Dacia Duster Suv
#626
Scris 12 mai 2011 - 05:34
#627
Scris 12 mai 2011 - 05:48
Vrei sa gasesti baltile mai usor ??..... acum se poate integra o navigatie super !
#628
Scris 12 mai 2011 - 07:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#629
Scris 12 mai 2011 - 07:42
Daca nu-i fumigena, macar grila cromata sa aibe !Grila cromata era musai? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
#630
Scris 12 mai 2011 - 08:42
#631
Scris 12 mai 2011 - 09:06
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#632
Scris 12 mai 2011 - 11:15
#634
Scris 26 mai 2011 - 05:36
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#635
Scris 26 mai 2011 - 05:51
... Aaaa, da... are un fel de caroserie care aduce cu un fel de Duster de un fel...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#637
Scris 07 iunie 2011 - 08:51
Ce-i drept nu am stiut unde sa pun filmuletele ... aici sau la Nissan
Ex-FN2 owner
#638
Scris 12 iunie 2011 - 11:38
Ex-FN2 owner
#639
Scris 01 iulie 2011 - 12:02
... asa o fi ... daca zice uica Jerome Olive
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#640
Scris 18 august 2011 - 09:35
Azi l-am studiat putin in showroom la Cobalcescu si mi s-a parut foarte placuta jucaria. Inauntru pare un Logan mai lat si cu putin mai mult spatiu in spate. Pozitia la volan este identica cu cea din Logan, deci excelenta pt un SUV . Portbagajul nu m-a impresionat, e mai mic decat la ionizata mea, dar il accesezi muuuuult mai usor. Si are roata de rezerva de dimensiuni normale, deci e loc berechet de o butelie GPL
Sa vedem maine cum se prezinta versiunea cea mai lesinata.
#641
Scris 19 august 2011 - 02:12
bleu, tu pe baza pozitiei de la achizitii pt o firma mare, cred ca poti sa iei niste masini din astea in DT pt mai multe zile... ca sa le testezi in vedere achizitiei unei flote
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#642
Scris 19 august 2011 - 02:36
Versiune testata: Laureate 4x2 1.5dCi 85CP (euro4, cel euro 5 are 90CP), 18.000km la bord. avea pe ea si pachetul LOOK de 800 euro.
Masina se prezinta BETON. Are 115kg mai mult decat Loganul meu insa aceasta diferenta nu se reflecta negativ in comportament, masina se misca la fel cu a mea in oras si la viteze de pana in 100km/h. M-a surprins confortul suspensiei, mai bun decat la berlina in conditiile in care stabilitatea nu ridica niciun fel de probleme. Am fortat-o de cateva ori in sensul giratoriu si apoi pe niste viraje pe stradute si este absolut la fel ca berlina. La drum intins imi pare ca se aseaza mai bine pe sosea, probabil datorita gabaritului si rotilor mai late.
Mi-a placut mult cum se sta in ea. Pozitia inalta la volan, un dezavantaj agasant in cazul Loganului, pe Duster este un mare PLUS. Ba chiar pozitia bordului si a volanului in raport cu scaunul este mai buna, cei 8 cm in plus la latime fata de berlina se simt si in interior atat in fata cat si in spate iar spatiul la picioare in spate este suficient pentru oricine. Finisajele sunt tot cele cu care suntem obisnuiti, doar consola dintre scaune pare mai robusta. Spatiile de depozitare lipsesc, dar in schimb portbagajul este mult mai accesibil chiar dacca e mai mic. Zgomotul este ca in Logan, adica ca la balamuc pe versiunea de 85CP. Benzinarul clar are alta "muzica"
Sunt locuri unde s-a economisit la greu, primul este ruloul care acopera portbagajul, care NU se ruleaza ci se .... impacheteaza (nu mi-am batut capul).
Caroseria pare mai "legata", barele fata/spate par mai solide deci e posibil sa nu se mai deformeze in timp si nici sa faca luft cat degetul la imbinarea cu aripile , usile sunt o idee mai solide (probabil pt ca sunt mai mari...), oglinzile au o forma interesanta dar nu sunt nici mari, nici mici.
Dimensiunile exterioare sunt acceptabile, vizibilitatea este foarte buna si la manevre nu sunt niciun fel de probleme. Am reusit sa o parchez/garez si fara senzori.
Concluzii: masina poate fi folosita cu mult succes ca unica masina. Daca ai nevoie de spatiu (o familie cu copil) si o garda la sol generoasa - este masina ideala (la pretul acesta!). Nu stiu daca as putea accepta psihic o versiune 4x2, dar daca m-as acomoda cu ideea sa am un gip fara tractiune integrala, as alege-o clar in locul MCV-ului. Pentru diferenta de circa 1k euro primesti mai multa polivalenta data de garda la sol si gabarit.
Varianta ideala ar fi 4x4 1.6 16v 105CP Laureate la 14.200euro sau 4x4 1.5dCi 110CP Laureate la 16.500 euro. In principiu diferenta diesel-benzina e de 2k euro. Doar ca benzinara e pe stoc deci cu livrare imediata in schimb la diesel se sta la coada 3 luni.....
Optionalele, inafara de geamuri electrice spate si rcd cu mp3 , sunt inutile. Masina da bine cu jantele de tabla de serie, se poate lua un set de jante aliaj after-market. Volanul in piele nu este calitativ, tapiteria din piele (imitatie) nu am vazut-o, iar geamurile fumurii sunt de fapt cu nuanta de verde (oribil).
Ce sa mai zic decat BRAVO Dacia. Mi-ar place la nebunie o jucarie d'asta, benzinara cu GPL.
bleu, tu pe baza pozitiei de la achizitii pt o firma mare, cred ca poti sa iei niste masini din astea in DT pt mai multe zile... ca sa le testezi in vedere achizitiei unei flote
iau o laie, ca achizitiile de masini le face departamentul auto de mai bine de un an. Inainte tot supply chain-ul cumpara si masini, si hartie igienica, acuma s-a mai schimbat schimbarea....
#643
Scris 19 august 2011 - 02:49
frank iti zicea cum sa te prezinti la dealership.
#644
Scris 19 august 2011 - 02:51
#646
Scris 25 august 2011 - 02:10
Ex-FN2 owner
#647
Scris 25 august 2011 - 02:50
ca avem dubii despre cat e de "bun" sau "rau"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#648
Scris 25 august 2011 - 02:57
Daca chief Fanatic nu-si da seama despre ce e vorba...read this: http://www.garajul.r...post__p__473459
... pana la sfarsit...
#649
Scris 25 august 2011 - 02:59
apai Dusterul nu numai ca i-a dat flashuri, dar l-a si depasit (astfel vazand sigla dCi..)
#650
Scris 25 august 2011 - 03:28
Este foarte misto experienta. Drumul a avut partile lui proaste/in lucru, dar daca m-am descurcat eu cu jante de 19 si garda de 135mm, cred ca poate oricine.
Ce-i drept acolo sus e cam scary, d-aia m-a si depasit duster-ul
Ex-FN2 owner
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi