o sa ma duc sa fac un drive test cu noul Touareg, ca sa imi fac si eu o idee.
se pare ca este foarte aproape de X5 pe sosea, cu polivalenta in plus (pachetul off road), si cu cel putin 10,000 EUR (fara TVA) mai putin la costuri (vorbim de diesel-urile de 3.0 si preturi in Romania).
Chiar nu stiu de ce in testul din Germania de mai sus Touareg V8 TDI are pretul atit de mare fata de X5 xDrive40d, numai pt ca e V8? Aici au gresit-o cred, mai ales ca V8 TDI nu poate primi pachetul off road care ramine apanajul exclusiv al versiunii V6 TDI).
Este un test foarte detaliat intr-o revista auto romaneasca de luna asta, intre VW TOuareg, BMW X5 si Mercedes ML. Testul ik castiga Touareg-ul si sincer cam are si de ce. Acolo exista cateva zeci de teste care cuprind masuratori , nu vorbe. Franare la rece, la cald, gol, incarcat, u-split test, demaraj pana la 60,80,100,120 km/h , testul elanului cu ce viteze se intra si cu cat se iese, teste cu jaloane ci masuratori exacte, niveluri de zgomot, etc....teste de siguranta pasive si active... Merita citit. X5-ul a cam obosit pe strada chiar daca a iesit acolo primul. Touareg-ul ii sufla in ceafa pentru ca cei de la VW au lasat noul Cayenn sa spulbereX-5-ul, iar in teren X5 e poezie. Nu mai pomenim de costuri, unde Touareg-ul este sub cu mult, sau la comfort, unde BMW-ul are de invatat. Nici la motoare X5-ul nu mai poate fi considerat rege. Acesta a primit un nou motor 3.0d ca sa faca fata , dar din cauza avansului adversarilor, poate fi considerat de acum banal. La aceasta ora Touareg-ul este SUV-ul momentului.
ce revista face un test asa de detaliat?