
Cum alegem o masina ?
#26
Scris 22 iulie 2009 - 02:28
daca ai 4.000e in plus ii iau eu si promit sa ti-i dau inapoi 50e pe luna..cam asa o sa economisesti tu.
apoi tot 3-4.000e sunt nesemnificativi insa costurile schimbului unei curele de distributie la 120.000km TE RUP
#27
Scris 22 iulie 2009 - 02:38
#28
Scris 22 iulie 2009 - 02:51
deci esti subiectiv, la urma urmei.Sincer, nu-i asa. Eu evit dieselul din 3 motive. In ordinea importanteri ar fi:
1- Exista un domeniu pe care il cunosc foarte bine ( nu zic care )
2- Confortul meu si a familiei mele
3- Placerea de a conduce
Amin.
nu uita ca am avut si mai am si benzinar. nu esti fair.rade ciob de oala sparta cand zice de subiectivisim la motoare
#29
Scris 22 iulie 2009 - 02:51


daca imi dorea raul cred ca tindea catre un 1,6i
are si mike dreptatea lui.
totul trebuie pus pe hartie si vazut cum iesi mai bine per total. pret, consum, taxe, casco, km/an, etc...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#30
Scris 22 iulie 2009 - 02:57
aia 3000 de euro s-ar putea sa-i recuperez la revanzare, MACAR partial. nu stiu de ce toata lumea uita asta.a naibii diferenta de 3-4.000e e nesemnificativa dar 2 litri la suta conteaza de rup...
daca ai 4.000e in plus ii iau eu si promit sa ti-i dau inapoi 50e pe luna..cam asa o sa economisesti tu.
apoi tot 3-4.000e sunt nesemnificativi insa costurile schimbului unei curele de distributie la 120.000km TE RUP
aer_curat, tocmai parerea, judecata unora ca tine m-ar interesa. cei care nu exclud din start nici o varianta.
repet, lucrurile au luat o turnura usor diferita de ce vroiam. eram curios ce si de ce ati alege din cele expuse.
dupa cum vad eu treburile, varianta cea mai buna ar fi un TDI de 170 de cp.

ska, normal ca ma refeream la tfsi, am editat si se pare ca am pierdut turbina pe drum.
#31
Scris 22 iulie 2009 - 03:02
sau
ce am alege noi, daca ne-ar trebui noua? ( eu as merge pe un 330xd sa fiu sincer

ce am alege din toate cele mentionate? ( 3,0 tdi q )
sau
ce am alege intre 2,0 tfsi q si 3,0 tdi q? ( 3,0 tdi q )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#32
Scris 22 iulie 2009 - 03:07
La relu e clar ce ar alege, mai ales tinand cont de cele 3 puncte expuse anterior. Dar, repet, la el e clar. Ar fi interesant de vazut care sint judecatile care duc spre o motorizare sau alta.
Dupa ce mai povestim nitel, voi trece la nivelul 2, care in mod normal ar fi trebuit sa fie nivelul 1, dar las ca e bine si asa. Ma refer la ce as/ati alege intre un A4 AVANT, A6 sedan, BMW 530xi (aici inca nu sint convins daca trebe kombi au ba).
Dar capitolul asta o sa il tratam dupa ce vin eu cu date pentru toate masinile, la fel cum am venit mai sus.
#33
Scris 22 iulie 2009 - 03:27
Abia atunci am inteles de ce majoritatea familistilor de afara au "vagoane". Culmea, majoritatea arata chiar "atragator"

#34
Scris 22 iulie 2009 - 03:30
Acum, sa nu fiu gresit inteles, 3.0 TDI-CR este un motor care si mie mi-ar face cu ochiul (chiar daca l-am testat si mers cu un A6 quattro, tiptronic, la care tocmai cutia il penaliza), insa nu este deloc econom; repet este mai flamand decat un S-classe 320cdi (si sa nu spui ca S-classe-le este in aceiais liga cu A6). Plus costuri mai mari de intretinere si detinere, nu trec nici peste dif de greutate (toata pe fata); si deloc in ultimul rand in RO nu prea ai unde sa te bucuri de el.
Astfel, tinand cont de toate acestea, cat de mare ar fi afinitatea mea pt diesel, rational as inclina spre 2.0TFSI (macar) 200cp quattro.
Iar daca vei ajunge sa fi prea stresat de consum, vei avea alternativa verde la indemana: ii pui o instalatie de gpl.

Costul final oricum va fi sensibil mai mic decat pt un 3.0TDI-CR, si la revanzare vei mai recupera o parte din investia initiala.

:beerchug:
Acum, lasand gluma deoparte, in ceea ce priveste alegerea dintre A4 Avant, A6 sedan, in primul rand tu trebuie sa decizi daca vrei o masina mai mare, mai confortabila, ma spatioasa in special pe bancheta spate sau te multumeste spatiul relativ la limita oferit de un A4; totodata portbagajul unui Avant (chiar si A4) este mai practic decat al unui sedan (fie si A6).
#35
Scris 22 iulie 2009 - 04:25
eu am in fata casei un benzinar si un diesel...nu uita ca am avut si mai am si benzinar. nu esti fair.
#36
Scris 22 iulie 2009 - 06:40
sau te gandesti la combi in cazul in care va urma si un Matheus III in familie?!?!
despre 3,0 TDI CR q, pe A4... eu unu nu cred ca va hahali mai mult de un rezonabil 11-12 prin oras la un mers normal. mai ales ca e bistrita.
afara, la stilul tau asteapta-te la o medie de 9 - 9,5
cat despre restul, vino cu date concrete si mai vedem

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#37
Scris 22 iulie 2009 - 06:58
335xi turing
sau 330xd turing sau daca ti musai 530xd turing
again as lua 335xi turing
edit:acum
335xi turing cel mai eftin e 35 mii evro adica cam multicel
530xd 28 mii evro
330xd cam 27 mii
toate cutie hautomata sub 60 mii km si minim an 2006 am cautat je
acum prin prisma pretului as lua 330 xd intradevar

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 iulie 2009 - 07:03
#38
Scris 22 iulie 2009 - 07:59
A4 AVANT - volum portbagaj 480 litri (cred ca se masoara pana la nivelul geamurilor)
Wheelbase 2808 mm
Track front 1564 mm
rear 1551 mm
Length 4703 mm
Width 1826 mm
Height 1436 mm
A6 sedan - volumul portbagajului 546 litri
Wheelbase 2843 mm
Track front 1612 mm
rear 1618 mm
Length 4927 mm
Width 1855 mm
Height 1459 mm
BMW serie 3 touring - volum portbagaj 46o litri
Wheelbase 2760 mm
Track front 1506 mm
rear 1535 mm
Length 4527 mm
Width 1817 mm
Height 1418 mm
BMW serie 5
Wheelbase 2888 mm
Track front 1558 mm
rear 1581 mm
Length 4841 mm
Width 1846 mm
Height 1468 mm
BMW serie 5 touring
Wheelbase 2886 mm
Track front 1558 mm
rear 1581 mm
Length 4843 mm
Width 1846 mm
Height 1491 mm
Sper ca ma ajutati cu volumul portbagajului la BMW serie 5, sedan si touring.
@relu - peste 2 ani nu voi mai avea nevoi de patut, carucuior si alte acareturi, cat despre un al treilea copil nu e cazul.
De aia zic, daca A4 nu e suficient de comfortabil in spate, pot sa iau in calcul un A6 sau eventual un serie 5.
A6 avant mi se pare totusi, o masina mare, mai lunga decat SMAX deci greu de manevrat in oras.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 22 iulie 2009 - 08:02
#39
Scris 22 iulie 2009 - 08:10
#40
Scris 22 iulie 2009 - 08:24
serie 5 touring - 500 litri
serie 5 sedan - 520 litri
din nou, banuiesc ca la toruing se masoara pana la nivelul geamurilor.
#41
Scris 22 iulie 2009 - 09:15
Eu mai astept... habar n-am daca o pot schimba peste 2 ani sau peste 6. Toretic as putea s-o schimb si la anul, dar am ceva mai important in ce sa "investesc".
Nu mi-am fixat masina (desi ma gandeam la un mondeo mk4 sau mazda6 daca un bmw 320d nu s-o putea, evident as prefera un 530xd dar...). Probabil n-o mai iau noua ci SH cu nu prea multi km. (pana in 50k sau exceptie 70-80 in caz de ceva mai premium). Deci nu am o masina anume in vizor, ci mai mult stiu ce vreau sa faca/poata/stie, pe baza experientei cu actuala.
Cat despre diesel/benzina, nici una nu mi se pare destul de economica (ca si costuri totale) pt mine. Poate intre timp apare motorul cu apa. Pana atunci as fi curios sa am si un TD.
Aceasta postare a fost editata de cornel001: 22 iulie 2009 - 09:22
#42
Scris 22 iulie 2009 - 09:33

pentru carcotasii care spun ca 3,o tdi consuma mult, sper sa functioneze acest link.
http://www.spritmoni...3...0&gearing=1
Repet : toate masinile sint cu cutie manuala.
#43
Scris 22 iulie 2009 - 09:36
totusi, de la cineva care a mers blanuri cu benzinare si dizalache, intr-un WOT vesnic, benzina consuma dublu (sau daca ai subaru, triplu). deci 2l difenreta la % sunt povesti.
totusi, daca e sa gandesti pur economic, atunci trebuie evaluat cati km faci pe an si cat de tare mergi (de ex la subaru era ok sa fac 10k km pe an. cand au inceput sa creasca de vreo 3 ori, am realizat ca in 2 ani mai platesc masina o data, plus range-ul penibil). ce taxe are fiecare si perspective de revanzare. de obicei ce cumperi mai scump, vinzi mai scump.
apoi pt oaspete conteaza si posibilitatile de tuning. benzina merge pe la 250-260 de cai, diesel-ul pe la 280 (sau daca are el chef, cu alta turbina trece de 300 si masina rezista stock. la benzina nu tine 300 de cai stock, trebuie sa mai schimbi destule).
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#44
Scris 22 iulie 2009 - 09:49
..........
pentru carcotasii care spun ca 3,o tdi consuma mult, sper sa functioneze acest link.
..........
Mit fisch ??

Parerea mea e ca &^^%)##$%^&*(

l.e.
Ce ai inteles tu din ultimul rind scris de mine, am inteles si eu din sprahe link mit cremwust......
l.e.2
我想談一談非典型肺炎的
#45
Scris 22 iulie 2009 - 09:50
#46
Scris 22 iulie 2009 - 09:52
170 kw manuala 8,25 l%
170 kw automata 8,9 l% - pe aici se strecoara si ceva x-uri, cu consum ceva mai mare, dar nu semnificativ
varianta mai nou, 173kw = 8.2 l% - tot asa, x-urile cu consum nesemnificativ mai mare.
530xd manual (desi eu nu am vazut pana acuma) are 0-100km/h in 6,6 sec
530xd automatic in 6,80
530xd touring manual in 6,80 sec
530xd touring automatic in 7 sec
Toate datele de mai sus se refera la modelul cu 173kw, aparut se pare in 2007, deci e singurul care se califica in finala.
Revin maine cu o comparatie la bani.
#47
Scris 22 iulie 2009 - 09:59
#48
Scris 22 iulie 2009 - 10:02
Spre oricare dintre ele ai inclina, mergi si testeaza-le (chiar cu tot familionul...............................................................
@relu - peste 2 ani nu voi mai avea nevoi de patut, carucuior si alte acareturi, cat despre un al treilea copil nu e cazul.
De aia zic, daca A4 nu e suficient de comfortabil in spate, pot sa iau in calcul un A6 sau eventual un serie 5.
A6 avant mi se pare totusi, o masina mare, mai lunga decat SMAX deci greu de manevrat in oras.

+1Dupa parerea mea, scapi de nevoia portbagajului mare numai dupa ce nu mai iei copiii cu tine in concediu.

In plus chiar daca nu mai cari carucior, patut pliant, etc. tot vei avea de luat diverse jucarii si jocuri mai mari sau mai mici, sa nu mai spun de bagajele uzuale.
Nu am testat noua generatie de A4, dar precedenta, dpmdv, este mai mult decat la limita cu spatiul pe bancheta spate; hai sa spunem ca un A4 Avant s-ar califica la limita.
Mai este o chestiune: daca pt un A4 motorizarile 2.0TFSI si 3.0TDI-CR pot fi considerate echilibrate sau poate chiar usor supramotorizata, chestiunea se schimba daca discutam de aceleasi motorizari dar pe A6.
Astfel, daca ar trebui sa optez doar pt cele 2 modele Audi, as inclina sa fac urmatoarea alegere: A4 Avant 2.0Tfsi quattro si A6 sedan 3.0TDI-CR quattro (chiar daca e mai gurmand


Cata, de acord cu tine, la talpa consumul unui turbobenzinar explodeaza comparativ cu un turbodiesel, exploatat in aceleasi conditii; insa imi este greu sa cred ca va fi exploatat asa (doar talpa) toti cei 20k km anuali preconizati de Cristi. Sa nu uitam ca noi inca nu avem drumuri pt asa ceva, ca este posibil sa reactiveze si extinda camerele radar, etc., dar nu in ultimul rand faptul ca atunci cand mergi cu familia in masina, cel putin eu merg mai linistit/ponderat.
#49
Scris 22 iulie 2009 - 10:09
#50
Scris 22 iulie 2009 - 10:14
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi