"cel mai 4x4" - editia 2009
#1
Scris 21 iunie 2009 - 09:39
#2
Scris 21 iunie 2009 - 09:51
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3
Scris 21 iunie 2009 - 10:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#4
Scris 21 iunie 2009 - 12:39
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#5
Scris 21 iunie 2009 - 01:26
In conditiile date, in off-road Suzuki face misto te toate celelalte 3
#6
Scris 21 iunie 2009 - 09:55
#7
Scris 21 iunie 2009 - 09:58
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#8
Scris 21 iunie 2009 - 11:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 22 iunie 2009 - 08:58
landcruiserul este regele !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#10
Scris 22 iunie 2009 - 09:07
Tinand cont de modalitatea de utilizare in zilele noastre a acestor masini, parca le-as da dreptate vizavi de aceste criterii.
#11
Scris 22 iunie 2009 - 10:02
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#12
Scris 22 iunie 2009 - 10:13
Dar nu e mai putin adevarat ca nici LC nu e mai prejos, depinde si de gusturi sau ce urmaresti. Eu nu as da banii pe un touareg in ruptul capului si m-as duce glont la Toyota sa-mi iau un LC.
daca e s-o luam mot-a-mot, cel mai 4x4 e subaru
Vezi ca nu mai am seminte ...
#13
Scris 22 iunie 2009 - 10:37
Suzuki este foarte usoara in comparatie, e masina care poate rezerva surprize extrem de placute in anumite momente. Nu cred ca ar fi fost o surpriza prea mare daca Jimny castiga.
Mai departe apare o situatie foarte interesanta intre cele 3 masini ramase. Toate au cam aceeasi greutate , deci din punctul asta de vedere nu-s diferente. Touareg se ridica deci nu exista nici aici diferente care sa dezavantajeze. Urmeaza transmisiile si aici e partea foarte interesanta. Toyota LandCruiser are 3 variante, Confort, Executive si Luxury. Modelele actuale, cele fara roata pe usa din spate au schimbat transmisia. Variantele cele mai vandute Executive si Luxury nu mai au diferential spate blocabil iar electronica nu se mai decupleaza. Mitsubishi Pajero actual vine pe toate gamele ( Invite, Intense si Instyle) cu diferential spate blocabil. Dar si aici e cu "smecherie". Oriunde ai pune maneta de tractiune, in modul 2WD, 4WD, 4WD-dif central bloc sau 4WD cu reductor electronica da comenzi tractiunii la fel ca la Toyota. Probabil ca si la Touareg e la fel. Deci in final diferentele dintre cele 3 masini tin de.... soft, lucru care poate da surpriza ca Touareg sa fie mai bun ca celelalte 2 offroadere. Probabil daca aveam si un Land Rover Discovery 3 acesta ar fi iesit invingator, cred ca are softul cel mai potrivit pentru offroad (Response Terrain). E posibil ca testul in cauza sa fie oarecum elocvent, mai ales daca traseul de offroad nu a inclus pasaje care sa puna in evidenta duritatea sasiului si a suspensiei Toyotei. Masinile pare ca au fost testate cat de cat echilibrat.
Personal as mai vrea sa fac o precizare care cred eu ca e interesanta, precizare legata de Pajero pt ca pe asta il cunosc cel mai bine. Dupa cum am mai spus, orice ai face masina nu decupleaza electronica, chiar daca scoti de la buton ESP-ul. ESP-ul la aceasta masina este compus din 4 sub-sisteme. Unul controleaza turatia motorului, altul ABS-ul , al-3-l3a stabilitatea si al-4-lea tractiunea. Cand scoti ESP-ul de la buton nu mai exista controlul turatiei mototrului , doar atat, restul sistemelor raman, deci asta inseamna ca este anulat caracterul pur de offroad al masinii si 99% dintre soferi pot avea probleme serioase in teren accidentat. De ce a procedat proiectantul asa ? El a gandit in felul urmator: in orice pozitie te-ai afla cu maneta de transmisie esti inca pe strada si tractezi ceva, o barca, alta masina, o rulota, etc.... chiar si cu reductorul cuplat, deci ai ceva viteza si poti periclita siguranta altor participanti la trafic daca iti derapeaza masina, prin urmare ESP-ul ramane in mare proportie activ.
Mai departe proiectantul a pus un diferential spate blocabil care are un rol foarte important si pe care 99% din soferi nu il stiu . Cand l-ai cuplat, e clar ca nu mai esti pe sosea si ca te aflii in teren greu. Poti cupla diferentialul spate blocabil doar in tandem cu diferentialul central blocabil plus (la alegere) daca este nevoie si reductorul. Abia in acest moment, ESP-ul este decuplat total, cu toate cele 4 subsisteme electronice de control si ai o transmisie pur mecanica. Aceasta decuplare nu o face soferul ci automat masina, deci nu exista varianta uitarii. Singurul lucru necesar este cititul cu atentie a manualului , altfel nu beneficiezi de transmisia performanta de la acest model.
Oare juriul in cauza a citit manualele celor 4 masini din scoarta in scoarta ?
#14
Scris 22 iunie 2009 - 10:39
UPConcurs facut de cine, unde, cum, in ce conditii, de ce, etc?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#15
Scris 22 iunie 2009 - 11:07
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#16
Scris 22 iunie 2009 - 11:12
Pai nu-i normal sa iasa in fata ? Uite linga ce l-au pus !
#17
Scris 22 iunie 2009 - 11:13
http://www.4x4.ro/st...%C...in-românia
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#18
Scris 22 iunie 2009 - 12:11
revin :
"Așa cum ne-a obișnuit �n mod constant �n ultimii 5 ani, Hyundai reprezintă marca auto cu cel mai bun pedigree din segmentul SUV-urilor. Dacă Tucson și Santa Fe au c�știgat și �nc�ntat deopotrivă clienții din industria auto prin calitățile și performanțele lor, iată că 2009 este anul pentru cel mai nou reprezentant al familiei Hyundai SUV, Veracruz."
ce ma ?
http://dexonline.ro/...hp?cuv=pedigriu
nu exista pedigree in romana ... btw , pentru redactorul 4x4.
#19
Scris 22 iunie 2009 - 12:17
Ca orice test facut de ziaristi....
.......
si GLK ? spre ex ? de ce nu e acolo ?
........
Ala mai lipsea de acolo....
Daca bagau "G"-ul......
Aceasta postare a fost editata de Relu: 22 iunie 2009 - 12:21
#20
Scris 22 iunie 2009 - 12:34
#21
Scris 22 iunie 2009 - 12:46
sau G ul ... de ce nu ... nu e 4x4 ?
Ce sa caute nene "Regele" printre ele ?
#22
Scris 22 iunie 2009 - 12:48
#23
Scris 22 iunie 2009 - 04:14
sau G ul ... de ce nu ... nu e 4x4 ?
G-ul e cel mai 4x4 dintre modelele standard iesite pe poarta fabricii, nu cred ca exista ceva mai bun livrabil in modul stock.(a nu se confunda cu GL sau GLK) Testul respectiv cred ca se referea la modele mai noi probabil, nu stiu daca s-a vrut un test global.
Partea haioasa e ca langa G nu mai putem pune si Defender care nu mai e in 2009 o masina de teren pur-sange.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 22 iunie 2009 - 04:15
#24
Scris 22 iunie 2009 - 04:33
............
Partea haioasa e ca langa G nu mai putem pune si Defender care nu mai e in 2009 o masina de teren pur-sange.
Mare pacat de defender. Prima si poate ultima masina care si-a pastrat caracterul de la inceput pina ( poate ) acum. Un fel de porsche de teren ( daca ignoram calitatea executiei ). Daca defenderul ar fi fost fabricat de toyota, cred ca depasea lejer G-ul. Oricum in off-road unde G-ul se opreste, defenderul merge mai departe. In schimb, un G ingroapa citeva defenderuri la fiabilitate.
#25
Scris 24 iunie 2009 - 10:55
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi