Salt la continut


Fotografie
- - - - -

VW Touareg 2010


  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#51 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 iulie 2010 - 03:03

...dar n-am gasit inca pe nimeni care sa zica ca X5 e depasit la on-road...

pentru ca inca nu e depasit :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#52 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 iulie 2010 - 03:33

Pai si eu ce ziceam? :lol:

Nu iti mai merge avatarul.


e o diferenta, imi pot permite un Touareg nou, dar nu vreau sa mi-l permit in perioada asta.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#53 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iulie 2010 - 03:41

pentru ca inca nu e depasit :lol:

Si nu va fi niciodata depasit de Touareg la capitolul "on-road", pentru simplul motiv ca masinile au destinatii total diferite.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iulie 2010 - 03:46

  • 0

#54 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 iulie 2010 - 03:46

pentru ca inca nu e depasit :lol:


bai, m-ati facut curiosi si am luat si eu revista.

Modificat pentru ca am copiat gresit niste date din tabel.

Deci Touareg bate pe X5 la punctaj la categoriile Caroserie, Confort la drum, Grup motor-transmisie, Tinuta de Drum. X5 e mai bun doar la Siguranta.

iar pe cifre, valorile la teste dinamice sunt dupa cum urmeaza:

Slalom 18 m, viteze gol/incarcat (km/h):
- Touareg: 61.0/60.2
- X5: 60.3/60/2
- ML: 55.6/54.6

Testul ISO, viteze gol/incarcat (km/h):
- Touareg: 121.9/119.6
- X5: 129.0/124.9
- ML: 121.5/117.5

Testul elanului VDA, viteze gol/incarcat (km/h):
- viteza maxima la intrare:
- Touareg: 69/68
- X5: 72/70
- ML: 68/67

- viteza maxima la iesire:
- Touareg: 44/42
- X5: 49/47
- ML: 41/44

Deci nu stiu cum o fi senzatia la volan, dar dupa cifre si masuratori, mie mi se pare ca Touareg este comparabil cu X5 dpdv dinamic, si il bate chiar la Slalomul 18m, care poate fi o proba mai utila decit celelalte. X5 pastreaza un apanaj dinamic de invidiat, 72 la ora si 69 la ora ca viteza de intrare la testul elanului sunt valori extraordinare, multe berline cu tenta sportiva si-ar dori asa o valoare. Intrebarea este daca pentru un SUV mare, e nevoie de aceste viteze de trecere, sau mai degraba o solutie mai de compromis, cu o suspensie mai putin rigida e de dorit. Touareg pare sa reuseasca sa nu piarda prea mult din dinamism, dar aducind semnificativ mai mult confort.

Mai multe o sa pot sa concluzionez dupa ce fac un drive test cu noul Touareg.

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 28 iulie 2010 - 04:33

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#55 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iulie 2010 - 03:52

bai, m-ati facut curiosi si am luat si eu revista.

Deci Touareg bate pe X5 la punctaj la categoriile Caroserie, Confort la drum, Grup motor-transmisie, Tinuta de Drum. X5 e mai bun doar la Siguranta.
...

Sesizezi contradictia ? :lol:
Cum naiba sa ai incredere in asemenea "reviste" ?? :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iulie 2010 - 04:03

  • 0

#56 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 28 iulie 2010 - 04:00

care revista luasi FrankSF? AutoBild sau AMS?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#57 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 iulie 2010 - 04:17

AMS
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#58 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 iulie 2010 - 04:36

Rectificare

Sesizezi contradictia ? :lol:
Cum naiba sa ai incredere in asemenea "reviste" ?? :lol:


Nu-i neaparat o contradictie. Ionel poate fi mai bun decit Gigel si la Matematica si la Romana.

Stiu ca ecuatia tinuta de drum buna plus confort pare sa fie o quadratura a cercului destul de greu de obtinut. Unii producatori reusesc, de exemplu Subaru pina la modelele actuale :lol:. Sau Mercedes cu ale sale amortizoare Agility Control.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#59 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 28 iulie 2010 - 04:50

e o diferenta, imi pot permite un Touareg nou, dar nu vreau sa mi-l permit in perioada asta.

:lol: :lol: :lol:

Nu ma asteptam de la tine... :(
  • 0

#60 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 iulie 2010 - 05:19

ce sa faci, toti imbatrinim, ne blazam, ne cumintim...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#61 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 iulie 2010 - 05:39

rezultat AMS:

Touareg - cel mai echilibrat SUV, este spatios si confortabil, fara a fi greoi ori lent si fara a consuma prea mult. Costurile de achizitie si intretinere nu sunt insa tocmai polulare.

X5 - dinamica de exceptie a lui X5 este obtinuta cu pretul unor suspensii prea ferme pentru un suv. oferta de spatiu interior si eficienta motorului sunt insa calitati indubitabile.

despre ML nici nu mai are rost sa zic :lol:


rezultat Autobild

1. X5 3,0d - mariajul reusit dintre motor-cutie-tren rulare agil il propulseaza pe X5 in frunte. este cel mai rapid si economic din test. dincolo de sportivitate, bavarezul are si o oferta generoasa de spatiu si un portbagaj imens.

2. Touareg 3,0 TDI - are un design elegant, interior spatios, si extrem de modulabil, si un motor puternic si economic. nu este la fel de dinamic ca X5, dar are aptitudini offroad mai bune ( doooh :lol: ) cu pachetul off-road. iar pretul e imbatabil.

3. ML 350 CDI BlueTec

4. Ranger Rover Sport 3,0 TDV6
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#62 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iulie 2010 - 06:59

....
Stiu ca ecuatia tinuta de drum buna plus confort pare sa fie o quadratura a cercului destul de greu de obtinut. Unii producatori reusesc, de exemplu Subaru pina la modelele actuale :lol:. Sau Mercedes cu ale sale amortizoare Agility Control.

Te superi daca nu-s deloc de acord cu tine ? :lol:

...
X5 - dinamica de exceptie a lui X5 este obtinuta cu pretul unor suspensii prea ferme pentru un suv. oferta de spatiu interior si eficienta motorului sunt insa calitati indubitabile.
...

Asta-i ( in opinia mea ) o parere corecta.
  • 0

#63 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 iulie 2010 - 09:38

Autobild Ro?

Daca da, poate ca ar trebui sa ne lamureasca autorul testului ;) ... presupun ca e scris de el, ca si celelalte 99% dintre articole. I'm not gonna name names... ;)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#64 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 28 iulie 2010 - 10:42

care-i poanta ca nu m-am prins?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#65 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 28 iulie 2010 - 10:42

Nici n-aveai cum.
  • 0

#66 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 28 iulie 2010 - 11:11

ma plictisesti, pejte
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#67 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 29 iulie 2010 - 09:38

Am vazut azi unul live, culoare gri sobolan si recunosc cu rusine ca MI-A PLACUT.
Nu mai are lookul ala de bulibasa pe care il avea prima generatie si daca nu ai avea un ordin de masura, ai zice ca e un Golf restilizat.
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#68 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 iulie 2010 - 10:07

arata totusi a masina :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#69 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 iulie 2010 - 07:16

bai deci astia in revistele lor sunt batuti in cap!
BMW are de cand lumea si pamantul suspensie mai dura.motorizarile si ele sunt in general misto asa ca nu prea vad : Touareg bate pe X5 la punctaj la categoriile Caroserie, Confort la drum, Grup motor-transmisie, Tinuta de Drum,sa analizam:
-caroserie -asa o fi
-confort-clar Touareg
-grup motor transmisie-aici as zice egal mai degraba
-tinuta de drum din datele puse de Frank avem asa la slalom o viteza de 0,7km/h mai mare la Touareg iar in rest cam 5-9 km/h viteze mai mari pt X5
ma rog nu prea am vazut revista care sa nu "tina"cu o anumita marca
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#70 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 iulie 2010 - 07:19

bai deci astia in revistele lor sunt batuti in cap!
........

Tu acu' te-ai prins ??? :rolleyes: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 0

#71 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 iulie 2010 - 11:27

Persoanele de fata sau membrii garajul se exclud. :rolleyes:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#72 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 30 iulie 2010 - 12:29

Tuaregu nu are bare stabilizatoare active, differential spate ciumet si nici sistem 4x4 pentru sosea, nu vad cum ar cistiga pe sosea sau la dinamica. Hmm, tocmai am demonstrat cit de inutil e X5 de fapt? :rolleyes:
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#73 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 30 iulie 2010 - 12:45

pantru Romania e util :rolleyes:
de fapt cred ca urmatorul cazan va fi ceva gen X1 la ce drumuri avem ,am garda la sol si o stabilitate apropiata de cea a unei berline sport vorba lui Frank
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#74 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 02 august 2010 - 10:34

:D Eu nu am spus ca BMW X5 e varza ci: "X5-ul a cam obosit pe strada chiar daca a iesit acolo primul. Touareg-ul ii sufla in ceafa Adica diferenta mare pe care o detinea X5-ul fata de competitori s-a micsorat considerabil astfel incat sa te intrebi daca mai merita sa o iei in seama.

Deasemenea vorbeam de motorizarile de aprox. 3L, la care BMW a trebuit sa vina recent cu un update astfel incat sa poata mentine lupta in acest segment si eventual sa o si castige (tot marginal desigur). Nu locul 1 pe strada castigat de X5 ar fi interesant, ci mai degraba ca de chinuit il castiga. E haios ca s-ar putea ca nu locul 1 sa castige competitia, ci locul 2, sau 3......

Problema pe care o sesizez eu e in curtea BMW ,nu la competitori. X5-ul in 2010 sincer vorbind nu prea mai are de oferit ceva substantial astfel incat sa convinga clientul cu usurinta. Bare stabilizatoare active pe un SUV mare si alte gadgeturi dastea pot esua foarte usor precum stabilizarea activa hidraulica de la Toyota LandCruiser-ului nou.
  • 0

#75 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 03 august 2010 - 07:48

din ce vad eu aici

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5

vorbim de un model produs in 2006 vs model 2010 :D
mi se pare absolut normal ca modelul mai nou VW in cazul de fata sa fie apropiat de X5 (versiune 2006) da stiu ca X5 a avut un facelift acum in 2010 dar nu cred ca din punct de vedere tehnic au schimbat multe.Probabil ca peste 1-2 ani viitorul X5 va avea din nou o diferenta considerabila,sau poate nu ;)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi