Golf VI 1,6 - epopeea continua
#51
Scris 22 aprilie 2009 - 11:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#52
Scris 22 aprilie 2009 - 11:53
Am plecat de la 14%, adica dus la scoala si intors si l-am lasat la 6,7%.
probabil ca mergeam sub 6,5% daca resetam.
#53
Scris 22 aprilie 2009 - 11:59
Sound-ul usor sportiv, e dat de catre dispunerea in v ?
... poate ai vrut sa spui "dispunerea in vw"
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 22 aprilie 2009 - 11:59
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#54
Scris 22 aprilie 2009 - 02:19
.......
probabil ca mergeam sub 6,5% daca resetam.
Garantat ! Sunt multi care au obtinut 6,3-6,4
Bai, ai dat si tu in mintea copiilor ?
#55
Scris 22 aprilie 2009 - 02:22
#56
Scris 22 aprilie 2009 - 03:23
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#57
Scris 22 aprilie 2009 - 05:13
Garantat ! Sunt multi care au obtinut 6,3-6,4
Bai, ai dat si tu in mintea copiilor ?
Nu ma provocati vis-a-vis de oaspete, doar doua zile, pana isi ridica un ramburs. Dupa, il ,,dulcegaresc''...
#58
Scris 22 aprilie 2009 - 06:03
apropo de benzina : alege un brand si o diviziune si ramai acolo . nu o schimba . atata tot . vrei omv 100 , pai pune DOAR omv 100.Ieri am ajuns la 101 km. De dimineata (sotia-drum la scoala si inapoi) pana ce am parcat-o in garaj am reusit un foarte frumos 6,7%.
Bine, maxim 4000 de ture si 110 km/h.
Cu toate ca am mers incet, am fost depasit de doar 2 masini pe vreo 50 km. In concluzie, daca nu te grabesti, 102 cai sint mai mult decat suficienti, basca ca nu te arde la benzina. Prima alimentare a fost cu Carrera 100, de acuma vom trece pe ceva de 95, sa vedem cum se comporta/
Ceva recomandari in ceea ce priveste marca de benzina ??
Maina o apreciez din ce in ce mai mult, suspensii, directie, sound-ul usor sportiv la accelerare. Hotarat lucru, am facut un deal bun.
#59
Scris 23 aprilie 2009 - 08:24
inainte sa i se termine plinul de carrera 95, care pare evident mai slabuta decat carrera 100.
#60
Scris 02 iunie 2009 - 08:34
La dus, mergand ceva mai lejer, am scos un 6,4%, lucru rar si cu regele golfurilor.
La intors, incurajat de intalnirea cu mia de km, am ajuns si pe la 125 km/h, am mers mai apasat nitel, plus depasiri destul de dese si a iesit un 7%.
Depasirile se fac relativ ok daca iti planifici nitel treaba.
Peste vreo inca 1000 de km vom putea depasi 4000 de ture, ca sa vedem cum stam.
Golfeta a primit niste covorase pseudo-originale, care vin de minune si au costat juma de pret. In asteptare niste jante Borbet CA si posibil un volan de piele.
#61
Scris 18 iunie 2009 - 10:10
De data asta nu am prea menajat-o, mai ales la intors.
Total 7,2%, foarte bine dupa parerea mea, tinand cont ca am mers si cu 150km/h destul de mult.
In continuare, o masina extrem de comoda, mai comoda decat S MAX (ma rog, ala e cu roti pe 18), climatronicul e de exceptie (a, sa nu uit, lol, consumul obtinut e cu clima pornita 100%), am abordat cateva curbe cu 100-120km/h fara surprize neplacute (recunosc, sosea lata).
In apropierea celor 5000 de ture poti incerca si depasiri din scurt, dar e evident ca nu aici e punctul ei forte.
Sistemul audio e foarte bun (fara pretentii deosebite), ma bucur ca am tinut neaparat sa-l aiba.
Trebuie sa punem mana pe niste jante sa schimbam nitel optica, ca sa zic asa.
#62
Scris 18 iunie 2009 - 10:19
Consumul e intr'adevar bun.
In oras cam cat ia? Sau nu ati apucat sa vedeti doar pe urban 2-300km?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#63
Scris 19 iunie 2009 - 08:30
In general, e o masina de mers asa, mai lejer. Nu-i place in mod deosebit aglomeratia, la fel cum dupa 140km/h cere mult combustibil.
Probabil ca intr-o tara civilizata consumul mediu anuntat de fabrica, parca 7,1% nu e de neatins.
#64
Scris 19 iunie 2009 - 09:04
ce difera MULT e consumul IN ORAS, care niciodata nu pusca cu hartia
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 19 iunie 2009 - 09:12
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#66
Scris 19 iunie 2009 - 12:43
Am si eu intrebare: cum trage motorul asta ? Este acelasi 1.6 MPI care era si pe Golf IV, V, doar adus la normele Euro 5 ?
#67
Scris 19 iunie 2009 - 12:48
Dar daca esti nitel atent la depasiri, se fac si alea.
E motorul cu doar 8v, deci nu e 16V.
#68
Scris 19 iunie 2009 - 12:59
Am inteles...inspre 5000 de ture simti ca mai trage
Dar sa aveti mila, ca e inca noua
#69
Scris 19 iunie 2009 - 02:37
#70
Scris 19 iunie 2009 - 04:37
#71
Scris 19 iunie 2009 - 05:20
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#72
Scris 20 iunie 2009 - 03:27
sfatului lui dmihnea e foarte bun insa...masina trebuie folosita pentru ce a fost facuta. oricum sunt convins ca atat "guest" cat si "lady guest" se poarta foarte frumos cu masinuta
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 20 iunie 2009 - 03:27
#73
Scris 20 iunie 2009 - 04:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#74
Scris 20 iunie 2009 - 04:48
..... D'aia zic ... depinde ce intelege fiecare prin "a trage de masina"
Atita timp cit n-o bruschezi si nu ajungi des in limtare, nu se considera "tras", din contra...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi