Un SUV sau offroader ofera mai multa siguranta in trafic?
#51
Scris 08 decembrie 2009 - 08:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#52
Scris 08 decembrie 2009 - 08:30
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#53
Scris 08 decembrie 2009 - 08:44
GlK ce motor iei?paremi-se ca ultimele X3 e euro 5 si la motor de 3000 taxele nu sunt asa mari,altfel ai X1 2 litri biturbo,pana la urma totul e rezuma la buget si cat tii masina,Stiu, stiu, dar eu as vrea un glk
Problema cu 35d pe X3 este ca e eur4 si motor mare, deci taxa mare, asadar as fi limitat la cumpararea unuia deja inmatriculat in Ro
Zicea aer curat de outlander... Mie nu mi se pare mic deloc mic la spatiu
#54
Scris 08 decembrie 2009 - 08:53
Da boss, noi in vreo 13-15 ani o sa fim bunici, probabil. Tind sa cred ca imi vad nepotii.Swiby, crede-i. Astia nu-s normali....
Si oricum, tatae, ce am facut noi, cum, unde si cu ce, nu o sa faca nimeni de-acum incolo, garantez.
#55
Scris 08 decembrie 2009 - 09:09
#56
Scris 08 decembrie 2009 - 09:14
Da boss, noi in vreo 13-15 ani o sa fim bunici, probabil. Tind sa cred ca imi vad nepotii.
Si oricum, tatae, ce am facut noi, cum, unde si cu ce, nu o sa faca nimeni de-acum incolo, garantez.
io cat timp sunt prieten cu un alt posesor de bmw, nu ofer nici o garantie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#57
Scris 08 decembrie 2009 - 09:48
inseamna ca ca sunteti inca tineri ! :party1:Da boss, noi in vreo 13-15 ani o sa fim bunici, probabil. Tind sa cred ca imi vad nepotii.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#58
Scris 08 decembrie 2009 - 09:51
#59
Scris 08 decembrie 2009 - 10:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#60
Scris 08 decembrie 2009 - 10:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#61
Scris 09 decembrie 2009 - 08:30
Pai "siguranta" si Dacia sunt antonimeexact asa ma gindeam si eu, cind am vazut pozele azi... la ce putere se poate resofta 1.5 dCi de 105 CP?
cata, nu vreau sa dezvolt aici subiectul SUV vs sedan. Daca un centru de greutate ridicat si o aerodinamica de dulap nu-ti spun nimic vis-a-vis de dinamica, o lasam balta.
#62
Scris 09 decembrie 2009 - 09:19
stim cu totii ca nu ai nici o sansa
:laugh:
da lasa, ca un pachet de seminte tot iti trimit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#63
Scris 09 decembrie 2009 - 10:16
#64
Scris 09 decembrie 2009 - 11:16
#65
Scris 09 decembrie 2009 - 12:36
asta e bazata pe....?Pai "siguranta" si Dacia sunt antonime
asta e tema topiculuicata, nu vreau sa dezvolt aici subiectul SUV vs sedan. Daca un centru de greutate ridicat si o aerodinamica de dulap nu-ti spun nimic vis-a-vis de dinamica, o lasam balta.
335d e mai stabil decat x3 35d al lui
dar x3 35d ala e mult mai stabil decat multe sedanuri de pe piata.. iar diferenta intre x3 si 335 o vei simti doar pe circuit, pe asfalt uscat si perfect neted.
adica in vise
#66
Scris 09 decembrie 2009 - 12:59
Pai "siguranta" si Dacia sunt antonime
asta e pe baza ideii ca Logan a iesit cu 3 stele EURONCAP, se uita faptul ca s-a dorit limitarea costurilor si de aceea nu a fost dotat initial cu airbag-uri laterale si cortina, ESP etc. Intre timp au aparut airbag-uri laterale, la Duster vor fi si cortina, precum si ESP, iar siguranta nu e doar cea pasiva, ci este si cea activa, venind dintr-o plaforma sanatoasa, o tinuta de drum buna etc.
cata, nu vreau sa dezvolt aici subiectul SUV vs sedan. Daca un centru de greutate ridicat si o aerodinamica de dulap nu-ti spun nimic vis-a-vis de dinamica, o lasam balta.
Seat Leon: Coefficient Cx- 0.33
BMW X3: Coefficient Cx - 0.35
Nu mi se pare asa mare diferenta. Eu as pune pariu ca in orice conditii, X3 3.0sd M-Paket trece cu o viteza mai mare prin curba decit Leon-ul 1.4TFSI, datorita avantajelor legate de suspensia M BMW si de tractiunea integrala.
Spre comparatie, Audi Q5 are acelasi coeficient Cx ca si Leon-ul, si anume 0.33.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#67
Scris 09 decembrie 2009 - 01:22
Daca intr-adevar asa va fi, ar fi bine, dar ramane sa vedem cum se comporta la EuroNCAP. Eu totusi n-am citit de ESP sau cortine pe undeva...la Duster vor fi si cortina, precum si ESP, iar siguranta nu e doar cea pasiva, ci este si cea activa, venind dintr-o plaforma sanatoasa, o tinuta de drum buna etc.
N-am negat asta, si nu era tema discutiei. Comparatia fair este intre 2 masini echipate si motorizate identic, una mai inalta si alta mai joasa. Devine elementar cine va castiga...Eu as pune pariu ca in orice conditii, X3 3.0sd M-Paket trece cu o viteza mai mare prin curba decit Leon-ul 1.4TFSI, datorita avantajelor legate de suspensia M BMW si de tractiunea integrala.
Te limitezi in a compara doar coeficientul, nu si aria frontala, care impreuna dau forta de rezistenta la inaintare (care este clar mai mare la un SUV). Si daca vrei sa dezvoltam subiectul, o aerodinamica buna nu inseamna mereu un Cx redus. Contraexemple ar fi la masinile sport, la care se urmareste si obtinerea unui downforce semnificativ si nu se poate scadea Cx-ul prea mult.Spre comparatie, Audi Q5 are acelasi coeficient Cx ca si Leon-ul, si anume 0.33
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 09 decembrie 2009 - 01:27
#68
Scris 09 decembrie 2009 - 01:44
asta e bazata pe....?
asta e tema topicului
335d e mai stabil decat x3 35d al lui
dar x3 35d ala e mult mai stabil decat multe sedanuri de pe piata.. iar diferenta intre x3 si 335 o vei simti doar pe circuit, pe asfalt uscat si perfect neted.
adica in vise
asta e ideea
de ex cred ,nu sunt 100% sigur dar probabil ca al meu cazan va sta mai bine decat X3 pe viraje dar diferenta asta se va vedea la viteze mult peste cele normale si nu va fi semnificativa :cunaooooo:
#69
Scris 09 decembrie 2009 - 01:56
ma indoiesc ca la utilizarea zilnica obisnuita a unei masini, aria frontala sau downforce-ul conteaza chiar asa de mult. Neajunsul major la un SUV este greutatea, sau ma rog, masa, ca sa fim stintiifici, care este mai mare decit a unui sedan...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#70
Scris 09 decembrie 2009 - 01:58
In ce sens ?Neajunsul major la un SUV este greutatea...
#71
Scris 09 decembrie 2009 - 02:00
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 09 decembrie 2009 - 02:01
#72
Scris 09 decembrie 2009 - 02:23
E chestie de logica.
Unde %$& e postul lui Mike, cu formula coeficientului de aerodinamicitate? Cu asta nu-s de acord.
,,Te limitezi in a compara doar coeficientul, nu si aria frontala, care impreuna dau forta de rezistenta la inaintare (care este clar mai mare la un SUV). Si daca vrei sa dezvoltam subiectul, o aerodinamica buna nu inseamna mereu un Cx redus. ''
Aceasta postare a fost editata de LKS: 09 decembrie 2009 - 02:29
#73
Scris 09 decembrie 2009 - 02:28
Asa cum a intrebat Frank, un SUV in utilizarea zilnica normala ofera mai multa siguranta in trafic.
Discutia a divagat inspre suv vs. turism, comportament difrentiat pe criterii aerodinamice si de stabilitate....
In 7 ani ar fi trebuit sa simt diferentele, dar asa oi fi, mai prostanac. Mie mi se pare mai sigur sa iau o curba cu cazanul decat cu conserva.
#74
Scris 09 decembrie 2009 - 02:48
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#75
Scris 09 decembrie 2009 - 02:55
1. ba da, la cost1. nu mi se pare f mare diferenta intre a rupe o roata la un sedan sau la un SUV.
2. E'adevarat ca SUV'urile au in general balon mai mare, dar nu cred ca e determinant ...
2. este "foarte" determinant. Jantele mele de aliaj au fost departeeeee de orice le-ar fi putut afecta. Bine, daca ai un caien cu jante pe 20 si talon de 20, probabil ca un cielo e "king of da gropi".
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi