
Renault Laguna 3 - 2.0dci Privilege
#26
Scris 15 noiembrie 2009 - 02:18
Neavand vreodata tangenta cu leasing-ul, nici nu-mi doresc...n-am priceput, trebuie sa le dai socoteala si pentru cauciucuri?
E o alegere fireasca a marcii, modelului de cauciucuri, avandu-i alaturi pe M3, CLS, Porsche Boxter.
Ar trebui schimbate mai multe ,,componente'' regasite si la ceilalti...
Un interior, de masina, frumos, impresionabil pentru nuntasi...
#27
Scris 15 noiembrie 2009 - 02:26
si ...traducerea ??vai ... scandal pentru niste saci. tie ti se pare normal ?
si ca sa nu te las sa raspunzi si dupa aia sa iti dau raspunsul meu sa o lungim aiurea.
tie ti se pare normal SA FACI TU SCANDAL ? nu aveau oamenii saci , asa SI ? iti moare la intrare data viitoare ? ... nu mai ploo ? ... iese basescu la alegeri ? sau ce?
ai facut scandal , bravo ,ai realizat ... NIMIC ! ti-ai facut nervi , le-ai facut si lor nervi samd . nu era mai frumos sa vezi unde e un supermarket in zona sa trimita pe unul de acolo sa ia niste saci ? serios ?
great nation , si acum fara suparare , se mira lumea de ce am boala pe unii si altii in funntie de ce masini conduc.
e interpretarea in viziune personala a Mioritei >>??
#28
Scris 15 noiembrie 2009 - 02:34
nu iti da masina pana nu are nr definitive
iti comanda ei anvelopele ?!
#29
Scris 15 noiembrie 2009 - 02:52
Si firma de leasing nu a ales-o el ci angajatorul lui, care are parteneriat cu astia, probabil ceva gen parteneriat global or so.
Si mi se pare normal sa faca scandal pentru saci, pentru ca aia ar fi trebuit sa se astepte la asa ceva, ce firma face schimbari de cauciucuri vara-iarna fara sa aiba saci? Si poate nu era nici un supermarket in jur de unde sa cumpere saci, si ce saci poti gasi la unele supermarketuri in care sa intre niste anvelope?
Michelin Pilot Alpin sunt printre cele mai scumpe anvelope din zona premium si printre cele mai slabe (relativ vorbind, comparabil cu GoodYear, Continental, Dunlop)... dar asta e alegerea, n-ai ce face, n-or fi proaste.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#30
Scris 15 noiembrie 2009 - 03:10
aia cu sacii (de fapt cu lipsa lor) e chiar penibila, insa nici scandalul nu e o solutie. o reclamatie, o plangere, o reclama proasta...
cred ca leasingul operational iti da posibilitatea sa beneficiezi de tot serviciul asta - vine cineva iti ia masina, schimba cauciucurile, le duce pe alea de vara la depozitat, ti-o aduce inapoi ... nu? la mine asa se intampla ...
tu de ex acum, ce faci cu cauciucurile de vara?
http://florinpanait.wordpress.com
#31
Scris 15 noiembrie 2009 - 03:59

Ref michelin pilot alpin, e un test si in ultimul nr din ams, preluat din de, intre cele premium sunt cele mai slabe si cele mai scumpe aproape, sunt anvelope budget cu performante mai bune. Acuma totul e relativ, nu sunt proaste, nu apar la nerecomandate dar la cit costa, poti sa iei mai bine (goodyear sau dunlop, imho).
ref leasing operational - exista diferente, exista leasing operational cu service complet, oferit de unii care au chiar logistica, gen ALD, si leasing operational doar contabiliceste, dar care in probleme de servicii aferente lasa mult de dorit... sau chiar nu pot oferi anumite chestii din lipsa de resurse/logistica...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#32
Scris 15 noiembrie 2009 - 05:37
corectaia cu sacii (de fapt cu lipsa lor) e chiar penibila, insa nici scandalul nu e o solutie. o reclamatie, o plangere, o reclama proasta...
cred ca leasingul operational iti da posibilitatea sa beneficiezi de tot serviciul asta - vine cineva iti ia masina, schimba cauciucurile, le duce pe alea de vara la depozitat, ti-o aduce inapoi ... nu? la mine asa se intampla ...

#33
Scris 15 noiembrie 2009 - 08:15

In ceea ce priveste Michelin-urile, nu stiu astea de iarna cum sunt, dar dupa cum se comporta cele de vara (pilot) care sunt pe Cee'd am ceva rezerve daca sa cumpar sau nu un set de anvelope de la ei (cand va fi cazul).
Chestiunea cu sacii, sincer reflecta "seriozitatea si calitatea" firmei respective si a serviciilor prestate de aceasta; in mod normal ar fi trebuit sa aibe saci pe stoc, tinand cont de anotimp/sezon. Iar reactia lor la protestul lui Alex, no comment.
#34
Scris 15 noiembrie 2009 - 08:53

Cand am luat masina nu am optat pentru serviciul de depozitare anvelope, pentru ca ar fi sarit chiria lunara peste bugetul meu (foarte putin, dar mi-ar fi trebuit o aprobare de la alti 2 manageri, chiar si pentru 3 EUR/luna), si pentru ca am pod acasa in care pot sa le tin lejer. Din pachetul de servicii full-options, singurul lucru pe care nu-l am este tractarea pe platforma pentru revizii / schimb anvelope si depozitatul rotilor. Diferenta era chiar maricica (~20 EUR/luna), pentru niste operatiuni pe care le faci de 3 ori pe an, si distanta pana la service este de mai putin de 5km de birou.
Mersi frank de lamuriri ref la pneuri. Nu aveam de gand sa le incerc la 200km/h iarna, insa din cele Michelin inteleg ca sunt o optiune buna. Eurotyres sunt importatori Michelin, si Arval nu lucreaza decat cu ei.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#35
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:03
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 noiembrie 2009 - 09:04
#36
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:09

Poate au folosit si dinamometrica, si te-au dat pe spate, nah...

Gluma, gluma, da' frumos e interioru' Lagunei.
#37
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:16
#38
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:20
Inca persist in...si tat caut...

#39
Scris 15 noiembrie 2009 - 09:32
Mersi frank de lamuriri ref la pneuri. Nu aveam de gand sa le incerc la 200km/h iarna, insa din cele Michelin inteleg ca sunt o optiune buna. Eurotyres sunt importatori Michelin, si Arval nu lucreaza decat cu ei.
Sa nu scapi din vedere faptul ca anvelopele de iarna le montezi acum si le dai jos la primavara, adica dupa vreo 5 luni.
Intre timp mai este si cald, mai e soare, mai faci o plimbare pe autostrada, poate chiar in afara tarii si in situatiile alea mai treci de 200.
De-asta eu am insistat sa fie 97V.
Aceasta postare a fost editata de salesman: 15 noiembrie 2009 - 09:32
http://florinpanait.wordpress.com
#40
Scris 15 noiembrie 2009 - 10:48

#41
Scris 15 noiembrie 2009 - 11:25
Indicele de viteza V este cel mai mare in cazul anvelopelor de iarna.
Intr-o alta ordine de idei, Eurotyres este brand al grupului Michelin si singurul concept de acest gen din Romania. Este prezent la nivel national si comercializeaza numai marcile brandului: Michelin, BF Goodrich, Kleber, Kormoran, Tigar si Taurus.
#42
Scris 15 noiembrie 2009 - 11:34
H=210 km/h max
V=240 km/h max
http://florinpanait.wordpress.com
#43
Scris 15 noiembrie 2009 - 11:43
AU TINUT.

#44
Scris 16 noiembrie 2009 - 12:01
si eu am H de iarna si nu am simtit nevoia niciodata sa trec de 210kmh. bine oricum, a mea REAL oricum zic ei ca nu trece de 209kmh asa ca nu e nici o pb. :laugh:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#45
Scris 16 noiembrie 2009 - 10:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#46
Scris 23 noiembrie 2009 - 01:20

Am ajuns aproape la 2000km si consumul incepe sa se aseze, datorat in mare si faptului ca viteza medie nu scade sub 30km/h. Acum ca am vazut-o spalata si curatata am vazut ca in parbriz am o ciobitura si trebuie sa merg sa o astup cu rasini, ca becurile din usile din spate nu se aprind si ca bateria a dat semne de oboseala, dupa 30 minute de stat pe loc cu muzica pornita. Sa vad daca mai adun ciudatenii si poate merg cu ea la service sa arunce un ochi, si poate chiar sa schimbe bateria.
Aceasta postare a fost editata de AlexC: 23 noiembrie 2009 - 01:21
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#47
Scris 23 noiembrie 2009 - 01:30

Am inteles ca a avut o discutie plina de argumente cu fata cea mica a lui Relu, pentru bebelusul adus de fiica-mea cea mare.

#48
Scris 23 noiembrie 2009 - 09:26
Nu prea inteleg sensul existentei a doua tevi de evacuare...

#49
Scris 23 noiembrie 2009 - 12:02
Sa-ti traiasca pustiul, a fost super Sambata.
![]()
Am inteles ca a avut o discutie plina de argumente cu fata cea mica a lui Relu, pentru bebelusul adus de fiica-mea cea mare.
Mersi mult, ma bucur ca a avut cu cine povesti pe limba lui. Pe langa fete cred l-au atras la fel de mult si sutele de butoane de la Relu din atelier

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#50
Scris 23 noiembrie 2009 - 12:16

0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi