Salt la continut


Fotografie
- - - - -

"cel mai 4x4" - editia 2009


  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#26 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2009 - 12:27

eu am vazut defenderul in largul lui la LRA, stiam ca poate multe, si toate lucrurile mi s-au confirmat :lol:
o masina care a facut istorie.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#27 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2009 - 12:39

Sa-l vezi in "real life", cind de masina depinde uneori chiar viata ta .... Numai atunci poti aprecia calitatile reale ale unei masini de teren, unde "accesoriile" chiar nu au nici cea mai mica valoare.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2009 - 12:42

  • 0

#28 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 iunie 2009 - 01:40

diferenta e ca un Defender e destul de greu de utilizat ca daily car, in viata de zi cu zi (pozitia ciudata la volan, directia fara asistare, ambreiajul greu si neprogresiv, cutia de viteze greu de manevrat) in vreme ce un G-Klasse la ora actuala poate fi foarte confortabil.

Mai e bineinteles si diferenta de pret, G-Klasse ieftin nu se mai fabrica. Multi ar opina ca G-Klasse e mai degraba comparabil cu Range Rover.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#29 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2009 - 02:22

Hai ma ca Defender fara asistare nu cred ca mai exista de 30 ani..... Dar, in off-road, pozitia nu trebuie sa fie comoda ci sa-ti dea posibilitatea sa lucrezi la comenzi usor, etc... Am avut ambele masini timp de 5 ani, si crede-ma ca in "teren" ma simteam incomparabil mai bine in defender. Pe sosea intr-adevar esti ca in camion... :lol:
  • 0

#30 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 iunie 2009 - 02:28

o fi asistat volanul dar se simte ca si cum e neasistat :lol:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#31 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2009 - 02:30

Deh, masina de off-road :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2009 - 02:33

  • 0

#32 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 iunie 2009 - 02:36

pe bune ca ma dureau bratele si picioarele la LRA in Defender.... si mai tare a fost ca m-am dat prin vad cu Defender-ul dupa ce facusem prima tura cu Range Rover... fully asistat, meserie, ce sa mai.... ca sa fie diferenta si mai mare.... cred ca imi tremura piciorul pe ambreiaj de ce tare era.... :lol:

Acuma sincer, intre Mercedes G-Klasse si Range Rover, chiar nu stiu pe care l-as alege.... ambele au farmecul lor. La G-Klasse nu mi-a placut prea mult pozitia la volan mai de camion asa, insa parca e mai mic dpdv gabarit decit Range Rover, unde chiar asta nu mi-a placut, gabaritul de camion... parca eram cu tir-ul pe serpentine, soseaua la Cheia devenise prea mica :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#33 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2009 - 02:50

cel putin G 55 AMG are tot atata confort ca un Defender :lol:

intre G si Range Rover, cred ca as merge pe range :)
de tare oricum nu poti sa te dai f tare, apoi sa macar sa mergi la confort :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#34 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 25 iunie 2009 - 09:11

asa de dragul discutiei ... eu as merge pe G :angry:

e totusi Mercedes si nu Land Rover, iar in offroad fiabilitatea nemteasca (vs cea englezeasca) conteaza
cred ca e mai offroad decat Range-ul care parca a devenit prea orientat pe lux, fitze sau gadgeturi pt fice de presedinti ...
G-ul imi pare old fashion sanatos, cu diferentiale blocabile manual si nu cu sisteme complexe gen terrain response (nu zic ca TR nu ar fi bun)
G-ul are si varianta scurta, in 3 usi; Range-ul nu cred ca are. si imi pare mai light decat masivitatea aia de masina (ma refer la Range)

practic cu un G m-as baga printre pomi mai fara griji decat cu un Range caruia mi-ar fi team sa nu zgarii aia, sa nu crap nu-stiu-ce spoliler de plastic, sa nu ating pragurile retractabile ... etc

my two cents (ca sa va citez, desi nu agreez expresia) :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#35 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2009 - 12:31

Ca sa-ti dai seama care e mai pe placul tau, trebuie sa mergi cu ele. G-ul e mega masina de off-road, dar ( dupa parerea mea ) destul de "greoaie" la condus pe sosea. Da-te cu ele si vezi care ar fi mai pe gustul tau.
  • 0

#36 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 25 iunie 2009 - 01:42

vorbesti de parca as fi in situatia de a alege una dintre ele si n-as sti cum sa ma hotarasc :lol:

asa cum mi-am inceput si postul... "de dragul discutiei" :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#37 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2009 - 02:02

Discutiile astea sunt bune macar pentru faptul ca ajuta sa "privesti" cit mai corect o masina.
  • 0

#38 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 iunie 2009 - 02:05

eu am fost cu amandoo. bine, nu in offroad greu.
G, mai ales G 55 AMG e o masina fantastica. dar NU e pentru every day use.
un RR se misca multa mai ... natural sa zic asa :lol: si se impaca mult mai bine cu realitatea zilnica.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#39 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2009 - 02:10

Exact ce ziceam si eu... ;)

un RR se misca multa mai ... natural sa zic asa :) si se impaca mult mai bine cu realitatea zilnica.


Care model ? Phantom ? :lol:
  • 0

#40 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 iunie 2009 - 02:13

nu RR ci RR... :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#41 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2009 - 02:17

Aaaaaa, eu am inteles RR. Sorry.... :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2009 - 02:18

  • 0

#42 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 25 iunie 2009 - 03:38

Apropo de LRA.....se mai organizeaza anul asta?
  • 0

#43 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 25 iunie 2009 - 05:17

nu cred :lol:
de fapt as zice 99% nu avand in vedere evolutia pietei, a companii mama si a nr de masini sifonate anul trecut :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#44 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2009 - 07:20

Pacat, era ceva interesant si util in acelasi timp. Criza asta...... :lol:
  • 0

#45 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 25 iunie 2009 - 09:45

nu se mai face LRA. Poate peste vreo 10 ani...

eu am fost cu amandoo. bine, nu in offroad greu.
G, mai ales G 55 AMG e o masina fantastica. dar NU e pentru every day use.
un RR se misca multa mai ... natural sa zic asa :lol: si se impaca mult mai bine cu realitatea zilnica.


de ce nu e G pentru every day use? mi se pare mai mic ca si gabarit decit RR...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#46 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2009 - 09:57

Mie mi se pare greoi la condus. De ex. discovery mi s-a parut mult mai relaxant.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2009 - 09:57

  • 0

#47 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 iunie 2009 - 08:54

e mare, e greu de condus, si e tzeapan. adica zici ca are suspensia sudata. ma refer la AMG.
poate un G normal 500 sau 400 CDI ar fi altfel.
DAR un RR e indiscutabil mai confortabil ca everyday use.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#48 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 iunie 2009 - 09:14

e mare, e greu de condus, si e tzeapan. adica zici ca are suspensia sudata. ma refer la AMG.
poate un G normal 500 sau 400 CDI ar fi altfel.
......


Cele non-amg sunt invers, adica barci. Am avut un 240 si un 300, ambele barcuiau ingrozitor.
  • 0

#49 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 26 iunie 2009 - 02:56

Mie mi se pare greoi la condus. De ex. discovery mi s-a parut mult mai relaxant.



:D Discovery 3 chiar daca e mare as putea spune ca e limuzina, se conduce ffoarte usor , eu nu m-am dat cu alta masina de talia aia care sa fie mai usor de condus. Ma refer la gipane cat de cat , nu la suv-uri BMW sau Audi. Pai in comparatie Pajero pe care il detin poate deveni neplacut la condus, comenzi cu mult mai greoaie, e adevarat mai sincere dar mai greoaie, nu te imbie deloc la croaziere stradale.

Daca as privi masina exclusiv pt offroad si eu m-am indrepta tot catre Mertan G. M-a plimbat la tara pe coclauri un prieten care are penultimul model de Mercedes Unimog. Uzina 23-august nu alta, iarna il baga la dezapezire iar vara ara cu el cand are tractoarele stricate. Cred ca si pe Discovery a iesit pe locul 1 la nu stiu ce concurs de masinarii. Daca nu abordezi pante excesiv de inclinate nu cred ca ai rival in asa ceva.
  • 0

#50 nick58

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 04-mai 08
  • Marca:Octavia2-1.9TDI/BMW-E46
  • Model:O2 1.9L 2007
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 15 noiembrie 2009 - 09:26

Ca orice test facut de ziaristi....
In conditiile date, in off-road Suzuki face misto te toate celelalte 3 :(


+1
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi