Dacia Duster Suv
#151
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:05
"rupea piata" bai nene chiar nu ma asteptam,in alta ordine de idei cate masini din segmentul Duster ofera reductor?
PS:banuiesc ca mai halea inca 1-2000 euro reductorul ala.
#152
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:07
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#153
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:09
maturau piata,frate realizati ceea ce spuneti???cati dracu clienti de Duster au nevoie de reductor?!!??!wtf!??!?cazanu e facut pt romanu care vrea un Gip eftin,si ala nu se omoara dupa reductor,cum zicea Swiby pot sa jur ca majoritatea o sa il lase pe 2wd
"rupea piata" bai nene chiar nu ma asteptam,in alta ordine de idei cate masini din segmentul Duster ofera reductor?
PS:banuiesc ca mai halea inca 1-2000 euro reductorul ala.
mestere, nu te ambala... devenea o alternativa interesanta pentru cine vrea o masina ieftina cu care sa faca off-road... crea potential pentru transformari off-road etc, putea ajunge pina la cult status... gindeste-te la o lada niva mai moderna.....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#154
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:11
later edit:nici cu mama reductorului nu cred ca se va putea compara cu ce am zis mai sus..
sau hai sa o luam altfel sa zicem ca acum va avea 50mii clienti,adaugarea reductorului si implicit cresterea pretului cu 1-2000 euro ar mai fi adus ...??
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 19 ianuarie 2010 - 01:13
#155
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:11
Nu stii care'i asemanarea intre caini si ingineri? Amandoi au priviri inteligente, dar nu se pot exprima. Si cum tot un inginer a facut si botonul ala ... explicatia e simpla
LOCK 4x4 e activ numai la viteze mici, probabil cum depasesti 40-50km/h maxim, iese singura. de asta exista o setare. alte marci au un buton care poate fi apasat, aici mi se pare putin nefericita implementarea, dar ce sa ne miram, cate butoane imbecile nu are dacia in general. cred ca sunt facute intentionat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#156
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:13
Eu pe drumuri rele, odata asfaltate sau cele din interiorul comunelor jur ca am simtit lipsa unui "reductor" sau o treapta 1 mai redusa. Asa polizaezi ambreiajul.
Si asta la o masina banala, nu una cu pretentii de off-road. Reductorul se foloseste in mai multe locuri decat in situatii total nashpa.
Dar.. sa ne multumim cu ce ne ofera dacia.
#157
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:14
Frank dupa parerea ta cei pasionati de off road ar fi dat 12-15 mii euro pe un Duster in loc de sa zicem un Patrol/Toyoya/Pajero si ce dracu mai e la banii astia sh?!!?
pai poate intre un Duster nou si un Patrol/Toyota/Pajero SH, obosit, cu zeci sau sute de mii de km, si eventual inmatriculat in Bulgaria, ar fi fost unii care sa aleaga Duster, de exemplu eu.... Mai are si alte avantaje, e mai usoara, e mai compacta....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#158
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:18
Si nu numai pt un off-road veritabil.
Eu pe drumuri rele, odata asfaltate sau cele din interiorul comunelor jur ca am simtit lipsa unui "reductor" sau o treapta 1 mai redusa. Asa polizaezi ambreiajul.
Si asta la o masina banala, nu una cu pretentii de off-road. Reductorul se foloseste in mai multe locuri decat in situatii total nashpa.
Dar.. sa ne multumim cu ce ne ofera dacia.
eu n-am avut reductor la subaru si nu i-am simtit lipsa. ar fi fost util pe la vreo doua stanci, unde se impunea control mare, nu lipsa de cuplu.
nu cred ca scopul dacia a fost sa scoata o niva moderna.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#159
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:26
#160
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:51
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#161
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:51
cu sau fara reductor.
e un pas mare oricum.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#162
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:54
eu zic ca o sa fie o oferta interesanta.
La 21mii???
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#163
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:18
#164
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:29
nene, tu aveai 2.5 turbo..si fara turbina aveai un 2.5 !eu n-am avut reductor la subaru si nu i-am simtit lipsa. ar fi fost util pe la vreo doua stanci, unde se impunea control mare, nu lipsa de cuplu.
normal ca aveai cuplu
#165
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:33
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#166
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:35
are cuplu cat ai daca dai la pedale la bcicileta
#167
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:45
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#168
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:53
#169
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:54
am mai remorcat pe cineva si iar a fost util...
pai nu cred ca masina ta era facuta pt putere...Masina mea de dinainte avea 97 CP la 1850 kg. Nu am simtit lipsa de putere.
ce motor imens si ce cuplu aveai ?
#170
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:56
E sfant reductorul, nu te lua dupa astia care nu se pricep dacat la 3xblana...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 19 ianuarie 2010 - 02:58
#171
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#172
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:05
Aceasta postare a fost editata de LKS: 19 ianuarie 2010 - 03:05
#173
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:12
Cuplu - 240 Nm, motor de 2.5.ce motor imens si ce cuplu aveai ?
1.5 dCi-ul de la Dacia are 200Nm.
#174
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:13
oare ce cuplu are mike fara reductor la 1k rpm?
Avand automata si cuplul ala nesimtit la o asemenea turatie...e o mai mica nevoie, da' e.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#175
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:17
pai nah, 2.5Cuplu - 240 Nm, motor de 2.5.
1.5 dCi-ul de la Dacia are 200Nm.
1.5dCi are 200Nm dar nu-i ai cand pleci de pe loc
pana intra turbina dai cu spatele pe deal...sau freci ambreiajul
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi