Salt la continut


Fotografie
- - - - -

modificari la instalatia electrica a masinii


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#26 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 iunie 2009 - 08:28

@Adrian_r5
-Recunosc ca nu m-am prins ( si nu sunt singurul ) ca te referi la pretul reviziei, discutia -inclusiv titlu topicului- fiind despre instalatia electrica !


Link-ul pus de mine in post-ul asta duce spre un alt post care incepe cu fraza "Din motive de prostie (ca alta explicatie nu gasesc) am ales sa fac revizia la Timisoara."

Spui ca nu pricepi ce vreau ... ... pai primele cuvinte ale acestui topic sint:

"In cazul in care trebuie sa faceti modificari / adaugari la instalatia electrica a masinii (de ex. montat alarma, modul de ridicat geamuri din telecomanda ...) si este necesar sa se "uneasca" 2 fire (unul din instalatia originala a masinii altul din cea "adaugata") ce varianta alegeti:
- dezizolat firul "original", rasucit firul "adaugat" (eventual cositorit) si apoi izolat cu ceva banda izolatoare
- folosirea de Insulation Displacement Connector"


In afara de faptul ca lipseste semnul intrebarii la sfirsit ... ce altceva este neclar ???


L.E.

Spui ca "Nu dau sfoara in tara, dar nu pot sa ramin indiferent la o discutie despre o firma extrem de serioasa pe care o cunosc de la infiintarea ei, pe care o asociezi cu neseriozitatea -cel putin- cind vine vorba despre tarife."

... acum sper ca s-a inteles ca nu am scris nimic despre tarifele de la "LOG" :D

Nici despre tarifele celor de aici n-am comentat nimic ci doar am povestit cum a fost la revizie ;)

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 iunie 2009 - 08:33

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#27 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 20 iunie 2009 - 08:47

offtopic: tu cand iti duci hainele la curatatorie ceri specificatii detaliate ale utillajelor de curatat sau vrei doar sa le iei curate a 2-a zi?
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#28 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 iunie 2009 - 11:37

Vreu sa le iau curate si intregi ... iar daca voi considera ca e nevoie voi cere si acele specificatii :D
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#29 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 iunie 2009 - 07:28

- In afara de faptul ca nu ai nevoie de cleste pentru desizolat, sunt numai dezavantaje.


Deci ... care ar fi acele "numai dezavantaje" ??? (despre IDC e vorba)

Dupa cum poate ai aflat, azi dimineata am avut o discutie "live" cu Adrian LOG ... in care, sper, am lamurit tot ce era de lamurit. I.m.h.o. singurul lucru de care pot fi acuzat este faptul ca am spus despre ce "pravalie" e vorba ...

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 iunie 2009 - 07:28

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#30 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 iunie 2009 - 08:18

- Daca vei veni sa-ti fac eu masina, o sa-ti arat pe viu ( daca voi avea timp si chef ) de ce nu folosesc profesionistii sistemul IDC. Pina atunci poti gasi pe net informatii suficiente.
- Imi pare rau ca n-ai inteles mesajul pe care am vrut sa ti-l transmit prin discutiile purtate pe topicul asta. Dar asta e parerea ta, si ti-o respect.
Crede-ma ca nu am niciun interes sa te conving ca am dreptate.
  • 0

#31 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 iunie 2009 - 04:58

Adica sa vin pina la Bucuresti sa-mi faci tu masina ... la ora asta nu vad nici un motiv pt. care as face-o ... da' daca ma convingi ca merita ... mai stii, poate o sa ma ai de client. Desi daca adun costul transportului, o noapte cazare ... nu prea pare a fi vorba de "eficienta economica" ... Plus ca mai exista si riscul sa mi se fure calul ... adica sa te nimeresc chiar in momentul in care n-ai nici timp nici chef sa-mi arati "pe viu" cum sta treaba cu nefolosirea sitemului IDC de catre profesionisti ... asa ca poate ma multumesc la a "gasi pe net informatii suficiente" :rolleyes:

In ceea ce priveste faptul ca iti pare rau ca n-am inteles mesajul pe care ai vrut sa mi-l transmiti "prin discutiile purtate pe topicul asta" ... eu zic sa renunti la starea asta de "parere" pt. ca am inteles exact ceea ce trebuia ... adica cam ceea ce scrie si in postul acesta incepind de la "Vorbit de sus la greu" ...
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#32 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iunie 2009 - 05:16

:crying:
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi