Un freezone
#301
Scris 26 februarie 2009 - 08:49
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#302
Scris 26 februarie 2009 - 09:08
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#304
Scris 01 martie 2009 - 07:04
Nici o miscare fara ei?
Orice ingradire, determina spaga...
Am postat despre aparitia curanda a unui magazin virtual, postand si produsele, dorind sa dialoghez cu voi pentru intampinarea tuturor nevoilor, , aproape, da-mi cere acceptul unui moderator.
Daca era un video chat, sa nu zic altceva, pe cine trebuia sa caut?
#305
Scris 01 martie 2009 - 10:07
Aceeasi institutie de credit, care a trimis 40.000 de scrisori in luna octombrie, a trimis in vara 20.000 de scrisori prin care isi prezenta o oferta de credit doar cu buletinul, sustine Isarescu.
"Masurile au fost drastice, dar nu in sensul destituirii, pentru ca o banca tot timpul trebuie sa aiba un conducator. S-a solicitat actionarului punerea in ordine la nivelul conducerii bancii pentru instabilitate emotionala. Cand am fost intrebat de ce sunt asa dur eu le-am raspuns ca sunt un ecologist si cand ati trimis 20.000 de scrisori ati taiat 4 copaci, iar cand ati trimis 40.000 de scrisori ati taiat 8 copaci", a spus Isarescu, potrivit NewsIn. articol complet
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#306
Scris 01 martie 2009 - 10:57
scuze nene, dar mai avem si noi viata, nu stam non stop la computerUnde-s moderatorii ?
Nici o miscare fara ei?
Orice ingradire, determina spaga...
Am postat despre aparitia curanda a unui magazin virtual, postand si produsele, dorind sa dialoghez cu voi pentru intampinarea tuturor nevoilor, , aproape, da-mi cere acceptul unui moderator.
Daca era un video chat, sa nu zic altceva, pe cine trebuia sa caut?
ti-am aprobat topicul (era invisible ca asa e setarea default)
#308
Scris 03 martie 2009 - 11:07
Tot mai des titularii contractelor de leasing auto incep sa aibe dificultati la plata ratelor lunare iar parcurile auto ale finantatorilor gem de masini abandonate. Va prezentam mai jos o lista de "chilipiruri" pe site-urile principalelor companii de leasing.
Mare atentie insa! Spre deosebire de credit, in cazul unui contract de leasing nu va expuneti doar riscului de faliment personal (in cazul in care va pierdeti locul de munca riscati ca finantatorul sa va ia masina) ci si aceluia de faliment al companiei de leasing. In acest din urma caz, lichidatorul va poate lua masina, care poate fi valorificata pentru a acoperi datoriile companiei de leasing. Spre deosebire de banci, sansele ca liniile de credit acordate companiilor de leasing de firmele-mama sau alti finantatori sa nu fie reinnoite in acest an, sunt mult mai mari.
Linkurile de mai jos contin ofertele companiilor de top, autoturismele respective provenind din contractele de leasing denuntate inainte de scadenta (selectie preluata de pe blogul "balonul imobiliar"):
http://www.leasing.r...ndex.php/oferte
http://www.GEMoney.r...ocs/Auto_SH.pdf
http://www.Romstal-L...ex.php?page=ads
http://www.BTLeasing...=secondhand.php
http://www.TiriacLea...amp;Cauta=Cauta
http://www.Raiffeise...ing.ro/auto.php
http://www.leasingrom.net/
http://www.TBIleasin...ferte_speciale/
http://www.Romexterr...sing.ro/sh.html
http://www.AlphaLeas...isponibile.aspx
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#309
Scris 03 martie 2009 - 11:41
.......
Mare atentie insa! Spre deosebire de credit, in cazul unui contract de leasing nu va expuneti doar riscului de faliment personal (in cazul in care va pierdeti locul de munca riscati ca finantatorul sa va ia masina) ci si aceluia de faliment al companiei de leasing. In acest din urma caz, lichidatorul va poate lua masina, care poate fi valorificata pentru a acoperi datoriile companiei de leasing. Spre deosebire de banci, sansele ca liniile de credit acordate companiilor de leasing de firmele-mama sau alti finantatori sa nu fie reinnoite in acest an, sunt mult mai mari.
......
Interesant si in acelasi timp ingrijorator... In situautia asta, am impresia ca "utilizatorul" pierde absolut tot. Stiu bine ?
#310
Scris 03 martie 2009 - 12:23
Sunt ceva riscuri...da', partea buna ar fi, de nu risti, nu castigi...
#311
Scris 03 martie 2009 - 01:04
MERCEDES BENZ S 320 CDI L
An fabricatie
2006
Km rulati
70000
Motorizare
MOTORINA, 235CP
Pret
86100 EURO
asta-i cea mai buna "super" oferta...
in banii aia cred ca iei una NOUA...
in fine, am vazut la repezeala si cateva oferte ok. inca nu ii doare asa tare
or sa mai scada preturile.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#312
Scris 03 martie 2009 - 06:15
#313
Scris 03 martie 2009 - 06:23
#314
Scris 03 martie 2009 - 06:26
Pai in cazul leasing-ului asa a fost mereu, din cate stiu...
Sunt ceva riscuri...da', partea buna ar fi, de nu risti, nu castigi...
Mol, tu chiar nu stii ce-i ala leasing ??
#315
Scris 03 martie 2009 - 09:03
N-am auzit sa-si cumpere cineva masina pe care a avut-o in leasing, asta e impotriva ideii de leasing care presupune ca ai masina noua si fara nici o bataie de cap legata de intretinere etc. Daca vrei sa o cumperi, o cumperi de la inceput.
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 03 martie 2009 - 09:04
#316
Scris 03 martie 2009 - 09:23
........
N-am auzit sa-si cumpere cineva masina pe care a avut-o in leasing, asta e impotriva ideii de leasing care presupune ca ai masina noua si fara nici o bataie de cap legata de intretinere etc. Daca vrei sa o cumperi, o cumperi de la inceput.
Aici e taman pe dos....
#317
Scris 04 martie 2009 - 12:51
- Lapusneanu s-a tinut de cuvant cand a zis ''De ma voi scula, pre multi am sa popesc si eu!'' dovada ca azi cel mai intilnit nume este Popescu.
- Zoe si Tipatescu se iubeau pe la spate.
- Ion Creanga s-a nascut intre anii 1887-1889.
- Imparatul avea o gradina si in fund un mar.
- Creierul este un organ oarecum indispensabil capului.
- Este bine sa mai si citesti, decat sa tai frunza la caini degeaba.
- Cristofel Columb a plecat in America unde s-a insurat cu o bastinoasa.
- In cunoscuta balada Miorita, sunt descrise cateva intamplari in care sunt implicate doi criminali, o oaie turnatoare, si un cioban ce socheaza prin prostia lui.
- Toma Alimos era viteaz pt. ca cu o mana conducea calul, cu o mana isi tinea matele si cu o mana se batea cu Manea..
- Inima este impartita in doua atricule si doua testicule.
- Capitala SUA este Casa Alba.
- Moromete plecase in excursie sa vanda cerealele.
- Femeile ramaneau acasa in loc de barbati.
- Antarctica este un continent alb din cauza zapezilor care nu se mai topesc odata.
- Eminescu este trist pentru ca nu a reusit sa faca nimic in viata lui.
- Viata albinelor e primejduita mereu de insecte ca: tantarul, viespea, soarecele si ursii care se urca in fagi unde sunt albinele stranse in colonii si depun miere.
- In padurile Amazoniei traieste o jungla fioroasa.
- In nuvela La vulturi de Gala Galaction, sunt descrise aventurile unei alpiniste curajoase fugarite de turci, si copii ei.
- Dintre cele cinci scrisori trimise de Eminescu, prima este considerata a treia. In Scrisoarea a treia se desfasoara batalia de la Rovinari.
- Poemul Miorita circula pe baza orala, adica nu a fost scrisa, din motive tehnice.
- Animalele salbatice traiesc in padurea zoologica.
- Datorita faptului ca Lapusneanu chinuia pe boieri taindu-le nasul, urechile, mainile, etc, el le-a devenit antipatic acestora.
- Harap Alb era femeie se imbraca in alb si semana cu Mihaela Radulescu.
- La batranete imparatul naste un fecior.
- Latina clasica este o limba moarta, care nu se poate vorbi decat in scris.
- Vitoria , pe langa calitatea de mama avea si pe cea de tata, calitate care este mult mai dificil de indeplinit.
- Podul de la Drobeta Turnu-Severin, a fost construit de Apollodor din Damasc, al carui picior se mai vede si astazi.
- Rascoala de la Bobalna a inceput pe un deal si s-a terminat in 1438.
- Sahara se afla asezata pe un nisip uscat, lipsa apei avand in zona o prezenta statornica..........
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#318
Scris 04 martie 2009 - 06:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#319
Scris 05 martie 2009 - 12:01
daca imi ia masina cand mai am 2 rate s-ar putea sa nu prea piarda eiPai stai putin, daca compania de leasing iti ia masina, nu tu pierzi ci ei... Devalorizarea masinii e mai mare la inceput si scade in timp in timp ce platile sint constante.
#320
Scris 05 martie 2009 - 12:22
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#321
Scris 05 martie 2009 - 12:48
NB: am uitat sa scriu despre buzunarele din usi care sunt minuscule
toate pozele le gasiti aici: http://picasaweb.goo...ecan/CitorenC5#
*cele cu data pe ele nu sunt facute de mine le restul imi cer scuze pentru calitatea nu tocmai grozava a unora dintre ele
LE: am incercat sa pun poze in post, dar nu arata cum trebuie
Drive Test Citroen C5 2.0i
RAFINAMENT FRANCEZ
Clasa medie este un segment foarte disputat din piata auto, cel mai reprezentativ model fiind Volkswagen Passat. Sedanul german s-a situat intotdeauna in topul preferintelor publicului, cu atat mai mult in tara noastra.
Din aceasta cauza Citroen avea nevoie de un model care sa iasa in evidenta, un model care sa ofere tot ce ofera concurenta dar sa aiba acel “ceva” care sa-l faca sa iasa din multime. Constructorul francez este recunoscut pentru artificii de design neobisnuite, atat in ceea ce priveste caroseria cat si habitaclul. Astfel ca, obiectivul propus pentru clasa medie parea usor de atins.
Este noul C5 modelul de care avea nevoie Citroen?; acea combinatie de avangardism cu solutii deja testate? Generatia precedenta nu a reusit sa iasa in evidenta prin design, dar era echipata in standard cu deja celebra suspensie hidropneumatica a constructorului francez, suspensie care a facut furori de la lansarea modelului DS si pana in prezent. Noul Citroen C5 nu beneficiaza de suspensia hidropneumatica pentru echiparile de baza, dar despre asta voi vorbi mai tarziu.
Primul lucru pe care il remarci cand vezi un C5 este marimea sa. Desi este o masina din segmentul D, pare mai mare decat competitorii sai directi. In partea din fata iese in evidenta logo-ul Citroen care se prelungeste elegant pana la blocurile optice anterioare. Acestea se alungesc parca pana pe aripa, accentuand fluiditatea design-ului. Proiectoarele de ceata reiau forma farurilor si incadreaza grila radiatorului de dimensiuni apreciabile.
Privit din profil, noul C5 isi arata latura agresiva, pasajele rotilor evazate si nervura ce porneste de la faruri si se continua neintrerupt pana la blocurile optice posterioare fiind elementele definitorii. Impresia este completata de jantele de 18 toli si luneta concava preluata de la sora mai mare C6, care privita din lateral face ca montantii C sa para desprinsi de pe Ferrari 599 GTB Fiorano. Impresia pozitiva este umbrita de ornamentele cromate care par a fi cumparate din talcioc si montate in spatele blocului.
Din spate, sedanul constructorului francez pare masiv si impunator. Imaginea este dominata de stopurile de mari dimensiuni ce se incadreaza perfect in linia generala de design. Alte elemente ce merita a fi mentionate sunt eleronul discret si luneta concava, solutie unica in acest segment.
Odata ce ai patruns in habitaclu, nu poti sa nu observi volanul cu centru fix, configuratie utilizata pe din ce in ce mai multe modele din gama Citroen. Aici trebuie sa recunosc ca am pornit la drum cu idei preconcepute, cum ca volanul cu centru fix ar fi incomod in utilizare, provocand o senzatie ciudata. Dupa primul drum prin oras am realizat cat de mult m-am putut insela. Solutia utilizata de Citroen nu incomodeaza in niciun fel, iar senzatia ciudata este prezenta doar daca te uiti la volan, lucru pe care nu-l faci atunci cand conduci.
Acest prim drum cu noul C5 a fost unul scurt, prima impresie fiind ca volanul are prea multe butoane care nu sunt amplasate intuitiv. Mai tarziu, dupa ce m-am obisnuit cu amplasarea butoanelor, chiar am apreciat multitudinea acestora, de la comenzile sistemului audio pana la cele pentru cruise control.
Masina de test a fost versiunea de baza Dynamique, cu unele dotari optionale. Printre acestea se numara tapiteria mixta textil/piele, care este cea mai buna optiune dupa parerea mea (nu face compromis la aspect si ofera un confort termic superior tapiteriei integral din piele). Daca vorbim despre tapiterie, nu putem sa nu vorbim si despre scaune. Acestea ofera o sustinere laterala excelenta, in conditiile in care masina este orientata spre confort si nu spre sportivitate.
Cotiera este amplasata corect, desi nu se poate alege decat intre doua pozitii: una mai confortabila care poate fi utilizata doar pe autostrada deoarece ingreuneaza schimbarea vitezelor in special in treptele pare; si una ce ofera un compromis intre confort si utilitate.
Schimbatorul de viteze este acelasi pentru toate modelele din grupul PSA, exceptie facand modelele din clasa mini. Dar acesta nu este un lucru rau, forma acestuia desi clasica ofera o priza buna si un control facil si precis. Frana de mana este amplasata in stanga schimbatorului de viteze si se integreaza in designul consolei centrale.
Pe consola centrala sunt prezente comenzile climatizarii bizonale si ale sistemului audio. In partea superioara se afla un display ce afiseaza informatiile legate de sistemul audio si permite reglarea acestuia. Aici merita mentionate comenzile din partea superioara a volanului ce deservesc sistemului audio (cele din dreapta) si computerului de bord (cele din stanga) care sunt usor de utilizat dupa o scurta acomodare.
Tabloul de bord ofera informatii mai mult decat suficiente, avand un design elegant. Combinatia dintre vitezometrul digital si cel analogic este de mare efect, cel digital fiind mai usor de citit dar mai putin spectaculos. Singura nemultumire este legata de dimensiunea turometrului, care necesita un timp de acomodare in conditiile unui stil de condus sportiv.
Calitatea materialelor utilizate la interior este satisfacatoare, dar este loc de mai bine, in special in partea inferioara a plansei de bord si a consolei centrale. Un minus important este lipsa spatiilor de depozitare, mai corect spus dimensiunea acestora care le face aproape inutilizabile. Cele doua spatii de depozitare prezente pe plansa de bord sunt ok pentru obiecte de dimensiuni mici, cum ar fi telefonul mobil, dar ar fi putut fi mai adanci. Cotiera ofera un spatiu de depozitare minuscul pentru clasa medie, acolo fiind prezent si singurul suport pentru pahare. Dar cea mai mare dezamagire este torpedoul, care este comparabil cu cel al unei masini de clasa mica. Totusi acest lucru are si un avantaj, si anume spatiul pentru picioare oferit pasagerului din fata. Acesta este mai mult decat suficient, superior mediei segmentului.
Si ca tot veni vorba de spatiu, acesta este unul dintre punctele forte ale noului C5. Pe orice loc s-ar aseza, pasagerii beneficiaza de spatiu atat la picioare si cap cat si la nivelul umerilor, oferind astfel un confort demn de segmentul E. Portbagajul se incadreaza in media segmentului, oferind 467 de litri si un acces facil.
Oglinzile laterale de mari dimensiuni sunt un ajutor de nadejde in cazul manevrelor in spatii restranse si a parcarilor; desi masina oferita de importator era echipata cu senzori de parcare, nu i-am utilizat deloc in cele trei zile de test. Totusi dimensiunile sedanului de clasa medie necesita o scurta perioada de acomodare.
Vizibilitatea este excelenta in fata, in spate fiind obstructionata de montantii C. Dar oglinzile laterale generoase salveaza situatia. Oglinda retrovizoare interioara este putin mai mica decat ar fi fost indicat, dar nu prezinta niciun fel de problema in trafic.
Volanul cu reglaj atat in inaltime cat si in profunzime, coroborat cu scaunul ce se poate regla in inaltime fac posibila obtinerea unei pozitii optime de condus, indiferent de conformatia soferului. Reglajul lombar este binevenit, facand posibila o sustinere perfecta, independent de pozitia spatarului.
Traseul ales pentru test a fost Bucuresti – Pitesti – Campulung – Rucar – Bran – Izvorul Rece – Predeal – Ploiesti – Bucuresti. Drumul prin oras pana la A1 a fost mai mult decat suficient pentru a ma acomoda cu dimensiunile noului C5. Cu toate acestea nu este o masina potrivita pentru strecurat prin trafic, dar nici nu a fost conceputa in acest sens.
Pe autostrada Citroen C5 este in elementul sau, aratandu-si calitatile de Grand Tourer. Desi masina de test nu a fost echipata cu suspensia hidropneumatica, confortul pe autostrada este la cote maxime. Noul C5 este foarte bine antifonat, in habitaclu nepatrunzand zgomote deranjante. Desigur zgomotul creat de vant si cel de rulare sunt prezente, dar nu la un nivel la care sa deranjeze (la 140 km/h se poate vorbi pe un ton normal in masina). Stabilitatea in linia dreapta este exemplara, iar cruise control-ul este excelent pentru autostrada. Normal ca din cauza traficului nu am putut mentine viteza constanta prea mult timp, dar chiar si asa este o dotare demna de luat in seama (am folosit cruise control-ul si in oras in unele situatii).
Odata ajunsi pe drumul dintre Pitesti si Campulung suspensia moale isi arata avantajele, socurile la trecerea peste denivelari si gropi fiind absorbite exemplar. Dar dezavantajele urmau sa-si faca aparitia. Pe serpentinele dintre Rucar si Bran suspensia orientata spre confort isi arata limitele. Ruliul este mare, astfel incat nu-ti ofera senzatia de siguranta, desi masina nu se afla la limita aderentei. In virajele abordate mai agresiv C5 iti da impresia ca va rupe aderenta in orice moment, desi, repet, este doar o senzatie, peste care, daca reusesti sa treci, poti conduce si sportiv fara probleme (evident fara pretentii de masina sport). Dar daca in curba se afla si gropi, atunci balansul suspensiei te duce cu gandul la o barca de mici dimensiuni pe o mare involburata. Totusi sunt nevoit sa reamintesc faptul ca inginerii francezi au conceput masina pentru confort, iar suspensia hidropneumatica amelioreaza mult problemele intalnite fara a fi mai putin confortabila.
La intoarcere am apreciat farurile adaptive cu xenon, care imbunatatesc mult vizibilitatea in viraje noaptea. Sunt de parere ca orice client care isi permite ar trebui sa bifeze aceasta dotare optionala, fiind extreme de folositoare. Desigur ca se poate si fara cum ne-am obisnuit cu totii, dar este mai utila decat o trapa, spre exemplu.
Directia este precisa si ofera un feedback bun, dar care ar putea fi imbunatatit. Totusi iti ofera destule informatii pentru a-ti da seama cum va reactiona masina. Volanul imbracat in piele asigura o priza buna si este placut la atingere. Are un diametru destul de generos, nefiind gandit ca un volan sport.
Propulsorul pe benzina de 2.0 litri ofera 143 CP la 6000 rpm si 200 Nm la 4000 rpm. Dar nu datele de pe hartie conteaza, ci senzatia la volan. Iar aceasta este de suficienta. Peste 2800-3000 rpm poti accelera in voie si stii ca te poti baza pe motor pentu o depasire, chiar si in urcare. Sub 2200 rpm sunetul produs de propulsor nu patrunde in habitaclu. Insa, daca apasati pedala de acceleratie mai mult sunteti recompensati cu un sunet baritonal, ce nu devine deranjant nici la 5500-6000 rpm.
Cutia de viteze este precisa cu o cursa destul de scurta, facand din schimbatul treptelor o placere in sine. Etajarea este corecta pentru o masina gandita pentru drumuri lungi, treptele fiind destul de lungi, dar nu intr-atat de lungi incat sa afecteze mult reprizele.
Totusi C5 2.0i simte lipsa unei a sasea trepte, singura cutie disponibila fiind una manuala in 5 trepte. Pe autostrada la 130 km/h in treapta a cincea turometrul arata in jur de 3300 rpm. Adaugarea unui al saselea raport ar reduce consumul in regim de croaziera.
Daca tot am ajuns la consum, valoarea medie a acestuia dupa aproximativ 700 km a fost de 9.7 litri / 100 km. Cei interesati in principal de consum vor alege propulsorul 2.0 HDI, dar in orice caz motorul de 2.0 litri pe benzina ofera un consum decent in conditiile unor performante apreciabile, fiind si mai ieftin decat alternativa diesel.
Din punct de vedere al sigurantei, Citroen C5 ofera un pachet complet: airbaguri frontale, laterale, cortina si pentru genunchii soferului, plus ABS, ESP si ASR (ultimele doua putand fi decuplate temporar). Aici as metiona si franele care sunt eficiente si nu au prezentat fading dupa utilizari repetate pe serpentine. Pedala de frana ofera un dozaj destul de progresiv, actionand totusi prea energic franele in prima parte a cursei. Dar dupa cateva franari te obisnuiesti si nu-ti mai doresti un alt tip de raspuns.
Tragand linie si adunand plusurile si minusurile, Citroen C5 este o masina ideala pentru familisti si pentru cei care nu cauta un automobil sportiv, preferand confortul in detrimentul dinamicii. Dar este masina de care avea nevoie Citroen? Ei bine, este. Ofera o combinatie reusita de elemente noi specifice marcii franceze cu solutii testate de-a lungul anilor si utilizate de majoritatea constructorilor de automobile. In plus pretul il recomanda ca o oferta mai mult decat interesanta.
Preturile pleaca de la 19.190 euro (inclusiv TVA) pentru versiunea de baza echipata cu motorul de 1.8 litri pe benzina si ajung pana la aproximativ 44.000 euro (inclusiv TVA) pentru V6-le diesel de 2.7 litri cu toate dotarile optionale disponibile. Masina oferita la test are un pret de 22.900 euro cu TVA.
Alex Pantecan
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#322
Scris 05 martie 2009 - 12:56
Iar de "soferul" dansator la volan banuiesc ca ati auzit/l-ati vazut.
#323
Scris 05 martie 2009 - 02:40
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#324
Scris 05 martie 2009 - 03:35
La finele anului trecut erau anumite cotatii, iar acum am vazut o crestere de ~ 1-2k euro, ca medie. wtf.
#325
Scris 05 martie 2009 - 03:38
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi