ce sa zic, alta lume frate. razboiu stelelor, sa treci de la suspensie pe perna de aer reglabila ca tarie, sa amortizoare "sport"
[...]
senzatia ca sterg cu fundu de asfalt e omniprezenta.
[...]
sapt asta nu cred ca apuc dar sapt viitoare cred ( dafapt s-ar cam impune ) sa trecem de la adidasi la bocanci. desi, inca vremea se mentine pe la 10 grade.
acuma trebuie sa fiu atent din nou la orice denivelare, orice bordura mica, orice groapa, ORICE.
efectul GIPANULUI in randul "traficantilor" de pe sosele a fost cel scontant. toti iti fac loc, ai prioritate, esti jupan.
cu opelu... mai greu
Pornind de la ce a scris ska aici, vreau sa lansez o dezbatere aici pe o chestiune care pot sa zic ca ma cam framinta de o vreme.
In traficul din Romania, cu gropi, denivelari, parteneri nesimtiti de trafic, inconstienti in trafic care isi joaca in orice clipa destinul propriu si al celorlalti, este mai sigur, mai safe, mai secure, mai cum vreti voi, sa conduci un SUV sau offroader, eventual cit mai mare?
Argumentele ar fi mai multe:
- siguranta mai mare in caz de accident, in special impact frontal - recunosc ca aici ma marcheaza destul de mult accidentul pe care l-am vazut aproape life asta toamna la Brasov linga Harman, poate unii stiti despre ce vorbesc
- respect mai mare din partea partenerilor de trafic
- pozitia la volan mai inalta, cu vizibilitate mai buna si o senzatie de mai mare siguranta (te urci tu pe altii si nu altii pe tine)
- mai putina grija legata de gropi, denivelari, borduri si alte obstacole pe care poti sa le raschetezi cu o masina de sosea.
Ce pareri aveti?