul nou , ca cel mai probabil eu asa am patit-o .....
acum am pus textar si le testez ...adica merg la spalatorie cu ele sfaraind, iau jet prespalare si ii zic baiatului sa bage tare pe discuri , iar daca nu se deformeaza atunci e clara ca-s bune ...:-)
Pentru ca, pentru Relu, Subaru e...sau cel putin a fost...un din marcile TABU. Da, sunt de acord, e o masina extraordinara, dar asta nu inseamna ca e si perfecta. Si, asa cum si alti producatori isi accepta greselile si fac chemari in service-uri pentru remedierea diverselor probleme, tot asa pot face si cei de la Subaru. Nu mai vreau sa continui pe subiectul Subaru ca-mi creste tensiunea si nu are rost.
LE: la ce te-ai referit cand ai zis ca era superba fosta? la masina sau la sotie?
:-)...eu nu fac rechemari pt ca prefera sa aloce banii aia pe reclame .....in ultima luna-i vad pe toate posturile.....