Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Renault Laguna 3 - 2.0dci Privilege


  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#1 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 25 octombrie 2009 - 11:12

Pe la 1 septembrie s-au lamurit lucrurile si de la servici au sunat clopoteii castigatori: company car la orizont :) Dupa multe discutii, oferte speciale, peripetii si negocieri descrise mai mult aici (http://www.garajul.r...mp;#entry394117), pe data de 14 octombrie ieseam de pe poarta dealerului cu o superba Laguna 3 in echipare completa.

Exemplarul asta a fost produs in 2008 si pentru ca timp de 10-12 luni nimeni nu a cumparat-o acum am pus eu mana pe ea cu o reducere "de criza", la pretul de 20.300 EUR DDP. Datele tehnico-economice arata cam asa:
- Laguna 3 2.0dci Privilege culoare alba nemetalizat
- Cutie automata cu 6 rapoarte si cu mod de schimbare "manual"
- Frana de parcare automata
- Trapa electrica: fixa pentru locurile din spate si cu 5 pozitii reglabile electric pe fata
- Tapiterie din piele crem
- Faruri adaptive cu bi-xenon si spalator de faruri
- Oglinzi reglabile si rabatabile electric
- Scaune fata incalzite si reglabile electric pe 6 directii (8 la sofer)
- Audio connection box si car-kit Bluetooth
- Airbaguri laterale spate
- Senzori parcare spate
- Sistem de inchidere/deschidere/pornire "Maini Libere"
- Alarma VIPER

Nu am mentionat dotarile standard, insa in afara de navigatie, MP3 cu magazie de CDuri si scaune fata cu memorie, masina are toate dotarile optionale cu care poate fi echipata. Nu o sa detaliez cum am ajuns la ea pentru ca am povestit in linkul de mai sus, insa este cea mai confortabila si dotata masina pe care puteam sa mi-o permit in bugetul alocat, si nu-mi pare rau deloc de decizie.

Interiorul este de mare efect. Nici nu stiu de unde sa incep, pentru ca totul este la superlativ. Spatiul este mai mare ca la Megane, iar modul de amplasare a consolei centrale da un aer de spatiu fantastic. Cotiera inalta si zona centrala fara frana de parcare sunt foarte elegante, volanul si ceasurile de bord amplasate exact asa cum trebuie, iar butoanele centrale desi sunt multe sunt foarte bine plasate si aranjate de nu incomodeaza vreun pic. Scaunele reglabile electric sunt foarte utile, iar despre incalzirea din scaun n-am cuvinte, mai ales ca in primele zile a fost foarte frig si pe mine la lua cu caldura de la sale :) Trapa este de un mare efect, nu am mai vazut asa multa lumina intr-o masina, indiferent daca este zi sau noapte. In spate pasagerii uzuali au confirmat ca e spatiu ca-ntr-o garsoniera, datorita banchetei mai adanci, a masinii mai late si a spatiului pentru picioare ceva mai mare ca-n Megane.

Exteriorul este... discutabil. Masina are un design modern, insa nu pot spune ca imi place la fel de mult ca un Citroen C5 sau un Passat CC. Culoarea alba credeam initial ca va fi un compromis, insa e foarte adevarat ca pe Laguna 3 arata foarte bine, da impresia de culoare metalizata. Masina arata cel mai bin ame seara, unde luminile strazii (acolo unde le gasim prin Bucuresti) o fac mai "enigmatica".

Cutia automata a fost cea mai mare noutate pentru mine, si inca ma acomodez cu ea. In modul automat masina se comporta ca o limuzina, motorul nefacandu-si auzita prezenta, insa nici nu prea simti ca sunt mereu la indemana 150 caluti. Pe modul manual insa la orice apasare mai ferma a acceleratiei sentimentul de putere si viteza revine spectaculos, facand drumul mai frumos.

Consumul e momentan mare, insa de cand am trecut pe Efix diesel de care bag si la Megane si consumul a scazut cu 2%. O sa vedeti mereu consumul la zi in semnatura. Dupa primul plin a fost 10.7%, insa deja dupa 50km la al doilea a mers in 8.1 - 8.4%.

Plusuri pana acum:
- sistemul de "Maini Libere". Si sistemul de la Megane cu cartela si buton de Start/Stop era cool, insa Laguna asta e din alta lume. Doar trebuie sa port cardul la mine (in geaca, in geanta, etc) si masina se descuie cand deschid usa, porneste/opreste motorul si ce e cel mai fain se si blocheaza atunci cand plec cu cardul de langa ea.
- farurile. Lumina data de xenon e una foarte clara, insa farurile auto-adaptive la curbe sunt o minunatie. Pe stradutele unde stau eu se vede foarte bine seara cum la miscarea volanului se schimba si directia luminii, facand curba mult mai usor de abordat.
- trapa si luminozitatea din masina. Diferenta fata de o masina fara trapa este evidenta. Cel mai fain se vede in spate acolo unde de obicei e mai intunecat, iar in Laguna asta poti sta sa faci si plaja :)

Minusuri: Acum ca am laudat-o cat 3 vanzatori la un loc, hai sa va zic si ce am gasit ori ciudat ori inferior Megane-ului:
- geamurile electrice[/font] nu merg decat cu motorul pornit. Nu m-am prins inca daca e bug sau feature, insa ma obisnuisem ca daca am oprit motorul sa pot da geamul jos, sau sa pot sta in masina cu motorul oprit si sa pot umbla la geamuri. O sa mai studiez problema...
- spatiile de depozitare sunt mici. In Laguna nu ai unde sa lasi la indemana un telefon, actele, 5 CDuri si o punga de crantzanele. Spatiul din usi e destul de incomod de folosit, cotiera centrala ajunge doar pentru 7 CDuri, iar in spatiul din scrumiera nu intra decat bonurile de motorina. Comparand cu cotiera dubla, spatiile de depozitare din bord, din usi si din podea de la Megane, Laguna iese clar pe locul 2.
- pielea de pe lateralele scaunelor este "ecologica". La Megane Privilege e acelasi material si tine bine, asa ca sper de bine la de la Laguna. Mijlocul scaunelor e din piele perforata, diferenta clara. Putea Renault sa mentioneze "piele ecologica"...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#2 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 octombrie 2009 - 11:21

vrem si un rand de poze mai proaspete :)

consumul o sa se aseze... dupa cateva mii de km.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 28 octombrie 2009 - 09:12

Motor excelent, probabil cel mai tare 2.0 diesel la ora actuala. Asezare neobisnuita a admisiei si evacuarii
http://www.km77.com/...0dci/gra/02.asp
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#4 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 octombrie 2009 - 09:57

cel mai tare 2,o dizal.
cum ? de ce ? cel mai puternic sigur nu e.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#5 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 octombrie 2009 - 10:20

poate prin conceptie tehnica o fi cel mai tare. rafinat. cred ca la asta se referea.

oricum noi toti stim ca TDI-ul ruleaza pe acest forum... :o
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#6 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 octombrie 2009 - 10:42

Nu mai vreau sa aud acest concept, rafinat. Nu-mi spune mai nimic. Vorbiti romaneste : are cuplu pe o plaja larga, trage si la 4000 etc. sua ma rog, consuma 3% la mers alert si 4 sportiv. Sint un ignorant, nu ma prea intereseaza admisia si evacuarea, injectia directa si arborele cotit, vreau sa vad ca trage masina. daca trage, e buna. pe urma, putem apela si la cutiuta cu smecherii. nu de alta, da am facut un drive test cu o Laguma 2,0 dci si mi s-a parut oricum, doar sa traga nu.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#7 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 octombrie 2009 - 11:04

ok, deci o prima chestie e ca trage si la 4000 rpm, ba chiar trage pina aproape de 5000 rpm, si asta fara sa fie cine stie ce twin-turbo ca la BMW 23d de 204 CP or so....

mai apoi este silentios aproape ca o benzinara, indraznesc sa spun ca la relanti suna aproape mai melodios decit al meu benzen L6 cu injectie directa pe benzina
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#8 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 28 octombrie 2009 - 11:05

Nu pot compara cu alte masini cu motoare similare, insa am mai calcat pedala de cateva ori si fuuge. Se simte mult mai bine cuplul in modul manual cand poti sa accelerezi de la 2000 si nu de la 1500rpm, insa momentan nu i-am gasit punctul in care sa spun ca ma simt rau cu ea in depasiri. Sa vedem si dupa 3000km, eu atat am zis ca e suficient sa vad cum se lasa motorul...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#9 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 octombrie 2009 - 11:12

Nu stiu cum sa ma exprim, am avut ghinionul sa conduc acel TDI remapat pret de cateva mii de km si fara sa par desuet, cu greu am gasit masina care sa traga la fel de bine. Normal, stiu, aproape ca nu mai avea limitari functie de turatie, cum prea bine stiu ca la 3500 era gata. Si evident, nu pot spune ca era silentioasa si la 160 km/h isi pierdea din vlaga. Dar, repet, am condus o Laguna 2,0 dci manuala si nu mi s-a parut cu nimic mai sprintena decat golfu meu. Nu am zis ca ar fi puturoasa, nici vorba. Dar nu m-as grabi sa o proclam cel mai tare dizal de 2l.
sa nu uit : felicitari maxime, interiorul e foarte tare !

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 28 octombrie 2009 - 11:13

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 octombrie 2009 - 02:34

cam este cel mai tare diesel de 2l
tie la tdi-ul ala ti se parea ca trage tare pentru ca avea o zona (mica) de ture unde tragea f f bine si senzatia era wow
daca puneai cronometrul pe laguna si pe golf aveai o surpriza
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 29 octombrie 2009 - 04:37

Reno stage1 150cp/vag stage1 143cp, Reno Stage2 180cp/vag stage 2 170cp (nu discutam de versiuni cu TT cum ar fi 1.9 190 sau 2.0 204cp). Pur si simplu motorul asta e foarte reusit, putere, cuplu, rafinament, silentiozitate, tot ce vrei.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#12 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 octombrie 2009 - 08:27

;)
@Frank bre se compara 2 dizel asta cu 2 dizel de la BMW de 177 cavallos ca rafinament silentiozitate o fi peste BMW nu zic dar in rest... saraciile astea de 6 in linie e cam zgomotoase la relanti asa e dar cine merge asa mult cu ele la relanti :P
@Evil

http://www.km77.com/...ta.asp?id=22662

http://www.km77.com/...ta.asp?id=25550

http://www.km77.com/...ta.asp?id=23960

sa mor daca vad vreun jmen fata de 2 litri BMW am pus si motorul de 2,2 de pe Honda si mai sunt motoare ok ;)

http://www.carfolio..../car/?car=89485 am pus si link cu E46 320d de 150 cai ca sa se vada ca motoarele sunt cam la fel,cat despre silentiozitate vorbim peste 40-50 mii km din ce am vazut mai toate dizelurile incep sa "sune"altfel


Oricum overall masina e ok ,ca si lui Oaspetele mi s-a parut ciudata afirmatia cu cel mai bun motor dizel,eu unul consider ca in momentul de fata diferentele sunt extrem de mici si nu poti spune ca un motor e mai bun ca altul :o

PS:sa inteleg ca motorul asta de pe Laguna de 150 cai are cuplul maxim fix la 2000 ture?are cineva o curba de cuplu la el?

http://www.km77.com/...ta.asp?id=23078

am bagat si pentru Golf date tehnice
in afara de aia 10 cai in minus si 20 Nm la cuplu vad ca sta destul de bine ba chiar are puterea maxima la 4200 ture ;)

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 29 octombrie 2009 - 08:31

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#13 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 29 octombrie 2009 - 08:35

Tocmai ca n-am prea simtit puterea si cuplul. Ma rog, e greu de tras concluzii dupa un drive test, dar asta era filingu. Si la oameni, draga mike, e poate cel mai important lucru cand evaluam ceva. Daca mie imi place cum trage si imi provoaca senzatii, nu ma prea intereseaza ce fineturi tehnice si artificii destepte au gandit enjinerii de la reno.
in mod cert, as fi facut si comparatia cu cronometrul in mana.
In sfarsit, nu vad o diferenta de 7-10 cai decisiva. Cel putin in specificatii, 0-100 km/h e cam la fel, in ciuda celor 7 cai si 10Nm in plus.
Ca chestie, de cativa ani exista 1.9tdi de pe Cupra de 160 de cai. Fara TT.

Dar eu vreau sa aduc in discutie si 1,9 JTD-ul. Parca nu are 2 turbine, daca nu ma insel. Cica ala motor.
:o
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#14 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 octombrie 2009 - 09:15

poate vreti sa vorbim de 1,9 CDTI de 150cp... :laugh:

hai sa nu facem praf topicul omului cu prea multe detalii tehnice :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#15 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 29 octombrie 2009 - 10:38

Hai mai bine sa indulcim iar discutia cu poze ''spion'' de la cea mai recenta intalnire ''Duminica in Familion''. :)

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata

Superb utilaj! Inca o data felicitari!

Aceasta postare a fost editata de the1: 29 octombrie 2009 - 10:41

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 octombrie 2009 - 10:54

foarte FOARTE misto interiorul :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 octombrie 2009 - 01:17

renault a avut mereu motoare misto pe masini, dar tot degeaba. nu mai trezeste pasiuni cam de multa vreme. nu stiu unde au gresit. acum 10-15-20 de ani, masinile lor erau apreciate, acum, discutabil.

misto laguna asta, cu cel mai rafinat diesel sau nu.
cat priveste datele si performantele unei masini, aproape nu sta niciodata doar in motor.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#18 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 29 octombrie 2009 - 04:28

mda, si eu zic la fel, masini bune dar nerecunoscute, plus ca la ultimele modele au dat-o in bara rau (zic eu) si la design....

si a mea Laguna 2 e o masina foarte reusita pe care lumea nu o cunoaste.

si din pacate Laguna GT cu 4Control a fost scoasa din productie, din lipsa de cerere...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#19 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 octombrie 2009 - 06:03

pai sa ma ierte, la ce politici de vanzare au. asta e.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#20 norium

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 09
  • Location:Suceava
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo MK3
  • Motorizare:2.0 TDCi

Scris 29 octombrie 2009 - 10:51

Misto masina, s-o folosesti cu placere!
  • 0

#21 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 07 noiembrie 2009 - 12:42

N-am inca poze ca vremea de afara e foarte schimbatoare, insa am facut deja primii 1000km si incep sa ma invat cu masina B)

Impresii pana acum:
- pana sa se incalzeasca motorul se misca greoi, insa odata ajuns la temperatura corecta, cand ai nevoie de cuplu sau de viteza... vrum vruuum
- chiar daca e frig afara, lumina bagata de trapa este un deliciu
- scaunele incalzite sunt foarte utile, chiar si cand afara sunt 8 grade (nu numai la minus 2)
- am resusit sa conectez telefonul la kitul Bluetooth al masinii si este... genial B) Se aude foarte bine, interlocutorul ma aude foarte bine. In plus, am descoperit ca telefonul meu poate fi incarcat de la audio connection box, din mufa de USB :P

Chestii inca de descoperit/lamurit/aflat:
- cand aeratoarele din fata baga aer cald (24-27 grade), cele din spate parca sunt inchise. Ajunge aer si in spate prin duzele de jos, insa nu mi se pare ca aeratoarele centrale din cotiera sunt asa eficiente;
- nu intotdeauna masina se inchide cnad ma departez de ea. In situatia asta trebuie sa reintru cu cardul, sa pornesc ceva in interior, apoi sa ies si gata. O fi vreun truc, sper sa il aflu curand.
- Stergatoarele fata merg mai degraba de capul lor decat "automat". Am senzor de ploaie de 3 ani la Megane si la ploaie mica sau la semafor ele bat mai rar, insa la Laguna nu prea schimba cadenta decat din normal in rapid... Stiu cum se foloseste de la A la Z, problema nu cred ca e la mine.

Consumul pe ultimii 650km a fost de 8.9% cu medie de 32km/h, mai e loc de imbunatatire... Saptamana viitoare vin cizmulitele de iarna, vedem atunci daca se schimba consumul sau modul de rulare.

Sunt in continuare la fel de entuziasmat de masina, si sper sa facem primii 10.000km cu aceeasi "serenitate".
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#22 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 noiembrie 2009 - 07:10

- nu intotdeauna masina se inchide cnad ma departez de ea. In situatia asta trebuie sa reintru cu cardul, sa pornesc ceva in interior, apoi sa ies si gata. O fi vreun truc, sper sa il aflu curand.


ai alarma montata de dealerul auto?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#23 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 08 noiembrie 2009 - 08:53

Da, e alarma Viper. Eu pun problema asta pe faptul ca intre inchideri vine juniorul si se joaca la butoane (radioCD, geamuri, oglinzi, stergatoare, etc), si atunci trebuie ori sa bag cardul in slot si sa-l scot, ori sa pornesc masina si sa o opresc. In felul asta masina probabil face un ciclu de initializare si apoi cardul merge OK.
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#24 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 15 noiembrie 2009 - 02:01

Vineri am pus cizmulitele de iarna :D Am sunat la leasing sa le spun ce tip de cauciuc se potriveste (215/55/17), si ei au comandat de la EuroTyres ce model aveau ei in contract.

La montaj am avut mai multe surprize:
- aia buna a fost ca modelul de anvelope montat este Michelin Pilot Alpin PA3 215/55/R17 98V, zice-se cel mai performant de la Michelin. Citind apoi pe net am inteles de ce arata diferit de ale Meganului Dunlop WinterSport 3D, astea de la Michelin fiind pneuri care se monteaza pe M3, CLS, Porsche Boxter si surate d-ale lor. La Laguna se recomanda 94V, insa sper ca asta sa insemne doar ca am niste cauciucuri mult mai bune decat are nevoie masina, si ca nu o sa am vreo supriza.
- aia proasta a fost personalul din service: dupa ce dau ei jos cauciucurile vechi, monteaza deja 2 cauciucuri noi, imi spun baietii ca nu au saci pentru ambalatul celor de vara, si ca sa ma descurc. Nici mort vrand sa pun cauciucurile de vara in masina ca sa o fac de comanda, m-am apucat sa ma cert cu aia de la birouri, care imi explicau mie ca daca "centrala" nu le-a zis sa comande saci ei nu au facut-o. Nu si-au dat seama de imbecilitatea politicii firmei lor nici cand le-am zis ca la o factura de cauciucuri de 3000 lei si la servicii de montaj de 100 lei puteau si ei sa dea 2-4 saci de 5 lei... In final am lasat cauciucurile de vara acolo pe semnatura, si merg sa le iau saptamana viitoare cand voi face eu (da, n-am alta varianta) rost de saci.

Evitati cat puteti pe astia de la Eurotyres, n-am vazut in viata mea un asa serviciu si asa fel de "tanti de la facturare", care urlau la telefon catre interlocutori si catre calculator de una singura de fata cu clientii in camera... De baietii de la montaj n-am ce zice, ei poate isi fac doar datoria, insa la AutoSoft toti au fost mult mai serviabili si comunicativi.

P.S. Am fost ieri la o nunta si toata lumea a fost impresionata de masinuta, mai ales ca era proaspat spalata si curata :D
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#25 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 15 noiembrie 2009 - 02:07

vai ... scandal pentru niste saci. tie ti se pare normal ?

si ca sa nu te las sa raspunzi si dupa aia sa iti dau raspunsul meu sa o lungim aiurea.

tie ti se pare normal SA FACI TU SCANDAL ? nu aveau oamenii saci , asa SI ? iti moare la intrare data viitoare ? ... nu mai ploo ? ... iese basescu la alegeri ? sau ce?

ai facut scandal , bravo ,ai realizat ... NIMIC ! ti-ai facut nervi , le-ai facut si lor nervi samd . nu era mai frumos sa vezi unde e un supermarket in zona sa trimita pe unul de acolo sa ia niste saci ? serios ?

great nation , si acum fara suparare , se mira lumea de ce am boala pe unii si altii in funntie de ce masini conduc.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi