compacta bine dotata pentru mine
#26
Scris 28 iunie 2009 - 08:40
#27
Scris 28 iunie 2009 - 08:41
O compacta motorizata cu 1,6i 110-120cp ar fi o alegere echilibrata (nici prea, nici foarte) pt o pers obisnuita sau care cumpara acea masina stiind bine ce cumpara si fara sa aiba pretentii nejustificate.
#28
Scris 28 iunie 2009 - 08:48
am scos din lista focus desi ofertele nu erau chiar rele, pt masina respectiva, adica 13300 pt 1.6 100 cp trend plus, cu clima bizona, proiectoare ceata si airbaguri frontale si laterale si 14500 pt cel de 115 cp cu acelesi dotari. motivele au fost lipsa esp, lipsa airbaguri cortina in principal si nici macar posibilitatea de upgrade...
nu-i inteleg pe astia de nu dau voie sa-ti customizezi masina cum vrei, ca vorba aia, o faci pe bani buni, nu moca...
#29
Scris 28 iunie 2009 - 08:48
O compacta de 1.6 plina, se chinuie groaznic la o depasire. Consider extrem de important dpdv securitate felul in care poti face o depasire. La limita, te deplasezi cu orice motorizare......
Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iunie 2009 - 08:49
#30
Scris 28 iunie 2009 - 09:32
De asemenea, si i30 merita o privire. La interior mi se pare mai reusit decat Cee'd. Singurul dezavantaj e ca vad ca pe site'ul oficial nu apare decat cu motorizarea de 1.6 122 CP si, din cate stiu, nu se mai pot adauga optionale.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#31
Scris 28 iunie 2009 - 10:06
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#32
Scris 28 iunie 2009 - 10:16
#33
Scris 28 iunie 2009 - 10:25
acum treaba cu alegerea benzinei este pt ca nu voi face cu ea mai mult de un max 20 k km pe an...poate si 15k va fi un numar greu de atins, dar de 20 k km nu cred ca voi trece, cu toate plimbarile pe care le-as planui...
in situatia in care acum benzina si motorina sunt cam la aceleasi preturi, chiar ma gandeam zilele trecute la un Golf 2l TDI...Mai scump la intretinere, clar, dar mai scoti ceva si la consum, zic eu...una peste alta, s-ar putea sa fii tot pe acolo, sau poate gresesc?
asa, era si o mazda 3 sedan, vechiul model, cu 110 cp care cred ca ma satisfaceau mai degraba decat 105 cp benzina...
I 30 nu-mi place pe afara, inside nu am fost sa o vad/pipai
cee'd insa place pe afara, la fel inside nu am fost sa o vad
Aceasta postare a fost editata de dante01: 28 iunie 2009 - 10:27
#34
Scris 28 iunie 2009 - 10:50
De acord cu tine in ceea ce priveste securitatea, indiferent din ce unghi am privi-o. Numai ca eu am spus care ar fi, dpmdv, o alegere echilibrata pt o pers uzuala, care nu va folosi in mod frecvent puterea max (macar din simplu motiv ca nu o va tura pana acolo) si care nici nu va folosii masina incarcata complet f des. Ca ar fi de dorit sa fie mai potenta nu e nicio tagada, dar asta, poate, mai mult pt noi decat pt portretul cumparatorului uzual/mediu.Ciprian,
O compacta de 1.6 plina, se chinuie groaznic la o depasire. Consider extrem de important dpdv securitate felul in care poti face o depasire. La limita, te deplasezi cu orice motorizare......
Oferta pt Avensis, daca nu gresesc, se refera la masinile de generatie anterioara si nu la noul model.
#35
Scris 28 iunie 2009 - 10:56
#36
Scris 29 iunie 2009 - 01:07
@dragostan umbla ceva zvonuri ca interiorul de Lancer e cam slabut catre Logan asa
Eu m-am urcat in el si nu pot sa spun nici ca m-a extaziat, dar nici ca m-a dezamgait profund. E discutabila treaba, are zone in care materialele sunt ok si zone in care sunt nasole. Ce e cu adevarat ciudat este dispunerea comenzilor si design-ul bordului. Poate ca venind din civic aveam asteptari prea mari, dar mi s-a parut slab. Desigur, unora le place, fiind mai clasic
#37
Scris 29 iunie 2009 - 03:02
fost si la opel, trebuie sa studiez un pic oferta de la astra 4 usi
octavia nu-mi place la interior, mi se pare ca materialele sunt de slaba calitate si designul e cam prea minimalist asa...
poate pe o varianta mai scumpa sa fie altfel, trebuie sa mai trec sa mai vad si un busness, parca ii zice. in rest, multa si mare masina, ditamai portbagajul, loc in spate gramada, etc...
a, am vazut si lancerul, pe la interior, cam plasticos asa...nu m-a convins pe loc, trebuie sa analizez si finantele, dar tin minte ca nu mi-a ramas in minte de la showroom ceva deosebit in sensul asta
Aceasta postare a fost editata de dante01: 29 iunie 2009 - 03:04
#38
Scris 29 iunie 2009 - 03:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#39
Scris 29 iunie 2009 - 03:41
#40
Scris 29 iunie 2009 - 04:43
Dupa parerea mea, motorizarea ideala pentru benzinara ce nu depaseste 1,5 tone, e 2.0l. La limita 1.8l. Ce e sub 1,8 e submotorizare evidenta.
Piata tinde sa te contrazica, cred ca cea mai vanduta compacta e Golf cu 1.4 si 1.6 (aspirate), motoare pe care le consider printre cele mai proaste din clasa. Unii oameni se multumesc si cu mai putini cp (si cmc), iar siguranta in depasiri nu e data de motor ci de mintea celui care face depasirea.
@dante, ar trebui sa iei frumos la pas toate showroom-urile si sa vezi ce ti se ofera. Majoritatea dealerilor au promotii foarte interesante pe care nu le gasesti pe internet. Uite un exemplu pe care l-am intalnit eu: Citroen C4 1.6HDi 110cp, ABS/ESP, 6 airbag-uri, clima pe 2 zone, proiectoare, jante aliaj 16", MP3, comenzi pe volan, pilot automat+limitator - 12k euro DDP. Oferta asta nu apare nicaieri, am aflat-o de la dealer cand ma interesam de C5. Sunt convins ca si alti dealeri au promotii de genul asta.
#41
Scris 29 iunie 2009 - 05:01
Piata tinde sa te contrazica, cred ca cea mai vanduta compacta e Golf cu 1.4 si 1.6 (aspirate), motoare pe care le consider printre cele mai proaste din clasa. Unii oameni se multumesc si cu mai putini cp (si cmc), iar siguranta in depasiri nu e data de motor ci de mintea celui care face depasirea.
.....
Tu ai dreptate cind spui ca sunt vindute. Dar nu mai sunt de acord ca daca ai minte nu pot interveni situatii periculoase, cind ai nevoie sa pleci si n-ai cu ce. Nu e suficient sa fii tu cerebral cind ai in jurul tau lemurieni care nu sunt...
Am un exemplar din asta la usa ( golful 1.4 ), la care cerebral inseamna sa NU depasesti decit carute, biciclete si tirurile din parcare. Tocmai de aia discutam si povestim sa stie la ce sa se astepte pina nu-i prea tirziu. La felul in care se circula la noi, depasirile sunt -poate- cea mai periculoasa manevra pe sosea. Ai cu ce, e OK. N-ai cu ce, esti expus lemurienilor.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 iunie 2009 - 05:02
#42
Scris 29 iunie 2009 - 05:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#43
Scris 29 iunie 2009 - 05:09
la banii astia, iau laguna 2l, probabil 150 cp care probabil va fi tot cam pe acolo cu 1.4 tsi ne-upgradat...si cat ar fi octavia de mare, laguna cred ca e si mai mare...pana una alta, ma restrang la compacte insa o sa tin un ochi si pe clasa medie...
cee'd mie imi place, sotia insa nu prea o place...n-am ajuns la kia caci am fost cam in viteza si am trecut pe langa dealer fara sa-mi aduc aminte de faptul ca e acolo. pt cine stie mai toti dealerii sunt in afara orasului, cardinal, mobel, litex, mazda motor city, pex, iar kia are un dealer pana in iesirea din oras, am trecut pe langa el cand m-am dus la mobel dar am uitat ca-s si ei acolo...
#44
Scris 29 iunie 2009 - 05:40
Parerea mea: stabileste ce masina iti place, sau macar care ar fi primele 2 optiuni, apoi configureaza-le dupa cum ti-ar placea tie si in final trimite o cerere de oferta pt exact configuratia facuta de tine tuturor dealer-ilor din tara (ai putea incerca si-n afara RO, dar nu stiu daca vrei sa ai un drum suplimentar, desi ar putea sa merite).
Insa inainte de a te hotara asupra celor 2 marci si modele, mergi cu fiecare dintre ele; nu conteaza ce echipare au masinile de drive test, f important este sa aiba exact motorizarea vizata de tine.
#45
Scris 29 iunie 2009 - 05:47
......
Parerea mea: stabileste ce masina iti place, sau macar care ar fi primele 2 optiuni, apoi configureaza-le dupa cum ti-ar placea tie ....
.....
Sa-ti dau copyright ?
#46
Scris 29 iunie 2009 - 05:53
http://www.garajul.r...a...st&p=365714
sfatul de a conduce in test drive masina cat mai aproape de ce vrei e f bun, insa nu asa usor de urmat...
Vw TSI nu gasesc prea usor la test drive, in ploiesti nici n-am putut veda masina live...poate in capitala sa am noroc...daca stiti unde au un TSI la test drive, mi-ar fi de folos. sau o sa si dau telefoane, sa nu bat o mie de drumuri...
imi propuneau test drive du tiguan si alte masini, insa e altceva...
maine ma duc sa incerc mazda 3 cu 1.6, sa vedem cum se simte.
as incerca si un 2 l pe o mazda 3, insa iar, nu e deloc in ro, daramite la test drive...am un pret bun zic eu la asta, 19060 cu i-Stop. Cica se opreste motorul cand stai la semafor pt economie de carburant, chestie brevetata acum pe mazda 3...
#47
Scris 29 iunie 2009 - 06:06
Daca vreiSa-ti dau copyright ?
Oricum asta ar cam fi singura metoda de a rezolva chestiunea, dar presupune in prealabil sa stii/sa te hotarasti care ar fi masina sau cele 2 masini vizata(e).
@Dante01 bate la cap dealer-ii din Ploiesti sa caute ei unde ai putea gasii o masina cu motorizarea dorita de tine, pt drive test.
Daca te hotarasti pana la urma la o compacta cu motorizare de 1,6i macar incearca sa fie un 1,6i de noua generatie si cat mai performant (vezi Toyota, Kia, etc.).
#48
Scris 29 iunie 2009 - 06:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#49
Scris 29 iunie 2009 - 06:17
apoi nu exista masina perfecta. cum iei ceva, apare altceva mai bun, poate o oferta mai interesanta. daca nu ai bani, la o masina exista vreo 3 chestii importante dotari/motor/spatiu. in functie de ce vrei sau ce poti, iei mai mult dintr-o categorie. si nu mai ramane decat sa te bucuri de masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#50
Scris 29 iunie 2009 - 06:24
Discount-urile din ultimile luni de zile, pe langa faptul ca au vizat in principal stocurile existente, s-au scazut din marjele importatorilor si dealer-ilor pe de o parte si producatorii pe cealalta parte.totusi, trebuie sa fiti constienti ca orice ban dat in minus este scazut de fapt de undeva. nimeni nu face pomeni. sunt iluzii aici pe forum.
...................................
Nu e vorba de pomana, de multe ori e vorba de a renunta la niste marje de-a dreptul nesimtite.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi