Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Un SUV sau offroader ofera mai multa siguranta in trafic?


  • Please log in to reply
357 replies to this topic

Poll: Ce preferati ca masina mai adaptata pentru siguranta in trafic pe soselele Romaniei (24 membri au votat)

SUV, SAV, offroader, crossover sau masina de sosea

  1. SUV (SAV) (12 voturi [50.00%])

    Procentaj din vot: 50.00%

  2. offroader (3 voturi [12.50%])

    Procentaj din vot: 12.50%

  3. crossover (gen Audi Allroad) (8 voturi [33.33%])

    Procentaj din vot: 33.33%

  4. masina de sosea (sedan, break, hatch) (1 voturi [4.17%])

    Procentaj din vot: 4.17%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 decembrie 2009 - 11:33

ce sa zic, alta lume frate. razboiu stelelor, sa treci de la suspensie pe perna de aer reglabila ca tarie, sa amortizoare "sport"
[...]
senzatia ca sterg cu fundu de asfalt e omniprezenta.
[...]
sapt asta nu cred ca apuc dar sapt viitoare cred ( dafapt s-ar cam impune ) sa trecem de la adidasi la bocanci. desi, inca vremea se mentine pe la 10 grade.

acuma trebuie sa fiu atent din nou la orice denivelare, orice bordura mica, orice groapa, ORICE.

efectul GIPANULUI in randul "traficantilor" de pe sosele a fost cel scontant. toti iti fac loc, ai prioritate, esti jupan.
cu opelu... mai greu :D


Pornind de la ce a scris ska aici, vreau sa lansez o dezbatere aici pe o chestiune care pot sa zic ca ma cam framinta de o vreme.

In traficul din Romania, cu gropi, denivelari, parteneri nesimtiti de trafic, inconstienti in trafic care isi joaca in orice clipa destinul propriu si al celorlalti, este mai sigur, mai safe, mai secure, mai cum vreti voi, sa conduci un SUV sau offroader, eventual cit mai mare?

Argumentele ar fi mai multe:
- siguranta mai mare in caz de accident, in special impact frontal - recunosc ca aici ma marcheaza destul de mult accidentul pe care l-am vazut aproape life asta toamna la Brasov linga Harman, poate unii stiti despre ce vorbesc
- respect mai mare din partea partenerilor de trafic
- pozitia la volan mai inalta, cu vizibilitate mai buna si o senzatie de mai mare siguranta (te urci tu pe altii si nu altii pe tine)
- mai putina grija legata de gropi, denivelari, borduri si alte obstacole pe care poti sa le raschetezi cu o masina de sosea.

Ce pareri aveti?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 07 decembrie 2009 - 11:36

siguranta mai mare la impact frontal apare fiindca esti mai sus, zic eu. in general, e clar ca un SUV mare e mai sigur, singura problema apare in cazul in care impactul e lateral si/sau la rularea cu ceva viteza pe curbe.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#3 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 07 decembrie 2009 - 11:37

Greu de spus. Fiecare cu avantajele si dezavantajele ei. Nu se poate spune "e mai bun suvu" dar nici cealalta.... In oras, categoric suvu nu-i cea mai buna alegere. Afara, depinde se situatie.
  • 0

#4 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 07 decembrie 2009 - 11:41

E clar ca o masina mai inalta e mai potrivita in toate acele situatii decat una normala. Sunt mai scumpe decat un Sedan/break cu dimensiunile alea interioare, insa daca punctele de mai sus sunt importante sau daca banii nu sunt o problema, atunci un SUV/off-roader e o optiune super!

Despre rezistenta la impact, imi aduc aminte un test intre 2 Mondeo identice, la care la unul fusesera desumflate cauciucurile ca sa fie cu 4cm mai jos. Urmarea a fost foarte vizibila, masina mai inalta a rezistat mai bine la impact. Un SUV cu 5 stele la impact este practic cea mai sigura varianta posibila, mai ales in tari cu potential ridicat de accidente cauzate de soferi neatenti sai drumuri proaste sau alte variante dambovitene...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#5 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 decembrie 2009 - 11:43

siguranta mai mare la impact frontal apare fiindca esti mai sus, zic eu. in general, e clar ca un SUV mare e mai sigur, singura problema apare in cazul in care impactul e lateral si/sau la rularea cu ceva viteza pe curbe.


pana la viteze maricele, se misca chiar decent unele. e win some, lose some.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 07 decembrie 2009 - 11:56

am mai discutat pe subiectul acesta, dar sa imi spun parerea si aici

Siguranta....
-impact vs alta masina (mai mica)..ghinion pt ala (din orice unghi ai da)
-impact vs obiect de nemiscat (masa ~ infinita)..ghinon pt tine (ai inertie mai mare decat o masina mai usurica)
-tinuta de drum...aici mi-am schimbat parerea dupa ce am condus infiniti ex 37 si fx50s...si eu pretind ca pot conduce cat de cat peste medie la ce inseamna viraje/stabilitate....n-ai ce sa le reprosezi, dezavantajele garzii la sol si ale masei neimportante

Drum
-vizibilitate mai buna
-manevrabilitate mai proasta in oras pe spatii inguste
-urci orice bordura (si ale PDLului :D)
-gropi? pe transfagarasan era sa dau peste un focus st care mergea cu 20 la ora...eu eram in ex 37 aveam cam 100 pe drumul ala gaurit..si nu simteam nimic..ala saracul din ST topaia...
-nu am simtit, dar mai multa lume zice ca te feresc ceilalati mai mult...


eu sunt convins de clasa asta de masini si spre ea ma voi indrepta cand voi putea alege....dezavantaj vad doar pretul
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 07 decembrie 2009 - 11:56

mda, ma intreb daca de exemplu X3, desi cu avantaje de gabarit redus si agilitate, este suficient de mare pentru a puncta la chestiile de mai sus....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#8 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 decembrie 2009 - 12:00

da vezi ca nu are suspensie decat mai mult sau mai putin tare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#9 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 decembrie 2009 - 12:08

Au punctat colegii care au scris inaintea mea + si -, cam alea ar fi in mare.
Eu pot spune, ca tinand cont de realitatile drumurilor din RO si chiar Buc, de comportamentul celorlati in trafic, inclin spre SUV; acum 5-7 ani nu prea ma atragea varianta asta, dar s-au schimbat multe de atunci (tot asa pe vremea aia nu ma interesa automata, acum sunt tentat de o cutie tip dsg).
In ceea ce priveste SUV-urile, e cam acelasi lucru la la auto uzuale, daca te uiti la unul mai compact, dupa achizitie vrei constata ca este prea mic la int pt necesitatile personale; pe de alta parte nici o barca nu e o alegere indicata, daca se circula cu ea mult in Buc (sau alt oras aglomerat).
Si cateva ex. care sa ilustreeze, poate, ceva mai bine cele de mai sus:
- suvulete de genul: Tiguan, Yeti, Tucson, Kuga, chiar si Oulander (la limita), sunt dpmdv prea mici; sunt bune doar ca un compromis urban/extraurban (cu accent pe urban) pt o fam cu cel mult 1 copil;
- suvuri de genul: SantaFe ca dim interioare, ar fi pt mine, poate, cel mai echilibrat compromis;
- offroad-ere de genul: Pajero, Patrol sunt destul de greu de folosit zi de zi in Buc. (daca nu circuli exclusiv pe la periferie sau in zonele mai libere).
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#10 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 decembrie 2009 - 12:15

am mai discutat pe subiectul acesta, dar sa imi spun parerea si aici

Siguranta....
-impact vs alta masina (mai mica)..ghinion pt ala (din orice unghi ai da)
ok, desi multe accidente tin si de noroc. de ex degeaba ai SUV, daca n-ai centura. sau daca din lateral te ia un mic bolid cu foarte multi km/h, e la noroc unde te nimereste
-impact vs obiect de nemiscat (masa ~ infinita)..ghinon pt tine (ai inertie mai mare decat o masina mai usurica)
astea nu le inteleg, aproape mereu, daca nu esti imbecil, au timp sa mai faci ceva, daca nu sa si eviti, eu fiind patit de multe ori
-tinuta de drum...aici mi-am schimbat parerea dupa ce am condus infiniti ex 37 si fx50s...si eu pretind ca pot conduce cat de cat peste medie la ce inseamna viraje/stabilitate....n-ai ce sa le reprosezi, dezavantajele garzii la sol si ale masei neimportante
e in limite chiar decente

Drum
-vizibilitate mai buna
foarte buna, vezi departe in fata si poti anticipa destul de bine ce se va intampla
-manevrabilitate mai proasta in oras pe spatii inguste
mai multe manevre, dar merge. de ex la X3 mi-e greu sa-l bag lateral si de multe ori s-a dovedit ca nu incapea. in rest se strecoara si stii perfect unde e masina, eu n-am lovit nimic inca.
-urci orice bordura (si ale PDLului :D)
daca e si automata, urca chiar orice
-gropi? pe transfagarasan era sa dau peste un focus st care mergea cu 20 la ora...eu eram in ex 37 aveam cam 100 pe drumul ala gaurit..si nu simteam nimic..ala saracul din ST topaia...
depinde de suspensie
-nu am simtit, dar mai multa lume zice ca te feresc ceilalati mai mult...
nu stiu, uneori da, alteori la mine intervine factorul bmw vs roman frustrat. la bulgari sunt respectat pe linie.


eu sunt convins de clasa asta de masini si spre ea ma voi indrepta cand voi putea alege....dezavantaj vad doar pretul


:D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#11 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 08 decembrie 2009 - 12:23

-impact vs obiect de nemiscat (masa ~ infinita)..ghinon pt tine (ai inertie mai mare decat o masina mai usurica)


nu sunt sigur ca inteleg aici ce vrei sa zici? Adica daca ma lovesc cu X5 de un copac e mai naspa decit daca ma lovesc cu un Mini de un copac?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#12 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 decembrie 2009 - 12:24

SUV/offroader all the way!
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#13 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 08 decembrie 2009 - 12:28

@frank pai teoretic ce zice mike e corect...pentru ca obiectu ala nu absoarbe din impact decat daca se rupe...si daca tu ai inertie mai mare e impactul mai puternic.....bine tot inertia te ajuta la impactu cu o masina mai mica...ca ori o faci acordeon ori o impingi naiba stie unde.....parca vad ca ma corecteaza mike :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 decembrie 2009 - 12:31

exact ce a zis kinderul.
daca dai in ceva cu masa infinita (ce nu se va misca) inertia mare inseamna energie mai mare ce tb disipata..
orice kg in plus, in masina, in portbagaj, in rezervor etc inseamna doar energie cinetica mai mutla ce va produce efecte de deformare.
si da, intr-o masina ca mini sansele sunt mai mult mai bune decat intr-una de 3 tone....
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 decembrie 2009 - 12:33

Bai, daca esti in suv ai avantajul ca nu mai muncesc aia sa adune bucatile din tine. Te baga mai intreg asa....
  • 0

#16 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 08 decembrie 2009 - 12:35

@Relu asta mi-a amintit de bancu ala macabru cu centura :D
@Mike pfew :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#17 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 decembrie 2009 - 01:48

Si mie mi'a intrat in minte ideea de SUV, insa, asa cum a zis si Ciprian, unul compact are un portbagaj care se poate dovedi destul de usor neincapator (avand in minte lucruri ptr un copil mic, nu ptr plecat in concediu 2 cupluri de adulti). Si un portbagaj incapator e cuprins intr'o caroserie prea mare fata de un autoturism normal, deci apar dezavantaje.
Cata, cand ne int data viit, trage'ma de maneca si arata'mi portbagajul X3'ului, ca eu vroiam sa vad asta si la gratar, da daca ne'am luat cu GPS'ul ala, am uitat :D

Oricum, ca sa raspund la intrebarea topicului: Da, dupa parerea mea, un SUV iti ofera mai multa siguranta in trafic si, sa zicem, un confort sporit. Singurul incovenient ar fi la parcare in locuri aglomerate, insa in CT deocamdata nu e chiar atat de rau incat sa conteze prea mult asta
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#18 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 08 decembrie 2009 - 10:00

Pro ,,gip'', de-ti permiti, da' unu' intreg, nu 3/4 :lol:
  • 0

#19 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 08 decembrie 2009 - 10:18

mda in principiu e mai ok cu un SUV,nu simti gropile asa rau parchezi oricunde ,cu unele chiar te descurci in oras,vizibilitatea e mai buna,probleme de stabilitate doar la viteze mari.Acum depinde si de SUV,de ex cum a zis Cata la BMW clar o sa ai o suspensie tare.Overall iesi in castig,mai ca ma bate gandu peste cativa ani sa iau o saracie din asta X3 sau Forester ceva de genu asta.A chiar ca gip ar mai fi Pajero sau Land Cruiser da acolo nu ma bag prea mari si lente pentru gustul meu deocamdata

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 decembrie 2009 - 10:19

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#20 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 08 decembrie 2009 - 10:20

- siguranta mai mare in caz de accident, in special impact frontal - depinde cu ce te lovesti: un smart, un logan, un tir
- respect mai mare din partea partenerilor de trafic -da, dar depinde de suv: un choleos inspira mult mai putin respect ca un patfinder
- pozitia la volan mai inalta, cu vizibilitate mai buna si o senzatie de mai mare siguranta -da, cu siguranta
- mai putina grija legata de gropi, denivelari, borduri si alte obstacole pe care poti sa le raschetezi cu o masina de sosea - da, dar asta nu il va face pe posesor zeu, este posibil sa ajunga in service mai repede decat cu una normala si sa coste mult mai mult o reparatie.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#21 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 08 decembrie 2009 - 10:32

- Acel 'respect' de care ziceti voi de fapt e o frica. S-a dovedit stiintific prin sondaje ca 80% din posesorii de SUV-uri si le iau ca sa compenseze cu ceva si fiindca dupa achizitionarea unui SUV le creste cu catvia mm incep sa faca 'figuri' in trafic, iar participantii normali la trafic prefera sa le dea prioritate, dupa ce le umplu un pic frigideru, decat sa se puna la mintea lor frustrata...
- Sigurata mai mare in caz de accident doar daca lovesti un obiect mai mic mobil, dar in majoritatea situatiilor sunt mai multe sanse sa te dai peste cap, avand in vedere centrul de greutate in general mult mai sus decat la un sedan/hatch
- Mie in general nu imi place sa stau prea sus, dar avantajul unei pozitii de condus inalte ajuta la vizibilitatea in fata, poti anticipa traficul... insa n-as avea cum sa ma simt mai in siguranta intr-un SUV decat intr-un sedan/break mai mare...
- Da, nu mai simti gropile, denivelarile, poate si unele borduri mai mici, dar cum zicea si Swiby, te poti considera zeu si sigur strici ceva :lol:
  • 0

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 decembrie 2009 - 11:08

majoritatea accidentelor auto sunt masina vs masina, nu masina vs zid sau stalp
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 decembrie 2009 - 11:30

Pana una alta, pe drumurile ''desfundate'' din ROmanica tot SUV-ul/Offroader-ul ramane rege, daca ti-l permiti. Cui ii trebuie S-Class, Veyron, GTI si mai stiu eu ce la cat de multe gropi si borduri tip Bideanu sunt peste tot.

LE: Sau macar o masinuta cu garda la sol un pic mai maricica si eventual AWD.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#24 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 decembrie 2009 - 11:37

LE: Sau macar o masinuta cu garda la sol un pic mai maricica si eventual AWD.

pai asta inteleg prin SUV....

nu ma intereseaza patrol sau de-astea...nu os a fac offroad
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#25 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 08 decembrie 2009 - 12:06

Pt. mine Quasaquaie e suficient. Sau Outlander Sport daca tot m-am dat pe trifoi cu trei foi.

Imagine amplasata
Imagine amplasata
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi