VW Touareg 2010
#1
Scris 23 decembrie 2008 - 09:30
#2
Scris 23 decembrie 2008 - 11:30
Din fata imi place ... imi aduce un pic a Ford Edge (a carui grila mie personal imi place mult).
Ex-FN2 owner
#3
Scris 24 decembrie 2008 - 05:01
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4
Scris 26 decembrie 2008 - 09:17
Arata foarte bine. Daca as avea bani, mi-as lua cu siguranta.
#5
Scris 26 decembrie 2008 - 12:13
#6
Scris 26 decembrie 2008 - 04:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 27 decembrie 2008 - 11:36
#8
Scris 27 decembrie 2008 - 03:29
#9
Scris 27 decembrie 2008 - 04:43
http://florinpanait.wordpress.com
#10
Scris 27 decembrie 2008 - 07:16
#11
Scris 27 decembrie 2008 - 08:27
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#12
Scris 27 decembrie 2008 - 08:33
#13
Scris 28 decembrie 2008 - 12:39
touareg v10 tdi merge f bine.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#14
Scris 28 decembrie 2008 - 01:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#15
Scris 31 decembrie 2008 - 12:04
#16
Scris 31 decembrie 2008 - 12:06
nu imi place, actualul arata mai macho...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#17
Scris 31 decembrie 2008 - 01:10
Un melanj grotesc de X5+Kuga+Touareg actualul !
#18
Scris 11 februarie 2010 - 05:56
Noul Volkswagen Touareg este modelul cel mai inovativ din punct de vedere tehnologic, conform producătorului german, debutând pe piaţă, pentru prima oară, şi cu o versiune de propulsie hibridă. Noul Touareg este interpretarea modernă a ideii de SUV (Sport Utility Vehicle), graţie motorizărilor cu aproape 20% mai eficiente şi unei largi game de sisteme de asistare şi siguranţă.
Noul Volkswagen Touareg este mai uşor cu 208 kg în versiunea de bază, faţă de modelul curent. Cu toate acestea, caroseria este cu 5% mai rigidă, centrul de greutate este mai coborât, iar designerii au reuşit să îmbunătăţească şi coeficientul aerodinamic. O altă caracteristică a noului Touareg este faptul că toate motoarele sunt oferite clienţilor, în dotarea standard, cu transmisie automată cu 8 trepte - o premieră în acest segment de piaţă - ceea ce conduce la o economie de carburant semnificativă faţă de modelul anterior, în unele cazuri aceasta ajungând chiar la 2 litri/100 km.
În lupta cu micşorarea consumului de carburant, a fost luată în vizor şi tracţiunea integrală. În versiunea de bază (4Motion), toate modelele din gama noului Volkswagen Touareg au tracţiune integrală cu diferenţial cu alunecare limitată Torsen (4Motion şi abilitate de urcare la 31 grade). Precum Tiguan Track&Field, Touareg are de asemenea şi „programul de condus off-road” - la apăsarea unui buton se modifică parametrii ABS, EDS şi ASR pentru activităţi off-road, se activează asistenţa la coborâre şi se ajustează punctele de schimbare a treptelor de viteză.
În locul unui diferenţial Torsen, modelul V6 TDI poate fi comandat cu pachetul opţional „Terrain Tech” - menit off-roadului extrem. Acesta include reductor şi diferenţial central şi spate, fiecare cu până la 100% blocare (4XMotion, abilitate de urcare la 45%). Similar primei generaţii Touareg, această versiune are şi un switch rotativ pe care şoferul îl poate folosi pentru cinci niveluri: 1. On Road, 2. Off-Road, 3. Low, 4. blocarea diferenţialului central, 5. blocarea diferenţialului spate. Echipat astfel, noul Touareg poate cuceri orice tip de teren.
Volkswagen nu a făcut noul Touareg doar mai uşor, mai eficient în consumul de carburant şi mai agil în performanţe. Noua generaţie a SUV-ului german este şi mai versatil, un vehicul complet. Noul interior a fost creat pentru a fi mai funcţional, scaunele sunt mai confortabile iar în spate este mai mult spaţiu pentru picioare. Bancheta are acum ajustare longitudinală cu 160 mm iar unghiul spătarului poate fi de asemenea modificat. La apăsarea unui buton, bancheta se rabatează electric (opţional) şi extinde capacitatea portbagajului până la 1642 litri. Frâna de parcare este acum activată electric, la apăsarea unui buton.
Versiunea cu motor V6 închide automat luminile de zi şi la aprinde imediat ce şoferul eliberează frâna (sistemul Start-Stop). Opţional, uşa din spate se poate opera cu ajutorul unei telecomenzi cu infraroşu, integrată în cheia maşinii. Cel mai mare acoperiş panoramic în segmentul SUV asigură o atmosferă luminoasă interiorului. Sistemul inovativ „Area View” utilizează patru camere video pentru a oferi şoferului o imagine de ansamblu în jurul vehiculului şi îmbunătăţind siguranţa. Aceasta este completată şi de cele nouă airbaguri din dotarea standard, completate de sistemele „Lane Assist”, Side Assist, ACC (Adaptive Cruise Control), faruri bi-xenon.
Noul Volkswagen Touareg este primul SUV din Europa ce va fi disponibil într-o versiune hibridă. Având un consum mediu de doar 8,2 litri/100 km, Touareg Hybrid stabileşte un nou standard printre SUV-urile cu motor pe benzină. De asemenea şi emisii de CO2 sunt scăzute, atingând valoarea de 193 g/km.
Sistemul hibrid a noului Volkswagen Touareg este format dintr-un motor V6 TSI, cu injecţie directă de 333 CP, cuplat la o transmisie automată cu 8 trepte şi un motor electric de 47 CP. Când cele două motoare lucrează împreună oferă 380 CP şi un cuplu maxim de 580 Nm. Touareg Hybrid are o viteză maximă de 240 km/h şi accelerează de la 0-100 km/h în doar 6,5 secunde.
Comparativ cu un SUV convenţional, de aceeaşi dimensiune şi putere, Touareg Hybrid are un consum cu peste 25% mai redus în oraş. În modul combinat inginerii au calculat un consum îmbunătăţit cu 17%.
E-Motor: În modul electric, vehiculul poate parcurge până la 50 km fără emisii poluante, motorul V6 TSI fiind oprit complet, precum şi cutia de viteze automată cu opt trepte.
Coasting: Imediat ce şoferul eliberează acceleraţia, motorul V6 TSI este scos din transmisie. Acest lucru este posibil chiar şi la viteze mari (până la 160 km/h) şi astfel vehiculul „alunecă” pe o distanţă mai mare.
Frânarea regenerativă: în timpul frânării, motorul electric - acum operând ca un generator - recuperează energie cinetică, stocată în baterii de înalt voltaj NiMH.
Sistemul Start-Stop integrat în grupul moto-propulsor îmbunătăţeşte economia de carburant, în special în mediul urban, cu trafic aglomerat.
Gama de motorizări este completată de versiunile V6 FSI (280 CP şi 360 Nm), consum mediu 9,9 litri/100 km, 236 grame CO2/km, V6 TDI (240 CP şi 550 Nm), consum mediu 7,4 litri/100 km, 195 grame CO2/km. Complet nou în gama Touareg este V8-ul TDI de 4,2 litri cu 340 CP şi 800 Nm, consum mediu 9,1 litri/100 km, 239 grame CO2/km.
Noua generaţie Volkswagen Touareg va fi prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva (2-14 martie 2010), iar din luna aprilie va ajunge şi showroom-urile europene. Preţurile vor fi anunţate la Geneva.
Sursa: informatiiauto.ro
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 februarie 2010 - 05:56
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#19
Scris 11 februarie 2010 - 07:02
#20
Scris 11 februarie 2010 - 07:24
#21
Scris 11 februarie 2010 - 08:06
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#22
Scris 11 februarie 2010 - 10:09
LED'urile astea sunt integrate destul de misto in designul farului. Parca's si un pic mai mici decat cele de la Audi ...
Per total, imi place mai mult decat actualul Touareg. Sa vedem si daca va fi mai fiabil ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 februarie 2010 - 10:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#23
Scris 11 februarie 2010 - 11:14
n-ati citit ca e cu 200 kg mai usor ??!!
ca are 333 - 380 CP si consuma mai putin?!
ca are cutie cu 8 viteze?
ca bateriile i se reincarca la franare?
etc
etc
etc
nu stiu cum or fi preturile, dar toate doratile astea pe o masina "de serie", mi se par un lucru foarte foarte interesant!
http://florinpanait.wordpress.com
#24
Scris 11 februarie 2010 - 11:28
mi se pare decent.
motoarele par bune.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#25
Scris 16 mai 2010 - 11:52
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi