Un SUV sau offroader ofera mai multa siguranta in trafic?
#101
Scris 09 decembrie 2009 - 06:40
plus ca nu cred ca are vreunu ESP/sau alte denurimi de genu activate...
deci e clar, ori ai DSC, ori iei curbe doar daca stii sa-i dai un doriftoooo
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#102
Scris 09 decembrie 2009 - 06:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#103
Scris 09 decembrie 2009 - 06:45
am testat pe zapada si cu DSC on masina tine traiectoria pana pe la 30-40 km/h
#104
Scris 09 decembrie 2009 - 06:47
Toata lumea face racing cu SUV-urile, demareaza in 5 secunde, face orice sedan, merge si pe munte dar n-am vazut pe nimeni sa franeze... :tomato:
detaliaza te rog. as fi dispus sa fac si un test de franare cu masina lui artanis, desi eu am trecut iar la franele stock.
pot sa spun ca frane de urgenta cu X3-ul am GRUPA MARE.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#105
Scris 09 decembrie 2009 - 06:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#106
Scris 09 decembrie 2009 - 06:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#107
Scris 09 decembrie 2009 - 07:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#108
Scris 09 decembrie 2009 - 07:16
iarna trecuta, 12 noapte, zapada la greu pe sosea.am testat pe zapada si cu DSC on masina tine traiectoria pana pe la 30-40 km/h
intre oradea si baile felix. 2+2 benzi. GOL la ora aia.
pana spre 70kmh, la schimbare brusca de banda, se tine bine opelu.
spre 80kmh, deja trebuie sa corectezi bine din volan, sa ajuti ESP=ul.
peste, mi-a fost frica sa mai incerc
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#109
Scris 09 decembrie 2009 - 08:19
#110
Scris 09 decembrie 2009 - 08:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#111
Scris 09 decembrie 2009 - 08:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#112
Scris 09 decembrie 2009 - 08:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#113
Scris 09 decembrie 2009 - 08:45
#114
Scris 09 decembrie 2009 - 09:02
Daca sti sa dai cu palma e ok.
dar daca te agreseaza unul cu un cutit e problematic.
Daca zici.. iau cutit ca e mai sigur, ai sanse sa te intalesti cu unul cu o ranga ce nu stie multe.
Zici si tu ca merge o ranga.. insa adversarl sa nu aibe o sabie.
Ce mai.. pt siguranta cumperi o sabie.. dar in fata pistolului.. e prea mica sansa.
Ce sa mai zic... esti cel mai tare din parcare.. iei pistol. Dar daca ala e Rambo?
Asa e si cu siguranta la auto. Depinde care e adversarul. daca tu esti cu pistol si ceilalti sunt sub tine.. e ok, dar in fata lu' rambo, nu ai sanse.
Asa ca cel mai bine e sa circuli prin zone luminate si sa fi precaut.. pt ca si Rambo se sperie de Terminator. Adicatalea TIR-ul.
#115
Scris 09 decembrie 2009 - 09:22
sincer in parcare la Careffor Baneasa mai mult de 40 nu prindeamiarna trecuta, 12 noapte, zapada la greu pe sosea.
intre oradea si baile felix. 2+2 benzi. GOL la ora aia.
pana spre 70kmh, la schimbare brusca de banda, se tine bine opelu.
spre 80kmh, deja trebuie sa corectezi bine din volan, sa ajuti ESP=ul.
peste, mi-a fost frica sa mai incerc
schimbare brusca la mine inseamna cerce
fara DSC de pe la 30 eram in balarii
#116
Scris 09 decembrie 2009 - 09:30
Mie mi s-a stricat deseceu, si pe zapada, abia de la 30 in colo incepe sa se trezeasca la viatasincer in parcare la Careffor Baneasa mai mult de 40 nu prindeam
......
fara DSC de pe la 30 eram in balarii
Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 decembrie 2009 - 09:32
#117
Scris 09 decembrie 2009 - 09:35
Sa zicem ca mergi noaptea prin Ferentari sa zicem, pt ca este asimilabil cu siguranta in trafic
Daca sti sa dai cu palma e ok.
dar daca te agreseaza unul cu un cutit e problematic.
Daca zici.. iau cutit ca e mai sigur, ai sanse sa te intalesti cu unul cu o ranga ce nu stie multe.
Zici si tu ca merge o ranga.. insa adversarl sa nu aibe o sabie.
Ce mai.. pt siguranta cumperi o sabie.. dar in fata pistolului.. e prea mica sansa.
Ce sa mai zic... esti cel mai tare din parcare.. iei pistol. Dar daca ala e Rambo?
Asa e si cu siguranta la auto. Depinde care e adversarul. daca tu esti cu pistol si ceilalti sunt sub tine.. e ok, dar in fata lu' rambo, nu ai sanse.
Asa ca cel mai bine e sa circuli prin zone luminate si sa fi precaut.. pt ca si Rambo se sperie de Terminator. Adicatalea TIR-ul.
dupa cum am spus, clar e prostie sa-l cumperi pt ca e mare si sigur. dar eu vad lucrurile asa, pt un SUV mediu sa zicem:
+ garda la sol, dupa mine principalul motiv pt care l-ai lua. in romania este foarte utila peste tot, chiar si daca mergi numai in oras de exemplu.
� aduce cu sine un centru de greutate mai ridicat
+ de obicei ai roti mai mari, talon mai mare, ofera avantaje pe drumuri proaste, borduri etc
� impreuna cu centrul de greutate ridicat contribuie printre altele la un balans accentuat daca fortezi, mai ales la schimbarea brusca de directie.
+ suspensia mai confortabila pt drumurile din romania in cele mai multe cazuri
� daca e prea moale, nu permite abordarea virajelor cu viteza foarte mare, dar sa nu credeti ca daca se lasa, nu are o toleranta destul de buna pana sa plece in balarii. daca e prea tare, te forteaza pe drumurile proaste sa mergi incet. ideala ar fi una reglabila in duritate si chiar inaltime
+ pozitia sus la volan permite o mai buna evaluare a traficului si o luare a deciziilor mai repede decat alti soferi
� multi nu mai au contact cu soseaua cocotati acolo si se sperie la cea mai mica inclinare a mastodontului
+ probabilitatea mai mare ca in caz de impact sa scapi intreg
� nu e infailibil
+ mai toate au diverse forme de 4x4, dupa mine un al doilea factor determinant in siguranta la volan
� te poate pacali daca nu stii cum reactioneaza, dar tind sa cred ca nu necesita o acomodare prea mare
+ capacitati de off-road (adica orice drum prost) clar superioare unui sedan
� unii nu inteleg pana unde se intind cele ale automobilului cumparat
+ portbagaj mai mare, desi poti fi fortat sa bagi bagaje pana sus, ofera clar un avantaj
� nu oricine poate conduce fara oglinda din mijloc
+ dimensiune mai mare, esti ceva mai bine vazut in trafic
� mai greu de manevrat pt multi
cat priveste comparatia cu un sedan, aproape orice model nou de SUV e comparabil pe sosea pana la niste limite maricele, care oricum sunt peste cele legale.
un exemplu dus la extrem, dar pt a demonstra teoria mai bine
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#118
Scris 09 decembrie 2009 - 10:08
detaliaza te rog. as fi dispus sa fac si un test de franare cu masina lui artanis, desi eu am trecut iar la franele stock.
pot sa spun ca frane de urgenta cu X3-ul am GRUPA MARE.
Ma refeream la faptul ca pare un consens faptul ca un SUV (adica sensibil mai greu) opreste intr-o distanta mai mare.
Eu am simtit pe pielea mea cand trecut de pe Accent (1t, fara ABS) la Forester (1.5t, cu ABS). Pur si simplu se opreste mai greu. Vorbim de asfalt uscat, conditii bune. Si nu e vorba ca nu tin franele, odata ce intra ABS-ul!
Mai trag nadejde ca e si de la gume, la Accent am Goodyear Hydragrip (de vara) pe Forester am (aveam) vestitele Geolandar...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#119
Scris 09 decembrie 2009 - 10:16
accent are frane bune (am avut rio si stiu) dar nu fantastice
deci sa ma mut din Ro sa pot sa imi iau si eu 335xi? sau g37?Asa ca cel mai bine e sa circuli prin zone luminate si sa fi precaut.. pt ca si Rambo se sperie de Terminator. Adicatalea TIR-ul.
#120
Scris 09 decembrie 2009 - 10:18
la X3 am testat frana de urgenta de la 200 si masina a mers perfect drept. a fost de cateva ori si pe ploaie torentiala. dar gumele conteaza destul de mult, pe langa echilibrarea franarii si a maselor. am incercat o data cu alte gume si m-am dus taras fara numar.
la mine nu se pune problema ca nu pot frana tare, ci de cate ori, cheia fiind maricica.
in rest pe franare pot face orice cu masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#121
Scris 09 decembrie 2009 - 10:40
#122
Scris 09 decembrie 2009 - 11:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#123
Scris 09 decembrie 2009 - 11:20
#124
Scris 09 decembrie 2009 - 11:57
Sa zicem ca mergi noaptea prin Ferentari sa zicem, pt ca este asimilabil cu siguranta in trafic
Daca sti sa dai cu palma e ok.
dar daca te agreseaza unul cu un cutit e problematic.
Daca zici.. iau cutit ca e mai sigur, ai sanse sa te intalesti cu unul cu o ranga ce nu stie multe.
Zici si tu ca merge o ranga.. insa adversarl sa nu aibe o sabie.
Ce mai.. pt siguranta cumperi o sabie.. dar in fata pistolului.. e prea mica sansa.
Ce sa mai zic... esti cel mai tare din parcare.. iei pistol. Dar daca ala e Rambo?
Asa e si cu siguranta la auto. Depinde care e adversarul. daca tu esti cu pistol si ceilalti sunt sub tine.. e ok, dar in fata lu' rambo, nu ai sanse.
Asa ca cel mai bine e sa circuli prin zone luminate si sa fi precaut.. pt ca si Rambo se sperie de Terminator. Adicatalea TIR-ul.
Postul anului dupa mine. Zece baxuri de seminte.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#125
Scris 10 decembrie 2009 - 12:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi