Golf VI 1,6 - epopeea continua
#76
Scris 28 iunie 2009 - 10:50
#77
Scris 28 iunie 2009 - 01:58
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#78
Scris 28 iunie 2009 - 03:16
#79
Scris 28 iunie 2009 - 03:37
#80
Scris 28 iunie 2009 - 04:20
#81
Scris 28 iunie 2009 - 09:16
#82
Scris 28 iunie 2009 - 09:25
Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iunie 2009 - 09:26
#83
Scris 28 iunie 2009 - 09:51
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#84
Scris 28 iunie 2009 - 09:53
Aceasta postare a fost editata de cata69: 28 iunie 2009 - 09:54
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#85
Scris 06 septembrie 2009 - 10:06
Am fost doar Venera si cu mine, asa ca mi-am permis sa o calc, tinand cont si de faptul ca avem aproape 3000 km, deci rodajul e gata.
Pana la Dej m-am distrat cu o tanti intr-un E Klasse, 220 cdi, care o calca zdravan, decat ca avea probleme in curbe, unde a si fost depasita.
Am atins pe alocuri si 180km/h. In apropiere de Cluj am lasat-o mai moale. Un pic de drum prin centru, un drum la Audi pe care o sa il detaliez, Polus si shopping. Consum 8%.
Retur, un pic de frecus prin Cluj, incep domol pana ma depaseste o Octavia 2 RS 2.0 si ii dai bice. M-am tinut destul de mult dupa ea, chit ca tipul intra in depasiri de genul "e destul de lat drumul pentru 3 masini". Din nou, s-a ajuns la 180 km/h si pana la Beclean nu am lasat-o mai moale, coafand diferite Passat-uri, Volvo-uri si alte carute, care deveneau monoposturi dupa depasire ( ). Acelasi consum 8%.
Multumit de consum, masina e foarte comoda si, nu stiu daca am mai spus-o, climatronicul extrem de eficient. Stabilitatea pe viraje e buna, tinand cont ca si rotile sint doar pe 15, am incercat-o de vreo 2-3 ori. Directieprecisa si cu destul feed back. Singura "problema" e lipsa cuplului pe turatii mai mici, masina nu pleaca cum mi-as dori. Normal, pastrand proportiile.
Frumos sentimentul de a tura masina, dar si necesar. Au facut astia o evacuare de zici ca de pe la 3500 rpm ai un ferrari sub cur, nu un anemic 1,6.
Una peste alta, sint multumit.
#86
Scris 06 septembrie 2009 - 12:55
asa am zis si eu de a mea pana am mers cu un motor adevarat, de cilindree mare.Frumos sentimentul de a tura masina, dar si necesar. Au facut astia o evacuare de zici ca de pe la 3500 rpm ai un ferrari sub cur, nu un anemic 1,6.
o evacuare poate face zgomot mai tare, dar nu suna ca un motor "adevarat" din pacate.
ma bucur ca iti place, vad ca esti multumit de ea..sper ca si doamna e incantata de masinuta
#87
Scris 06 septembrie 2009 - 12:59
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 septembrie 2009 - 01:00
#88
Scris 08 septembrie 2009 - 02:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#89
Scris 08 septembrie 2009 - 02:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#90
Scris 08 septembrie 2009 - 03:04
OT.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#91
Scris 08 septembrie 2009 - 03:37
Poti sa-i dai si cu pudra, tot pedalezi la aia mica......la tine conteaza soferul.
#92
Scris 08 septembrie 2009 - 03:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#93
Scris 08 septembrie 2009 - 03:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#94
Scris 08 septembrie 2009 - 03:43
Pun pariu pe o punga "decojite" ca diferenta mare intre polizoarele noastre nu eputin fals. la bistrita il punem pe oaspete sa te faca o tura. si apoi si cu mine una si sa vedem comparatiile
#95
Scris 08 septembrie 2009 - 04:10
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#96
Scris 08 septembrie 2009 - 04:31
#97
Scris 07 martie 2010 - 12:24
Ieri ma trezesc la 5 si ceva, cafeaua, mici pregatiri si ma arunc in Golf, Ford-ul fiind la vopsit capota, ca tot se termina cu CASCO si n-am de gand sa mai fac deocamdata. Tinta : Intorsura Buzaului, de unde trebuia sa-l ridic pe pitic.
Pe la 6 fara un sfert ies din oras/ Pe jos, un strat subtire de zapada, dar nimic grav. Circulatie slabuta pana spre Teaca, unde pe o linie dreapta de cativa km prind viteza. In fata, un E klasse, nr la masina BN-xx-KAR. Mergea mult mai incet decat se putea merge, dar normal, pe mijlocul drumului. Semnalizez, dau un flash (nu fac asta normal)da nu se intampla mai nimic. Cum aveam ceva viteza, trag spre stanga si depasesc. Fiind camp, aici zapada era mai mare pe sosea. Termin si eu depasirea si probabil ca agat ceva pe marginea drumului. Masina incepe sa dea provocator din fund. Primul lucru care mi-a trecut prin gand a fost o injuratura la nenea ala din mertzan, aia probabil ca m-a scos. Am ridicat toate picioarele de pe pedale si am inceput sa corectez fin din volan. Masina a mai pendulat de 2-3 ori dupa care s-a pus pe drum. E singura data (sper sa si ramana asa) cand nu ar fi stricat un ESP pe masina. Ideea nu era sa merg tare, dar vazand carosabilul plin de zapada m-am ingrozit la gandul ca asa va fi pana spre Intorsiura, mai ales ca trebuia sa ma si intorc in aceeasi zi.
Ma rog, in judetul Mures, pe langa drumul de rahat, zapada si mai mare....toate bune dupa Reghin, unde intr-un sens giratoriu trona un BMW proaspat cocotat, cand zapada disparuse ca prin minune si nu am mai dat de ea pe carosabil.
Am mers destul de alert, ajutat si de slaba circulatie de sambata dimineata. Nimic demn de mentionat, decat o cursa cu un Opel Antara parca (jip), dovedit pana la urma, si o interesanta cursa de urmarire pe curbele Bogatii, dupa un A8 3,0 tdi. Daca exact inainte de a incepe curbele, A8-ul m-a depasit fara cea mai mica sfortare, cand au inceput curbele am stat strans lipit de el, in 2 cazuri chiar putand sa incerc sa-l depasesc. Ma rog, nu vroiam sa demonstrez ceva cuiva asa ca o depasire riscanta mi-a ajuns.
Dar e interesant de relatat cum conducea nenea ala : frana inainte oricarei curbe. Acuma ma intreb eu
1. masina era cu numar de BH. Poate ca omul nu cunoastea zona ca mine, care probabil dupa Levi, am facut Tg-Mures - Brasov de cele mai multe ori de pe acest forum.
2.asa se conduce o masina cu cutie de viteze automata normala ?? am inteles ca DSG-ul ar stii sa faca frana de motor.
3.nenea soferul era praf. de mers pe drum normal mergea relativ tare, 150-160 minimum, dar pe curbele Bogatii l-as fi mancat cu Regele.
Am ajuns foarte bine, ne-am intors foarte bine. La 6 fara 10 plecarea, spre 15 am ajuns, 600 km, un McDonalds, un pit stop plus macat la socrii. Nu in ordinea asta.
Consum 6,8%, probabil 7% real, pentru o viteza medie de aproape 80km/h. Foarte bine. Confortabil, mai putin zgomotul dupa 3500-4000 de ture. Sa nu mai spuneti ca dizalul e zgomotos. Sta excelent pe sosea, ma intreb un GTI cu roti de cel putin 17 ar fi delicios.
Puterea e relativ suficienta daca nu ai bagaje si pasageri, eventual daca ai habar de drum. Directie precisa, comunicativa.
Preferabil 15-20 de cai in plus si 6 viteze (pentru zgomot, mai ales) = compacta perfecta.
Sistem audiu multumitor pentru cat a costat. Chiar bunicel.
Masina de nota 8,50. Daca o raportez la pretul de achizitie, 9.
Vreau sa conduc un GTI, dizal sau benzinar.
Astept si aprecieri vizavi de acel A8 si mai ales modalitatea de a conduce o automata clasica....
#98
Scris 07 martie 2010 - 12:33
nu se conduce cu frana in fiecare curba o automata , doar ca daca la o manuala poti da inferioara si poate esti obisnuit sa faci asa , la o automata nu prea iti vine sa dai de manete.
pot sa povestesc si eu din preipetiile cu C320 inca insriptionat si diverse tentative de sofat pe langa mine ... si cu STI ul mi se intampla . imi mentin parerea , in momentul cand vei avea o masina suficient de puternica nu vei mai avea nevoie sa arati cuiva ce masina lui de 5 ori mai scumpa e la fel de rapida ca a ta. sau cat de prost conduce . sunt satul de unii care vor sa-mi arate ca skoda lor e mai rapida ca STI ul meu , sau ca saab ul lor prinde mai repede 0-100 ca C ul meu . zic si eu , stati calmi , apreciati viata si sanatatea.
crede-ma ca un A8 quattro te mananca pe curbe daca se da soferul la el ,dar what's the point ?!?! sa te dai stanga dreapta cu capul de toate cele ? ai idee ca la 160-170 intr-o masina d'aia zici ca stai pe loc , nu se aude nimic ! ai idee ca ala megea incet in curbe pentru ca poate nu avea chef sa se zdruncine ? si eu mergea la fel cu C ul , mai usor in curbe sa nu ma buluceasca mai tare in linie dreapta . totul atat incat sa-mi fie mie cat mai confortabil drumul.
#99
Scris 07 martie 2010 - 02:34
adica ce vrei sa zici?1. masina era cu numar de BH.
sunt unii care nu cauta o constanta in mersul tare. unde e drept si liber o frig cu 200, la primele curbe franeaza la 60-80. ii stiu prea bine pe soferii astia
asa e ei. nu-ti bate capul.
apropo de o chestie de genul asta.
un prieten de-al meu din bucuresti, venise la tg mures cu ceva pb.
de dus s-a dus cu un coleg de-al lui cu un C 220 CDI ( modelul nou ).
la intors prietenul meu a venit cu un S500 nou. el are un A4 ( modelul vechi, dar cu face-lift ) 3,0 TDI quattro automat ( de mentionat spre comparatie )
si asta e atata de dus deacasa in ale condusului incat in ultima vreme mie mi-e cam frica sa ma duc cu el
citez
in afara faptului ca e spatioasa, foarte confortabila si ca se duce ca vantul in linie dreapta, daca vrei sportivitate de la o asa masina, poti s-o uiti. cu toate setarile ei de supensii si alte vrajeli.
ah, sa nu uit de consum, care pe tg mures - bucuresti a fost de 24%
masinile astea mari nu-s facute pentru curbe si ace de par, degeaba.
si unii inteleg, altii nu
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#100
Scris 07 martie 2010 - 06:21
Nenea berkut, nu mi-ai prea inteles mesajul. Nu-i bai, ca mai incerc odata : nenea ala mergea relativ tare, incluzand momentul cand m-a depasit pe mine. Cand au inceput curbele, in cateva clipe am fost in spatele lui si acolo am ramas pana s-au terminat. Nu avea cum sa se "ia cu mine", doar ma depasise.... M-a intrigat franarea dinaintea fiecarei curbe. Asta e marea mea intrebare : e asa de aiurea cutia automata clasica ??tu crezi ca ala cu a8 ul s-a luat cu tine ?
nu se conduce cu frana in fiecare curba o automata , doar ca daca la o manuala poti da inferioara si poate esti obisnuit sa faci asa , la o automata nu prea iti vine sa dai de manete.
Tipul nu parea un nene care merge incet, imi aduc aminte acum ca in Sighisoara, unde eu am intrat la o benzinarie pentru anumite necesitati fiziologice, nenea asta cu A8-ul venea tare (chiar tare pentru oras) din spate si dus a fost. Cand am trecut prin Rupea gara el iesea de la benzinarie, iar in cativa km m-a despasit.
Ideea care e
-asa se conduce automata, franezi inainte de fiecare curba deoarece frana de motor e prea slaba
-sau nenea vroia totusi sa mearga tare, dar trebuia (din ce cauze nu stiu) sa franeze inainte de fiecare curba.
-ar mai fi varianta ca lu nenea nu-i place sa mearga tare pe curbe, dar atunci trebuia sa lase vreo 10 km/h din viteaza si sa ia toate curbele lin, fara frana.
Am mai spus, probabil ca tipul era pentru prima data pe curbele Bogatii. Posibil.
Eram doar curios cu merge un A8 pe curbe, de aia stateam asa de aproape de el, nu ca sa ma dau. Si ma rog, cam asa merg eu singur in masina. Acuma nu era sa ma las cu capul plecat in pamant 30 de m in spate ca ma depasise un A8.
Foarte interesant, daca saptamana trecuta am dat peste vreo 7-8 echipaje ce posedau aparatura de masurat viteza autovehiculelor, de data asta s-a intamplat o singura data, la intoarecere, in Sighisoara, unde era sa o si musc, deoarece tocmai ce dadusem detectorul pe mute fiindca piticul dormea.
Alta faza : foarte putine masini pe drum. Incomparabil mai putine cu alte deplasari. Ori fiindca era frig afara, ori criza si-a facut cu adevarat debutul in Romania..
nenea ska, si zici ca golfeta mea de 100 de cai si gume pe 15 e facuta pentru asta ??masinile astea mari nu-s facute pentru curbe si ace de par, degeaba.
si unii inteleg, altii nu
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi