"cel mai 4x4" - editia 2009
#76
Scris 29 octombrie 2010 - 11:39
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#77
Scris 29 octombrie 2010 - 11:43
Exceptii extrem de rare prin fabricile din Africa sau mai stiu eu unde, serii pentru piata lor si gata.
Acum dai banii pe diverse "surogate" .....
#78
Scris 29 octombrie 2010 - 11:55
Aia dintre Q5 si topic.Și lagătura între Q5 și asta fiind ...
#79
Scris 29 octombrie 2010 - 11:58
Vezi dacă nu spui ce intenții ai
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#80
Scris 29 octombrie 2010 - 12:18
Editia 2010 a concursului Cel mai 4x4 a oferit distincţia cu acelaşi nume în patru segmente distincte. Acestea sunt:
General SUV - Dacia Duster
Premium SUV - Audi Q5
Pick-up - Mitsubishi L200
Off-roader - Volkswagen Touareg
Ultima incadrare e spiciles.
La Off-roader participantii au fost: Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Suzuki Jimny, Volkswagen Touareg
#81
Scris 29 octombrie 2010 - 12:23
Life must be taken one disaster at a time
#83
Scris 29 octombrie 2010 - 12:45
#84
Scris 29 octombrie 2010 - 01:00
Pai nu au ambele 4 roti, un volan, scaune...Și lagătura între Q5 și asta fiind ...
#85
Scris 29 octombrie 2010 - 01:07
Cat de defect sa fii sa bagi o asemenea masina pe un astfel de ... sa-i zic traseu ???De la 2:53
..........
#86
Scris 29 octombrie 2010 - 01:13
#87
Scris 29 octombrie 2010 - 01:19
Life must be taken one disaster at a time
#88
Scris 29 octombrie 2010 - 01:19
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#89
Scris 29 octombrie 2010 - 01:23
Life must be taken one disaster at a time
#90
Scris 29 octombrie 2010 - 01:30
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#91
Scris 29 octombrie 2010 - 01:37
Pai Handeiu meu e mega offroader pe langa aia
#92
Scris 29 octombrie 2010 - 01:52
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#93
Scris 29 octombrie 2010 - 01:54
Il ridici pneumatic.Te-ai uitat vreodata din spate la un LR D3 sa vezi ce garda N-ARE ???
Pacat ca nu mai intra spiningus, sa va spuna ce a facut o masina mai veche la un eveniment unde s-au ofradit destul de multe masini noi, scumpe.
Pana la urma wtf, poti sa faci ofrod si cu subaru (btw, pe la competitiile noastre 4x4 era un nene cu un subaru mai inaltat, facea misto de multi)
#94
Scris 29 octombrie 2010 - 02:18
#95
Scris 29 octombrie 2010 - 02:27
Daca da.. macar e varf de gama daca are blocant fata.
Si subaru ala din cate retin.. era "limuzina"... adica nu era forester sau "suv"..
Aceasta postare a fost editata de aztec: 29 octombrie 2010 - 02:29
#96
Scris 29 octombrie 2010 - 02:36
Aia alba asa face, asa fact toate (Super Select).Si subaru ala din cate retin.. era "limuzina"... adica nu era forester sau "suv"..
Si Subaru ala da, era "limo". Il vedeam des pe la intersectia Damaroaia/ Buc. Noi.
#97
Scris 29 octombrie 2010 - 04:17
Vis-a-vis de concurenta lui Pajero, noul LandCruiser sau Discovery...... ar fi mai bine sa nu le vezi in paralel. Ultimile doua si-au cam pus pantofi de lac, ca sa nu mai amintim de pret.
Xdrive-ul de la BMW pare foarte interesant pentru SUV-urile normale, nu e deloc rau.
#98
Scris 29 octombrie 2010 - 04:40
si pentru un buget redus http://autovit.ro/mi...-C15937408.html
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#99
Scris 31 octombrie 2010 - 01:14
Mi s-a parut interesant ca o marca precum "quattro" care e un fel de sinonim pentru tractiune integrala de peste 30 de ani, se comporta asa.
opinia mea este ca intr-adevar quattro, fiind un sistem in principal mecanic, nu comandat electric, este mai degraba un sistem pentru sosea, si imbunatatirea sigurantei active pe sosea, si mai putin un sistem pt offroad.
Intr-adevar, desi sunt filmulete unde Q5 trece bine prin zone de offroad mediu, se vede in toate ca transferul puterii de la o punte la alta se face cu un anumit delay.
La S4 au incercat sa rezolve problema echipindu-l cu diferentialul spate Sport Torque Vectoring (similar cu Dynamic Performance Control de la BMW X6), si imi amintesc ca intr-un test pe zapada in AMS de anul trecut parca, Audi S4 se descurca cel mai bine.
La RS5, se pare ca au prezentat o noua evolutie, si anume un diferential central autoblocant cu roti dintate conice ("crown gear") ce reactioneaza mai prompt la variatiile de aderenta si poate transmite chiar pina la 85 % puntii spate si pina la max 70 % puntii fata.
Principiul de functionare al acestiuia este similar diferentialului Torsen, dar arhitectura rotilor dintate conice permite o transmitere mai eficienta a unor vectori axiali de forte de la acestea catre pachetele de lamele ce exercita efectuv actiunea de autoblocare. Rapiditatea efectuarii actiunii de blocare - comandata in mod pur mecanic (si nu prin complexe sisteme electronice), dar si marja larga de variere a transmiterii cuplului motor sunt atuurile noului diferential (supliment AMS Ro).
Presupun ca vor extinde cu timpul Torque Vectoring-ul si acest nou diferential central crown gear si la celelalte modele, inclusiv Q5.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#100
Scris 01 noiembrie 2010 - 12:53
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi