Cristi, discutam teoretic (deocamdata nu avem toate datele la dispozitie despre ce si cum va fi), asadar consideram diferenta de consum, economia anuala de combustibil, acopera cel mult diferenta de taxe/impozite. Din diferenta initiala a pretului de achizitie, acum spui de 2k euro, sa o consideram min. 2k euro, vei recupera la revanzare cam 1k euro; deci o pierdere de 1k euro.
Apoi intretinerea este mai scumpa la 3.0TDI-CR decat la 2.0TFSI, asigurare rca si casco mai mari => si din astea se mai aduna ceva firfirei anual.
La rece si impartial, considerand cele de mai sus, rulajul anual indicat de tine, etc., la final iesi in pierdere.
Dar masina nu a fost si nici nu este o investitie, este doar o cheltuiala; diferenta o reprezinta faptul ca poate fi mai mult sau mai putin placuta/dorita.
Asadar alege ce-ti place, ce-ti doresti, indiferent daca costa mai mult sau nu.
Sa nu uitam, asa cum am scris intr-un post anterior, ca daca vb de un vs de motorizari pe o caroserie de A4 Avant este una, dar daca le punem pe o caroserie de A6 (chiar si sedan) nu mai este aceiasi treaba.
P.S.: trebuia sa nu dai drumul discutiei Audi vs Bmw, ca acum vei primii majoritatea recomandarilor pt Bmw.
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte