"cel mai 4x4" - editia 2009
#26
Scris 24 iunie 2009 - 12:27
o masina care a facut istorie.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#27
Scris 24 iunie 2009 - 12:39
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2009 - 12:42
#28
Scris 24 iunie 2009 - 01:40
Mai e bineinteles si diferenta de pret, G-Klasse ieftin nu se mai fabrica. Multi ar opina ca G-Klasse e mai degraba comparabil cu Range Rover.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#29
Scris 24 iunie 2009 - 02:22
#30
Scris 24 iunie 2009 - 02:28
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#31
Scris 24 iunie 2009 - 02:30
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2009 - 02:33
#32
Scris 24 iunie 2009 - 02:36
Acuma sincer, intre Mercedes G-Klasse si Range Rover, chiar nu stiu pe care l-as alege.... ambele au farmecul lor. La G-Klasse nu mi-a placut prea mult pozitia la volan mai de camion asa, insa parca e mai mic dpdv gabarit decit Range Rover, unde chiar asta nu mi-a placut, gabaritul de camion... parca eram cu tir-ul pe serpentine, soseaua la Cheia devenise prea mica
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#33
Scris 24 iunie 2009 - 02:50
intre G si Range Rover, cred ca as merge pe range
de tare oricum nu poti sa te dai f tare, apoi sa macar sa mergi la confort
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 25 iunie 2009 - 09:11
e totusi Mercedes si nu Land Rover, iar in offroad fiabilitatea nemteasca (vs cea englezeasca) conteaza
cred ca e mai offroad decat Range-ul care parca a devenit prea orientat pe lux, fitze sau gadgeturi pt fice de presedinti ...
G-ul imi pare old fashion sanatos, cu diferentiale blocabile manual si nu cu sisteme complexe gen terrain response (nu zic ca TR nu ar fi bun)
G-ul are si varianta scurta, in 3 usi; Range-ul nu cred ca are. si imi pare mai light decat masivitatea aia de masina (ma refer la Range)
practic cu un G m-as baga printre pomi mai fara griji decat cu un Range caruia mi-ar fi team sa nu zgarii aia, sa nu crap nu-stiu-ce spoliler de plastic, sa nu ating pragurile retractabile ... etc
my two cents (ca sa va citez, desi nu agreez expresia)
http://florinpanait.wordpress.com
#35
Scris 25 iunie 2009 - 12:31
#36
Scris 25 iunie 2009 - 01:42
asa cum mi-am inceput si postul... "de dragul discutiei"
http://florinpanait.wordpress.com
#37
Scris 25 iunie 2009 - 02:02
#38
Scris 25 iunie 2009 - 02:05
G, mai ales G 55 AMG e o masina fantastica. dar NU e pentru every day use.
un RR se misca multa mai ... natural sa zic asa si se impaca mult mai bine cu realitatea zilnica.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#39
Scris 25 iunie 2009 - 02:10
un RR se misca multa mai ... natural sa zic asa si se impaca mult mai bine cu realitatea zilnica.
Care model ? Phantom ?
#40
Scris 25 iunie 2009 - 02:13
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 25 iunie 2009 - 02:17
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2009 - 02:18
#42
Scris 25 iunie 2009 - 03:38
#43
Scris 25 iunie 2009 - 05:17
de fapt as zice 99% nu avand in vedere evolutia pietei, a companii mama si a nr de masini sifonate anul trecut
http://florinpanait.wordpress.com
#44
Scris 25 iunie 2009 - 07:20
#45
Scris 25 iunie 2009 - 09:45
eu am fost cu amandoo. bine, nu in offroad greu.
G, mai ales G 55 AMG e o masina fantastica. dar NU e pentru every day use.
un RR se misca multa mai ... natural sa zic asa si se impaca mult mai bine cu realitatea zilnica.
de ce nu e G pentru every day use? mi se pare mai mic ca si gabarit decit RR...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#46
Scris 25 iunie 2009 - 09:57
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2009 - 09:57
#47
Scris 26 iunie 2009 - 08:54
poate un G normal 500 sau 400 CDI ar fi altfel.
DAR un RR e indiscutabil mai confortabil ca everyday use.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#48
Scris 26 iunie 2009 - 09:14
e mare, e greu de condus, si e tzeapan. adica zici ca are suspensia sudata. ma refer la AMG.
poate un G normal 500 sau 400 CDI ar fi altfel.
......
Cele non-amg sunt invers, adica barci. Am avut un 240 si un 300, ambele barcuiau ingrozitor.
#49
Scris 26 iunie 2009 - 02:56
Mie mi se pare greoi la condus. De ex. discovery mi s-a parut mult mai relaxant.
Discovery 3 chiar daca e mare as putea spune ca e limuzina, se conduce ffoarte usor , eu nu m-am dat cu alta masina de talia aia care sa fie mai usor de condus. Ma refer la gipane cat de cat , nu la suv-uri BMW sau Audi. Pai in comparatie Pajero pe care il detin poate deveni neplacut la condus, comenzi cu mult mai greoaie, e adevarat mai sincere dar mai greoaie, nu te imbie deloc la croaziere stradale.
Daca as privi masina exclusiv pt offroad si eu m-am indrepta tot catre Mertan G. M-a plimbat la tara pe coclauri un prieten care are penultimul model de Mercedes Unimog. Uzina 23-august nu alta, iarna il baga la dezapezire iar vara ara cu el cand are tractoarele stricate. Cred ca si pe Discovery a iesit pe locul 1 la nu stiu ce concurs de masinarii. Daca nu abordezi pante excesiv de inclinate nu cred ca ai rival in asa ceva.
#50
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:26
Ca orice test facut de ziaristi....
In conditiile date, in off-road Suzuki face misto te toate celelalte 3
+1
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi