Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Cum alegem o masina ?


  • Please log in to reply
658 replies to this topic

#1 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 iulie 2009 - 08:34

Nu vreau sa filosofez prea mult pe baza acestui subiect, vreau doar sa incercam sa punctam concret.
Asa ca trec la treaba.

Sa zicem ca pe mine ma intereseaza ultimul A4 Avant. Cu ajutorul celor de la spritmonitor.de, am selectat niste consumuri medii obtinute de userii care au postat pe respectivul site, functie de motorizare. De remarcat faptul ca am ales doar cutii de viteza manuale. Ca un PS, ideea de achizitie se refera la un SH 2008. Pentru a avea o baza de date mai mare, rezultatele se refera si la sedan si la avant, de altfel nu cred ca diferentele de consum sint semnificative.
La final am adaugat si timpii 0-100km/h, sursa audi.de respectiv carfolio.com

A4 1.8TFSI consum mediu 9.2% = 8.9sec
A4 2.0TFSI 147kw consum mediu 9.5%= 7.6sec
am gasit aici si un quttro - consum mediu 11.83% (asta pare-se ca merge mult prin oras, dupa detalii) = 7.5sec
A4 2.0TFSI 155kw consum mediu 10% (aici e amestecat quattro cu tractiune fata) = 7.1 sec respectiv 6.7sec cu quattro (!!)

A4 2.0TDI 103kw consum mediu 7.2% = 9.6 sec
A4 2.0TDI 125kw consum mediu 7.7% (pe aici s-au strecurat si cativa quattro) = 8.7sec fara respectiv 8.6sec cu quattro
A4 2.7TDI 132kw consum mediu 7.9% = 8.6 sec
A4 2.7TDI 140kw consum mediu 8.2% = 8.3 sec
A4 3.0TDIquattro 171kw consum mediu 7.9% = 7 sec
A4 3.0TDIquattro 177kw consum mediu 8.23% = 6.3sec

Ce-i drept, pe audi.de am vazut ca mai exista niste variante de motorizari, de ex 2.0TFSI de 180 cai sau 2.0TDI de 120 sau 136 de cai, insa mie unul nu mi se par in target.

Asta ar fi un punct de plecare in achizitia unei masini, atunci cand stii cam ce marca/model vrei. Voi cum ati alege ??
Ulterior, putem vorbi si de alte criterii de alegere a unei masini (in ceea ce ma priveste pe mine, spatiu = portbagaj si locuri spate)

P.S.2 - nu va agitati, mai e mult pana departe.

Evident, unul din criterii il reprezinta pretul de achizitie, asa ca voi incerca sa scot un fel de medie de pe mobile.de functie de fiecare model, dar e evident ca voi obtine o valoare foarte aproximativa, functie de dotarile masinii.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 22 iulie 2009 - 08:37

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#2 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 iulie 2009 - 08:59

Pentru ca sunt la servici si nu pot scrie mult, punctez un singur lucru: NU te uita la consum, NU conteaza. Diferentele sunt infime si oricum n-au nicio legatura cu datele furnizate de ei.
Alege masina care-ti place, compara-le intre ele numai benzinara cu benzinara si fumigena cu fumigena.
Revin.

l.e.
Ca exemplu, eu pot merge cu consum extraurban intre 8,5 si 20 ! Masina consuma afara functie de cit porti la pantof ......
  • 0

#3 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 22 iulie 2009 - 09:05

confirm ce spune relu :rolleyes:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#4 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 22 iulie 2009 - 09:12

+1 :P
personal pe 2 TFSI as merge :rolleyes:

ps:aveau la porsche un avant din asta cu tot felul de dracii pe el navigatie bla bla bla vreo 32 mii ddp :)
nou

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 iulie 2009 - 09:16

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#5 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 iulie 2009 - 09:27

Daca citeati atent, ati fi vazut faptul ca consumul e scos din spritmonitor, deci e foarte apropiat de unul real.
Iar de la MPS incoace, conteaza si consumul, din pacate.
Si cel mai mult, conteaza la WOT. Acolo unde tu scoti 15%, eu cu un 3.0TDI scot probabil un 10-11%. ACOLO conteaza.

Putem compara dizal cu benzina, avem consumul aproximativ, avem 0-100km/h, mergem pe mobile si frunzarim nitel piata si tragem linie.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 22 iulie 2009 - 09:29

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#6 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 22 iulie 2009 - 09:31

eu am vazut :)
2TFSI as alege ,benzen performante bune consum decent, silentios taxe mici
edit:hai bre cat mama dracu sa mergi in WOT
zi ca vrei dizel si gata :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 iulie 2009 - 09:37

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#7 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 iulie 2009 - 09:49

Ei, aici e minusul lui 3.0TDI quattro. Avand cilndree mare, automat impozitul e mai mare si restul taxelor (asigurari, CASCO). Dar cat de mare e diferenta ??
Daca ne luam dupa consum, avem 2 litri de combustibil pe 100 de km mai putin la dizalul potent. sa zicem 2 euro. la 20 000 km/an, scoatem 400 euro pe an, suma cu care teoretic am anula dezavantajul taxelor mai mari. Mai ramane o nebuloasa : de la anul se scoate TPI si se va introduce in impozitul anual.
Socotelile se pot schimba, in cazul in care diferentele intre 2 litri si 3 litri vor creste semnificativ.
Mai e si partea a doua, a pretului de achizitie. Studiez pe mobile si revin.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 22 iulie 2009 - 09:50

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#8 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 iulie 2009 - 10:07

Intre motorizarea de 3.0 TDI-CR si 2.0 TFSI (min cea de 200cp), avand in vedere ca vb de aceiasi caroserie, consideram dotari ~ similare pt ambele, iar rulajul nefiind mai mare de 20k km anual, personal as inclina catre 2.0 TFSI.
Asta daca stau sa judec cat mai pragmatic, dar daca ar fi vorba de vreo afinitate peste medie pt 3.0 TDI-CR (care apropos vezi ca nu e tocmai econom, pe A6, fiind si quattro+autamata, in Buc sub 16% mai rar sa scada), probabil ca balanta sa incline pt diesel, dar doar din considerente pers.
Oricum, indiferent de motorizare, as cauta sa fie quattro.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#9 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 iulie 2009 - 10:17

......
Putem compara dizal cu benzina, .....
......


Cea mai mare greseala. N-au legatura una cu alta ca alcatuire mecanica, comportament, etc... E ca si cum ai compara 2 gagici frumoase, dar una ( adica fumigena ) are par pe picioare..... :rolleyes:
  • 0

#10 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 iulie 2009 - 10:38

Si cel mai mult, conteaza la WOT. Acolo unde tu scoti 15%, eu cu un 3.0TDI scot probabil un 10-11%. ACOLO conteaza.


ce inseamna "conteaza la WOT"?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#11 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 iulie 2009 - 10:49

adica pui o caramida pe pedala de acceleratie si o lasi acolo ... forever :)

eu as alege strict intre 2,0 TFSI sau 3,0 TDI. ambele obligatoriu quattro.
eu am un prieten din bucuresti cu A4 modelul anterior dar cu FL, cu 3,0 tdi 204cp quattro tiptronic, si in bucuresti ii ia intre 12 ff rar, si 15-16 ff des
iar afara media lui de consum este intre 10-11, la un stil de mers cum putini isi pot imagina. WOT este putin zis. :rolleyes:

diferenta de consum la WOT va fi cam de 3-4 L % intre cele 2, iar la mers normal undeva pe la 1-2 L %

oricum trebuie sa vezi si pretul la care le gasesti si sa-ti mai faci si niste calcule cu taxe, casco si restul.
iar la scorul acualt benzen/dizelache... dizalu isi mai pierde din merite.

( PS - daca iei benzen, eu nu ma mai duc in veci la bistrita ! :laugh: )
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#12 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 iulie 2009 - 11:00

E evident ca ma mananca sa sar intr-un 3.0 tdi. E quattro, e motor mare, e V6, e mai bun decat 2.0tfsi si totusi, consumul mediu e un pic peste 8%.
Hai sa-l lasam sa mearga pana in 9.5%, fiind vorba de Romania.
Poi nu va suparati, la SMAX am un consum mediu de 8.6%. Iar asta de mai sus sa mearga doar cu un litru mai mult, e super ok.

Apoi chestia cu femeile. Unora le plac si paroasele. Si nu uita, 3.0TDI e V6 si quattro, deci vorbim de un par putin vizibil.
:rolleyes:

Ca sa nu mai vorbim ca vreau sa-l mai vad pe nenea ska la mine in batatura.

P.S. aer_curat, eu n-am de mers prin Bukale, nu stiu de ce l-ai mentionat acolo. Si inca ceva, foarte important. Se pare ca 3,oTDI cu automata consuma evident mai mult decat aia manuala. Cel putin 1-2 litri la 100 km.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 22 iulie 2009 - 11:01

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#13 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 iulie 2009 - 11:17

L-am mentionat in Buc si pe A6, pt ca aici l-am "observat". :rolleyes: Consuma mai mult decat Merc-ul S-classe 320 cdi generatia anterioara, tot cu automata.
Stiu/am inteles ca in Bistrita e mai lejer, dar eu nu stau acolo.
Oricum un 3.0TDI cu manuala nu e chiar asa de des intalnit precum cel cu automata (si nu e vb de dsg).
Consumul real intre cele 2, financiar vb, este tot cam pe acolo, diferentele sunt prea mici pt a face departajarea, mai ales la un rulaj de 20k anual.
Sa nu uitam si faptul ca 3.0TDI vine si cu o greutate mai mare pe fata. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 iulie 2009 - 11:26

Ei, aici e minusul lui 3.0TDI quattro. Avand cilndree mare, automat impozitul e mai mare si restul taxelor (asigurari, CASCO). Dar cat de mare e diferenta ??
Daca ne luam dupa consum, avem 2 litri de combustibil pe 100 de km mai putin la dizalul potent. sa zicem 2 euro. la 20 000 km/an, scoatem 400 euro pe an, suma cu care teoretic am anula dezavantajul taxelor mai mari.

pai si care e spilu' pana la urma cu tractorul daca iese la fel la bani?
ai satisfactia ca platesti mai mult cand o iei?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 iulie 2009 - 11:29

......
Apoi chestia cu femeile. Unora le plac si paroasele. Si nu uita, 3.0TDI e V6 si quattro, deci vorbim de un par putin vizibil.
:)


Cit ar fi de putin vizibil, tot iti "irita" obrajii..... :rolleyes:

Ca sa nu mai vorbim ca vreau sa-l mai vad pe nenea ska la mine in batatura.
......


Pui pariu ca-l convertim si pe el pin' la urma ? :P
  • 0

#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 iulie 2009 - 11:53

eu nu as lua manuala. la 3,0 tdi q. o automata se potriveste perfect.
la 2,0 tfsi clar manual :rolleyes:

@relu, fa-mi o oferta :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 22 iulie 2009 - 11:59

http://www.informati...007-sid899.html

2000 cm cubi =150 Ron
3000 cm cubi=900 Ron
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#18 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 iulie 2009 - 12:16

pai si care e spilu' pana la urma cu tractorul daca iese la fel la bani?
ai satisfactia ca platesti mai mult cand o iei?

tractoru ?? poi 30 de cai in plus si vreo 150 de Nm. si daca nu ma insel, distributie lant versus curea.

Cit ar fi de putin vizibil, tot iti "irita" obrajii..... :rolleyes:



Pui pariu ca-l convertim si pe el pin' la urma ? :)


hai ca-s incercat si imi place sa fiu rumen in obraji.

cat despre ska, eu as propune o octavia 2.0fsi. :P

http://www.informati...007-sid899.html

2000 cm cubi =150 Ron
3000 cm cubi=900 Ron

Aia ii scoti din consum si cam atat. daca diferenta la impozit se pastreaza, e ok. daca va creste, asta e.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#19 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 22 iulie 2009 - 12:19

cum am zis ia dizel daca te coafeaza si nu mai ne incinge pe aici :rolleyes:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#20 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 iulie 2009 - 12:30

Cum am zis, in primul rand era o dezbatere principiala. Daca va fi sa fie, achizitia va avea loc in cel mai fericit caz peste 1 an daca nu 2.
Eram curios sa vad cum alegeti intre 2/3/4 masini, dar fara prejudecati (majore). De exemplu relu sau mike sint benzinari convinsi, parerea lor e umbrita de subiectivism. :)
Frank, pe de alta parte, desi are numa benzinare, pare interesat si de dizaluri. Ska e dizalar, dar a avut si un 1,8T la dispozitie.
Pe de o parte, am pus performanta, pe de alta parte, costurile ei. Cum alegeti ??

Am dat o raita pe mobile. Diferentele intre 2.0TFSI quattro 211 cp si 3.0tdi quatro 240 cp nu depasesc 2000-3000 de euro, aproape nesemnificativ tinand cont de pret.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#21 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 iulie 2009 - 12:45

.....
De exemplu relu sau mike sint benzinari convinsi, parerea lor e umbrita de subiectivism. :)
.....


Sincer, nu-i asa. Eu evit dieselul din 3 motive. In ordinea importanteri ar fi:
1- Exista un domeniu pe care il cunosc foarte bine ( nu zic care )
2- Confortul meu si a familiei mele
3- Placerea de a conduce

Amin.
  • 0

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 iulie 2009 - 01:30

rade ciob de oala sparta cand zice de subiectivisim la motoare


lant vs curea la distributie? asta tre' sa fie cel mai tare motiv pe care l-am auzit vreodata...
cu ce va incurca fratilor cureaua aia?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 iulie 2009 - 01:59

cat despre ska, eu as propune o octavia 2.0fsi. :D

vezi ca da cu virgula... :P

sa schimbi cureaua cu toate acesoriile la dizel e ceva mai scump.

eu nu sunt dizelar convins. doar ca in momentul de fata dieselul pe care il am, imi ofera tot ce am nevoie. pret/performante/consum decent.

cand o sa-mi permit ceva serios, cu siguranta va fi benzinar de 300cp+
( bine, pana cand o sa ajung sa-mi permit una, sper sa fiu si reglat psihic ptr asa ceva :) )
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#24 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 iulie 2009 - 02:16

Cum am zis, in primul rand era o dezbatere principiala. Daca va fi sa fie, achizitia va avea loc in cel mai fericit caz peste 1 an daca nu 2.
Eram curios sa vad cum alegeti intre 2/3/4 masini, dar fara prejudecati (majore). De exemplu relu sau mike sint benzinari convinsi, parerea lor e umbrita de subiectivism. :P
Frank, pe de alta parte, desi are numa benzinare, pare interesat si de dizaluri. Ska e dizalar, dar a avut si un 1,8T la dispozitie.
Pe de o parte, am pus performanta, pe de alta parte, costurile ei. Cum alegeti ??

Am dat o raita pe mobile. Diferentele intre 2.0TFSI quattro 211 cp si 3.0tdi quatro 240 cp nu depasesc 2000-3000 de euro, aproape nesemnificativ tinand cont de pret.

Asa care va sa zica, eu sau altii nu are rost sa scriem pe aici? :)
:D

lant vs curea la distributie? asta tre' sa fie cel mai tare motiv pe care l-am auzit vreodata...
cu ce va incurca fratilor cureaua aia?

Probabil ca aici joaca un rol si confortul psihologic dat de faptul ca ai o intretinere mai permisiva si mai "rara".


P.S. nu cred ca-i doresti prea mult bine lui Ska de-i urezi o Octavia 2.0FSI 150cp. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#25 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 22 iulie 2009 - 02:26

As alege un 2.0 TFSI.
Taxe mai mici,costuri de intretinere mai reduse.
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi